-

ewaryst-fedorowicz : Reklamiarz sum! Po 20 latach marketingu komercyjnego w marketingu politycznym robię. Bloguję bo lubię.

Ci wredni Polacy nie chcą umierać na COVIDa!

Polacy to źli ludzie.
I niewdzięczni.

Władzuchny kochanej nie słuchają, na tę para-grypę mają, jak niejaki Ewaryst, wywalone, i co najgorsze – umierać nie chcą.
No nie chcą i już!

Nie nowina to, bo już ponad półtora wieku temu, margrabia Wielopolski dosadnie tę przypadłość narodową spuentował:

„Dla Polaków można zrobić wszystko, z Polakami nic”

A tyle, co dla Polaków chce zrobić kniaź nowogrodzki ze swą socjalistyczną, nowogrodzką ferajną, to nikt w historii zrobić nawet nie zamarzył, no chyba że Leszek Balcerowicz, ze skutkiem wiadomym.

Mimo codziennego, dywanowego bombardowania przez połączone siły medialne koncernu Cioci Magdalenki, jak POPiS długi i szeroki, informacjami o rekordowym wzroście liczby zakażeń, nie chcą cholery jedne umierać.

O, wczoraj 680 zakażonych i zmarło aż 6!

Ale to jeszcze nic.
Przedwczoraj, to już przesadzili na maksa: nowych zakażeń 575 – a zmarła JEDNA osoba.

No i co z takimi (pojedźmy Gierkiem z 1976) warchołami począć?!

Pompowanie wyników przy pomocy „chorób współistniejących” działa wprawdzie maskująco, bo jak się okazuje, według Ministerstwa Zdrowia, od 4 marca do 19 maja na koronawirusa BEZ tej pompki zmarło w 36 milionowym kraju …200 (słownie – dwieście) osób,
jednak za okres po 19 maja  Ministerstwo już takich danych nie podaje, bo teraz, po pieredyszce, którą zawdzięczamy Jarosławowi Gowinowi, nastał czas brania Polaków za twarz  i żeby to branie odniosło skutek, trzeba Ciemnemu Ludowi  mózgi prać ze zdwojoną intensywnością.

***

Ledwie para-prezydent przestał po kraju jeździć, w tłumach bezmaseczkowych selfie sobie robić, już rozpoczęło się zgodne (a tak się niby kłócą) trójbębnienie połączonych sił  TVPTVNPolsat:

„Ludzieee! Reeekooord zakażeeeń! Koleeejny reeekord zakażeeeń!!!

Ja tam  za rekordami jestem od zawsze, szczegolnie w tzw. dyscyplinach nieolimpijskich, typu:

"ile może poseł Faflun przytulić kasy na kilometrówkach, nie mając samochodu ani prawa jazdy?"

Ale ponieważ poseł Faflun, w uznaniu rekordowych osiągnięć został wiceministrem, wróćmy do rekordzisty koronawirusa i odpowiedzmy teraz na pytanie z gatunku retorycznych ew. tendencyjnych:

jaka liczba w tym całym humbugu zwanym koronawirusem jest najważniejsza? Jedna, jedyna?

No jak to jaka?  Liczba zgonów!

Czyli ilu Polaków  na tę para-grypę umarło.

Nie ilu jest zakażonych, bo tego nikt, a z pewnością żaden z tych rudych szpeniów, nie wie.

Liczba zakażonych podawana codziennie dla zastraszenia Ciemnego Ludu/Suwerena (wersja zależna od tego, czy prywatna rozmowa czy oficjalny spicz) to najbardziej klasyczny fejk news.

Bo u tych 575/680/itd wykrytych zakażonych, po prostu…. wykonano testy.

A u milionów Polaków ich nie wykonano, i zapewne są oni już dawno pozakażani, tyle, że na tę para-grypę nie chorują, tak jak nie chorujemy z powodu całego pakietu bakterii i wirusów, który od zawsze nosimy w sobie.

No tak – nowomowa podpowiada, że chorujemy, ale „bezobjawowo”.

A fakty są nieubłagane:
Od 4 marca, czyli przez 4 miesiące, w 36 (no już nie 38, niestety) milionowym kraju, zmarło na tę para-grypę 1740 osób, z tego prawie wszyscy mieli „choroby współistniejące”.

W PRL-bis, CODZIENNIE, na raka i choroby układu krążenia umiera niemal 800 osób.

http://blog.wirtualnemedia.pl/wp-content/uploads/2020/05/Choroby-kr%C4%85%C5%BCenia-i-nowotwory-zabijaj%C4%85-dziennie.jpg
Czyli na pompowanego COVIDa, przez 4 miesiące zmarło tyle, co przez 2 (słownie – dwa) dni na raka i wieńcówkę.

I co? I psińco!
Jeśli fakty przeczą politycznym obstalunkom – tym gorzej dla faktów.
Sterroryzowanie Ciemnego Ludu/Suwerena (wersja zależna od tego, czy prywatna rozmowa, czy oficjalny spicz) warte każdej ściemy.

Mamy już pierwsze skutki 2 kadencji Dudy:
epidemiolog Rudaś – „Ciągłe noszenie maseczek poza domem jest bezwzględnie konieczne”.

Ja epidemiologa Rudasia popieram, i zgodzę się nosić maseczkę nie tylko poza domem, ale i w domu, pod jednym, drobnym warunkiem:

jeśli epidemiolog Rudaś będzie non stop nosił kaftan bezpieczeństwa.

Ministrowi Pinkasowi nie podobają się zatłoczone plaże we Władysławowie: „będziemy tam wysyłać kontrole” (policji z inspekcją sanitarną).

Susznie! Susznie! (to po żoliborsku) – ale najlepiej robić na tych plażach łapanki – patent ten mają socjaliści żoliborscy przetrenowany na kościołach i pielgrzymkach, a na plażach to pójdzie jeszcze  łatwiej:

otoczyć kordonem i spychać do wody!

***

Siermiężny na pozór (na pozór, bo w rzeczywistości jumają chłopaki i dziewczyny fulwypaśnie i nie tylko patentem na pandemię) socjalizm żoliborski ma i zabawne zupełnie aspekty:

szpenio od przydzielonych (nie zarobionych – przydzielonych) 200 baniek na rodzinę, straszy Polaków i grozi im jakimiś „falami”, „ogniskami” i PiS go wie czym – ale majątku żony ujawnić nie chce, taki dyskretny.

A żeby było, nomen omen, weselej, to po zaniechaniu łapanek w kościołach i na pielgrzymkach, wykombinował rejestrację i kontrolę wesel!

Ja mam taką propozycję, żeby on sam z tym swoim też rudym zastępcą, na kontrole jeździł i najlepiej, niech od wesel góralskich zacznie.

***
Ale żeby było konstruktywnie:

skoro na tę para-grypę umiera za mało Polaków, co czyni tę hucpę koronawirusową niewiarygodną,  jak nie przymierzając przymilny uśmiech bankstera (nawróconego na PiS, ale jednak bankstera), to nic prostszego, jak narzucić Polakom normy umieralności na koronawirusa:

dzienne, tygodniowe i miesięczne – takie, żeby cała, koronawirusowa granda była – jadąc Rywinem z negocjacji biznesowych z Michnikiem – koszerna.

I tylko, wpierw zamrożonej, a później dorzynanej (przygotowanej do przejęcia przez tzw. godne ręce nie tyle poszczególnych firm, co całych branż, zupełnie jak w KLDowskiej, słynnej jumie, zwanej Programem Powszechnej Prywatyzacji)

gospodarki żal.



tagi: socjalizm żoliborski  kniaź nowogrodzki  koronawirus  pandemia  pieredyszka  para-prezydent  leszek balcerowicz  margrabia wielopolski 

ewaryst-fedorowicz
5 sierpnia 2020 19:28
101     6111    15 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

chlor @ewaryst-fedorowicz
5 sierpnia 2020 19:42

U mnie na wydziale władze nie biorą pod uwagę mozliwości rozpoczęcia roku akademickiego w trybie innym niż zaoczny. Trwa przeróbka laboratoriów na sale konferencyjne.

 

zaloguj się by móc komentować

valser @ewaryst-fedorowicz
5 sierpnia 2020 19:43

HEHE. Ogolnie to kazdemu ciezko sie umiera, zwlaszcza na bezobjawowa grype w srodku lata.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @valser 5 sierpnia 2020 19:43
5 sierpnia 2020 19:51

@Valser
Ja od zawsze wiem, że każdy z nas umrze, ale  ponieważ mam dużo lat, coraz częściej dociera do mnie, że "mam z górki".
Ale na tę para-grypę nie umrę, choćby mi kazali. Ni kija!
Bo to by obrażalo moją (nienajgorszego jednak sortu) inteligencję.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @chlor 5 sierpnia 2020 19:42
5 sierpnia 2020 19:55

@chlor
Wczoraj podali, że SGH i Uniwersyter Śląski JUŻ podjęły decyzję o studiach zdalnych.
Świat (naukowy) zwariował - a raczej wyczuł "madrosć etapu".
Ale przeróbka laboratoriów(!!!) , których wyposażenie kosztuje czesto krocie, na zwykłe konfo-sale, to już odlot.
https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/koronawirus-uczelnie-podejmuja-decyzje-o-studiach-zdalnych/p5pkb44

zaloguj się by móc komentować

valser @ewaryst-fedorowicz 5 sierpnia 2020 19:55
5 sierpnia 2020 20:06

to jest pomysl jeszcze glupszy niz strajk szkolny 1905-08 i skonczy sie tak samo. Wygenerowaniem bandy ludzi, ktorzy zadnej dziedziny w swoim zyciu nie opanowala. Bezrobotna, niezagospodarowana banda - najlepszy material na rewolucjoniste.

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @rotmeister 5 sierpnia 2020 20:06
5 sierpnia 2020 20:17

@rotmeister

Ja Panu nie zabraniam spytać tych ludzi, ale tak dla elementarnej przyzwoitości, zapytać wypadałoby też ludzi, którzy w wyniku tej picdemii (tak - picdemii) zmarli z powodu udaru/zawału , z ktorym nie dopchali się na czas do szpitala, albo tych z  rakiem, ktorym się obsunęła kolejka, albo tych, co walnęli samobója, bo bankructwo/utrata pracy/kredyt do splacenia itp.
 

A generalnie: ja jestem wyjątkowo odporny na szantaze emocjonalne - szkoda na mnie klawiarury, proponuję zmienić obiekt.

PS. Pan naprawdę nie widzi, że tu granda na wydrę odchodzi, czy tylko udaje ociemniałego?

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @valser 5 sierpnia 2020 20:06
5 sierpnia 2020 20:20

@valser
 

Moja żona (pracuje na uczelni) powiedziała dziś, że "studenci kiedyś musieli być zdolni - teraz wystaczy, że są zdalni"
No proszę, nie doceniałem ślubnej w temacie bon motów.

Tak, każda rewolucja potrzebuje lumpen-proletariuszy. Ci są najgorsi.

zaloguj się by móc komentować

chlor @valser 5 sierpnia 2020 20:06
5 sierpnia 2020 20:24

 

Rozumiem, że studia czysto humanistyczne to można wykładać przez telefon, ale techniczne, wymagające konkretnych umiejetności manualnych prowadzić w ten sposób? Medyczne też?

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz
5 sierpnia 2020 20:30

Dzieki temu nieszczesliwemu wybuchowi  "przypadkowemu"...

... w  Bejrucie  francuski telewizor przestal rz**ac  korona-swirusem.  Najgorzej ponoc - z tego co mi mowil maz - bylo  w sobote i niedziele.  Medyczne ludziki  dostawaly prawie apopleksji  widzac  nieprzebrane tlumy ludzi  na plazach...  do  tego  tanczacych  i  czy  calujacych sie...  a trzeba nam wiedziec, ze Francje  nawiedzily  dawno niespotykane upaly,  ponad  40-stopniowe  !!!

Do tego  francuski  internet  zapytuje  jak to jest mozliwe,  ze w Polsce jest  tak  NIEWIELKA  skala zachorowan i umieralnosci...  narazie nie ma  chetnego  Luczonego  mozgoj**a  aby te  porazajaca  roznice  Frankom  wytlumaczyc...  poza tym  tez okazalo sie, ze srednio  Franek  chodzi  caly  miesiac w jednej  maseczce...  a  francuska policja wystapila ponoc  do  ministra  o  spowodowanie  narzucenia na Frankow  NAKZU  noszenia tych  beznadziejnych masek...  m.in.  po to  aby  wlepiac Frankom  mandaty  za nienoszenie  od ponad stu paru  €  do  kilku tysiecy  !!!

To pranie mozgow  korona-swirusem  bylo  non-stop  w telewizorze  przez  4  dni  !!!   I  to  samo robi  ten cwaniak  od  zlodziejskich  "bio-technologii"  Szumowski...  licze,  ze na zdrowie  to zlodziejstwo  nie wyjdzie ani jemu ani jego rodzinie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 5 sierpnia 2020 19:55
5 sierpnia 2020 20:32

Fajnie...

...  zdycha  "sluzba  zdrowia"...  a teraz  kolej  na  "akademie"  !!!

zaloguj się by móc komentować

chlor @Paris 5 sierpnia 2020 20:30
5 sierpnia 2020 20:36

W szczycie sezonu to spałem w masce na szyji żeby rano nie zapomnieć wziać ją do pracy. Maska czarna, bo to kolor nie brudzący się.

zaloguj się by móc komentować

Paris @rotmeister 5 sierpnia 2020 20:06
5 sierpnia 2020 20:41

Prosze dodac koledze otuchy...

... i zapewnic,  ze rownie chorych  jak on... i potrzebujacych opieki lekarskiej  sa  w  Polsce  tysiace  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @chlor 5 sierpnia 2020 20:36
5 sierpnia 2020 20:52

Straszne...

... a propos masek - to najwiekszym powodzeniem ciesza sie we Francji wlasnie maski czarne i ogolnie ciemne.  Ja sama od poczatku "pandemii"  zuzylam  2  maski.

zaloguj się by móc komentować

ninon @rotmeister 5 sierpnia 2020 20:06
5 sierpnia 2020 20:53

"chciałbym tylko jeszcze troszkę pożyć" to tekst uniwersalny, i tych koło 40., i tych po 80.

ergo - związek z covidem zupełnie żaden

koledze prosze przekazać, że wszyscy jesteśmy śmiertelni, i to się zwykle okazuje niespodziewanie

sursum corda! 

 

 

zaloguj się by móc komentować

ninon @ewaryst-fedorowicz 5 sierpnia 2020 20:17
5 sierpnia 2020 21:00

fenomen jest jeszcze bardziej fenomenalny, bo od ogłoszenia pandemii ogólna śmiertelność znacząco spadła, co w statystyce wypłynie dopiero po ok. dwóch latach

i jakoś nikt tego nie chce tego logicznie wyjaśnić 

 

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 5 sierpnia 2020 20:30
5 sierpnia 2020 21:05

@Paris
 

Obawiam się, że wszystkim - użyjmy archaizmu -  "podręcznym," wyjdzie to pan-złodziejstwo, i to niestety na konta wyjdzie , dzięki czemu zostaną ustawieni na pokolenia.
Socjaliści to mistrzowie jumy - ci żoliborscy też.

Natomiast dla mnie symptomatyczna jest wspomniana w tekscie, pelna harmonia mediów pro- i antyrządowych w zarządzaniu strachem.
To jest spójna, skoordynowana akcja doprowadzenia Polaków do permanentnego rozstroju nerwowego , czego skutkiem będzie ubezwłasnowolnienie.

A że Zachód tańczy taniec św Wita - to się łobuzom należało.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @ninon 5 sierpnia 2020 21:00
5 sierpnia 2020 21:07

@ninon
 

Bo hucpie i hucpiarzom, co jak co, ale logika potrzebna nie jest.
To koszmarne typy są.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 5 sierpnia 2020 20:32
5 sierpnia 2020 21:11

@Paris

IMHO socjaliści żoliborscy rozwalają wszystko po to, by można było wszystko NA NOWO (słowo-klucz) zorganizować.
Nie na darmo bankster mówił o "powrocie do nowej normalności" - teraz przestał, bo widocznie im z badań wyszło, że to jest źle odbierane.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 5 sierpnia 2020 21:05
5 sierpnia 2020 21:15

Tak...

...  harmonia merdialna jest  WYJATKOWA  !!!

Osobiscie  czekam  na  taka  sama  CHarmonJe  partyjno...  chociaz  POPiS  byl juz dawno  i  jest  nadal... czekam  na tego  typa  Gowina  jak  "dyskretnie"  i "z angielskim  wdziekiem"   wystruga  kolejne,  NOWE  "zjednoczenie"  ponad  podzialami  w sFietle  tej  strasznej  "pandemii"  !!!

Tak...

...  ta  banda  SZYKUJE  OGROMNE  ZLODZIEJSTWO  NARODOWE...  i nie wolno ich spuscic  z  oczu  i  uszu.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 5 sierpnia 2020 21:11
5 sierpnia 2020 21:20

Dokladnie tak...

... i cala ta banda  "ma nadzieje"  sie zalapac  na  "nowe  koryto"  !!!

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @ewaryst-fedorowicz
5 sierpnia 2020 21:31

U mnie było święto w rodzinie, w związku z tym sporo telefonów od znajomych. Jak się okazało większość coronaidioci. Wysłuchałam z powagą. Już nawet nie próbuję polemizować, ani kpić.  Pandemiopsychoza trwa. Co można zrobić, covida nie ma, ale zaburzenia psychiczne udało się u wielu ludzi wywołać.

W Japonii od poniedziałku obowiązkowe noszenie masek. Ale nawet w okresie kiedy nie było obowiązkowe, mało kto zdejmował. Przyzwyczaili się. Jedna zdawać by się mogło inteligentna kobieta, do tego żona Polaka i matka jego dzieciom, zapytana dlaczego nosi maskę, stwierdziła że bez niej czułaby się jak bez majtek.

Japonia zakupiła już szczepionki.

zaloguj się by móc komentować

MZ @ewaryst-fedorowicz
5 sierpnia 2020 21:35

Panie Ewaryście nie zauważył Pan,że "mendia" podają jak często zarażają się księża,zakonnicy w klasztorach, na weselach a bezpieczne są markety a niebezpieczne są obiekty gdzie przebywają osoby konsekrowane.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @Rozalia 5 sierpnia 2020 21:31
5 sierpnia 2020 21:42

Ruskie powiadają, że mają w październiku zacząć masowe szczepienia. Wódz waszyngtoński powiada, że jego niezwyciężona armia pomoże dystrybuować szczepionki wśród narodu. Zobaczymy, jak tutejsi tyrankowie będą to wariactwo wdrażali.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @ewaryst-fedorowicz
5 sierpnia 2020 21:52

Szczepionki są w formie strzykawkowej. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-laskowski @Rozalia 5 sierpnia 2020 21:52
5 sierpnia 2020 21:57

Tak, ale mam na myśli wykręt propagandowy, który będzie stanowił pozór uzasadnienia przymusowych szczepień.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @ewaryst-fedorowicz
5 sierpnia 2020 22:03

Panie Ewaryście, przecież widać już bez żadnych wątpliwości,że chodzi o wymuszenie kasy od państw na "szczepionkę, która dopieo będzie". Statystyki w tej chwili mogą być układane pod zamówienie. Mnie bardziej ciekawi ten grzyb nad portem w Bejrucie, rzekomo z powodu składowania  w tymże porcie 2.750 ton saletry amonowej (najpopularniejszy nawóz azotowy na glebach polodowcowych w płn. Europe) na stateczku mołdawskim, który przypłynął z portu Batumi nad Morzem Czarnym, o którym śpiewały "Filipinki" .Ani w Mołdawii,ani w Gruzji nie ma produkcji saletry.

A przedstawienie z koronawirusem można przerwać wedle potrzeb, z wyjątkiem pielgrzymek katoli. Dla nich są najwięjsze obostrzenia.

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Rozalia 5 sierpnia 2020 21:31
5 sierpnia 2020 22:03

@Rozalia

No cóż - media mają za zadanie:
zrobić z wariatów ludzi normalnych - a z normalnych ...wariatów. Potem już wg procedur: wariatów do klatek.

Ta "bezmajtkowa" pani zmieni zdanie, jak parchów na buzi dostanie. Ale to będzie za późno...

zaloguj się by móc komentować

valser @rotmeister 5 sierpnia 2020 20:06
5 sierpnia 2020 22:07

Przykre i tragiczne, ale nie uzasadnia tego, zebym musial z przymusu maske nakladac. Nikt nie zna dnia i godziny, i lepiej sie z ta mysla oswoic, zeby nie dramatyzowac i nie rozpaczac, bo to grzech. Prosze pozdrowic kumpla ode mnie i powiedziec, ze to jest jedna z tych sytuacji, z ktorych on sie powoli wygrzebie.

Z tym kielichem to rzeczywiscie kiszka, ale swiat sie na alkoholu nie konczy, chociaz czasami sie od niego zaczyna. Bedzie dobrze. Ale tylko wtedy kiedy bedzie normalnie.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @pink-panther 5 sierpnia 2020 22:03
5 sierpnia 2020 22:14

@pink-panther
 

Pani Pantero, ja tak naprawdę jestem w sytuacji kogoś, kto całkiem sporo (a jednak) rozumie i na nic nie ma wpływu, toteż pozostaje mi jeno kpina, szydera, okazywanie niesmaku/obrzydzenia/pogardy - czyli cały arsenał ludzi bezbronnych.
To, że mamy do czynienia z przekrętem, wynika z mojego tekstu - i nie tylko tego, natomiast rzygać mi się chce na tych naszych kundli.
Oni mi spaprzą pozostałą część zycia, a moim dzieciom - większość. Niech tym szmondakom z POPiSu piekło gorącym będzie!

A Bejrut, ten były Paryż i Zurich Bliskiego Wschodu w jednym: Trump powołał się na swoich generałów i powiedział bez ogródek: bomba.

Kiedy po jego wygranej w wyborach napisalem tekst "Czy uklad skasuje Trumpa?" nie sądziłem że tak blisko do tego rozwiązania.

Pozdrawiam Panią!
EF

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @MZ 5 sierpnia 2020 21:35
5 sierpnia 2020 22:20

@MZ

Zauważyłem, ale nie wszystko się w jednym, krótkim felietonie mieści. O masowo "zakażonych" górnikach np pisałem, że też nie umierają, choc powinni, bo ich płuca są w fatalnej kondycji. Za to (...) Sasin ma za zadanie pozamykać kopalnie, bo to, jak to ta (...) powiedziała - "twarda konieczność".

Podczas finalnej edycji usunąłem kilka innych, ciekawych wątkow, do których już pewnie nie wrócę.
No tak to bywa. :-(
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @rotmeister 5 sierpnia 2020 22:18
5 sierpnia 2020 22:22

@rotmeister
 

Panie, odpuść Pan - argument z poziomu pani od porad z magazynu dla paniuś.
Trollowac też trzeba umieć.

zaloguj się by móc komentować

valser @rotmeister 5 sierpnia 2020 22:18
5 sierpnia 2020 22:26

No tak. Zawsze mozna "walczyc do konca" i probowac roznych sztuczek, ktore w ostatecznosci tylko przedluzaja agonie, a wcale zycia nie ratuja.  Mozna wylegiwac sie pod kroplowka i polprzytomy majaczyc o checi zycia.  Mozna miec dylemat.  Mozna tez miec inspiracje i plan.  Wazne, zeby miec jakis wybor.

https://muzhp.pl/pl/e/1914/atak-na-warszawska-restauracje-adria

zaloguj się by móc komentować

Morsik @ewaryst-fedorowicz
5 sierpnia 2020 22:27

Mnie dziwi jeszcze coś takiego: Po sąsiedzku przyjechali na wakacje Ślązacy. Z samiusieńkiego Zabrza. On rozwozi towary po marketach, ona pracuje w ksiegowości Bardzo Dużej Kopalni Węgla Kamiennego, ono jest elektrykiem w olbrzymiej państwowej "spółce". Przez płot rozmowa się potoczyła o Wirusie Śląskim. - Jakim wirusie? Powariowaliście?! My nie znamy nikogo, kto by to gówno miał!

Faktycznie, jak tak pomyślałem, to ani ja, ani Małżonka moja, ani Syn i Synowa (oboje pracują w szpitalach - państwowym i prywatnym) nie znamy nikogo, ani jednego stworzenia, które by takiego wirusa posiadało.

Aaaaaaa... jeszcze moja Siostra, która mieszka w tzw. falowcu w Gdańsku (kilka tysięcy ludzi w tym molochu zamieszkuje) nie spotkała się z posiadaczem przypadłości reklamowanej przez siły połączone rządowo-banksterko-handlarskie.

Na zakończenie słowa mojego Pradziadka: "Handel to plugawe zajęcie", co bez komentarza pozostawiam...

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @rotmeister 5 sierpnia 2020 22:18
5 sierpnia 2020 22:30

Przecież kolega się leczył. Miał i tak szczęście, że lekiem przeciwko malarii, bo się jakoś z choroby wygrzebuje. W innych krajach albo w innych miejscach ten lek jest zakazany. Bo pomaga. Przez internet nie można go kupić, chyba że na receptę. Natomiast androchrom można kupić. Skolko ugodno.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Morsik 5 sierpnia 2020 22:27
5 sierpnia 2020 22:31

@Morsik
 

Znam falowce - pamiętam, dzieciakiem byłem, jak się na Przymorzu budowały... Ile bursztynu w piasku znajdowałem.

Ja też nikogo nie znam, ale grunt, że Szmerowski zna!

Pradziadek mial rację,  tym bardziej, że dziś ferajna z Nowogrodzkiej handluje NAMI.

zaloguj się by móc komentować

Tenerka @ninon 5 sierpnia 2020 21:00
5 sierpnia 2020 22:41

Wygląda na to, że fenomenalny fenomen zmniejszonej ogólnej umieralności w trakcie plandemii, wynika z braku pacjentów w szpitalach. 

Czyli tłumacząc po chłopsku, to pobyty w szpitalach i ośrodkach leczenia są częstą przyczyną śmierci.

Co ma leczyć, cie zabija......paradoks taki

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @Rozalia 5 sierpnia 2020 22:30
6 sierpnia 2020 01:27

Jedne źrodła mówią o skuteczności chlorochininy w walce z czymś objawowym lub bezobjawowym, zwanym COVID 19, inne natomiast przeciwnie, ze ten lek po prostu słabo działa. M.in. dr Anna Martynowska, którą właśnie Sąd Lekarski covidian, zawiesił prowo wykonywania zawodu za "kłamstwo covidowe". 

zaloguj się by móc komentować

torpeda-wulkaniczna @ewaryst-fedorowicz
6 sierpnia 2020 06:25

Niektórzy lekarze z Niemiec od początku nie zgadzali się z narracją wirusową i - nadal leczą. I nadal występują publicznie.

Hańba dla Dolnośląskiej Izby Lekarskiej.

Dr Martynowska zgłosiła  Szumowskiego do prokuratury. I mimo szykany nie zmieniła zdania.

Ciekawy sprawdzian dla ludzi Ziobry - ograniczenie praw publicznych na podstawie ROZPORZĄDZENIA. Ewidentne naruszenie Konstytucji, nie trzeba Giertycha.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Rozalia 6 sierpnia 2020 01:27
6 sierpnia 2020 07:42

To już są poważne sprawy, jeśli jakiś "sąd lekarski" zawiesza lekarza posiadającego taki sam dyplom, jak członkowie owego sądu - za zgłoszenie uzasadnionych wątpliwości. To jest naruszenie jej i naszych praw konstytucyjnych. Ja nie zapomnę, przez ile dekad w PRL szanowne środowisko lekarskie, z profesorami na czele, wybrzydzało na masło, stręcząc nam margarynę. Ile tysięcy ludzi zniszczyło sobie przez nich zdrowie? Może jakieś odszkodowania za margarynę, to nie będą tacy wyrywni w "dyscyplinowaniu" inaczej myślących. Dzisiaj oszalała pogoń za kasą odebrała lekarzom resztki zdrowego rozsądku.

A sprawa "śmierci mózgowej" i przeszczepów.?Ile Rockefeller dostał nowych serduszek,żeby dociągnąć do 105 czy 107 ?Źle się bawią "państwo lekarstwo".

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @torpeda-wulkaniczna 6 sierpnia 2020 06:25
6 sierpnia 2020 08:46

@torpeda-wulkaniczna

Cóż, przykro przyznać, że stopień zdemoralizowania lekarzy w Niemczech jest jednak mniejszy, niz w PRL-bis.
Moze dlatego, ze 3/4 pochodzi z byłej NRF/RFN  a u nas wszyscy z PRL?

zaloguj się by móc komentować

torpeda-wulkaniczna @ewaryst-fedorowicz 6 sierpnia 2020 08:46
6 sierpnia 2020 09:26

Przykre jest, że owa wolność lekarska w Niemczech jest jakimś tam dowodem, że to "dojrzalsza" demokracja, jak nasza.

Ta "dojrzalsza" to  ulubiony  kontrargument naszych palantów wobec propozycji, abyśmy skopiowali niemieckie prawo odnośnie mediów. To ci sami, dla których 500+ to rozdawnictwo, a Kindergeld to rozumna i dalekowroczna polityka BRD.

zaloguj się by móc komentować

Paris @torpeda-wulkaniczna 6 sierpnia 2020 06:25
6 sierpnia 2020 09:53

I  bardzo slusznie...

... i cala ta zgraja  medycznych terrorystow  z  DIL'u  na czele z  "promotorem"  cwaniakiem  od  "bio-technologii"   do  CELI+  !!!

zaloguj się by móc komentować

torpeda-wulkaniczna @Paris 6 sierpnia 2020 09:53
6 sierpnia 2020 10:39

Jeśli nie wprowadzą tych ograniczeń ustawą, to jesteśmy gorzej niż w bananowej :

https://www.kontrowersje.net/je_li_godzimy_si_eby_rozporz_dzanie_zmienia_o_ustawy_i_konstytucj_to_ju_po_nas

a rządzący i ich partia zaliczą potężny blamaż. Ciekawe, że opozycja jeszcze nie wyje.

Przecież to jest w sądach nie do obrony. Nie chodzi o niuanse i talmudyzowanie , tylko o najprostsze, najbardziej podstawowe ustalenia konstytucyjne.

Ziobro, coś wystękasz, czy poczekasz na rekonstrukcję ? A TK co robi " na straży" ?

Jest jeszcze jedna możliwość - że jakieś światowe przesilenie jest bardzo blisko i nikt już nie zwraca uwagi na pozory czy drobiazgi rodzaju " zgodność z konstytucją ".

 

zaloguj się by móc komentować

SalomonH @rotmeister 5 sierpnia 2020 20:06
6 sierpnia 2020 10:42

Współczesna medycyna jest tak potężna, że aby przeżyć niektóre terapie, trzeba mieć końskie zdrowie. Wątrobę znajomemu zepsuto lekami, bo ten wirus według doniesień raczej inne organy atakuje. Kowid to biznes jakich mało, za dzień leczenia kowida szpital dostaje tyle, co za tydzień normalnego pacjenta, a szczególnie, jeśli się go uda podłączyć pod respirator. W Kto by się tam wątrobą przejmował w takiej sytuacji. A te leki na HIV to jakie były? Bo to nie jest standardowa terapia, zaciekawił mnie Pan...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ewaryst-fedorowicz 5 sierpnia 2020 19:51
6 sierpnia 2020 11:25

Pan Bóg potrafi zaskoczyć niejednego

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @gabriel-maciejewski 6 sierpnia 2020 11:25
6 sierpnia 2020 11:29

@Coryllus
Jak zwykle masz rację, choć rachunek prawdopodobieństwa jest tym razem zdecydowanie po mojej stronie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @torpeda-wulkaniczna 6 sierpnia 2020 10:39
6 sierpnia 2020 11:38

Tak...

... moglaby sie  prof.  Pawlowicz wypowiedziec...

... a przesilenie - okaze sie,  ale skala obledu,  chaosu,  anarchii  ogolnego  burdelu,  niekompetencji  i  odpowiedzialnosci  jest juz widoczna wystarczajaco,  a bedzie  tego  jeszcze  wiecej.

zaloguj się by móc komentować

MZ @Rozalia 5 sierpnia 2020 21:31
6 sierpnia 2020 12:51

U mnie podobnie,wiekszość to coronaidioci i tutaj jest problem,w tym stadzie baranów ogłupainych przez plskojęzyczno ścierwomedia.POPIS realizuje swoją przestepczą misję dzieki poparciu tego stada.

Ale najwiekszy problem to...Kościół,ale to jest inny temat i Pan Bóg to rostrzygnie.

zaloguj się by móc komentować

Matejek @torpeda-wulkaniczna 6 sierpnia 2020 10:39
6 sierpnia 2020 14:15

'' Jest jeszcze jedna możliwość - że jakieś światowe przesilenie jest bardzo blisko i nikt już nie zwraca uwagi na pozory czy drobiazgi rodzaju " zgodność z konstytucją ".'' !!!

ot co,
mamy uszy nie słyszymy, mamy oczy nie widzimy

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Rozalia 5 sierpnia 2020 21:52
6 sierpnia 2020 17:44

"Szczepionki są w formie strzykawkowej."

Zamiast straszyc iloscia zakazonych czy zmarlych, niech w mediach zaczna mowic kto jakie sumy zainwestowal w akcje tych koncernow farmaceutycznych i firm produkujacych szczepionki.

Interesujacych rzeczy bysmy sie dowiedzieli.

I niech przeswietla dokladnie czolowego eksperta z WHO - marksiste z Etiopii, troszczacego sie o zdrowie ludzkosci w skali globalnej.

Jego konta bankowe, kontakty.

zaloguj się by móc komentować

olo @SalomonH 6 sierpnia 2020 10:42
6 sierpnia 2020 19:09

podawane za zgoda pacjenta; w marcu prof simon z wroclawia uzyskal zgode komisji bioetyki na stosowanie lekow na hiv i malarie

zaloguj się by móc komentować

olo @Matejek 6 sierpnia 2020 14:15
6 sierpnia 2020 19:15

a ty jak obstawiasz, pazdziernik czy listopad?

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @olo 6 sierpnia 2020 19:15
6 sierpnia 2020 19:26

Wygląda na to, że zaczęło się w Bejrucie. Reżym covidowy pewnie ma odwrocić uwagę od prawdziwych problemów i umożliwić pacyfikację oporu. Izolatoria jako obozy koncentracyjne. Chociaż raczej obozy śmierci, FEMA. Nikt nie zamierza się cackać i przedłużać pobytu pensjonariuszy na kuracji. 

zaloguj się by móc komentować


Paris @Rozalia 6 sierpnia 2020 19:26
6 sierpnia 2020 20:35

Byc moze...

... Bejrut  wyglada strasznie.  Dzis  rano  we francuskim telewizorze wielokrotnie pokazywano filmik  z  podwojnym  wybuchem... jeden duzo mniejszy, wlasciwie  pozar,   a zaraz po nim  duzy,  silny,  mozna napisac "agresywny"  wybuch  tworzacy  szybko  slup  dymu  a la "grzyb".  Okolo 150  ludzi zabitych i ponad 5000 rannych,  szpitale sa juz  przeladowane i nie przyjmuja rannych,  300.000  ludzi  stracilo  dach nad glowa...

... no i oczywiscie juz  "zameldowal sie" z  wizyta  slup  rotszyldowy,  Macron,   nie wiadomo po co...  nie jest w stanie radzic sobie  ten  SLUP  z problemami  we  Francji,  a przylecialo  TOTO  do Bejrutu...  tylko  po to zeby  merdialnie  grzaly piane  i inne  zaprzane uczynki przykrywac  !!!

zaloguj się by móc komentować

edzio @chlor 5 sierpnia 2020 20:24
6 sierpnia 2020 21:05

Przede wszystkim medyczne

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz 5 sierpnia 2020 22:14
7 sierpnia 2020 00:10

"..., ja tak naprawdę jestem w sytuacji kogoś, kto całkiem sporo (a jednak) rozumie i na nic nie ma wpływu, toteż pozostaje mi jeno kpina, szydera, okazywanie niesmaku/obrzydzenia/pogardy - czyli cały arsenał ludzi bezbronnych."

Ja tutaj większość z nas, większość z nas, Panie Ewaryście.

Pośród wieczornej grupy psiarzy w naszym parku już dzisiaj zauważyłam ponowne poważne wzmożenie kowidowe. Jedynie psy były normalne i miały kowidy w zadkach. 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewaryst-fedorowicz 5 sierpnia 2020 19:51
7 sierpnia 2020 10:05

Ha! szanowny Ewaryście.Nigdy nie mów nigdy do przodu...nawet gdyby to obrażało pana inteligencję.Też miałam "wywalone "na koronowirusa.Bo jest to doskonałe narzędzie polityczne i „pandemia” to dobry interes, zarabiają na niej: biznes farmaceutyczny, biznes medyczny, biznes wywoływania strachu, biznes odwracania uwagi od spraw istotnych, biznes nadzoru i kontroli itd. "Lecz ten mały niewidzialny potworek istnieje. Jednak jakaś cząstka się zraża i powoduje do efekt domina. Nie mam zamiaru wywoływać szantażu emocjalnego..Lecz jak zaliczyć Covid,który dotknie szpitala? konkretnie personelu...?W jednym krakowskim szpitalu dwóch członków personelu ledwo dycha,stwierdzono Covid są odizolowani,oddział zamknięto,przyjęcia i operacje wstrzymane.No dobra,lecz grupa pacjentów z pakietem DiLO gdzie liczy się każdy dzień(nowotwory złośliwe) umrą z przesuniętej w terminie operacji w najbliższym czasie...Pewnie nie na Covida,lecz choroby współistniejące?...Czy mam mieć dalej na coronowirusa" wywalone"?...

 

zaloguj się by móc komentować

Vester @BTWSelena 7 sierpnia 2020 10:05
7 sierpnia 2020 11:37

Ten wirus (a raczej kolejne jego mutacje) istnieje. Chodzi tylko o to, że istnieje od dekad i regularnie na niego chorujemy. W 2018 dopadł o 30% więcej ludków niż obecnie, a nikt tego nawet nie zauważył. Rok 2019 i 2020 nie różni się niczym statystycznie, wręcz jest łagodny. I tylko o to chodzi - o medialne sianie paniki, co namnaża zachorowania, i celowe wyniszczanie ekonomii (co psychicznie też osłabia i wpędza w choroby wszelkiej maści).  Jeżeli w XX wieku socjaliści wymordowali sto kilkadziesiąt istnień w imię lepszego świata, to naiwnym jest wierzyć, że 80 lat później świat stał się zdroworozsądkowy. Zło ma się dobrze i krąży niczym lew, bo nie dokończyło dzieła.

zaloguj się by móc komentować

Vester @Vester 7 sierpnia 2020 11:37
7 sierpnia 2020 11:37

[edit] *sto kilkadziesiąt milionów

zaloguj się by móc komentować

tomciob @Paris 6 sierpnia 2020 20:35
7 sierpnia 2020 11:59

Coś w tym jest, cytat:

"Wokół Macrona zebrał się wielki tłum, który zaczął skandować antyrządowe hasła. Jednym z najbardziej przejmujących momentów wizyty była rozmowa ze zrozpaczoną kobietą, która krzyknęła do francuskiego prezydenta: „Siedzisz z watażkami, którzy manipulują nami przez cały rok”.

Prezydent Francji zapewnił ją, że rozumie jej obawy".

źródło cytatu

zaloguj się by móc komentować

tomciob @BTWSelena 7 sierpnia 2020 10:05
7 sierpnia 2020 12:02

Proponuję przejąć się równie mocno powikłaniami pogrypowymi. A że co, nikt o tym nie pisze? A to feler westchnął seler.

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @tomciob 7 sierpnia 2020 12:02
7 sierpnia 2020 14:21

Szanowny tomciob.Proszę sobie tego oszczędzić...o selerze..Zaznaczyłam,że nie chodzi o szantaż emocjonalny.Ten przykład akurat mnie dotyczy...i jest to fakt -proszę się cieszyć,że nie dotyczy pana. Życzliwie ...życzę zdrowia...

zaloguj się by móc komentować

Morsik @ewaryst-fedorowicz 5 sierpnia 2020 22:31
7 sierpnia 2020 14:25

...bo jeszcze jedno: kiedy wpadała do Polski zwykła grypa, to wszem i wobec było wiadomo, kto grypuje. Pustoszały biura i fabryki na L4. Teraz biura mają się coraz lepiej, tylko fabryki coraz gorzej. Handlarz przecież chłam musi sprowadzać Największym Na Świecie Kontenerowcem. Do Gdańska toto wpuszczają z badziewiem i rozwożą cieżarówkami po Jewropie. Potem Jewropa sprzedaje to Polakom jako Germany GMBH. Kurwica trzepie, i tyle!

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Vester 7 sierpnia 2020 11:37
7 sierpnia 2020 14:32

Mimo zasianego strachu,jednak dużo ludzi ma świadomość,że wirus istnieje,lub jego mutacje od dekad.Napisałam przecież,że ta "pandemia"to doskonałe narzędzie polityczne dla ludzi polityki i rządów i to nie tylko w Polsce.Dodam może nie teorie spiskową,lecz przypuszczenie,że odpowiedni "banksterzy"tym sterują,jak się Rządy mają zachowywać.Lecz pozostaje faktem,że w przypadku takim jak opisałam...ludzie umrą pośrednio nie na Covida,tylko z braku pomocy,z powodu zagrożenia Covidem,czyli na choroby współistniejące.I proszę mi uwierzyć śmiertelne...

zaloguj się by móc komentować

Strikt @ewaryst-fedorowicz
7 sierpnia 2020 15:02

Wczoraj okazało się, że mam wynik pozytywny, czyli jestem nosicielem wirusa. Główny wniosek jest jeden: kasa z TVP powinna iść na organizację mszy w całym kraju z prośbą o pokój i brak wojny. Jeśli całe państwo funkcjonuje tak jak służby sanitarne, to Ruscy przejmą nas bez wystrzału, a jedyny samolot, który się wzniesie, to rządowy Boeing lecący do Jerozolimy lub Nowego Jorku.
zaloguj się by móc komentować

olo @Rozalia 6 sierpnia 2020 19:26
7 sierpnia 2020 15:08

nie wiem jak bejrut polaczyc, pojawila sie jakas flaga czy jest tylko wypowiedz trumpa?

ostatnio jak rozmawialem z pedagogami to u nich wszystko bylo na zywiol, tzn organizowali sie jak kiedys komitety kolejkowe wiec pewnie ich w strategii nie ma, choc mysle ze bedzie korekta i klasy 1 do 4 zostana w jakiejs formie utrzymane.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 7 sierpnia 2020 10:05
7 sierpnia 2020 15:35

A ja myślę tak. Żyjemy w świecie wirusów, bakterii i grzybów. I niestety, przy zmiejszonej odporności, któraś z choler może nas zaatakować. Ale czy to jest powód, aby zamykać całą gospodarkę, straszyć ludzi, wywoływać paranoję. A w końcu zamknąć służbę zdrowia a raczej by odciąć od służby  zdrowia całą rzeszę ludzi z różnorodnymi przypadłościami. Ja mam to na co dzień, od 19 maja nie udało mi się namówić żadnego lekarza do odwiedzenia w domu mojej 95 letniej mamy. Doprawdy trudno przez telefon wyleczyć przykurcze mięśni. Ile osób umarło, bo nie otrzymało normalnej pomocy lekarskiej, bo ktoś uprzywilejował jednego wirusa? I nagle się okazuje, że w grasuje on wśród górników, w tych kopalniach, które trzeba zamknąć. Na dodatek 90% testowanych jest bezobjawowych. Ile pieniędzy idzie na te bezsensowne testy, kto je sprowadza, kto je sprzedaje ministerstwu, kto wziął porękawiczne?

Mówiąc inaczej zamiast uczyć ludzi jak żyć w tym i innymi wirusami, to rząd używa go jako narzędzia do załatwienia różnorodnych spraw i to jest przerażające a my - wyborcy - zostaliśmy sprowadzeni do roli królików doświadczalnych, na których można eksperymentować do woli i bez znieczulenia.

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewa-rembikowska 7 sierpnia 2020 15:35
7 sierpnia 2020 17:30

Pani Ewo! nikt do tej pory trafniej nie określił "pandemii"< uprzywilejować jednego wirusa >...Jak napisałam oddział zamknięto,a dla pacjentów z kartą onkoliczną DiLO,każdy dzień jest ważny..Dla wielu będzie juz za późno..i po prostu umrą.Czy inny szpital ich przyjmie? Dla wielu kobiet to wyrok i trauma prowadząca do załamania... Można ich zaliczyć do ofiar koronowirusa,chociaż bezpośrednio są nie zarażeni... A kasa płynie szerokim strumieniem na testy,które są tak nie do końca sprawdzonymi testami... Mieliśmy krwawe wojny,straszliwe mordy,lecz od 100 lat nie było chyba tak perfidnego zabójcy jak ogłoszony światowy zabójca Covid... Można strachem wirusowym sterować życiem i egzystencją całych narodów,bez obawy wyroku Trybunału za ludobójstwo.Pandemia wszystko usprawiedliwi i rozgrzeszy....Ja rozumiem,że pani nie jest w stanie sprowadzić lekarza do mamy...Mnie lekarz łaskawie zgodził się przyjąć,po uprzednim wyspowiadaniu przez telefon diagnozy,aby wystawić zaświadczenie...bo muszę spełnić taką procedurę.Lecz wcześniej będą dzwonić,czy jeszcze żyję i tego potrzebuję...Dokładnie w takiej kolejności...Pozdrawiam pani mamę,życząc zdrowia...pozostaje nam tylko Bóg i łaskawość lekarzy....

zaloguj się by móc komentować

smieciu @ewa-rembikowska 7 sierpnia 2020 15:35
7 sierpnia 2020 17:40

Ma pani rację ale ciągle wszystkim chyba umyka skala tego ci się dzieje. Skala absurdu skrzyżowana z ogólnoświatowym szaleństwem. Pod swoją notką napisałem jak w Melbourne wprowadzono niemal stan wojenny. Podobnie jest na Filipinach. W Iranie czy Chinach władze mają świetny pretekst do czystek. Tak samo jak gdzie indziej aczkolwiek może w mniej drastyczny sposób. Łapiesz wirusa i wypadasz z gry w ważnym momencie. Temu czemuś towarzyszy tysiące innych spraw. Z których ekonomiczne wybijają się na pierwsze miejsce gdyż to one decydują o samopoczuciu ludzi. Jeśli ktoś chce doprowadzić do wrzenia, a w USA mamy to przykładowo jak na dłoni, to musi też ludziom urządzić sajgon ekonomiczny. Wszystko wskazuje na to że to dopiero początek, będą cisnąć dalej bo póki żadne poważne zmiany, które tylko uzasadniają organizację tak gigantycznego spektaklu, nie nastąpiły.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BTWSelena 7 sierpnia 2020 17:30
7 sierpnia 2020 18:21

Dokładnie w takiej kolejności. Powodzenia życzę. Aczkolwiek - przypuszczam, że dobry prawnik znalazł by odpowiednie paragrafy do zaskarżenia MinZdrowia, tym bardziej, że nie wprowadzono stanu epidemii, która ewentualnie by usprawiedliwiała ograniczenie dostepu do świadczeń medycznych.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @smieciu 7 sierpnia 2020 17:40
7 sierpnia 2020 18:22

Z drugiej strony w Holandii i Szwecji luzik np. z maseczkami. Czyli jakby w róznych krajach testowano różne rozwiązania.

zaloguj się by móc komentować

FrankBlack @ewa-rembikowska 7 sierpnia 2020 18:22
7 sierpnia 2020 18:45

W Szwecji, od początku scamdemii nie było żadnego ,,lockdownu", a restrykcje i obostrzenia epidemologiczne jeśli takowe występowały, miały charakter bardzo lokalny. Jeszcze lepszy numer wywinął Baćka na Białorusi. Aleksandar Łukaszenka niezmiennie pokazuje środkowy palec Baalowi Gatesowi & Co.

zaloguj się by móc komentować

Matejek @olo 6 sierpnia 2020 19:15
7 sierpnia 2020 18:45

hm, guzik naciśnięto w chwili ogłoszenia światu wybuchu tzw. epidemii w Chinach, więc to już się dzieje ...

a obstawiam raczej listopad /aczkolwiek te wybory w USA .../ tak, czy siak zanosi się, że już w październiku będzie gorąco

zaloguj się by móc komentować




ewaryst-fedorowicz @KOSSOBOR 7 sierpnia 2020 00:10
7 sierpnia 2020 21:14

@KOSSOBOR

ja dziś wracałem ze wsi podmiejską "siedemsetką" - nieklimatyzowaną, w upale, zatłoczoną i widziałem spokojny, prawie powszechny bojkot namordników.

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @BTWSelena 7 sierpnia 2020 10:05
7 sierpnia 2020 21:25

@BTWSelena

To, co Pani opisała, jest jednym, wielkim aktem oskarżenia... władzy.
Władzy, która straszy, manipuluje, a nawet - jak bankster - kłamie.|
Co ciekawe, na tym blogowisku, które wydawałoby się grupuje ludzi rozumnych, ta władza cieszy się nie tylko poparciem, co wręcz admiracją, a jej krytyka , nawet najdrobniejsza i najbardziej uzasadniona, wywołuje agresję.

A ja, od poczatku tej hucpy , od marca, konsekwentnie deklaruję że "mam wywalone" i miał będę. Tyle mojego.

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Morsik 7 sierpnia 2020 14:25
7 sierpnia 2020 21:32

@Morsik

Proszę Pana - mamy swoje lata, swoje doświadczenia życiowe (dość podobne) i nie udajemy, że "król jest ubrany".
Rzecz w tym, iż zanosi się na zamordystyczne, socjalistyczne rządy (jak zwykle  przy wsparciu lumpenproletariatu).
A trzepie k... - i owszem.


 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Matejek 7 sierpnia 2020 18:54
7 sierpnia 2020 21:38

@Matejek

Cóż - oczywista oczywistość, tyle, że Jarkacz już nie odpuści. Dorwał się  do władzy i  - o paradoksie - "po trupach do celu".

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Strikt 7 sierpnia 2020 15:02
7 sierpnia 2020 21:47

"Jeśli całe państwo funkcjonuje tak jak służby sanitarne, to Ruscy przejmą nas bez wystrzału, a jedyny samolot, który się wzniesie, to rządowy Boeing lecący do Jerozolimy lub Nowego Jorku."

Jak funkcjonuje panstwo to mielismy juz okazje sie przekonac 10 kwietnia 2010 roku.

Ja od tamtej pory nie mam zadnych zludzen.

Pelna zgoda, msze odprawiac i zanosic prosby do Boga zeby sie nad nami zlitowal i do wojny nie dopuscil.

zaloguj się by móc komentować

Paris @tomciob 7 sierpnia 2020 11:59
7 sierpnia 2020 23:17

Alez  naturalnie, ze jest  !!!

Bylam dzisiaj bardzo mocno zapracowana,  ale moj maz juz od godziny 6 rano ogladal rozne kanaly i nasluchiwal co sie dzieje  w  Bejrucie. 

I wlasnie bardzo wczesnie rano bylo pokazane jak Macron,  ten slup  rotszyldowy  byl  besztany  przez  zgromadzonych wokol niego ludzi,  to nie tylko  ta kobieta go besztala.  Tlum  byl naprawde wsciekly.  Ten  rotszyldowy gamon  zaczal  obiecywac,  ze  zorganizuje -  UWAGA  !!! -  miedzynarodowa  konferencje  pomocowa  dla Bejrutu... na ten moment ludzie  dostali strasznej  piany i zaczeli do niego  krzyczec,  ze oni nie chca  zadnej  pomocy  ani  pieniedzy  bo i tak ona do nich nie dotrze  !!!

Zaczeli krzyczec do niego  czy nie wie,  ze w Libanie  jest  POTWORNA  KORUPCJA  i to  wszedzie  i na kazdym  kroku,  zapytali go czy przypadkiem nie wie przez  kogo sa  "ich wladze,  sady i  merdialnia"  korumpowane  -  no i powiedzieli wlasnie, ze przez  Frankow  !!!

Maz byl w szoku  po obejrzeniu tego  zdarzenia.  Powiedzial mi rowniez,  ze tam  w Bejrucie jest naprawde wielka populacja Frankow,  ktorzy sa naprawde dobrze  ustawieni... zreszta we Francji,  w takiej dziurze jak  RENNES  bylo naprawde duzo pub'ow  libanskich,  nie wspominam o Paryzu,  bo tam to prawie na kazdym  kroku  jak nie knajpa to pub.

Franki w tej chwili pakuja sie i siedza na walizkach,  i wracaja do  Francji  albo do Quebec'u... mowia, ze nie zostana tam w tym piekle ani dnia dluzej.  W  porze obiadowej widzialam na wlasne oczy jakas libanska  presstytutke  PLACZACA... i  wzywajaca  "wspolnote miedzynarodowa"  do  bardzo  szybkiej  "reakcji i  mobilizacji",  bo tam sie dzieje straszna  "katastrofa  humanitarna"  i  brakuje tam  wszystkiego.

Tak wiec,  Panie Tomciob,  trzeba to uwaznie sledzic,  co te masonskie,  czerwone  sk****syny  kombinuja, ale po mojemu  to mozemy oczekiwac  powtorki  "modus operandi"...  chucpy  z  Husejnem,  z Kadaffim...  "ostrzelania  Aleppo",  teraz  kolej  na Bejrut...

... a u nas lokalnie  "Samarytanka Kempa"  powinna sie uaktywnic i rozpoczac  ZEBRY  POMOCOWE  z  narodu.

A  we Francji  wrze... ale to nie nasz problem.

zaloguj się by móc komentować

tomciob @BTWSelena 7 sierpnia 2020 14:21
8 sierpnia 2020 12:59

Sposób postrzegania "epidemii" albo "pandemii" ma skutki powszechne, a więc dotyczy bardzo wielu ludzi, a więc i mnie. O szczegółach pisać nie muszę. I o tym tu rozmawiamy i ja też o tym mówię. To nie sam fakt zaistnienia wirusa i zarażenia jest tu problemem ale reakcja medialno-państwowa, która generuje problemy wynikajace ze strachu przed wirusem. No, a przykład "osobisty" jest najbardziej dotkliwy bo indywidualny. Często ten przykład staje się argumentem i to argumentem emocjonalnym w publicznych rozmowach jakie prowadzą ludzie. Tu na blogu i w komentarzach jest taka rozmowa i taki "indywidualny przykład" stanowi dobry argument do zajęcia stanowiska. A mnie on, ów "własny indywidualny przykład" nie przekonuje, bo rozmowa na blogu siłą rzeczy jest anonimowa. Przekonują mnie natomiast konkretne dane, dane publikowane, dane emocjonalne mające uzasadnić określone stanowisko. I akurat taka dana się pojawiła. Pojawiła się w stanowisku Zespołu ds. Covid-19 przy PAN. PAN to jest Polska Akademia Nauk. I to to stanowisko publicznie i dobitnie pokazuje stosunek śmierci w Polsce na Covid-19 - 1700, do śmierci z powodu powikłań pogrypowych - 65. Źródło:

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/512625-naukowcy-z-pan-negowanie-istnienia-pandemii-jest-nieetyczne

To tak jak by moja wątpliwość została od razu rozwiana. Covid-19 jest prawie trzydzieści razy bardziej śmiertelny niż grypa sezonowa. To ja mam prośbę o jeszcze jedną statystykę. Skoro ta nowa choroba jest tak straszna i groźna, skoro zamyka się dla niej wiele dziedzin życia ludzkiego, a nade wszystko szerzy w sposób bezprecedensowy i medialny (oraz rządowy - ograniczenia) strach, to ja mam prośbę o jeszcze jedną statystykę. O codzienną liczbę zgonów w Polsce z podziałem na przyczynę. Skoro ta pandemia jest taka straszna to zobaczmy ją na tle całości. Co, że się nie da? Że za trudne? Że niemożliwe do zrealizowania albo podania? A to feler westchnął seler.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @tomciob 8 sierpnia 2020 12:59
8 sierpnia 2020 13:30

https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/statystyka-przyczyn-zgonow/zgony-wedlug-przyczyn-okreslanych-jako-garbage-codes,3,3.html

 

W 2018 roku zmarło 414200 osób, z tego 118734 na nowotwory, 112216 na niewydolność krążeniowo-oddechową.  Zatem dziennie umiera koło 1100 osób, z czego koło 300 na nowotwory i 300 na krążenie.

zaloguj się by móc komentować

tomciob @ewa-rembikowska 8 sierpnia 2020 13:30
8 sierpnia 2020 16:01

No cóż, codzienne medialne informacje "chorobowe" nie mają szans w starciu  z"archiwalnymi" danymi statystycznymi. A więc zwycięzca emocjonalny może być tylko jeden.

zaloguj się by móc komentować

Paris @smieciu 7 sierpnia 2020 17:40
8 sierpnia 2020 21:13

Ten  "absurd"  jest  bardzo dobrze kontrolowany...

... i o zgrozo  bardzo oplacalny finansowo  !!!  Doszlo do tak poteznej  patologii,  ze jesli nie masz "swirusa"  nie masz szans  na leczenie.  To jest  juz tendencja swiatowa  do  przewalania ogromnych sum  pieniedzy, ktore ida  z NFZ  za leczenie "kowidowca",  to przebicie jest  kilkukrotne.

Wlasnie dowiedzialam sie,  od dziewczyny  mojego siostrzenca, ktora jest Ukrainka,  ze na Ukrainie to juz  jest  taka paranoja z leczeniem,  ze juz lekarz pierwszego kontaktu kaze  pacjentowi wypelnic specjalna,  oszukana  aplikacje,  ze  pacjent, ktory  chce byc leczony na inne schorzenie niz covid  podpisuje ja i oswiadcza, ze jest  "chory"  na covid... inaczej nie ma szans,  musisz umierac i nie ma pomuluj jesli nie podpiszesz tej falszywej aplikacji.

W  Stanach dzieje sie taki  sam  KRYMINALNY  PROCEDER  !!! 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @tomciob 8 sierpnia 2020 12:59
8 sierpnia 2020 21:15

Sprawa jasna do czego wzdychał..seler...Mogę zrozumieć ,że Covid jest bardzo groźny,lecz równie groźna jest śmierć dla pacjentów z powodu zamykania oddziałów szpitalnych i odwołanych operacji...Rozumiem także ,że jesteśmy tutaj anonimowi,lecz przecież dorośli i nikt sądzę wydumanych baśni tutaj nie pisze.Nie podawałam konkretnego linka,aby wprost nie zapeszać...lecz wystarczy wejść na strony internetowe Szpitali z mojego miasta i sprawa jasna....Szanowny tomciob...nie sądzę,że szybko poznamy statystyki z  których czerpie  pan  konkretne info...z podziałem na przyczynę...Może po upływie jakiegoś czasu pewnie tak,bo śmierć jest rejestrowana...I nie sądzę,że Ordynator,czy dyrektor szpitala podejmuje  decyzję zamknięcia oddziału,nie pod wpływem strachu przed Rządem...a raczej sądzę Covidem... Sytuacja pandemiczna trwa już kilka m-cy ,co nie oznacza,że służba zdrowia ma mieć "wywalone"na pozostałych pacjentów... Mogą ministry sobie "uprzywilejować "wirusa,lecz lekarze to samodzielne terytorium...pomimo,że kasta NFZ trzyma ich za namordniki....

zaloguj się by móc komentować

tomciob @BTWSelena 8 sierpnia 2020 21:15
8 sierpnia 2020 22:08

Wpływ stanu epidemii no bo taki właśnie stan mamy ogłoszony od 20 marca 2020 roku w Polsce na służbę zdrowia do dość interesujące zagadnienie. Określenie pandemia zostało użyte przez WHO dla określenia zagrożenia zjawiskiem rozprzestrzeniania się Covid-19  9 marca 2020 roku po czym 11 marca określono zagrożenie jako "pandemia":

https://pulsmedycyny.pl/amp/who-grozba-pandemii-koronawirusa-jest-realna-984550

https://www.mp.pl/pacjent/choroby-zakazne/koronawirus/koronawirus-aktualnosci/229137,who-oglasza-pandemie

Przy czym z określenia zagrożenia wynika chęć przeciwdziałania dla całego świata, a nie stwierdzenie już zaistnienia dla calego świata, cytuję:

"Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) ogłosiła w środę 11 marca pandemię nowego koronawirusa. "Jesteśmy głęboko zaniepokojeni zarówno alarmującym poziomem rozprzestrzeniania się, intensywnością, jak i alarmującym poziomem braku działań. Dlatego sformułowaliśmy ocenę, że COVID-19 można scharakteryzować jako pandemię" - poinformował szef WHO.

O tym, że pandemia nowego koronawirusa jest realna, szef WHO mówił dwa dni temu podczas konferencji w Genewie: „Byłaby to pierwsza pandemia, którą można kontrolować (podkreślenie moje). Najważniejsze jest to, że nie jesteśmy zdani na łaskę wirusa" - powiedział Tedros Adhanom Ghebreyesus 9 marca. "Ogromną przewagą, jaką mamy, jest to, że decyzje przez nas podejmowane - przez rządy, firmy, społeczności, rodziny i poszczególne osoby - mogą wpływać na trajektorię tej epidemii (podkr. moje)" - podkreślił.

Szef WHO przypomniał, że zakażenia koronawirusem z zaledwie czterech krajów - Chin, Korei Południowej, Włoch i Iranu - stanowią 93 proc. z prawie 110 tys. przypadków zakażeń na całym świecie. "Jest to nierówna epidemia na poziomie globalnym" - ocenił". KONIEC CYTATU

W polskiej służbie zdrowia ograniczenia i obostrzenia w leczeniu są związane z ogłoszeniem (trwa ten stan do dzisiaj) stanu epidemii w cały kraju w Polsce. Dopóki ten stan nie zostanie odwołany, a nie musi no bo jakie są kryteria ogloszenia stanu epidemii? Ścisłych i precyzyjnych nie ma. Stan epidemii na obszarze województwa określa wojewoda, dla więcej niż jednego województwa na wniosek szefa GIS-u minister zdrowia w porozumieniu z ministrem ds. administracji w drodze rozporządzenia. I z takim faktem mamy w tej chwili do czynienia i to właśnie rozporzadzenie razem z dodatkowymi aktami wykonawczymi ogranicza możliwość działania służby zdrowia do ściśle określonego typu zachowań. Dodajmy że minister może zarządzić przymusowe szczepienia w związku z epidemią bo aktualny stan prawny mu na to pozwala. Po prostu gdy minister Szumowski uzna że aby opanować epidemię, która średnio powoduje 13 zgonów dziennie w całej Polsce trzeba zaszczepić cały naród to będzie miał instrumenty prawne na przymusowe szczepienia. Oczywiście nie sądzę aby się odważył, poza tym pewnie nie ma szczepionki ale stan prawny na takie działania zezwala. No i dopóki stan epidemii dla całego kraju nie zostanie zniesiony służba zdrowia będzie działała w systemie szczególnym. Pojawiają się juz głosy o ograniczaniu pozostawienia stanu epidemii jedynie do konkretnych województw ale są to głosy nieliczne. Tak więc zarządzanie "szczególnym reżimem w służbie zdrowia" w Polsce nie jest w tej chwili w rękach dyrektorów zarządzających placówkami medycznymi, a w gestii ministra właściwego dla ochrony zdrowia w Polsce.

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @tomciob 8 sierpnia 2020 22:08
9 sierpnia 2020 10:50

Szanowny tomciob...szef portalu nie życzy sobie podejmowania dyskusji w kwestii tej pandemi,a ja mam zamiar się podporządkować.Więc tak ogólnie ;co nas nie zabije -to wzmocni.Tertium non datur.Co do reżimu służby zdrowia -to zgadzam się tylko w ograniczonej materii.A jednak w rękach dyrektorów,czy ordynatorów leży decyzja ,w jakiego rozmiaru ma być ten reżim,bez takich strat w życiu pacjentów.Jedni wypełniają to,bo takie rozporządzenie mają,inni myślą...Przez ostatnie dekady w naszej Polsce ludzie nauczyli się,-omijajać przepisy i restrykcje ,aby przetrwać...Śmiem twierdzić,że dotyczy to wszystkich dziedzin naszego życia i trwania jako Narodu.Co chwilę pojawią się nowi pisarze nowo pisanej historii na zamówienie,ale trwamy przy swoim... Czy gospodarka i ekonomia w Polsce zostanie pogrzebana-definitywnie,czy nie...to się dopiero okaże...Nie sądzę,abym przekroczyła granicę ,aby oberwać "parasolem"

zaloguj się by móc komentować

smieciu @tomciob 8 sierpnia 2020 22:08
9 sierpnia 2020 17:56

Ciekawi mnie czy przestrzeni powiedzmy ostatnich 5 - 10 lat były zmieniane jakieś ustawy dotyczące wszystkiego tego wyżej napisanego.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @BTWSelena 9 sierpnia 2020 10:50
9 sierpnia 2020 18:07

"Co nas nie zabije to nas wzmocni."

Urocze. 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @ewaryst-fedorowicz
9 sierpnia 2020 18:26

Moja mama opisywała mi jak się dostać do szpitala. W naszej mieścinie.

Najpierw idzie się do przychodni. Ale tam jest ciągle zamknięte a telefon nie odpowiada. Ale zaczaiła się w parku na ławce i obserwuje. No i widzi że jest takie okno w które pukają ludzie i wtedy drzwi się otwierają. No więc bach idzie, robi to samo. Działa! Dostała się do lekarza, który dał jej skierowanie.  Takie skierowanie musi jednak mieć tajny kod pod postacią słowa czy też pieczątki „Pilne”. Kiedy jakimś razem tego nie miała w szpitalu ją zignorowali. No więc przedarłszy się przez przychodnię udaje się do szpitala. Ale, ale! Nie tak łatwo. Przed szpitalem jest namiot a w nim kosmita. No nie kosmita ale człowiek w wymiętoszonym kombinozonie z maską tyle co tam żeby była bo ileż można w niej siedzieć?  Ten kosmita sprawdza temperaturę. Czyżby do szpitala nie można się było dostać jeśli masz podwyższoną? Tej logiki nie pojmiesz zwłaszcza że za każdym razem pokazuje inną. Zanim jednak kosmita zmierzy ci temperaturę musisz odczekać. Bez ławek, na świeżym powietrzu czeka tak ok 10 starszych i jak można się domyślać schorowanych osób. Oczywiście bez masek. Bo przecież póki co tutaj farsa nie sięga. Odstawszy kolejkę, zostawszy strzelonym termometrem dostajesz się do szpitala. Pustego oczywiście bo przecież liczy się tylko Covid. Reszta może zdychać. No i w sumie jeśli nie ma magicznego słowa „Pilne” na skierowaniu to nie bardzo ma inne wyjście. No ale jeśli ma to w końcu dostaje się do lekarza. Ten przepisuje jakąś chemię zapodaną przez koncerny i tak wszyscy rozstają się szczęśliwi. Tak polska służba zdrowia wraz z rządem walczą o zdrowie tych starszych chorowanych ludzi. Jak ciagle słyszymy z mediów.  I nawet mają sukcesy! Bo przecież ludzi umiera mniej...

zaloguj się by móc komentować

tomciob @BTWSelena 9 sierpnia 2020 10:50
9 sierpnia 2020 22:35

Jest wyraźnie powiedziane od jutra, więc można jakoś zgrabnie podsumować tę naszą rozmowę o wiadomej sprawie. Ja wybrałem cytat z klasyki:

"Głupi był koncept. Przygryzłem jednak usta i odparłem:

- Zrobić to odkrycie było łatwo, nawet dla ludzi... mniej wprawnych ode mnie (zdaje się, że mu troszkę dogryzłem). Ale ja lubię być ostrożny w przypuszczeniach, panie Szuman... Zresztą, nie sądziłem, ażeby mogła wyrabiać z człowiekiem podobne hece rzecz tak zwyczajna jak miłość.

- Mylisz się, staruszku - odparł doktór machając ręką. - Miłość jest rzeczą zwyczajną wobec natury, a nawet, jeżeli chcesz, wobec Boga. Ale wasza głupia cywilizacja, oparta na poglądach rzymskich, dawno już zmarłych i pogrzebanych, na interesach papiestwa, na trubadurach, ascetyzmie, kastowości i tym podobnych badaniach, z naturalnego uczucia zrobiła... wiesz co?... Zrobiła nerwową chorobę!... Wasza niby to miłość rycersko - kościelno - romantyczna jest naprawdę obrzydliwym handlem opartym na oszustwie, które bardzo słusznie karze się dożywotnimi galerami, zwanymi małżeństwem. Biada jednak tym, co na podobny jarmark przynoszą serca... Ile on pochłania czasu, pracy, zdolności, ba! nawet egzystencyj... Znam to dobrze - mówił dalej, zadyszany z gniewu - bo choć jestem Żydem i zostanę nim do końca życia, wychowałem się jednak między waszymi, a nawet zaręczyłem się z chrześcijanką...No i tyle nam porobiono udogodnień w naszych zamiarach, tak czule zaopiekowano się nami w imię religii, moralności, tradycji i już nie wiem czego, że ona umarła, a ja próbowałem się otruć... Ja, taki mądry, taki łysy!..."

źródło

Dziękuję za rozmowy w temacie wiadomym i pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @smieciu 9 sierpnia 2020 18:26
9 sierpnia 2020 22:45

@smieciu
Proszę Pana,

1. Jak jest ze szpitalami to ja wiem, bo bardzo niedawno, przez kilka lat pracowałem dla samorządu lekarskiego i związku zawodowego lekarzy.
I szpitale (szczególnie "marszałkowskie" i "prezydenckie", ale i te "resortowe") to splot najbrudniejszych interesów partyjnych sitw, które tymi szpitalami rządzą.

Koniec - kropka.

2. Jak jest teraz z tą para-grypą też wiem, bo mam i swoje kontakty i doświadczenia rodzinne.
Natomiast jest Pan ode mnie zapewne młodszy, ale mniemam, że nie na tyle, by nie zrozumieć, że:

Pańska mama (i moja - 85 letnia staruszka) są dla tzw. "systemu ochrony zdrowia" KOSZTEM.
Dokładnie tak - KOSZTEM,
Koniec - kropka.

"Seniorzy" byli potrzebni po to, by pójść w 2 turze do urn i zapewnić kontynuację, co też  się stało, bo uwierzyli banksterowi, że "ten wirus jest w odwrocie", co jest o tyle ciekawe, że uprzedniego ataku widać nie było.

A teraz, przez 3,5 roku  potrzebni nie będą.

3. Ale nie to jest newsem dnia,

otoż - jak ich nazwałem wiele lat temu -  "komercyjnie niepokorni" Karnowscy, zachwalają najnowszy numer tygodnika "W czymśtam", w którym - uwaga, uwaga! wspomnany tu dosłownie przez 3 dniami Pawlicki Maciej, opublikował tekst pod bohaterskim tytułem:
„Druga fala histerii”, w którym obwieszcza:

" nadeszła druga fala pandemii? Mam wrażenie, że nie nadeszła, a nawet wręcz przeciwnie. Jedyne, co nadchodzi, to druga fala histerii, którą część mediów, niektórzy politycy i liczni lobbyści koncernów farmaceutycznych znowu usiłują rozpętać”.
https://wpolityce.pl/polityka/512697-w-nowym-numerze-sieci-czy-to-falszywa-pandemia

I dalej -  jak u Ewarysta, tylko toporniej  :-D :-D :-D

Czytam i skręcam się ze śmiechu (ja tak potrafię) bo ludzie, ktorzy wg mnie bez pozwolenia nie ośmielą się wyrównać ciśnienia gazów w przewodzie pokarmowym (eufemizm) nagle kozacko jadą w temacie absolutnie topowym pod prąd i to ostro.

Co to znaczy?
A to, że w tzw. obozie władzy jest jeśli nie różnica, to przynajmniej różniczka zdań "w temacie para-grypy">

A u chlebodawcy bliźniaków ( senatora Biereckiego), zasoby finansowe i ambicje niebagatelne...

Ja mam na para-grypę konsekwentnie wywalone - jadę na parę dni wędzić, bo lubię zapach dymu z owocowego drewna, w świeżym, puszczańskim powietrzu.

Dobrej nocy!

EF

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @tomciob 9 sierpnia 2020 22:35
9 sierpnia 2020 23:38

Chyba wrócę dzisiejszej bezsennej nocy do "Lalki"Ten Szuman,takie Nazwisko..więc zakończymy dalej klasyką"Wierz mi, panie Ignacy - kończył schrypniętym głosem - że nawet między zwierzętami nie znajdziesz tak podłych bydląt jak ludzie. W całej naturze samiec należy do tej samicy, która mu się podoba i której on się podoba. Toteż u bydląt nie ma idiotów. Ale u nas!... Jestem Żyd, więc nie wolno mi kochać chrześcijanki... On jest kupiec, więc niema prawa do hrabianki... A ty, który nie posiadasz pieniędzy, nie masz praw do żadnej zgoła kobiety... Podła wasza cywilizacja!... Chciałbym bodaj natychmiast zginąć, ale przywalony jej gruzami... " dzięki za rozmowę ,w wiadomym temacie(zbliża się północ) i pozdrawiam...

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @Rozalia 9 sierpnia 2020 18:07
9 sierpnia 2020 23:46

Dziękuję.To jednak przestroga dla "potomnych".Bo mnie przyjdzie chyba zrobić uprzejmość dla ZUS i uwolnić ich od wydatków...No chyba,że zacznę prać po łbach... i coś wskóram...

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @ewaryst-fedorowicz
10 sierpnia 2020 13:16

Hipolit Korwin Milewski w swoim pamiętniku wyjaśnia stwierdzenie Wielopolskiego:

„Dla Polaków można zrobić wszystko, z Polakami nic”

Właściwie powinno się dopisać, że jemu się nie udało. Dlaczego?
Cytuję Pana Hipolita:

A Wielopolski; wychowanek Wiedeńskiego Teresianum a potem kształcony w kilku zachodnich uniwersytetach, postępował z Polakami po wiedeńsku, w każdym razie po zachodniemu; ja postępowałem, i nie mogłem inaczej, po francusku. Nieunikniona kakofonja.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Andrzej-z-Gdanska 10 sierpnia 2020 13:16
10 sierpnia 2020 19:47

@Andrzej z Gdańska|

Już pisałem do kogoś innego: "trollować też trzeba umieć"

Tak, wiem - Hipolit, jak Pan zapewne nie wie, brat tej kanalii Ignacego, który swymi donosami do carskiej własti (konkretnie do wileńskiego gubernatora Lubimowa) zniszczył (zesłanie do Jarosławia n. Wołgą, potem Rybińska, skazanie na uwięzienie w twierdzy w Dyneburgu, porwanie przez Ochranę z Włoch(!)  polskiego pariotę, proboszcza z Sobotnik, księdza Józefa Borodzicza.

Ale mój tekst jest o czymś zupełnie innym ( o tym, o czym nie wolno tu pisać) , a Pański wtręt o Milewskim jest "ni pri czom".
 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ewaryst-fedorowicz 10 sierpnia 2020 19:47
11 sierpnia 2020 10:28

Szanowny Ewaryście ...pewnie dobrze jest,że gospodarz nie życzy sobie o "tym"pisać. Pewnie skusiłabym się aby panu opisać jak wygląda "ozdrowienie"w NY ze służbami porządkowymi.Wiele ludzi ma na toto wywalone i niech tak zostanie.No i jak patrzę na wędzone przez pana boczki-to mi przychodzi apetyt wyjątkowy na życie.... Kształt,rozmiar,no i ten wyobrażalny zapach...mniam...a co tam cholesterol,apotheki sprzedają tyle środków zaradczych...

zaloguj się by móc komentować

Andrzej-z-Gdanska @ewaryst-fedorowicz 10 sierpnia 2020 19:47
11 sierpnia 2020 12:20

Napiszę lekko żartobliwie:

cytat z Pan Ewarysta:

"trollować też trzeba umieć" .

Skomentuję to krótko - zostałem trafiony i zatopiony.

Powiem jeszcze więcej, że ja notki również nie umiem dobrze napisać.

Dziękuję za namiar na księdza Józefa Borodzicza. Skopiowałem sobie z internetu jego pamiętnik - piękna postać.

Ten cytat z Pana Hipolita był po to, żeby zwrócić uwagę na fakt (może niepotrzebnie, ale stało się), żeby nie "ułatwiać" roboty "naszym przeciwnikom". Nadal jestem pod wrażeniem przeczytanych ostatnio dwóch książek o kulturkampf. Tam są dopiero różne "kwiatki", częściowo znane, o cechach Polaków. Zebrane w dwóch książkach mają dużą siłę rażenia.

Na koniec możnaby skwitować myśl Pana Wielopolskiego, że albo nie trafił na odpowiednich Polaków albo nie umiał współpracować z nimi.

W "temacie notki" się nie wypowiem, bo musiałbym ją przepisać. :))
 

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować