-

ewaryst-fedorowicz : Reklamiarz sum! Po 20 latach marketingu komercyjnego w marketingu politycznym robię. Bloguję bo lubię.

Cud, czyli jak Prezes Kaczyński mowę odzyskał

Medycyna, jak wiadomo każdemu, kto miał nieszczęście mieć z nią do czynienia nie jest, (użyjmy eufemizmu) wolną od mankamentów.

Najpoważniejszym z nich są tzw. skutki uboczne, które towarzyszą kuracjom najbanalniejszym i z użyciem najprostszych leków.

Żeby nie odbierać chleba prasie kolorowej, opisującej tragedie pacjentów potraktowanych używanymi od lat i uważanymi powszechnie za bezpieczne medykamentami, czy też poddających się standardowym zabiegom, podam pierwszy z brzegu przykład:

banalna operacja kolana może przynieść skutki uboczne w postaci utraty mowy.

Tak też stało się z prezesem Kaczyńskim, który po zoperowaniu mu kolana zamilkł na długie miesiące, choć przed udaniem się pod nóż chirurga znany był z tego, że był człowiekiem elokwentnym, a nawet – pyskatym.

Ostatni raz wystąpił do społeczeństwa (słowo Naród nie jest tym najczęściej przez prezesa Kaczyńskiego używanym) z orędziem w sprawie norek i szynszyli, a potem – potem zapadła długa (i niepokojąca Suwerena/Ciemny Lud – w zależności od tego, czy spicz oficjalny, czy rozmowa w wewnętrznym, partyjnym gronie) cisza.

Przez wiele miesięcy izraelskiej agresji, zapoczątkowanej haniebnym wystąpieniem w niemieckim obozie śmierci Auschwitz-Birkeneu, izraelskiej ambasador Azari, Prezes Kaczyński milczał jak zaklęty.

Ale medycyna mimo tej swojej ciemnej strony ma też stronę jasną:

oprócz skutków ubocznych zdarzają się cudowne uzdrowienia, co może poświadczyć każdy papież, bo to papieże, w oparciu o dowody cudownych uzdrowień, decydują o tym, kogo można nazywać błogosławionym a nawet świętym.

Otóż dziś Prezes Kaczyński cudownie odzyskał mowę i wypowiedział się w rządowym radiu na temat ewidentnego sukcesu, jaki rząd PiSu poniósł (nie poprawiać – nie odniósł, a poniósł i basta!) przedwczoraj, nowelizując ustawę o IPN.

Ba! Mówił w tym rządowym radiu przez prawie 21 minut (i nawet się nie zająknął!) co jest najoczywiściej objawem cudownego uzdrowienia.

Osobną kwestią jest to co Prezes Kaczyński mówił, i tu każdy nieuprzedzony słuchacz mógł zauważyć, że w tej materii ma on jeszcze sporo do nadrobienia,

ale ponieważ jak dziś zostało milionom Polaków udowodnione, cuda się w medycynie zdarzają, nie traćmy nadziei, że po odzyskaniu mowy, Prezes Kaczyński z czasem będzie też w stanie mówić z sensem i co ważniejsze – zgodnie z prawdą.

Amen.

https://www.polskieradio.pl/7/129/Artykul/2161974,Jaroslaw-Kaczynski-zostal-odniesiony-bardzo-powazny-sukces

 



tagi: prawo i sprawiedliwość  jarosław kaczyński  holokaust  izrael  ewaryst fedorowicz  ipn 

ewaryst-fedorowicz
29 czerwca 2018 09:32
18     4999    9 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

PiotrKozaczewski @ewaryst-fedorowicz
29 czerwca 2018 12:52

Oczywiście, że ponieslismy sukces, a nawet moralne zwycięstwo.
A jeszcze lepsze jest tutaj:
https://pl.sputniknews.com/swiat/201806298265803-Spotkanie-Putin-Trump-zachodnia-prasa/
"...

Ewentualne konsekwencje spotkania Władimira Putina i Donalda Trumpa przestraszyły także Londyn. Donosi o tym gazeta The Times, powołując się na swoje źródła w brytyjskim gabinecie ministrów.

W brytyjskim rządzie istnieją obawy co do „pokojowego porozumienia" między Rosją a USA, do którego mogą dojść Władimir Putin i Donald Trump.

Zdaniem rozmówców periodyku, hipotetyczna „transakcja" między Moskwą a Waszyngtonem nie leży w interesie NATO. W Londynie zakłada się, że w trakcie rozmowy Władimir Putin „jest w stanie skłonić Trumpa do rezygnacji z udziału w jesiennych ćwiczeniach wojskowych sojuszu północnoatlantyckiego w Norwegii" i uzgodni z prezydentem amerykańskim „uznanie aneksji Krymu i zmian w reżimie sankcji w zamian za rozejm na wschodzie Ukrainy"
..."
Czyli co, Rosja znawu jako żydo-jankeski bulterier w Europie?
Czy znowu nas Londyn poszczuje na Niemcy (mamy przecież ichnie "gwarancje", kolejny już raz)?

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @ewaryst-fedorowicz
29 czerwca 2018 13:47

@PiotrKozaczewski

Zanim zacząłem blogować na tym portalu, opublikowałem tekst, "Urbi et orbi et interneti Trumpa – a Jałta 2.0", w którym znajdzie Pan odpowiedzi na postawione pytania:

"Już samo podawanie w wątpliwość handlu pomiędzy Trumpem a Putinem świadczy o kompletnym niezrozumieniu tego, czym jest polityka.
A jest ona handlem, tyle, że o skali, która największych hurtowników przyprawia o zawrót głowy.

Oczywiście, że Trump z Putinem sobie pohandlują, bo skoro Obama dostał od Putina bęcki w Syrii, to Trump nie będzie się na taki despekt wystawiał, gdy może załatwić sobie efektowny powrót do Waszyngtonu, z walnięciem ze schodów samolotu „przywiozłem wam pokój!”, a skąd ta cytata, to już sobie młodzi, buzkowo edukowani – wyguglujcie.

No to skoro już sobie ustaliliśmy, że Trump z Putinem zahandlują, możemy przejść do wspomnianej Jałty, tym bardziej, że w Jałcie pierwszej Stalin sam ze sobą nie handlował, a tym kto mu nas sprzedał na rzeź był nasz strategiczny sojusznik, Franklin Delano Roosevelt – z zawodu prezydent USA."

(...)
"Tak czy inaczej, jeśli Trump i Putin podzielą ladę wg linii Bugu – to zostanie tak jak teraz, tyle, że więcej będziemy musieli wydawać na zakupione u Trumpa uzbrojenie.
Ale jeśli pojadą paluchami po linii Odry, to choć to będzie postęp w stosunku do Jałty pierwszej i to o całe DDR, to mamy przefajdane.

Choć bardziej niż linia Odry prawdopodobnym wydaje się, że w najgorszym razie, w ramach poprawiania relacji USA-Rosja może jakiś korytarzyk na przesmyku suwalskim trzeba będzie Rosjanom zagwarantować, ale raz już żeśmy przez korytarz kraj na stracenie wydali, to chyba Trumpowi się stawiać nie będziemy, choć z Polakami (a przynajmniej niektórymi)  wszystko jest możliwe.

Żeby nie wyjść na polonocentrycznego egoistę, odpowiem na pytanie – co z Ukrainą?!

No jak to co – to, co było wiadomym od początku, a co opisałem ponad 3 lata temu w tekstach Kto okradnie Ukrainę oraz Ukrainę okradnie Rosja, kiedy się ten cały majdano-bałagan zaczął, a co same tytuły tekstów tłumaczą."

Reszta pod tym linkiem:
http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/urbi-et-orbi-et-interneti-trumpa-a-jalta-2-0

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @ewaryst-fedorowicz
29 czerwca 2018 14:25

1/ "... a skąd ta cytata, to już sobie młodzi, buzkowo edukowani – wyguglujcie. ..." - na ch* to było, :-)? Ja, panie dziejku,  jeszcze za komuny-nieboszczki T-72-ką jeździłem, :-).

2/ "... ale raz już żeśmy przez korytarz kraj na stracenie wydali, to chyba Trumpowi się stawiać nie będziemy, choć z Polakami (a przynajmniej niektórymi)  wszystko jest możliwe." - mamy tzw. "grarancje brytyjskie", więc w czyimś-tam interesie znowu sie mozemy "żydowsko-jankeskim protegowanym" postawić. Skoro Angol/londyński Sefardyjczyk nie może przechwycic polskiej końcówki Jedwabnego Szlaku, bo mu ją jankes / nowojorski aszkenazyjczy chcą sprzątnąc sprzed nosa, to może chociaż "tem końcófkem" unieważnić, np jądrowo, prowokując pozostawienie na terenie Polski tzw. "krainy tysiąca jezior 'radioaktywnych'" ( (c) min Lawrow).

http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2017/04/przemowienie-siergieja-lawrowa-do-polakow/

Tak czy siak,  rząd i elity zdążą  sp*lić do Monachium czy na inne Hawaje, nasi dzielni misjonarze-co-to-kapelana-w-jednostce-nie-majom zdążą ich z pewnoscia ochronic przez mściwymi atakami tzw. "mniej wartościowej ludnosci tubylczej".

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz
29 czerwca 2018 17:48

Tak...

... to cud nad cudami... ale nie wierze juz, ze PJK sie poprawi... tj. ze bedzie mowil cos z sensem...

... waRZne, ze  sukces goni sukces... w Niemczech... we Francji... patrzec tylko jak to wszystko pier*****e  o glebe... i to dopiero bedzie  SUKCES  !!!... prawdziwy sukces przez duze S  !!!

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 29 czerwca 2018 17:48
29 czerwca 2018 19:24

@Paris

Słuchając Kaczyńskiego nawet się już nie dziwiłem temu nieskrywanemu poczuciu wyższości, temu oczywiście oczywistemu samozadowoleniu. Ten człowiek wierzy w to, że urodził się, by "wiedzieć lepiej". Rzecz w tym,  że wszyscy kiedyś umrzemy i wtedy osąd tzw. historii może nie być dla Prezesa przyjemny.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @PiotrKozaczewski 29 czerwca 2018 14:25
29 czerwca 2018 19:33

@PiotrKozaczewski

Przecież Kukliński nie dlatego zdradził swoich, sowieckich chlebodawców, że się nagle z patriotyzmu sowieckiego na polski nawrócił, ale dlatego, że na mapie Polski w miejscu swojego domu  powierzchnię Marsa zobaczył, a w spisie rezerwacji w schronie przeciwatomowym miejscówkę dla siebie, ale już nie dla swojej rodziny.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @ewaryst-fedorowicz
29 czerwca 2018 21:51

"... a w spisie rezerwacji w schronie przeciwatomowym miejscówkę dla siebie, ale już nie dla swojej rodziny. ..." - nie wiem czy tak było w sensie dosłownym, ale jako metafora może to być prawdą. Chociaż, z drugiej strony, te atomówki rozwalające Polske to miały być jankeskie, a nie kacapskie. W każdym razie, uważam, że tak jak Powstanie Chmielnickiego "unieważniło" IRP w interesie handlarzy i lichwiarzy z City of London, tak teraz jakaś prowokacja może doprowadzić do tego, że Władimir Władimirowicz zrobi cos podobnego, w interesie Londynu, a wbrew interesom Waszyngtonu. I w świetle tego cała "zadyma" o 65 mld USD, IPN etc. może być po prostu maskirowką. W kontekście obecnej sytuacji, zastanawia mnie, czy rząd RP prowadzi, tak jak w 1939 roku, jakies działania antybrytyjskie. W 1939 roku było to szkolenie syjonistycznych terrorystów, którzy walczyli z brytyjskimi wojskami kolonialnymi/okupacyjnymi:
https://opinie.wp.pl/zydowscy-komandosi-z-ii-rp-6126039874832513a
https://www.focus.pl/artykul/jak-polacy-stworzyli-izrael
http://prawy.pl/7016-wsparcie-sanacyjnej-dyktatury-dla-zydowskich-terrorystow/

Nawiasem mówiąc, syjonisci odwdzięczyli się armii Andersa w Palestynie: uzgodniono, że polskie ciężarówki będą miały namalowane wyraźne biało-czerwone proporczyki, aby ich nie pomylić z Angolami.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @PiotrKozaczewski 29 czerwca 2018 21:51
29 czerwca 2018 22:00

@PiotrKozaczewski
" te atomówki rozwalające Polske to miały być jankeskie, a nie kacapskie."
Ależ oczywiście!
Bo to sowieci mieli Zachód zaatakować, ale już nuklearne  kontruderzenie jankeskie miało zamienić Polskę w taki atol Mururoa skali makro.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @ewaryst-fedorowicz 29 czerwca 2018 22:00
29 czerwca 2018 22:14

Wiem. Ale dlatego właśnie kluczowym wydaje mi sie motyw UNIEWEWAŻNIENIA / unicestwienia Polski. Jeśli Jankesi i maerykańscy Żydzi aszkenazyjscy chcą przejąć Polske/Polin jako koncówkę Jedwabnego Szlaku, to Londyn i brytyjskich seferdyjczyków musi z tego powodu trafiać szlag. I zrobią wszystko, aby z Polski nie został kamień na kamieniu. Pytanie, jaka KURWA w imieniu Londynu, sprowokuje polsko-ruską rozpierduche?

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 29 czerwca 2018 19:24
29 czerwca 2018 23:40

I nie bedzie przyjemny...

... ja natomiast jestem od dluzszego czasu naprawde w stuporze nad poziomem PJK... tego calego PiS'u i calej tej chorej swity merdialnej, ktora na taka modle wystrugala PJK... w rzeczywistosci to dla mnie porazajacy dysonans poznawczy.

Dziekowac Panu Bogu, ze sa jeszcze w Polsce ludzie naprawde wyjatkowi,  blyskotliwi i pracowici... wprost natchnieni... i ze zdecydowanie Polska i Polacy spokojnie moga obyc sie bez tej bandy hipokrytow  !!!

zaloguj się by móc komentować

Brzoza @PiotrKozaczewski 29 czerwca 2018 22:14
29 czerwca 2018 23:47

Odnośnie Rosji, Londynu i komunikacji ich tajnych policji  mam luźne powiązania -

1.Na Coryllus pojawiają się informacje o Rosji jako kraju "zaprogramowanym" przez Londyn, Rosji jako pierwszej wielkiej koloni Londynu, Rosji która do dzisiaj sobie z tym nie poradziła*.

2. W zeszłych mistrzostwach piłki rosyjscy kibice zabili angielskich.

3. Spada samolot z reprezentacyjnym Rosji Chórem Aleksandrowa.

 

*armia czerwona miała dla rakiet z atomówkami wgrany cel Londyn (ciekawe czy ten program by zadziałał) - ale to chyba wszystko.

PS. ciekawe czy armia czerwona miała na celownikach też mocno zgruzować Niderlandy?

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 29 czerwca 2018 23:40
30 czerwca 2018 14:40

@Paris

" zdecydowanie Polska i Polacy spokojnie moga obyc sie bez tej bandy hipokrytow  !!! "

Obawiam się, że nie: za Polaków (jak zwykle) już ważniejsi postanowili, że dopóki Prezes i jego kamanda nie wypełnią wyznaczonego im zadania, Polacy się ich nie pozbędą :-D :-D

zaloguj się by móc komentować

tomciob @ewaryst-fedorowicz 29 czerwca 2018 19:33
1 lipca 2018 08:56

Ciekawa interpretacja powodów "zdrady" Kuklińskiego ale mnie ona nie przekonuje.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @tomciob 1 lipca 2018 08:56
1 lipca 2018 12:31

@tociolob
Ależ ja Pana do niczego przekonywać zamiaru nie mam!

Obowiązującą wykladnią jest "Kukliński  - Wallenrod 2.0" i basta!
(tak samo, jak "Solidarność - spontaniczny zryw, na czele którego stanęli spontanicznie wyłonieni liderzy!" :-D
 

zaloguj się by móc komentować

tomciob @ewaryst-fedorowicz 1 lipca 2018 12:31
1 lipca 2018 13:46

Wallenrodyzm Kuklińskiego jest dla mnie tak samo przekonujący jak strategiczny sojusz II RP z USA, a może odwrotnie USA z II RP.

zaloguj się by móc komentować

tomciob @PiotrKozaczewski 29 czerwca 2018 21:51
1 lipca 2018 14:04

Państwo Izrael zostało proklamowane 14 maja 1948 roku. Jeszcze tego samego dnia po południu niepodległość państwa Izrael uznały Stany Zjednoczone Ameryki i ZSRR. Wielka Brytania ociągała się do 29 stycznia 1949 roku. Jaki z tego wniosek?

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 30 czerwca 2018 14:40
1 lipca 2018 22:31

Bede trwac w uporze, Panie Ewaryscie...

... ze jednak Polacy - spokojnie - moga sie obyc bez tej bandy hipokrytow... wystarczy zeby przestac sluchac i brac pod uwage te klamstwa z kurwizora i innych zaprzanych merdialni...

... to sa  INTELEKTUALNE  KARLY...  CIEMNOGROD...  i  BANKRUCI  !!! 

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @Brzoza 29 czerwca 2018 23:47
5 lipca 2018 12:26

Swego czasu zdarzało mi sie komentować artykuły na ruskim "Sputniku". Pewnego razu coś napomknałem o Kompanii Moskiewskiej i sponsorowaniu przez Londyn moskiewskich walk z Polską w Inflantach. Ktoś-tam mnie skrytykował czy wysmiał, juz nie pamietam, niewazne. Ważne jest co innego. Otóż na "Sputniku" komentowałem z mojeko konta fejskukowego. Nastepnego dnia nie mogłem nic skomentować na "Sputniku". Okazało się, ze zablokowano mi konto na fejskuku, i to "na amen".

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować