Import islamistów, czyli jak się repatriacja Polaków ze Wschodu PiSowi planowo nie udała
Szefostwo, spolegliwego wobec ultra-profesjonalnego rządu Morawieckiego, Polsat News miało wczoraj chwilę zaćmienia – tak bywa.
Dziś już jej nie ma – i tak bywa też.
Dlatego opowiem o tym, co się działo wczoraj, bo skutki tego, co wyprawia ten ultra-profesjonalny rząd na granicy z Białorusią będziemy ponosili za chwilę – a odczuwali przez lata.
***
Ktoś (już mu współczuję) podjął decyzję o wysłaniu nad podlaski odcinek granicy z Białorusią reporterki.
Reporterka młoda, i – jak to młoda – szczerze przejęta powierzonym zadaniem, zamiast spotkać się przy kawie/herbacie/stojaku z flagami biało-czerwoną i unijną, z przedstawicielem rządowej władzy i wysłuchać narracji, jak to wszystko jest dobrze, a nawet świetnie, pojechała w tzw. teren, gdzie spotkała się z mieszkańcami przygranicznych wsi, którzy udzielili jej informacji prawdziwych, ale niepoprawnych (ot, paradoks):
Okazało się, że granica z Białorusią faktycznie stoi otworem.
- Mieszkańcy pogranicza codziennie spotykają 2 -3 razy dziennie grupy nielegalnych migrantów, którzy już po polskiej stronie sami ich proszą o… powiadomienie policji, która by ich podwiozła do ośrodka dla uchodźców.
- Ba! W powiatowej Sokółce (odległej 16 km od granicy) nie niepokojeni migranci w kantorach wymieniają sobie pieniądze.
- Mieszkańcy tych nadgranicznych wsi mają na potwierdzenie swoich słów nagrania i zdjęcia, pokazujące grupy nawet kilkudziesięciu migrantów przekraczających granicę,
A Straż Graniczna?
A Straż Graniczna zachowuje się kulturalnie: prosi mieszkańców o informację o migrantach którzy już przeszli przez dziurawą jak sito granicę.
I okazuje się, że taki system doskonale działa:
„Wczoraj mieszkaniec przygranicznej wsi wstał o 6 rano wydoić krowy – a tu na podwórku… 30 „uchodźców” No to zadzwonił po Straż Graniczną, żeby ich sobie zabrali.”
Można? Można!
Dziennikarka podsumowała te wszystko krótko, że MSWiA milczy, a
8 sierpnia Straż Graniczna zawiesiła podawanie informacji o liczbie migrantów, którzy nielegalnie weszli do Polski przez otwartą granicę i zgłosili się do SG z prośbą o podwózkę do najbliższego ośrodka azylowego.
Dziś ukazał się lakoniczny komunikat MSWiA, że „Co najmniej 1935 nielegalnych imigrantów przedostało się od początku sierpnia do Polski przekraczając granicę z Białorusią. Ich liczba nie jest jednak do końca znana, ponieważ cały czas kolejne osoby próbują forsować zieloną granicę i z pewnością nie wszystkich udało się pogranicznikom przechwycić”
Nooo… grubo!
W 18 dni 2 000 islamistów ? I to nie jest nasze ostatnie słowo?
***
Ale nie ma tego złego, co by na jeszcze gorsze nie wyszło:
otóż nasi niezawodni, amerykańscy sojusznicy, którzy tak spektakularnie uciekli z Afganistanu, zwrócili się do naszego ultra-profesjonalnego rządu o przyjęcie – bagatelka 3000 islamskich migrantów.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/USA-prosza-Polske-o-pomoc-ws-uchodzcow-z-Afganistanu-8171625.html
Tak w ramach sojuszniczej współpracy.
Ultra-profesjonalny rząd ustami fachowca Glińskiego coś tam mamrocze, że damy radę, oraz że od woli polskiego państwa zależy, ile osób ewentualnie będzie w Polsce przyjmowane czy przejmowane.
i ale krótkiego i klarownego:
żadnych islamistów Polakom na karki nie sprowadzimy! – z siebie nie wydalił.
Co ciekawe, zeteselowski zielony tygrysek dziś uciekł się do szantażu emocjonalnego i oznajmił, że nie przyjęcie samotnej matki z dziećmi to nie po chrześcijańsku, ale już o wyrośniętych, samotnych ojcach bez dzieci – nie wspomniał.
Segregator jeden.
Jesteśmy dorośli i rozumiemy, że tak ultra-profesjonalny rząd, jak i przebierająca nogami do przejęcia koryta, magdalenkowa opozycja, przyjmą każdą, wymaganą przez tego amerykańskiego dementa ilość, bo to jest świetny zarobek dla wszystkich krewnych i znajomych, tak rządzących, jak i opozycyjnych królików.
***
Otóż ultra-profesjonalny rząd jest także rządem ultra-patriotycznym.
To znaczy jest wtedy, gdy się przed wyborami do polskich patriotów umizguje.
Później przestaje, żeby znów przepoczwarzyć się przed kolejnym głosowaniem, czyli najbliższa (użyjmy terminologii fachowej) wylinka za 2 lata.
I w ramach tych umizgów obiecał ustami najważniejszymi repatriację (jest takie słowo – naprawdę) Polaków ze Wschodu,
I w ramach tej obiecanej przed wyborami repatriacji, sprowadził do rozwijającej się w fantastycznym tempie, bogacącej się na potęgę Polski ooooogromną liczbę Polaków z Kazachstanu.
W 2017 aż 270 (słownie – dwustu siedemdziesięciu)
w 2018 – aż 600! No co za sukces!
2019 – aż 877!
https://www.senat.gov.pl/aktualnoscilista/art,12887,14-lipca-2020-r-.html
W 2020 – tu mam info o w sumie 253 (DWUSTU PIĘĆDZIESIĘCIU TRZECH) Polakach, ale to i tak doskonały wynik, bo przecież covid, pandemia itp. bajerki i nasz ultra-patriotyczny rząd mógłby nie repatriować nikogo i co byście mu zrobili?
Ja te, rządowe priorytety i u uwarunkowania, doskonale rozumiem – jak jest Covid, to na takie duperele, jak repatriacja jakichś Polaków z jakiegoś Kazachstanu, czasu nie ma !
***
Czas na podsumowanie:
Ultra-patriotyczny rząd podaje, że w latach 2015-2020 repatriował do Polski ok 3 000 Polaków.
Po 600 na każdy rok sprawowani a władzy.
https://www.gov.pl/web/mswia/repatrianci-z-kazachstanu-przylecieli-do-polski
Zaraz zaraz… 3 000? To dokładnie tyle, ilu islamistów chcą nam tu wepchnąć Amerykanie…
Cóż za koincydencja!
Koincydencja koincydencją, ale ktoś naiwny powie – to jakieś żarty!
Przez 5 lat ledwie 3 000, z czekających od lat na repatriację blisko 30 000 ?!
Co za partacze w tym rządzie!
O przepraszam – repatriowali dokładnie tylu, ilu chcieli, a nawet – ilu sobie zaplanowali.
Gdyby chcieli repatriować więcej – więcej by zaplanowali.
Wszak ten ultra-patriotyczny rząd jest przede wszystkim, jak zaznaczyłem na początku, ultra-profesjonalny.
W kontekscie zaplanowanego importu islamistów, brzmi to interesująco.
http://ewaryst-fedorowicz.szkolanawigatorow.pl/multikulti-czyli-jak-prezes-kaczynski-podmiane-ludnosci-polski-przyspieszy
tagi: prawo i sprawiedliwość islamiści repatriacja afganistan
ewaryst-fedorowicz | |
18 sierpnia 2021 15:03 |
Komentarze:
Alrus @ewaryst-fedorowicz | |
18 sierpnia 2021 16:28 |
Czyli na granicy mamy "reakcję bierną".
Nie pofatygowano się nawet aby zwiększyć obsadę, o jakichś ostrzejszych środkach nie mówiąc. W warunkach normalnych sforsowanie granicy nie jest trudne, korzysta się z usług wyspecjalizowanych tubylców, jednak na krótki czas można zamknąć ją dość szczelnie.
A repatrianci, cóż.. Jak zawsze.
Paris @ewaryst-fedorowicz | |
18 sierpnia 2021 16:48 |
Dzieki...
... za ten MEGA WAZNY wpis !!!
Coz, tych wszystkich "uchodzcUF", co to Makrela miala takie "problemy" wepchnac do Polski juz pare lat temu nalezy teraz skierowac NA UTRZYMANIE tej dziuni, zwanej "marszalkinio" Witkowej, "tygryskowi" Kosiniak-Kamyszowemu, Morawieckiemu... no i oczywiscie, samemu Macierewiczowi, takze calej tej "profesjonalnej opozycji"...
... niech sie w koncu TARGOWICA wykaze,... a jesli sie cos nie podoba to WON !!!
Cos niebywalego... Lunja nas "prosi" o pomoc, "sojusznik amerykanski" tez nas "prosi"... tylko brakuje, zeby Rosja nas tez "poprosila" !!!
Ale se pogrywajo z narodem SK****SYNY DOBROZMIANOWE, ze w glowie sie nie miesci.
DobreWino @ewaryst-fedorowicz | |
18 sierpnia 2021 17:41 |
ktos jednak ruszyl dupenie w sprawie...
ewaryst-fedorowicz @kacperek 18 sierpnia 2021 17:20 | |
18 sierpnia 2021 17:53 |
@kacperek
Nic - oni wszyscy to jedna, Magdalenkowa sitwa.
Jedyna różnica, że para Szczerba-Joński wspiera import islamistów jawnie - a Morawiecki udaje, że nie, a oczywiście jest na tak, bo doskonale wiedział, iż po stronie białoruskiej są tysiace czekajacych na sygnał i d... nie ruszył, by granicę "uszczelnić">
A ściągnie nam na karki z Kabulu tylu, ilu mu dement każe.
ewaryst-fedorowicz @DobreWino 18 sierpnia 2021 17:41 | |
18 sierpnia 2021 17:57 |
@DobreWino
Przez 17 dni (a pewnie i dłużej, bo chyba jakiś wywiad nie pijący non-stop jeszcze mają?) udawali, że nic się nie dzieje - nawet nie wiedzą, ilu się tych islamistów przedostało się wgłąb Polski.
Teraz rusza fala z Kabulu, to rozpaczliwie coś próbują zrobić, a tu dement ciśnie.
ewaryst-fedorowicz @Paris 18 sierpnia 2021 16:48 | |
18 sierpnia 2021 17:57 |
@Paris
Też ich lubię
ewaryst-fedorowicz @Alrus 18 sierpnia 2021 16:28 | |
18 sierpnia 2021 17:59 |
@Alrus
Za tych zostawionych w Kazachstanie Polaków, powinni iść do piekła, ale Franio chyba postanowił wszystkim udowodnić, że piekło nie istnieje, to i się nie boją
Paris @Alrus 18 sierpnia 2021 16:28 | |
18 sierpnia 2021 18:05 |
PinieNdzy zapewne nie majo,...
... ZLODZIEJE jedne... oni majo je tylko na struganie takich SCIEM jak "Kryscina"... "Swiatlana"... "walka o DEMONkracje na Bialorusi... albo dety "kryzys" w relacjach izraelsko-polskich... na dodatek SCIEMY owe PRODUKUJE "nasz ZONT i nasze merdia" - to nie podlega ZADNEJ WATPLIWOSCI !!!
A teraz "zafundowali" narodowi polskiemu kolejna rzesze DARMOZJADOW do utrzymania,... bo przeciez "bidny Bill albo Melinda" nie moga pomoc ich utrzymac, tym bardziej, ze sami tam zrobili ten "sajgon"...
... przez wiele lat, konsekwentnie i z PELNA SWIADOMOSCIA !!!
i na to VETO wszystkie "wazne" PRESSTYTUTKI w Polsce zamurowalo.
Paris @Alrus 18 sierpnia 2021 16:28 | |
18 sierpnia 2021 18:09 |
Tak...
... jakby nie bylo kogo tam wypchnac !!!
A tu tlumy... klubowicze gapol'owe, Romaszewska, OSZUST SMOLENSKI... na majdany ukrainskie i inne dete "konwoje CHumanitarne" SWOLOCZ jezdzila, a teraz nie ma kto GRANIC OJCZYZNY bronic !!!
smieciu @ewaryst-fedorowicz | |
18 sierpnia 2021 18:53 |
Co jest najlepsze w tej historii?
Nie wzięło się za to złe, demoniczne TVN :)
Może stało się już telewizją rządową? A może zawsze taką było? :P Tyle jest możliwości by dokopać PiSowi a oni się ociągają. O co tu chodzi? :) Ja zgaduję że rząd już na tyle cienko przędzie że teraz wszyscy już równo pod batutą Kurski & Brothers muszą grać bo póki co rząd ma jeszcze trwać.
ewaryst-fedorowicz @smieciu 18 sierpnia 2021 18:53 | |
18 sierpnia 2021 19:30 |
@smieciu
Wszystko jest możliwe, natomiast IMO Kaczyńskiemu wyznaczono wykonanie najbrudniejszej roboty, aby ci, co po nim przyjdą, mieli wyczyszczone nie tylko przedpole, ale i całą kolonię pt PRL-bis.
To i Kaczyński fedruje - i jeszcze pofedruje.
Paris @smieciu 18 sierpnia 2021 18:53 | |
18 sierpnia 2021 20:02 |
Bo to BANDYCKIE tvn...
... wzieNo sie za OBSLUGE kAcertu piesni chrzescijanskiej... i to jeszcze na Jasnej Gorze !!!
Takie JAJA sie dziejo w Polsce... kAcert piesni katolickich w KURWIZORZE z tvn... KU**A i ZLODZIEJ "zjednoczone" - w jednym stali domku !!!
Nova @ewaryst-fedorowicz 18 sierpnia 2021 19:30 | |
18 sierpnia 2021 20:12 |
Szanowny Panie Ewaryście, brak słów na przekleństwa aby opisać to zakłamanie i tchórzostwo obecnego rządu. To ,że poprzednie były jakie były teraz średnio mnie obchodzi bo PIS miał być hurra patriotyczny i wstaje z kolan...w tempie jak inflacja tylko w drugą stronę. W polityce zagranicznej nie ma ani jednego przykładu by po początkowym nadęciu potem z piskiem się nie cofali. Jak ta masa "uchodźców" ruszy i ludziska to zobaczą w kraju to żadna propaganda tego nie przykryje.Ochojska już się kreuje na pierwszą matkę uchodźcową...
ewaryst-fedorowicz @Nova 18 sierpnia 2021 20:12 | |
18 sierpnia 2021 20:16 |
@Nova
PiS to ekipa wyznaczona przez Ciocię Magdalenkę do zanęcenia i w efekcie rozwalenia PRAWDZIWEJ prawicy.
I trzeba przyznać, że skutecznie to zadanie wykonująca, choć jeszcze jej trochę roboty zostało.
smieciu @Paris 18 sierpnia 2021 20:02 | |
18 sierpnia 2021 20:18 |
Aaa nie wiedziałem. Wreszcie stało się jasne dlaczego tak chcą wywalić TVN. Ten katolicki zwrot nie mógł się spodobać NIKOMU. Cóż pozostaje trzymać kciuki by jednak przetrwali, może dzięki temu będziemy mieć jakąś wyspę odmienności w tym lewackim zalewie medialnym :)
Paris @smieciu 18 sierpnia 2021 20:18 | |
18 sierpnia 2021 20:40 |
To zadna wyspa odmiennosci, Panie Smieciu,...
... to wylacznie ZEROWISKO dla wszelkiej masci propagandystow, zdrajcow i sprzedawczykow = 5 kolumna... i to bez wzgledu na tzw. "opcje polityczna",... o czym swiadczyc moze chocby deta "kariera takiego czegus" jak Malgorzata Rozenek-Majdan-Kostrzewa i jej podobnych kreatur !!!
Takze, lepiej zeby toto sczezlo i to jak najszybciej.
pink-panther @ewaryst-fedorowicz | |
18 sierpnia 2021 21:20 |
Polacy w Rosji (Syberia) i w Kazachstanie jako jedyna narodowość NIE zostali sprowadzeni do swojego kraju po roku 1990. Wszystkie inne, włącznie z Niemcami wołżańskimi (czy jak ich tam nazywają), Ukraińcami, Litwinami, Estończykami etc. - zostali przywiezieni do swojej Ojczyzny. A władze III RP okazały się nie "matką" a "macochą" albo czym gorszym jeszcze. Wystarczy pomyśleć o masowo wydawanych paszportach polskich w Tel Avivie.
A teraz "ratujemy naszych współpracowników afgańskich". Kto ich sprawdził kontrwywiadowczo? Ilu tam "wirusów" z Talibanu? A ilu z nich łamało kości talibom w więzieniu w Bagram?
No i Szczerba z tym drugim dostarczają wsparcia duchowego i materialnego "uchodźcom" wysyłanym przez Baćkę. Jedyna nadzieja, że szybko wyniosą się do Niemiec bo tu "bieda".
PS. Na razie dla ocieplenia wizerunku Taliban wybrał się do wesołego miasteczka i zaszalał na samochodzikach (2:48).I puścił film na youtubie. Oraz testował maszyny na siłowni. :)))
Krótko mówiąc, zero zdziwień.
ewaryst-fedorowicz @pink-panther 18 sierpnia 2021 21:20 | |
18 sierpnia 2021 22:15 |
@pink-panther
Pani Pantero,
O moim osobistym zderzeniu z załganiem hurra-patriotów w kwestii repatriacji pisałem kilka razy, pierwszy raz jeszcze w 2016 w tekście https://naszeblogi.pl/51724-dlaczego-polscy-politycy-nienawidza-polakow-ze-wschodu
Tu dwa akapity:
1. O zostawieniu kazachstańskich Polaków samym sobie:
„Skutek jest taki, że Polacy z Kazachstanu, jak tam byli, tak i są (owszem, ci najstarsi wreszcie pomarli, no a wielu wyrepatriowało się do…. Rosji, troszkę do Niemiec).”
2. I o przerabianiu na Polaków Izraelczyków:
„Ale na szczęście Fronda.pl donosi, że nieznający polskiego ni w ząb Izraelczycy, od ręki dostają polskie obywatelstwo(link is external), bez żadnych dupereli w rodzaju ustawy repatriacyjnej czy bzdetów typu „karta Polaka” itp.
„W kolejkach do polskiego konsulatu w Tel Awiwie zaledwie jedna na 20 osób mówi w języku polskim. Dochodzi nawet do tego, że niektóre z nich nie wiedzą nawet… gdzie Polska leży !
Rozdajemy izraelskim Żydom obywatelstwa jak ulotki. Problem w tym, że miażdżąca większość nowych Polaków nie ma o naszym kraju bladego pojęcia.”
Taka informacja Frondy budzi moją najszczerszą radość:
wreszcie paszporty Polakom ze Wschodu nadawać zaczęto, a że zaczęto od Wschodu Bliskiego, to tylko dobrze, bo elementarny porządek musi być!
Zresztą, każdy rozsądny (a takich jest większość miażdżąca) obywatel III RP przyzna, że tacy nowi obywatele - jakże często potomkowie prokuratorów, sędziów, ubeków, cenzorów, milicjantów, politruków, komunistycznych aktywistów wszelkiej maści - to nieocenione wzmocnienie III RP!
A że potomkowie powstańców, żołnierzy wojny bolszewickiej i akowców, zamieszkali po złej stronie Bugu na tym cierpią?
A ch....(pardon, błąd klawiatury - miało być „Ach” ) kogo to obchodzi!”
------------
Ale to, co wyprawiają od 2015 Kaczyński i Morawiecki, to jest już zupełny bezwstyd.
No, ale najwyraźniej uznali, że kamuflaż nie jest im już potrzebny.
Pozdrawiam Panią,
PS. Ci zdziecinniali talibowie... oj, jeszcze nam się wycieczki wojenne do Afganistanu czkawką odbiją.
smieciu @ewaryst-fedorowicz 18 sierpnia 2021 22:15 | |
18 sierpnia 2021 22:46 |
Ale to, co wyprawiają od 2015 Kaczyński i Morawiecki, to jest już zupełny bezwstyd.
No, ale najwyraźniej uznali, że kamuflaż nie jest im już potrzebny.
Za wiele do gadania to oni nie mają ale skoro to to firmują, nie swoje, to i pojęcia wstydu raczej nie znają. Ale ogólnie całe to rozpasanie wzięło się z bardzo wygodnej sytuacji jaka nastała dla Układu po „zwycięstwie” PiS. Po prostu od tego momentu Układ nie musiał dbać już o nic, mieć żadnych hamulców gdyż wszystko było zapisywane na konto PiSu. Więc mogli zapodać każde gówno gdyż po pierwsze nie oni to firmowali a po drugie wyborca PiSowski, jak się okazało, był w stanie przetrawić wszystko. Przecież to nie są świeże rzeczy. O tym wszystkim podobnie jak o masie innej PiSowskiej kompromitacji było tutaj informowane na okrągło. Ale jak każdy mógł się przekonać była to działalność bez znaczenia. Po prostu PiS był jak święty. Fakty były bez znaczenia. Byłoby tak zresztą nadal gdyby nie Covid.
Wyżej rzucona przeze mnie uwaga na temat TVNu pokazuje gdzie się znaleźliśmy. Po prostu w epoce schyłkowego Tuska. Rząd zapodaje obecnie tyle gówna że gdyby nie zjednoczone siły medialne je kryjące to ludzie od smrodu dostaliby nieźle w czapę i musieliby trochę otrzeźwieć. Ale nie o to chodzi. Ktoś musi firmować to gówno a lud firmować firmujących. Lud musi wierzyć.
Gdyż jest to podstawą działania całego Układu, układu prawdziwej władzy. Ta wiara sprawia że można przeforsować wszystko. I jechać z realizacją gdzieś tam powstających planów, przekrętów, działań, nazywając rzeczy po imieniu, zbrodniczych. Ludzie, niestety, nie kierują się faktami ani ideami, w które podobno wierzą więc w istocie sprawa jest prosta. Wystarczy trochę medialnej, bardzo często naprawdę żałosnej iluzji podtrzymującej tą wiarę i się jedzie. Wstydu nie ma.
KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz 18 sierpnia 2021 22:15 | |
19 sierpnia 2021 01:09 |
Panie Ewaryście,
od 1989 roku, sądząc, iż oto mamy wolną Polskę i przeto walcząc o reprywatyzację Polaków, zakładając komitet i zaspół ds. reprywatyzacji, pośród naszych żądań zawsze zamieszczaliśmy postulat repatriacji Polaków z Kazachstanu i innych części dawnego ZSRR. Chodziło o to, by naszych rodaków zainstalować na ziemiach zachodnich /wał polskości wobec ustawicznego Drang nach Osten/ z nadaniem prawa właśności do nieruchomości /ziemi/. A także, naturalnie, by mieszkańcom ziem zachodnich i północnych zamienić dzierżawę wieczystą /?/ na mocne prawo własności. Wszystkie rządy miały to w d. /czyli - zakazane?/.
Polacy mają dziwną predylekcję do marnowania polskiej krwi. Czy to w walkach, czy to w olewaniu repatriacji, czy to w lekceważeniu Polonii. No i nie ma listy imiennej polskich strat w czasie II wojny. W tym sensie nasze Kresy zupełnie nie są policzone. Co do strat materialnych - również.
Polska klasa polityczna to klęska za klęską.
cbrengland @ewaryst-fedorowicz | |
19 sierpnia 2021 06:24 |
Trudno coś napisać. To przecież jest chore. Z gruntu. Nieuleczalnie zdaje się już.
Nie ma doprawdy już znaczenia, czy Polacy wrócą, czy nie wrócą. Moim zdaniem, niech siedzą tam, gdzie są teraz. Lepiej na tym wyjdą. To się robi juz nie tylko europejski kocioł ale światowy.
A tutaj wsi sielska, angielska, nuuuuda ... Naprawdę. Ale coś, za coś. Wolę jednak to coś już
___
Peiper @ewaryst-fedorowicz | |
19 sierpnia 2021 10:29 |
Teoretycznie można odmówić powołując się na ataki na synagogi w Niemczech - nam tego typu atrakcjie niepotrzebna a podnióslby się krzyk o polskim antysemityźmie.
Rozalia @ewaryst-fedorowicz | |
19 sierpnia 2021 14:33 |
28 kwietnia 2021 roku w Kijowie odbył się marsz upamiętniający powstanie Waffen SS Galizien.
Granicy polsko-ukraińskiej - 535 km - strzeże 150 (słownie: stu pięćdziesięciu) pograniczników.
Imigranci muzułmańscy, wyrzuceni z Białorusi, są osiedlani na Litwie w miejscowościach, w których dominuje ludność rdzennie polska. Na 500 mieszkańców ponad 1000 imigrantów. Koszty zasiedlenia ponosi w ramach pomocy humanitarnej podatnik polski, ponieważ rząd warszawski wspomaga materialnie i logistycznie "bratnią Litwę".
Oficjalnie nie przyjęto muzułmanów do Polski, jednakowoż na koniec 2018 roku? (Spróbuję sprawdzić) Morawiecki oświadczył, że przyjęliśmy 650 000!!! uchodźców. Tymczasem koszty ich utrzymania są nieoficjalne, ale planowo parę lat temu miało to być po 2 000 PLN od łepka z budżetu państwa. Właściciele moteli oczekiwali z utęsknieniem klientów. Trochę im się oddaliło w czasie, ale jak widać, co się odwlecze to nie uciecze. Szczególnie w czasach covida.
Rozalia @ewaryst-fedorowicz | |
19 sierpnia 2021 14:53 |
https://m.pch24.pl/sprzet-za-wiele-miliardow-i-dane-wspolpracownikow-usa-w-rekach-talibow/
Prz okazji mogliśmy się dowiedzieć, że USA podobno zebrała dane biometryczne 80 proc. mieszkańców Afganistanu. Czyli był to poligon w różnych zakresach.
Szczodrocha33 @ewaryst-fedorowicz | |
19 sierpnia 2021 16:13 |
"Ultra-profesjonalny rząd ustami fachowca Glińskiego coś tam mamrocze, że damy radę, oraz że od woli polskiego państwa zależy, ile osób ewentualnie będzie w Polsce przyjmowane czy przejmowane.
i ale krótkiego i klarownego:
żadnych islamistów Polakom na karki nie sprowadzimy! – z siebie nie wydalił."
Nie przyjmowac zadnych muzulmanow, to popierdolency, poznalem ich w jednej z moich prac.
Paris @Szczodrocha33 19 sierpnia 2021 16:13 | |
19 sierpnia 2021 21:23 |
Ale takich wlasnie...
... popierdolencow POTRZEBUJE "nasza wadzunia", zeby zrobic w Polsce FERMENT... przeciez oksfordu nie trzeba konczyc zeby to wiedziec... i wlasnie teraz "nasza wadzunia" robi ten FERMENT... "pomagajac Talibom" i ZERO ZDZIWIEN !!!
To "nasza wadzunia" robi BAGNO i GNOJ w naszej Ojczyznie i to juz od dawna... i narod JUZ TO DOSKONALE WIE !!!
To nie Polska ani polscy obywatele zrobili SYF w Afganistanie... i "nasza wadzunia" NIE MA PRAWA tam "pomagac" i w ten sposob ROZPIER**LAC KASE POLSKIEGO PODATNIKA... ja przynajmniej i moja rodzina zadnego przyzwolenia na te SIUPY BANDYCKO-ZLODZIEJSKIE "naszej wadzuni" nie dajemy !!!
ewaryst-fedorowicz @Szczodrocha33 19 sierpnia 2021 16:13 | |
19 sierpnia 2021 21:25 |
@Szczodrocha33
6 lat temu, gdy zaczęła się ta hucpa „migracyjna”, napisałem tekst pod wszystko mówiącym tytułem „Nie chcę w Polsce islamskich uchodźców ekonomicznych z Afryki!” , wytłumaczyłem dlaczego nie chcę, i kto i dlaczego ma ich przyjmować - i każde słowo z niego dziś podtrzymuję:
http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/nie-chce-w-polsce-islamskich-uchodzcow-ekonomicznych-z-afryki
ewaryst-fedorowicz @Peiper 19 sierpnia 2021 10:29 | |
19 sierpnia 2021 21:29 |
@Peiper
Ten rząd nie odmówi (inny zapewne też nie, ale ten nie odmówi z pewnością) - co nie zmienia faktu, że idą wybory i ten temat musi być głośno podnoszony.
ewaryst-fedorowicz @Rozalia 19 sierpnia 2021 14:53 | |
19 sierpnia 2021 21:31 |
@Rozalia
Oni na wszystkim robią interes, ale najchętniej na ludzkiej krzywdzie - historia USA jest krótka, ale baaardzo ciekawa.
Paris @ewaryst-fedorowicz 19 sierpnia 2021 21:25 | |
19 sierpnia 2021 21:38 |
Dobrze Pan napisal...
... Wlasciciel SN tez wielokrotnie o tym pisal, ze nie mamy zadnych zobowiazan wobec "uchodzcow" jakichkolwiek z Afryki czy Azji !!!
To jest PROBLEM tzw. zachodu, a nie nasz Polakow czy Europejczykow srodkowych... to oni mieli tam kolonie, korzystali przez ponad 300 lat... i DO DZIS KORZYSTAJA !!!
I do dzis robia tam "siwy dym DEMONkratyczny"... Afganistan, Birma, itp. itd., zeby tylko KRASC i ZNIEWALAC tamtejsze narody !!!
Paris @ewaryst-fedorowicz 19 sierpnia 2021 21:31 | |
19 sierpnia 2021 21:43 |
Miejmy nadzieje, ze...
... niebawem sie skonczy definitywnie !!!
ewaryst-fedorowicz @Rozalia 19 sierpnia 2021 14:33 | |
19 sierpnia 2021 21:44 |
@Rozalia
Owszem, 6 lat temu napisałem o tym, jak PO przebierała nogami do zarabiania na imporcie "gastarbeiterów" "
"Biznes na islamskich imigrantach będzie robiony!"
http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/biznes-na-islamskich-imigrantach-bedzie-robiony
PiS nie lepszy: - chocby tutaj:
http://ewaryst-fedorowicz.szkolanawigatorow.pl/multikulti-czyli-spanikowany-premier-wyrzuca-z-san-ministra-chorazego
ewaryst-fedorowicz @cbrengland 19 sierpnia 2021 06:24 | |
19 sierpnia 2021 21:47 |
@cbrengland
Tak, to jest chore - ale przede wszystkim podłe,
" Nie ma doprawdy już znaczenia, czy Polacy wrócą, czy nie wrócą. Moim zdaniem, niech siedzą tam, gdzie są teraz. Lepiej na tym wyjdą. To się robi juz nie tylko europejski kocioł ale światowy. "
To ONI mają prawo decydować czy chcą tu przyjechać, czy nie.
A nie jakiś Kaczyński czy Morawiecki albo inny Dworczyk.
ewaryst-fedorowicz @KOSSOBOR 19 sierpnia 2021 01:09 | |
19 sierpnia 2021 21:51 |
@KOSSOBOR
Polska klasa polityczna to absolwenci Szkoły Liderów Cioci Magdalenki
http://ewaryst-fedorowicz.szkolanawigatorow.pl/szkoa-liderow-cioci-magdalenki
– chyba nie będziemy się przekonywać, że Kiszczak wpuścił tam kogoś, kto nie dawał 100% gwarancji wiadomo czego?
Dziś to wychodzi na jaw szczególnie wyraźnie.
cbrengland @ewaryst-fedorowicz 19 sierpnia 2021 21:47 | |
20 sierpnia 2021 05:19 |
Prawo to już było jednak
____
ewaryst-fedorowicz @cbrengland 20 sierpnia 2021 05:19 | |
20 sierpnia 2021 07:52 |
@cbrengland
Przez prawo do repatriacji rozumiem realną (szybką, nie trwajacą po 10 lat i dłużej), zależną wyłącznie od woli Polaka z Kazachstanu, możliwość uzyskania polskiego obywatelstwa oraz wsparcia logistycznego i finansowaego w celu osiedlenia się w Polsce.
Gomułka, o czym juz pisałem - chciał i potrafił.
Kaczyński nie chce i nie potrafi.
Peiper @ewaryst-fedorowicz | |
20 sierpnia 2021 11:37 |
Problem z uchodzcami (a raczej ludźmi wielkiego serca chcący ich przymować) można by rozwiązać w prosty sposób.
Może przybyć dowolna ich ilość.
Ale z następującymy ograniczeniami :
Aby uchodźca (rodzina uchoźców) mogła przebywać na terenia Polski - jakaś osoba (a najlepiej grupa osób) będzie musiala zadeklarować, że opłaci ich koszt utrzymania - mieszkanie, wyżywienie.
Jeśli dana osoba chciałaby przestać utrzymywać uchodźcę - to musi znaleźć inną osobę, która weźmie za niego odpowiedzialność lub pozostałe osoby z grupy zgodzą się go utrzymywać (lub uchodźca będzie w stanie sam się utrzymać).
Panstwo przed wpuszczeniem takiego uchodźcy będzie sprawdzało, czy osoba (osoby) deklarujące gotowość przyjęcia uchodźcy mają odpowiednie warunki i zasoby finansowe - warto na poczet opłacenia tych kosztów zabezpieczyć odpowiednim wpisem w księdze wieczystej nieruchomości osoby (osób) chcących pzyjąć uchodźców (oczywiście uprzydzejąc o możliwym przepadku tego mienia w przypadku nie wywiązywania sie z przyjętych na siebie obowiązków). Oczywiście tutaj możemy mieć do czynienia z patalogią podobą do oszustwa na "wnuczka" - aktywiści będą namawiały aby osoby starsze i łatwowierne godziły sie przyjąć uchodźcę jednoczesnie deklarując pomoc w razie kłopotów finansowych, a potem taka osoba pozostawiana byłaby samo sobie.
Potencjalne kary za szkody poczynione przez uchodzcę pokrywać będzie osoba (osoby) przyjmujące - np. mandaty za jazdę bez biletu.
Państwo Polskie nie będzie łożyć na ich utrzymanie (nawet 500+ na dzieci nie dostaną) - niech będę szczodry - do szkół państwowych można ich posłać.
Oczywiście trzeba pamiętać, że należy ich na koszt przyjmujących poddać medycznej kwarantannie, przebadać na obecność tropikalnych chorób i zaszczpić obowiązkawymi szczepionkami - leczenie tylko na koszt przyjmujących.
Podejrzewam, że ilość osób gardłujących za przyjęciem uchodźców drastycznie zmaleje, gdy trzeba będzie samemu łożyć na ich utrzymanie.
Szczodrocha33 @ewaryst-fedorowicz 19 sierpnia 2021 21:25 | |
20 sierpnia 2021 15:47 |
"6 lat temu, gdy zaczęła się ta hucpa „migracyjna”, napisałem tekst pod wszystko mówiącym tytułem „Nie chcę w Polsce islamskich uchodźców ekonomicznych z Afryki!” , wytłumaczyłem dlaczego nie chcę, i kto i dlaczego ma ich przyjmować - i każde słowo z niego dziś podtrzymuję"
Byl kiedys ze mna w pracy taki murzyn muzulmanin, chyba gdzies z Liberii czy cos w tym stylu.
24 lata, chlop jak byk, a obijal sie po prostu koncertowo.
I tak dobrze ze nie siedzial na internecie i nie majstrowal bomby. Bawil sie za to non stop smartfonem, jak nie przymierzajac malpa znalezionym zegarkiem.
manama1 @ewaryst-fedorowicz | |
20 sierpnia 2021 20:25 |
Niekótrzy probują dostac się do Polski przez teren puszczy (informacja z 20 VIII 21)
ewaryst-fedorowicz @manama1 20 sierpnia 2021 20:25 | |
20 sierpnia 2021 22:25 |
@manama1
Już dotarli - teraz do Ośrodka i życie na koszt polskiego podatnika, któremu rząd PiS zabrania sfnansować przyjęcia repatriantów.
ewaryst-fedorowicz @Szczodrocha33 20 sierpnia 2021 15:47 | |
20 sierpnia 2021 22:28 |
@Szczodrocha33
Ja mam Nokię 6310 - doskonały telefon.
Czyli - przegrywam z murzynem-muzułmaninem w przedbiegach.
ewaryst-fedorowicz @Peiper 20 sierpnia 2021 11:37 | |
20 sierpnia 2021 22:29 |
@Peiper
marzyciel - przecież im nie chodzi o ROZWIĄZANIE problemu, ale o jego maksymalne nadmuchanie.
Szczodrocha33 @ewaryst-fedorowicz 20 sierpnia 2021 22:28 | |
21 sierpnia 2021 01:08 |
Smartfon to przydatna i uzyteczna rzecz, pod warunkiem ze sie go nie naduzywa.
Ludzie masowo sie uzalezniaja i "operuja" tym gadzetem, czy ium jest to potrzebne czy nie.
Ja do niedawna jeszcze mialem zwykla komorke LG, w koncu po latach zaczela siadac, wiec zakupilem smartfona firmy Motorola.
Dzial znakomicie, ale nie spie z nim, jak to czyni wiele osob.
Szczodrocha33 @Peiper 20 sierpnia 2021 11:37 | |
21 sierpnia 2021 01:13 |
"Podejrzewam, że ilość osób gardłujących za przyjęciem uchodźców drastycznie zmaleje, gdy trzeba będzie samemu łożyć na ich utrzymanie."
Oczywiscie.
Wypowiadal sie w tej kwestii kiedys Stanislaw Michalkiewicz. Powiedzial wlasnie tak samo:
tym co tak krzycza ze wpuszczac i opiekowac sie "uchodzcami" nalezy powiedziec - dobrze przyjmujcie ich i zapewnijcie im opieke i wsparcie.
Ponizej "uchodzcy".
Nie dopuscilbym takich zakapiorow w poblize mojego domostwa.