-

ewaryst-fedorowicz : Reklamiarz sum! Po 20 latach marketingu komercyjnego w marketingu politycznym robię. Bloguję bo lubię.

Jak prezes Kaczyński do prawdy o Smoleńsku nie doszedł – i nie dojdzie



Prawda o Smoleńsku dzieli się na taką, do której dochodzić nie potrzeba, bo jest ona oczywista

- i na taką, do której dochodzić nie ma sensu, bo jest to droga prowadząca donikąd, a bywa nawet, że bez powrotu.

Tę pierwszą prawdę czyni oczywistą fizyka, która, jak przy każdej, nie tylko smoleńskiej okazji podkreślam, jest nieoszukiwalna:

fizyka jest jedna i nieoszukiwalna. Materiały się odkształcają w ten sam sposób czy to podczas wybuchu na Saharze, Alasce czy Kamczatce.”

I ta prawda odpowiada precyzyjnie na pytanie „co?”.

No jak to co – wybuch.


I to jest dla każdego przyzwoitego człowieka oczywiste.
Koniec kropka.
 

***
 

Z tą drugą prawdą sytuacja jest nie tyle bardziej skomplikowana (bo nie jest), co beznadziejna.
A beznadziejna dlatego, że ta prawda musiałaby odpowiedzieć na pytanie „kto?” i tu kropki nie ma i nie będzie.

Pomocna (ale tylko troszkę) byłaby odpowiedź na pytanie „dlaczego?” i tu możemy się pokusić o takiej odpowiedzi udzielenie.

Żeby jednak ta (zastępcza) odpowiedź miała sens, prześledźmy sekwencję narracji, jaka była nam w ciągu ostatnich 8 lat serwowana przez bezpośrednio zainteresowanych, czyli przez PiS:

1.Nie poznaliśmy prawdy o Smoleńsku...

bo Tusk nie wystąpił o pomoc do naszych strategicznych sojuszników Amerykanów, a oni sami z siebie nie mogą się narzucać.
Jak PiS dojdzie do władzy, to taką pomoc się zwróci i USA nam jej oczywiście udzielą (bo są naszym, strategicznym sojusznikiem itd. itp.)

2. Owszem, my, PiS rządzimy, ale.... nie poznaliśmy prawdy o Smoleńsku....

bo w USA rządzi Obama, który robi z Putinem reset.

Ale jak republikanie dojdą do władzy, to o taką pomoc się PiS do nich zwróci i rządzone przez republikanów USA nam jej oczywiście udzielą (bo są naszym, strategicznym sojusznikiem itd. itp.)

3. PiS rządzi, w USA rządzą republikanie, a.... prawdy o Smoleńsku jak nie było – tak i nie ma...
Bo....?

I cisza.
Co jest grane?!

***

To co zwykle: GEOPOLITYKA.

A w tej grze państwa takie jak Polska, ze wszystkimi swoimi sojuszami (ze strategicznymi włącznie) są piłeczką, którą można złapać, rzucić, a nawet – o zgrozo – kopnąć.

Trenowali to nasi Dziadkowie i Rodzice w lecie 1939, kiedy to nasi strategiczni sojusznicy Imperium Brytyjskie i Francja, wiedząc, że nie udzielą nam żadnej pomocy, na zimno wypuścili Polskę na walkę na dwa fronty z Hitlerem i Stalinem, bez mrugnięcia okiem łamiąc swoje - a jakże - sojusznicze zobowiązania.

Potem, w Teheranie i Jałcie USA sprzedały nas Stalinowi na rzeź, jak starą krowinę, której się już więcej wydoić nie da.
Bo chyba każdy przyzna, że Stalin sam ze sobą nie handlował?

To w Jałcie potwierdzone zostało to, że Europa nazywana Środkową jest towarem, którym mocarstwa ze sobą handlują.

I jak to w handlu, zdarza się sprzedać, potem odkupić, jeszcze potem wymienić na jakiś inny towar – handel jak kartoflami czy wspomnianą, wydojoną do ostatniej kropli krowiną.

Co ma do tego Smoleńsk?
No jak to co:

Lech Kaczyński lecąc do Tbilisi w towarzystwie podobnych sobie przywódców państw, którymi się handluje, podważył ustalenia Jałty.

A podważanie takich ustaleń jest w poprzek podstawowych interesów wielkich graczy (czyli tych, co tę piłeczkę łapią, rzucają, a nawet – o zgrozo – kopią).

W interesach mniejszej nieporównanie rangi takich psujów się eliminuje.

Puenta, jak to puenta, jest nieprzyjemna:

Ten samolot to mogli wcale nie Rosjanie/wcale nie tylko Rosjanie/ a może i konsorcjum z udziałem polskich gangsterów (jak to w biznesach wielkiego, nomen omen, kalibru bywa).

Ale tego się nie dowiemy nawet za 100 lat, bo jankesi swoich zdjęć satelitarnych ze Smoleńska i nagrań z podsłuchów NIGDY nie ujawnią.

***

Na deser – mój tekścik z okazji 4 rocznicy katastrofy smoleńskiej, zatytułowany „Postępy śledztwa w kwestii katastrofy w Smoleńsku” :

2014-04-10
"W dniu 10 kwietnia 2010 roku nad lotniskiem w Smoleńsku nie doszło do żadnego wybuchu w samolocie TU 154M."

2024-04-10
"W dniu 10 kwietnia 2010 roku nad lotniskiem w Smoleńsku nie było żadnego samolotu TU 154M."

2034-04-10
"W roku 2010 nie było w kalendarzu dnia 10 kwietnia."

 

https://naszeblogi.pl/48472-kamikadze-beata-tadla

https://naszeblogi.pl/45684-postepy-sledztwa-w-sprawie-katastrofy-w-smolensku

 

 



tagi: lech kaczyński  katastrofa smoleńska  pis  jarosław kaczyński  stalin  konferencja w teheranie  konferencja w jałcie 

ewaryst-fedorowicz
12 kwietnia 2018 18:48
43     3296    3 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

eska @ewaryst-fedorowicz
12 kwietnia 2018 19:04

Jednakowoż trzeba jeszcze dodać, że Lech Kaczyński, lecąc do Tbilisi, był "namówiony" z odchodzącym właśnie prezydentem Bushem. Bush nie mógł już wiele wykombinować, ale po cichu dogadał się jeszcze z Saudami na obniżkę cen ropy, co walnęło Putina, ale to trochę trwało - stąd ten blokujący inwazję lot LK.
A potem przyszedł Obama i zrobił reset.....

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @eska 12 kwietnia 2018 19:04
12 kwietnia 2018 19:33

@eska

Podobnie, jak Beck był w 1939 "namówiony" z Chamberlainem i - co szczególnie istotne w kontekście zupełnie gangsterskiego  "internowania" w Rumunii sanacyjnych władz - z Daladierem :-/

Ale to nie zmienia faktu, że piłeczkę się łapie, odbija, a nawet - o zgrozo - kopie

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ewaryst-fedorowicz
12 kwietnia 2018 20:16

"To co zwykle: GEOPOLITYKA.

A w tej grze państwa takie jak Polska, ze wszystkimi swoimi sojuszami (ze strategicznymi włącznie) są piłeczką, którą można złapać, rzucić, a nawet – o zgrozo – kopnąć."

Polska nie jest panstwem tylko mrowka na szachownicy. Podoba mi sie to okreslenie, znalazlem je kiedys na ciekawej stronie poswieconej Powstaniu Warszawskiemu.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Szczodrocha33 12 kwietnia 2018 20:16
12 kwietnia 2018 20:23

@Szczodrocha33

z każdym dniem coraz bardziej na to wychodzi - stąd te głodne kawałki o "wstawaniu z kolan" opowiadane przez PiS są coraz bardziej niż irytujące
 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ewaryst-fedorowicz 12 kwietnia 2018 20:23
12 kwietnia 2018 21:53

I w sprawie Smolenska takie pytanie sobie zadaje od dawna: jak to mozliwe ze kilkadziesiat osob w naszym kraju, jakby nie bylo politykow z wysokiego ze tak sie wyraze rozdania (w tym Prezydent), no i wojskowi - generalowie NATO znajacy procedury i przepisy zwiazane z przewozem i bezpieczenstwem najwazniejszych osob w panstwie, wsiadaja do zabytkowego samolotu wyprodukowanego w Zwiazku Sowieckim i rozbijajacego sie notorycznie i leca do Rosji gdzie rzadzi KGB.

Leca jak stado baranow na rzez.

Leca zwolawszy sie jak na jakas wycieczke do Sochaczewa, bez zadnej organizacji, zabezpieczenia. 96 osob w jednym samolocie. Czy to nie jest zarazem przerazajace i groteskowe, pomijajac wszelkie inne okolicznosci?

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 12 kwietnia 2018 20:23
12 kwietnia 2018 22:14

To przedwczorajsze przemowienie Pana Prezesa - to tez byly  zenujace  GLODNE  KAWALKI... zwlaszcza po 8 latach tej merdialnej hucpy...  

... mam tylko nadzieje, ze za kilka lat nie bedzie o czym mowic... a  Sakiewicz - wrog ludu... i klamca smolenski  padnie jak  MUCHA  W  ZUPIE...  o wyjasnieniu tego zamachu  mozemy  ZAPOMNIEC - raz  na zawsze !!! 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 12 kwietnia 2018 20:23
12 kwietnia 2018 22:24

No tak  Fstawali z tych kolan, ze az 2700  uchodzcow przyjeli  JUZ  do Polski  !!!

Fajny termin sobie wybral ten komuch Czaputowicz z "lepszej zmiany" zeby to oglosic... przedwczoraj miesiecznica smolenska... dzisiaj "marsz zywych" w KL  Auschwitz... a zapewne juz niebawem  srakiewicz  zapoda jak PiS'owi  strasznie  poparcie wzroslo  !!!

zaloguj się by móc komentować

POLFIC @ewaryst-fedorowicz
12 kwietnia 2018 22:33

To, że innym się nie opłaca ujawniać prawdy to jest jasne. I to jest geopolityka. Ale dlaczego nam się nie opłaca? To jest pytanie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz
12 kwietnia 2018 22:46

Bo pewnie  NASI  siedza w tym  goovnie po sama  szyje  !!!

I jak tu koles kolesia ma osadzac... i sypac... przeciez ony sa z jednej  piaskownicy i podworka !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Paris 12 kwietnia 2018 22:46
12 kwietnia 2018 22:48

Pardon,

... napisalam to do POLFIC.

zaloguj się by móc komentować

POLFIC @Paris 12 kwietnia 2018 22:48
12 kwietnia 2018 22:50

Nikt mi nie wmówi, że nasi wodzowie nie wiedzą co tam się stało.

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @ewaryst-fedorowicz
12 kwietnia 2018 22:54

Mała uwaga

Fizyka rządzi się swoimi prawami i to nawet dobrze że Kreml trzyma dowody. Kto ma niby badać je obiektywnie nad Wisłą.

Dochodzenie do prawdy - zapominamy o całej masie rodzin i znajomych tych mnie znanych ofiar lotu. Nie tych z rodzin elit PiS-u czy rodzin wspierających raport generała KGB Adoniny [jka Dersz, Nowicka czy inni]. Czy ci bliscy załogi, ochrony, członków delegacji nie chcą wiedzieć dlaczego zginęli ich najbliżsi.

Oni często stoją z boku i nie chcą uczestnictwa w tym zwarciu Ekipy Tuska i Kaczyńskiego. Nie ufają żadnej ze stron choć czuli gniew jak ich traktowano [np. zamienione ciała] to wiedzieli wtedy że są i będą sami gdy staną do zwarcia z poprzednią ekipą a druga strona im nie pomoże.

Gdy wahadło odbije w drugą stronę [po tym przymusowym kulcie] też nie dowiedzą się dlaczego.

zaloguj się by móc komentować

Paris @POLFIC 12 kwietnia 2018 22:50
12 kwietnia 2018 23:00

Oczywiscie, ze wiedza...

... na 200%  wiedza  !!!

zaloguj się by móc komentować

POLFIC @Paris 12 kwietnia 2018 23:00
12 kwietnia 2018 23:07

Miałem kiedyś takie przemyślenia. Czy ta wiedze należy zachować w tajemnicy przed ludźmi i nią "grać" geopolitycznie :) czy lepiej ujawnić.

Uważam, ze jedank ujawnić.

Problem tez w tym ze tego "grania', jeżeli jest, wcale nie widać. A raczej przeciwnie....

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Szczodrocha33 12 kwietnia 2018 21:53
12 kwietnia 2018 23:15

@Szczodrocha33

Tu akurat dywercha ekipy Tuska jest oczywista - inna sprawa, że jak jest dywercha, to trudno - się pociągiem jedzie.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 12 kwietnia 2018 22:14
12 kwietnia 2018 23:19

@Paris
ja już przemówień Prezesa nie słucham - on NAPRAWDĘ nie ma Polakom od dłuższego czasu nic sensownego do powiedzenia.
Orędzie o norkach to, a jakże, wygłosił - ale już o stosunkach z Izraelem i  Żydami milczał i milczy.
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 12 kwietnia 2018 22:24
12 kwietnia 2018 23:20

@Paris
 

Fakt - Czaputowicz się wysypał (albo ktoś mu kazał, bo to przecież PiS w sondażach przytopi)

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @POLFIC 12 kwietnia 2018 22:33
12 kwietnia 2018 23:22

@POLFIC

Bo kompromaty na całą PRLowską wierchuszkę opozycyjną są i w Moskwie, i w Berlinie, i w Waszyngtonie i w Tel Avivie?
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Nieobyty 12 kwietnia 2018 22:54
12 kwietnia 2018 23:28

@Nieobyty

Fakt ten "przymusowy kult" (doskonałe) okaże się (jadąc Prezesem) "przeciwskuteczny", ale aparat PiS ma to z tyłu.

Ale mój tekst jest o tym, że Polska jest PRZEDMIOTEM (piłeczką) a nie żadnym graczem, jak to nam Kurwizja wmawia.
I może dobrze, że to gnije, bo przynajmniej żyjemy w tym swoim akwarium, ze swoimi małymi marzeniami, radościami i złudzeniami i nawet nie zauważymy, jak nas jak tę żabę powolutku ugotują.
A tak - obróbkę by nam na bank przyspieszyli

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Szczodrocha33 12 kwietnia 2018 21:53
12 kwietnia 2018 23:31

Wężykiem. W mojej firmie jednym samolotem mogło leciec tylko dwóch członków zarządu z sześciorga. Bo ciągłość władzy musi być.  A tu upchnęli pięciu dowódców wojsk kiedy jeszcze nie wyrosła trawa na grobach pięciu dowódców wojsk, którzy zginęli w katastrofie Iskry.
 

zaloguj się by móc komentować

Paris @POLFIC 12 kwietnia 2018 23:07
12 kwietnia 2018 23:39

Dajmy spokoj, prosze Pana tej "grze"...

... jeszcze do tego szumnie zwanej "geopolityczna"... no i przede wszystkim  tym  GRAJCAROM polYtycznym -  bo zajadow dostaniemy ze smiechu  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 12 kwietnia 2018 23:19
12 kwietnia 2018 23:46

Ja tez - wlasciwie - juz Go nie slucham...

... zrobilam wyjatek i obejrzalam relacje Raven59  w PGR... tylko tyle... ale rzeczywiscie "oredzie norkowe" w wydaniu Pana Prezesa - ze Fsparciem z brukselki eLrooslow - bylo naprawde mooocne  !!!

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @pink-panther 12 kwietnia 2018 23:31
13 kwietnia 2018 00:01

Upchneli, a potem Komorowski oglosil, i to m.innymi podczas wizyty w USA, ze panstwo polskie zdalo egzamin. Poswiadczyl to usmiechniety prezydent Obama, co mu szkodzi pare slow powiedziec, slowa nic nie kosztuja.

A wczesniej hrabia razem z Tuskiem stal na Okeciu i sobie chichotali czekajac na przylot trumien z Rosji. Jest film na YouTube. Zadnych zludzen. Oni juz dawno powinni grac w wiezieniu w warcaby zrobione z chleba. I nie tylko oni.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @pink-panther 12 kwietnia 2018 23:31
13 kwietnia 2018 00:30

Upchnęli, dobre słowo,  bo żywi i świadomi by nie weszli. To byli żołnierze,  a nie jakieś troki od kaleson. Wielu miało broń,  ochrona itd. Nawet bp Tadeusz Płoski był żołnierzem. I jeszcze rodziny katyńskie. 

Mam serdecznie dość omawiania dziewiąty rok idiotyzmu. Niech oni się w końcu zamkną. Ci ludzie by do jednego samolotu nie wsiedli. Coś się stało,  nie wiem co, ale nie to co przedstawiają. Sekta pacernej brzozy i sekta n-wybuchów się skompromitowała. To są bzdury,  moim zdaniem po to, żeby wzniecić wrogość do Rosji, jedynie Rosji, w innych wrogów nie dostrzegać, a wręcz ich okadzać i się przed nimi czołgać.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Rozalia 13 kwietnia 2018 00:30
13 kwietnia 2018 00:42

"Wielu miało broń,  ochrona itd."

Jaka ochrona?

Pamietam jak w programie Radia Maryja prowadzacy zapytal Zybertowicza: "Moze w istniejacej sytuacji trzeba bylo zrezygnowac z tej wizyty?"

Na to Zybertowicz odparl: "Prezydent nie mogl nie poleciec na tak wazna uroczystosc."

Twierdzisz ze ci ludzie by do jednego samolotu nie wsiedli?

Ale jednak wsiedli.

A moze wg ciebie uspili ich jakims gazem albo zahipnotyzowali i gracko zapakowali do samolotu?

To juz nie sekta, to science-fiction.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @Szczodrocha33 13 kwietnia 2018 00:42
13 kwietnia 2018 07:58

Dlaczego monitoring na lotnisku się popsuł w tym newralgicznym momencie?

Dlaczego popsuł się monitoring na trasie dojazdu do lotniska?

Dlaczego nie było żadnego dziennikarza zwłaszcza z GW, żądnego zrobić obciachowe zdjęcie pary prezydenckiej? 

Dlaczego do tej pory nikt nie ujawnił zapisu z radarów? Muszą być w SKW i kilku innych miejscach. A jeśli zostały zniszczone, to dlaczego?

Czy ktoś zna numer tego lotu? czy gdzieś został w jakiś dokumentach podany?

Tu sobie można obejrzeć, samoloty przelatujące nam nad głową  https://www.esky.pl/radar

Pracowałam w malutkiej  firmie transportowej. Siedząc sobie przy biurku, mogłam w każdym momencie wywołać podgląd, by zobaczyć, gdzie znajduje się interesujący mnie samochód. Trasa była zapisywana na dysku komputera, więc zawsze mogłam do niej wrócić, zarówno wizualnie, jak i w formie tabelarycznej.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Cierpliwa2 @ewaryst-fedorowicz
13 kwietnia 2018 08:56

Widać wszyscy przestępcy poranną trasę "dobrze" zorganizowali.  Nikt nic nie zobaczyć i tyle.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @Szczodrocha33 13 kwietnia 2018 00:42
13 kwietnia 2018 11:47

Nie zamierzam  już więcej gdybać, ani nikomu moich wniosków udowadniać, tym bardziej, że to i tak będą tylko domysły. Nożyce Golicyna działają.  W każdym razie nasza władza trzy dni temu,  10.04, okazała swój strach przed wyborcami. Odgrodzili się od swoich wyborców,  nie tylko wrogów,  jak za Komoruskiego. Prawdę mówiąc wcale nie nie dziwię,  nagrabili sobie,  a sami wiedzą co jeszcze mają za pazurami, a co dopiero  wyjdzie. 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @ewaryst-fedorowicz
13 kwietnia 2018 14:32

@Rozalia
dokładnie!
2 lata temu były nas tłumy - a dziś się nas boją!

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Cierpliwa2 13 kwietnia 2018 08:56
13 kwietnia 2018 14:35

@Cierpliwa

tak, czy inaczej - to nami grają jak chcą

zaloguj się by móc komentować

sewa @Rozalia 13 kwietnia 2018 00:30
13 kwietnia 2018 14:57

Pełna zgoda. Logika nakazuje nie przyjmować wszystkich tych dziwnych informacji przekazywanych przez kilka lat "ciemnemu ludowi" m.in. przez Zespół Parlamentarny, powołany do bicia piany i zwodzenia naiwnych Polaków, którzy "nie dorośli do prawdy". A na zakończenie miesięcznic smoleńskich, wg JK, doszliśmy do prawdy :-))).

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @ewaryst-fedorowicz
13 kwietnia 2018 18:42

Putin jest w tej lepszej sytuacji od Stalina, że żadnej międzynarodowej komisji ( jak "za Niemca" w Katyniu) do miejsca zamachu w Smoleńsku nie dopuści.

Co do Katynia niby wszyscy wiedzieli ale nikt się tym jakoś przez pół wieku nie "chwalił".

Teraz też wszyscy wiedzą, ale jaki mają interes sie tym chwalić?

Teraz to nawet wiek nie wystarczy.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ewaryst-fedorowicz 13 kwietnia 2018 14:32
13 kwietnia 2018 21:42

Wygrana PiS (prezydenckie wybory i parlamentarne) w 2015 roku to skomplikowany splot czynnikow wewnetrznych i zewnetrznych. Ja bym powwiedzial nawet bardziej zewnetrznych niz tych w kraju. Ale jesli kolejne wybory przegraja to juz do wladzy nie wroca. Zreszta ta koalicja i sam PiS chyba tylko trzymana jest osoba Kaczynskiego.

Ale on juz zbliza sie do siedemdziesiatki. Co bedzie jak odejdzie na emeryture?

Jestem pewien na 99.9% ze PiS sie wtedy rozpadnie. Na jakies frakcje a potem w ogole zniknie z polskiej sceny. Ciekawe tylko gdzie wyladuje ziec Miroslawa Hermaszewskiego.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz
13 kwietnia 2018 21:48

Od początku WSZYSTKIE STRONY /polskie, bo o nie tu chodzi/ obrażają naszą inteligencję. I mają to całkowicie w tyle. Niektórzy liczyli jednak na PiS. To mają pomniczek - jako cel ostateczny JK. Będą mogli sobie pod nim popłakać i szlus. 

Ohyda tego wszystkiego od 10 kwietnia 2010 roku jest powalająca. Irytował mnie pan Michalkiewicz gdy mówił, że Prezes ekscytuje "Smoleńskiem" publiczność do wyborów w sensie podtrzymywania temperatury. Ale miał rację. 

Skutkiem tego wszystkiego będzie i to, że porządni ludzie będą trzymać się z daleka od polityki, a więc tzw. klasa polityczna w Polszcze zawsze będzie składała się z aspirujących do pieniędzy GÓWNIARZY /"pierwsza praca"/ i cyników. No a to będzie miało konkretne i fatalne skutki dla narodu. Już tego przecież doświadczamy - doświadczamy zdrady i sprzedajności. Sprzedajności za pieniądze, za kwity, za trzymanie gąb na kłódkę w sprawie "Smoleńska". "Smoleńsk" jest doskonałą kolczatkę do trzymania w posłuszeństwie i omercie całej klasy politycznej.

Point de reveries messieurs...

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @KOSSOBOR 13 kwietnia 2018 21:48
13 kwietnia 2018 22:02

Michalkiewicz slusznie (moim zdaniem oczywiscie) zauwazyl juz kiedys ze wszystko to co sie dzieje po Smolensku w zyciu publicznym to zbijanie politycznego kapitalu.

Minie kolejne 8 czy 10 lat i bedziemy tyle samo wiedziec co sie tam stalo co dzisiaj. I mozemy pojsc sobie popatrzec na ten pomnik-koszmarek.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Paris 12 kwietnia 2018 22:24
13 kwietnia 2018 22:39

... 2700 uchodzcow przyjeli ...

Liczby proszę brać na spokojnie czy wręcz na wesoło nigdy dosłownie. Te 2 tysiące siedemset puścił minister JCz w obieg? Ale to taki sobie ichni fartuszkowo-okultystyczny kod.  Znaczy się proszę to odczytać: Jesteśmy w labiryncie [2 x 7 = 14] ale czujemy powiew świeżego powietrza. My piątkowcy [14 = 5], semper fidelis, wnet się wynurzymy...  Z tym, że to wnet może jeszcze sporo potrwać...

Ale kto się wynurzył we Francji 27.09.1791 ? 

Jak się wynurzy to już wracać w mrok otchłanii nie zamierza...

I tak oto 'nowenna wrześniowa' ;) jest już znana w dziejach...

Wprawdzie nie tak otwarcie jak 9.9. .... ale kto wychodzi z labiryntu to na ten fakt wskazuje i przed trzema dziewiątkami przyklękuje.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Szczodrocha33 13 kwietnia 2018 22:02
13 kwietnia 2018 22:43

Ja emocjonalnie nie mogłam pogodzić się z takim cynicznym /acz prawdziwym!/ podejściem Michalkiewicza. To była zbyt straszliwa, niewyobrażalna zbrodnia. No, ale najszybciej pogodzili się z nią koledzy i rodziny zamordowanych. Większość /chyba?/ pod presją seryjnego samobójcy, który grasował jak chciał.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @KOSSOBOR 13 kwietnia 2018 22:43
13 kwietnia 2018 22:58

To znaczy Michalkiewicz to powiedzial stosunkowo niedawno, jakies rok, moze dwa temu. Zreszta, przyklad sprzed kilku dni: Coryllus pisal ze nie mogli sie dopchac na te uroczystosci zwiazane rocznica i odslonieciem pomnika. To znaczy w ogole ich nie dopuscili tam. A konkretnie heroina polskiej polityki, Anita Czerwinska.

Ja w ogole to juz dawno doszedlem do wniosku ze nawet po stronie GW, PO, Nowoczesnej i calej tej swoloczy nie ma tyle wazeliniarzy i pieskow czujacych miche co po stronie "patriotyczno-prawicowo-narodowej". Tam jest dopiero towarzystwo wzajemnej adoracji. A im wieksza miernota tym bardziej sie lasi i szczeka na "obcych".

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @szarakomorka 13 kwietnia 2018 18:42
13 kwietnia 2018 23:35

@szarakomórka

Ja optymistycznie napisałem, że " nie dowiemy nawet za 100 lat, bo jankesi swoich zdjęć satelitarnych ze Smoleńska i nagrań z podsłuchów NIGDY nie ujawnią"

A to znaczy, że jesteśmy na zimno rozgrywani, jak rozgrywana byla sanacja przed i w 1939.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @ewaryst-fedorowicz
13 kwietnia 2018 23:47

@Szczodrocha33

ja parę razy pisałem, że o zwycięstwie Dudy ( i w konsekwencji PiSu) zadecydowały "cookies" (elektorat Kukiza), ktore w 2 rundzie w 2/3 zagłosowały na PiS. Po czym PiS "podziękował" Kukizowi rozwalając jego klub.
Pełna zgoda, że "jesli kolejne wybory przegraja to juz do wladzy nie wroca".
Tyle, że są teraz tak zajęci jumaniem milionów patentem (legalnym, a jakże) "na granty, na fundacje, na stowarzyszenia", że im ta łatwa kasa oczy przesłoniła.
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @KOSSOBOR 13 kwietnia 2018 21:48
13 kwietnia 2018 23:52

@KOSSOBOR

Smoleńsk jest (dla myślących samodzielnie) wystarczającym argumentem na prawdziwość tezy, że jestesmy - pardon - dymani przez wszystkich możnych tego świata.
Obama, który nie dotarł na pogrzeb PLK jest tego najlepszym=najgorszym dowodem.
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Szczodrocha33 13 kwietnia 2018 22:58
13 kwietnia 2018 23:56

@Szczodrocha33
 

Cóż - gdybym był złośliwy, to bym napisał, że Czerwińska tak się upasła na biznesie smoleńskim, że się już w ekranie telewizora nie mieści :-D :-D :-D

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @Szczodrocha33 13 kwietnia 2018 22:02
14 kwietnia 2018 13:11

"Michalkiewicz slusznie (moim zdaniem oczywiscie) zauwazyl juz kiedys ze wszystko to co sie dzieje po Smolensku w zyciu publicznym to zbijanie politycznego kapitalu."

Czy to źle? 

W jaki sposób mieli ten kapitał zbijać przy totalnym opanowaniu sfery informacji przez PO  (TVNy, Polsaty, TVP, większość gazet?).

Inną sprawą jest zachowanie po zwycięstwie wyborczym - zwycięstwie (bo, nie można wszystkiego zrzucać na tego " kogoś" przestwiającego wajchę).

Trudno jest wyrokować będąc na zewnątrz układu (niektórym, szczególnie tym "po spaniu na styropianie" wydaje się, wszystko wiedzą i mogą określać kto jest Patem a kto Patachonem - po wzroście :-) ?) dlaczego pewne sprawy idą tak, a nie inaczej.

Dobrze napisał Toyah odpowidając na tekst Eski  -  zamiast  przyłączać się do " tej całej bandy cwaniaków " lepiej jednak milczeć (to już ode mnie, ale nie to Pana/Pani - ogólnie)

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować