-

ewaryst-fedorowicz : Reklamiarz sum! Po 20 latach marketingu komercyjnego w marketingu politycznym robię. Bloguję bo lubię.

Kościół zbiorowych samobójców, czyli pasterkowa agitka abpa Gądeckiego

Stanisław Gądecki (przydział służbowy arcybiskup) oznajmił na celebrowanej przez siebie w poznańskiej katedrze Pasterce, że „w podejmowaniu problemu uchodźców i ubiegających się o azyl najważniejszym punktem odniesienia nie może być bezpieczeństwo narodowe, lecz jedynie człowiek”, co wywołało straszny giewałt (śliczne słowo z ginącego niestety, a stanowiącego część naszego kulturowego dziedzictwa (kto nie wierzy, temu min. Gliński wytłumaczy) języka jidysz).

I słusznie wywołało, bo rzecz jest natury fundamentalnej, co tłumacząc na nasze oznacza:

albo oni nas – albo my ich,

i nie chodzi tu niestety o islamistów, a o polityków, co jest znacznie, nieporównanie wręcz gorzej.

Dla nas.

Ale furda didaskalia – dla porządku, nim przejdziemy do istoty rzeczy wypada nadmienić, że jest jeden z tą arcybiskupią agitką problem:

otóż chrzcząc, Rodzice zapisali mnie w poczet członków kościoła katolickiego, ale nie w poczet sekty zbiorowych samobójców, a ponieważ jestem człowiekiem pełnoletnim, pokazuję arcybiskupowi zgięty łokieć, i to byłoby z arcybiskupem na tyle.

A teraz zajmiemy się politykami:

***

Zimę tego roku mamy – proszę wybaczyć szczerość i precyzję opisu - gównianą, to i wróbelki, zamiast cichutko zbijać się w stadka po krzaczorach albo i przy jakim ciepłym kominie, rozrabiają na maksa ćwierkając przy tym swoim zwyczajem głośno.

Celują w tym wróbelki warszawskie, bo w stolicy rzecz jasna najcieplej, jako że oprócz mnóstwa kominów i ciepłociągów, grzeją nas serca patriotyczne całej naszej kasy politycznej.

Co, że literkę zgubiłem?
No już się znalazła: klasy politycznej, ale co to za różnica?

Wracając do warszawskich wróbelków; te huncwoty (archaizm, ale ładny) ćwierkają, że

w wysokich kręgach Władzy odczuwalna jest potrzeba znalezienia z Brukselą tzw. kompromisu.

Pierwsze oznaki tego zapotrzebowania można było znaleźć w koncyliacyjnych wypowiedziach naszego premiera Mateusza i mimo wszystko mniej jest istotne, czy upragniony kompromis ten ma dotyczyć tego, co sugeruje antyrządowe medium

rząd Morawieckiego liczy na ustępstwa Brukseli w sprawach praworządności w zamian za ustępstwa w sprawach klimatu.

czy też, jak podpowiada medium prorządowe – pracowników delegowanych, klimatu, energii, Nord Streamu i islamistów (polecam odsłuchanie nagrania Dominiki Cosić):

ważne jest to, że IDEA kompromisu została położona na stole (wraz z głową bezkompromisowej w stosunku do brukselskiej eurożulii Beaty Szydło).

Wracając po raz kolejny do naszych baranów, to znaczy wróbelków, ćwierkają jednak one, że wspomniany kompromis ma jednak niestety dotyczyć prestiżowej dla obu stron sporu sprawy islamistów, zwanych roboczo uchodźcami, a ma dotyczyć tak:

otóż rząd PiSu od zawsze nie zgadza się na PRZYMUSOWĄ relokację islamistów, przy czym słowem kluczowym jest PRZYMUS, nie relokacja.

Bo na temat relokacji DOBROWOLNEJ rząd już się tak stanowczo nie wypowiadał,
wybierając wytłumaczenie, że z podrzuconych nam przez dywersantkę Kopacz 70 tysięcy (dlaczego nie 7 tysięcy wytłumaczyłem parę lat temu tu) po prostu nie dało się wybrać ani jednego islamisty zasługującego na zaufanie i na tym wytłumaczeniu ku zadowoleniu Suwerena i furii Brukseli, Berlina, Paryża i lokalnego konsorcjum staliniątek i folksdojczów jechał.

Jechał, jechał, jechał... i nagle, jak to ma w zwyczaju – zaczęła mu się ta w sumie bezpieczna i wygodna jazda nudzić: dokładnie, jak w 2007, dodałbym.

I tu dochodzimy, a w zasadzie dojeżdżamy do (niemiłej) puenty:

skoro przez 2 lata PiS twardo mówił NIE importowi islamistów, to każda próba zmiękczenia tego stanowiska jest i będzie obarczona gigantycznym dla niego ryzykiem, co w sekwencji 3 lat wyborczych może się okazać ryzykiem śmiertelnym.

Bo choćby nie wiem jak komercyjnie niepokorni (moje) bliźniacy Karnowscy zawiesiwszy na kołku wojnę z takimże Sakiewiczem nawijali nam makaron na uszy, to nie ma bata – takiej wolty ciemny lud nie kupi.

A zatem: kiedy trwoga – to do Boga!

I w tym momencie Stanisław Gądecki (przydział służbowy arcybiskup) jest jak znalazł:

powie ex ambona to, czego wiernoty (też moje) pisowskie z siebie nie wyduszą, a jego kolega z korpo Polak Wojciech (przydział służbowy taki sam) poprze i będzie już z górki – prosto ku upragnionemu kompromisowi.

No, za darmo tego nie powie – w końcu jego korporacja dostała od władzy świeckiej miliardy w ramach dzikiej reprywatyzacji (tu to opisałem: Lody o smaku święconym, czyli Komisja Majątkowa) oraz monopol na spekulację ziemią rolniczą (to z kolei opisałem tu: Halo, tu ziemia! (rolnicza) ), a pacta sunt servanda!

Chcecie Państwo na koniec coś optymistycznego, jak to u mnie w zwyczaju?

Ależ proszę!

Na koniec tego zjazdu z górki będzie jak to z frajerami bywa – bum!

Ale niestety za frajerów, to robić będziemy my.
I nasze dzieci, i wnuki
 

https://wpolityce.pl/kosciol/373505-abp-gadecki-na-pasterce-w-podejmowaniu-problemu-uchodzcow-najwazniejszym-punktem-odniesienia-musi-byc-czlowiek

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-klimat-za-praworzadnosc-morawiecki-wysyla-brukseli-sygnal,nId,2477351#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

https://www.tvp.info/35223096/premier-morawiecki-spotkal-sie-w-brukseli-z-prezydentem-francji

http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/multi-srulti-czyli-platforma-i-psl-wsadzaja-nam-na-glowe-islamistow-2

http://www.blogmedia24.pl/node/47446

http://blogmedia24.pl/node/74213

 

 



tagi: prawo i sprawiedliwość  terroryzm  beata szydło  islamiści  mateusz morawiecki  boże narodzenie  abp gądecki  abp polak  relokacja uchodźców 

ewaryst-fedorowicz
27 grudnia 2017 16:24
68     5617    5 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Maryla-Sztajer @ewaryst-fedorowicz
27 grudnia 2017 17:16

Przypomnienie zapomnianych huncwotów ...łezka się kręci za dawnymi oktreśleniami.

Reszta pańskiego tekstu...śmiech przez łzy....taka już pańska specjalność.

.

 

zaloguj się by móc komentować

eska @ewaryst-fedorowicz
27 grudnia 2017 17:56

Teraz zdziwienie?
Wszak od pół roku widać, jak projekt Trójmorza jest topiony (razem z Dudą), a wygrywa Zjednoczona Europa (fraza Morawieckiego). Teraz jeszcze trzeba co nieco rozmiękczyć miejscowykatolicyzm i jakoś nas tam "wezną" do tej Zjednoczonej.
Jest oczywiście także opcja angielska jako niby kontra, reprezentowana przez Macierewicza, czyli jakoweś kontrakty obronne z Anglią, "nie oddamy ani guzika" itd.
Taki niby straszak, że wiecie tam, Makrela, jak wy nas nie chcecie, to nas Angole przygarną i Szlak Jedwabny pójdzie ścieżką północną.

Od pół roku wszyscy nam wciskają zarazę w żywot, a Naczelnik się chyba połapał dopiero po ekspose MM i wcisnął mu Suskiego w charakterze głównego stratega politycznego. Żałosne i tyle.
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Maryla-Sztajer 27 grudnia 2017 17:16
27 grudnia 2017 17:59

@Maryla-Sztajer
dawne określenia odejdą wraz z nami - za to śmiech przez łzy ma szansę przetrwać kolejne pokolenia, choć nie wiem, czy to jest akurat optymistyczna konstatacja

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @eska 27 grudnia 2017 17:56
27 grudnia 2017 18:09

@eska
eee.... jakie "teraz" ?

zaczynajac od konca:
2. określenie Krajowi Duszpasterze Establishmentu ukułem i objasniłem na przykładach ponad 6 lat temu - o tu
https://www.salon24.pl/u/ewarystfedorowicz/294991,kard-nycz-i-dziwisz-krajowi-duszpasterze-establishmentu-skr

1. a co do Mateuszka określiłem się 1,5 roku temu:
"Doskonale wiecie, szanowni pisowscy czytelnicy, że bankowcem to można być tylko do pewnego poziomu funkcyj i stanowisk, a powyżej to już się jest banksterem.
Prezes wielkiego, „międzynarodowego”  banku w dużym, europejskim kraju to właśnie już jest bankster."
http://niepoprawni.pl/blog/fedorowicz-ewaryst/nawrocony-bankster-pisu-likwiduje-ofe

A Naczelnik - cóż, stary, chory, bez baby - tylko współczuć, bo na poprawę sznas nie ma.

zaloguj się by móc komentować

eska @ewaryst-fedorowicz 27 grudnia 2017 18:09
27 grudnia 2017 18:34

Sorry za "Teraz zdziwienie", to było takie bardzie ogólne :)

Co do reszty pełna zgoda, dodam tylko, że od momemntu, kiedy najważniejsze zdarzenia religijne/modlitewne organizuje prywatna fundacja zamiast Episkopatu, to ja już się niczemu nie zdziwię >  http://solodiosbasta.pl/

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @eska 27 grudnia 2017 18:34
27 grudnia 2017 18:48

@eska
fakt - "grantojady" nawet KK zeżrą:  cóż, biblijna mamona (aramejskie ma`mon) się klania :-/

zaloguj się by móc komentować

chlor @ewaryst-fedorowicz
27 grudnia 2017 19:55

Polskich polityków wszelkich opcji łączy głęboka świadomość faktu iż ich decyzje nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na ich osobisty  komfort życia. Widać to po łatwości uchwalania dowolnie nieprzyjemnych dla ludności pomysłów. Na każdym budynku rządowym, sejmowym i sądowym powinien być wyrzeźbiony napis: "Możecie nam skoczyć".

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @chlor 27 grudnia 2017 19:55
27 grudnia 2017 20:03

@chlor
to jest jedna, wielka rodzina (proszę zauważyć, że nie użylem słowa "sitwa"): trochę ze sobą pokłócona, ale w sprawach zasadniczych - blat!
Tu mój tekst sprzed 7 lat - o Okrągłym Stole. Niestety aktualny
https://www.salon24.pl/u/ewarystfedorowicz/190312,nasz-rocznicowy-blat

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @eska 27 grudnia 2017 17:56
27 grudnia 2017 20:52

Naczelnik Mateusza wielbil i promował jak syna, albo i co gorszego. W ogóle robią nas w ....

Np. coś takiego. Ambasadorem w jednej z kluczowych na dzisiejszy stolic, Astanie w Kazachstanie, został członek PiS, imam Selim Chazbijewicz. Ciekawostką jest działające od lat ciało katolicko-muzułmanskie. Nie wystarcza judeochrzescijanstwo,

Poniżej info o tym że MSZ chce go zrobić ambasadorem. Jak chciało, tak i zrobiło.

https://www.wprost.pl/kraj/10053726/Napisal-Ode-do-Jaroslawa-Kaczynskiego-MSZ-chce-by-zostal-ambasadorem-w-Kazachstanie.html

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @chlor 27 grudnia 2017 19:55
27 grudnia 2017 21:03

"Staramy się jak nigdy, wyjdzie jak zawsze."

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz
27 grudnia 2017 22:25

Swietny wpis  !!!

No po zamaHu na samych siebie... i po calej tej skandalicznej hucpie odegranej w telewizorze przez te wszystkie presstytutki - nasze i nienasze - scisle jONdro PiS'u juz jawnie optuje za kompromisem z tymi zdegenerowanymi knurami z KE, szumnie zwanymi "bruksela"...

... widac, ze kluP polityczny bierze pod uwage, ze za 3 lata moga zniknac... z areny cyrkowej, zwanej polityczna... ze narod tej sciemy  NIE  KUPI... a bpa Gadeckiego nawolywania z ambony elegancko przemilcze.

Acha...

... i jeszcze cos dlugo ta zaklamana banda - od oszusta smolenskiego - slupkow poparcia dla tego "wystruganego" z kartofla slupa juniora Morawieckiego nie zapodaje. 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 27 grudnia 2017 22:25
27 grudnia 2017 22:45

@Paris
Prezes chodzi jak zdalnie sterowany - to i mamy to co mamy.
"Komercyjne niepokornych" nie ma co komentować: marksowskie "byt określa świadomość to byłby dla nich komplement.
Równo 5 lat temu tę ferajnę scharakteryzowałem w 3 tekstach:
http://naszeblogi.pl/35084-nowy-tygodnik-lisieckiego-autorow-niepokornych-komercyjnie

http://naszeblogi.pl/35979-autorzy-niepokorni-aportuja

http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/monetyzacja-czyli-ziemkiewicz-na-allegro

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 27 grudnia 2017 22:45
27 grudnia 2017 22:56

Czytalam Pana wpisy na NB...

... i rzeczywiscie nic nie stracily one na aktualnosci... ja tez znam  WYSTARCZAJACO te majdanowa sitwe niepokornyH od Sakiewicza czy Karnowskich... jedna i ta sama banda...

... po prostu  TARGOWICA  !!!

zaloguj się by móc komentować

Pracowniknajemny @Rozalia 27 grudnia 2017 20:52
28 grudnia 2017 08:59

Może dlatego został w moim zakładzie uruchomiono projekt "zatrudniamy pracowników z Kazachstanu". Na razie tylko dwadzieścia osób, tak na próbę. 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Pracowniknajemny 28 grudnia 2017 08:59
28 grudnia 2017 09:12

@Pracowniknajemny
ale Polaków z Kazachstanu czy Kazachów z Kazachstanu (bo to różnica fundamentalna, dla mnie przynajmniej: tekst sprzed równo 3 lat
http://naszeblogi.pl/51724-dlaczego-polscy-politycy-nienawidza-polakow-ze-wschodu

 

 

zaloguj się by móc komentować

Pracowniknajemny @ewaryst-fedorowicz 28 grudnia 2017 09:12
28 grudnia 2017 09:22

Niestety Kazachów z Kazachstanu. Sugeruję się aparycją. Chociaż oczywiście musiałbym porozmawiać z nimi, może ktoś ma jakieś korzenie.... 

zaloguj się by móc komentować

Tytus @ewaryst-fedorowicz
28 grudnia 2017 09:31

Gratuluję, świetnie się czytało, najbardziej lubię to:

"(przydział służbowy arcybiskup)"

zaloguj się by móc komentować

Robo @ewaryst-fedorowicz
28 grudnia 2017 11:19

Wlasnie zaczya sie urabianie spoleczenstwa K. Morawiecki juz przekonuje ze przyjecie 7tysiecy uchodzcow to zaden problem ,https://wpolityce.pl/polityka/373854-kornel-morawiecki-te-7-tys-uchodzcow-nie-powinno-byc-problemem-tylko-trzeba-przybyszom-postawic-wymagania,  a mlody MM tylko to pieknie przyklepie

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Tytus 28 grudnia 2017 09:31
28 grudnia 2017 20:19

@Tytus
Dziękuję - mnie z kolei się świetnie pisało :-D
A zabawę slowem po prostu lubię

zaloguj się by móc komentować


ewaryst-fedorowicz @Robo 28 grudnia 2017 11:19
28 grudnia 2017 20:25

Ciśnie się na usta: "lać w mordę i patrzeć czy równo puchnie", ale legendy opozycji mają oblicza chronione, jak nie przymierzając Mona Lisa

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 28 grudnia 2017 20:23
28 grudnia 2017 22:39

No Panie...

... i to pewnie dzieki zangaRZowanej Annie Marii Anders Costa... temu darmozjadowi z Senatu... i wzmoRZonemu  monistrowi  Dziedziczakowi...

... inaczej to nie moze byc  !!!

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @ewaryst-fedorowicz
29 grudnia 2017 06:29

Tak swoją drogą, to sensownej dyskusji w kwestii migrantów nie ma nigdzie (u nas też nie). Patrząc z góry jest jednak realny problem - miliony ludzi mają smartfony i widząc, że są kraje, gdzie żyje się jednak trochę lepiej, a sąsiad z dzidą nie czai się za każdym rogiem udają się w drogę. A ponieważ strzelać do nich nikt nie będzie jakoś ten problem rozwiązać trzeba. Papież proponuje rozwiązanie logiczne z punktu widzenia chrześcijanina: przyjmować legalnymi drogami całe rodziny, najlepiej jakoś tam szczególnie potrzebujące pomocy (chore dzieci itp.) równolegle próbując poprawiać sytuację w krajach wyjścia. Do takiego rozwiązania jakoś nikt się jednak nie kwapi, ani na prawicy, ani na lewicy. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Robo 28 grudnia 2017 11:19
29 grudnia 2017 07:19

'kasta społeczna' ktora nawet od siebie nie potrafi egzekować jakichkolwiek wymagań wynikajacych z roli społecznej ma stawiać komukolwiek wymagania? i jeszcze opowiadać, że to jest skuteczne narzędzie socjalizacji w obcym kulturowo społeczeństwie? a jak owe wymagania będa egzekowane? może tak jak od aparatu administracyjnego państwa? [obniżenie zasiłku o 10%?], 'inspektor poświadczał nieprawdę nie w faktach lecz w sformułowaniach', 'podmiana tożsamości podmiotów w postępowaniu nie wyczerpuje znamion czynu niedozwolonego'

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Grzeralts 29 grudnia 2017 06:29
29 grudnia 2017 07:54

@Grzeralts
1. mam tylko jedno życie, i nie zgodzę się na to by mi jego końcówkę (i większość życia  moich dzieci) spieprzyli politycy: wszystko jedno czy z PO czy PiSu, zwłaszcza, że 31 pierwszych lat spieprzyli mi komuniści
2. każdy pollityk, który sprowadzi mi na kark islamistow będzie moim wrogiem
3. jako jednostka jestem nikim - ale racjonalnie w tej kwestii (czyli tak jak ja) myślących zwykłych Polaków jest parę milionów
4. " strzelać do nich nikt nie będzie " - a to wtedy rząd (wszystko jedno czy PO czy PiSu czy jakikolwiek inny) będzie musiał zacząć strzelać do zwykłych Polaków, niezgadzających sie na import islamistów: najpierw gumowymi kulami.
5. śp. prof Wolniewicz powiedział w tej kwestii prawdę, po czym został zaszczuty
https://www.youtube.com/watch?v=DTP8BtJmpKI

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 28 grudnia 2017 22:39
29 grudnia 2017 07:55

ta pani to osobna historia - na dłuższy tekst.
 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @ewaryst-fedorowicz 29 grudnia 2017 07:54
29 grudnia 2017 09:17

Nie chodzi o to, czy rząd sprowadzi, czy nie. Oni sami przyjdą i nikogo pytać nie będą. Ale póki nie ma u nas socjalu, a za to są kibice Legii nie przyjdą do nas. A ci, których sprowadzimy natychmiast wyjadą.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Grzeralts 29 grudnia 2017 09:17
29 grudnia 2017 09:31

@grzeralts
1. socjal u nas jest: 500+
Ukrainki biorą bez problemu - sam widzialem w moim Urz.Dziel. gdy odbieralem paszport wianuszek cudzoziemiek przy specjalnie utworzonej "wysepce", gdzie urzędniczki sprawdzały/pomagały im wypełniać prawidłowo wnioski. Mam tłumaczyć, co to znaczy w przypadku multidzietnych islamistek?
2. wiara w to, że Niemcy itp będą brali od nas uciekinierów jest naiwna - ten etap się skończył
3. import islamistów będzie głównym tematem KAŻDEJ kampanii wyborczej (a mamy ich 4 w ciągu 36 miesięcy)

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @ewaryst-fedorowicz 29 grudnia 2017 09:31
29 grudnia 2017 09:50

500+ to jest śmiech wobec kibiców Legii

Oni się nie będą Niemców pytać, czy ich chcą.

Zdecydowamie będzie. Ale to będą puste słowa, a problem jest realny. I nikt go, nawet kijem przez szmatę w tej realnej postaci nie dotknie. 

zaloguj się by móc komentować

Robo @Grzeralts 29 grudnia 2017 09:50
29 grudnia 2017 09:59

To nie jet zaden smiech przy multidzietnosci i zapewne jeszcze wielu innym programom pomocowym panstwowym z roznych fundacji jak i samych zainteresowanych ubogacaniem. Powtarzam to juz ktorys raz w Warszawie roi sie od tych przybyszy. Mieszkam w srodmiesciu ,gdzie w knajpach jest ich pelno sa takie gdzie na stolach stoja szisze i leci dziwna muzyka i nie mowie tu o kebabowniach i innych falafelach. Na nowym swiecie latem w kazdym ogrodku siedza itp. Pod moim oknem parkuja i wysiadaja po 5z samochodu , chodza po kilku . To juz jest i tylko narasta i kazde chocby 200plus jet dodatkowym plusem

zaloguj się by móc komentować

bendix @Grzeralts 29 grudnia 2017 09:50
29 grudnia 2017 12:46

No i co z tymi kibicami? Codziennie widzę zakwefione i niezakwefionych w dużych ilościach. Strachu w oczach nie widać. Raczej butę.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Robo 29 grudnia 2017 09:59
29 grudnia 2017 13:02

Roi się w Wawie, owszem. Ale jaki odsetek stanowią rodziny?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @bendix 29 grudnia 2017 12:46
29 grudnia 2017 13:03

Przyjeżdżają z Berlina, to czego sie mają bać?

zaloguj się by móc komentować


saturn-9 @ewaryst-fedorowicz
29 grudnia 2017 13:10

...w tym momencie Stanisław Gądecki (przydział służbowy arcybiskup) jest jak znalazł...

Dzięki za tekst, przebywającym na 'wolnym' Zachodzie od dziesięcioleci pewne klimaty są chlebem powszednim.

Ależ arcybiskup konsekwentnie wczuwa się, tak to odczytuję, w takich pasterkowych chwilach w dzieło wiekopomne patriarchy Noego. Zamierza przygarnąć rozbitków z obszaru na Bliskim Wschodzie bowiem widzi tęcze, która pozwala suchą stopą zejść na ląd.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @saturn-9 29 grudnia 2017 13:10
29 grudnia 2017 13:21

Arcybiskup Gadecki natomiast dziwnym trafem nie ma żadnej wyrozumiałości do wiernych katolików. Od lat zakazuje w całej diecezji, udzielania komunii świętej Rycerzom Chrystusa Króla. Heretykom udzielaja komunii, dosłownie każdemu psu buremu, jeśli tylko zechce, byle nie na kleczaco i nie w czerwonym płaszczu. Faworytami arcybiskupa są natomiast Rycerze Kolumba.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Rozalia 29 grudnia 2017 13:09
29 grudnia 2017 13:28

Nie chcecie, nie wierzcie. Ale żadne zaklinanie rzeczywistości nic nie da.

zaloguj się by móc komentować

Robo @Grzeralts 29 grudnia 2017 13:28
29 grudnia 2017 14:08

To nie kwestia wiary a ty myslisz ,ze z tymi ubogadzaczami to kto sie prowadza ,siedzi w barze czy nawet wozi ich samochodami ,podpowiem ci to nasze dziewczyny ,ja to widze na codzien. Drugi przyklad to kolorowa kolejka wymieszana z bandera ,duga na kilkanascie osob w metrze za biletami miesiecznymi, na te kilkanascie osob kiedy bylem byla trojka Polakow. Chyba bilety dlugookresowe sa jednoznaczne.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @saturn-9 29 grudnia 2017 13:10
29 grudnia 2017 14:09

@saturn-9

IMO prawda (jak to prawda) jest prozaiczna:
2,5 roku temu w tekście "Biznes na islamskich imigrantach będzie robiony!" opisałem, jak to zupełnie przypadkowo różne podmioty prywatne poczyniły daleko idące przygtowania na przyjęcie islamistów ZANIM ta propozycja zostal przez Brukselę sformułowana:

" Aleksander (to tak dla ułatwienia) sobie smacznie śpi, Matka Boska mu się objawia i rzecze tak:
Aleksandrze! Ty w try miga szykuj ten swój kupiony okazyjnie ośrodek wypoczynkowy, a najlepiej dwa, bo teraz islamistów tysiącami do 3RP będzie rząd ściągał, a polscy podatnicy będą ci, drogi Aleksandrze płacić za ich utrzymanie jak za zboże, a ty się będziesz mógł byczyć na Bahamach albo i na Florydzie (byłem, fajnie jest…), pod warunkiem, że nie zapomnisz o oczywistym fakcie, że po podaniu (serwisie, znaczy) musi by return… "
http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/biznes-na-islamskich-imigrantach-bedzie-robiony
Coś mi się wydaje, że nasi kochani hierarchowie nie zasypiali grruszek w popiele,  i  teraz "korytarzy humanitarnych" im się zachciewa.

Pozdrawiam (jak rozumiem) emigranta?

EF
 

 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @ewaryst-fedorowicz 29 grudnia 2017 09:31
29 grudnia 2017 15:42

Ukrainki biorą bez problemu ... wianuszek cudzoziemiek przy specjalnie utworzonej "wysepce", gdzie urzędniczki sprawdzały/pomagały im wypełniać prawidłowo wnioski. Mam tłumaczyć, co to znaczy w przypadku multidzietnych islamistek?

Ciekawa obserwacja! Znaczy się urzędniczki zostały przeszkolone aby obcokrajowcom nie rzucać kłód pod nogi? To należy określić jako humanitarne oblicze 'dobrej zmiany'. Dają świadectwo że potrafią.

W Niemczech obywatele z unii wchodząc do urzędu, są odpowiednio od strony prawnej przygotowani co im przysługuje i jakie na to są paragrafy. Urzędnicy nie są im przychylni :((( Składają  z adwokatem ich zaufania więc wniosek o otworzenie działalności gospodarczej. Pracują więc i płacą podatki (?). Przemieszkują w małych lokalach w dzielnicach nędzy, ale ponieważ są to zazwyczaj rodziny wielodzietne to przysługuje im oczywiście również Kindergeld.  Gdy dzieci są jeszcze małe i przed obowiązkowym uczęszczaniem do szkoły to zazwyczaj są z dziadkami w kraju wyjściowym a rodzice na poczet potomstwa kasują w kraju tymczasowego zamieszkania co im z urzędu przysługuje. Cosik popracują, cosik znajdą, wyżebrzą, kupią i może i z zyskiem sprzedadzą. Co miesiąc państwową działkę na dziatwę dostaną i tak trwa to zawieszenie w dolce vita

Krótki opis jak funcjonują rodziny Romów z Europy Wschodniej. Szczegóły z urzędów zaczerpnięte w sieci a resztę znam z czasu pobytu w Berlinie.

 Pozdrawiam (jak rozumiem) emigranta?

Kilka lat temu odpowiedziałbym: Jawohl!   Obecnie: Mais oui!

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @ewaryst-fedorowicz 29 grudnia 2017 09:31
29 grudnia 2017 15:42

Ukrainki biorą bez problemu ... wianuszek cudzoziemiek przy specjalnie utworzonej "wysepce", gdzie urzędniczki sprawdzały/pomagały im wypełniać prawidłowo wnioski. Mam tłumaczyć, co to znaczy w przypadku multidzietnych islamistek?

Ciekawa obserwacja! Znaczy się urzędniczki zostały przeszkolone aby obcokrajowcom nie rzucać kłód pod nogi? To należy określić jako humanitarne oblicze 'dobrej zmiany'. Dają świadectwo że potrafią.

W Niemczech obywatele z unii wchodząc do urzędu, są odpowiednio od strony prawnej przygotowani co im przysługuje i jakie na to są paragrafy. Urzędnicy nie są im przychylni :((( Składają  z adwokatem ich zaufania więc wniosek o otworzenie działalności gospodarczej. Pracują więc i płacą podatki (?). Przemieszkują w małych lokalach w dzielnicach nędzy, ale ponieważ są to zazwyczaj rodziny wielodzietne to przysługuje im oczywiście również Kindergeld.  Gdy dzieci są jeszcze małe i przed obowiązkowym uczęszczaniem do szkoły to zazwyczaj są z dziadkami w kraju wyjściowym a rodzice na poczet potomstwa kasują w kraju tymczasowego zamieszkania co im z urzędu przysługuje. Cosik popracują, cosik znajdą, wyżebrzą, kupią i może i z zyskiem sprzedadzą. Co miesiąc państwową działkę na dziatwę dostaną i tak trwa to zawieszenie w dolce vita

Krótki opis jak funcjonują rodziny Romów z Europy Wschodniej. Szczegóły z urzędów zaczerpnięte w sieci a resztę znam z czasu pobytu w Berlinie.

 Pozdrawiam (jak rozumiem) emigranta?

Kilka lat temu odpowiedziałbym: Jawohl!   Obecnie: Mais oui!

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @ewaryst-fedorowicz 29 grudnia 2017 14:09
29 grudnia 2017 16:26

Właśnie o tym myślałam,  odpowiadając krótko i wezlowato Grzeraltsowi. Z kamienia by wycisneli pieniądze na realizację planu sprowadzenia bisurmanow na ostatni katolicki kraj w Europie. 2.500 z budżetu od łepka. Toż przez dwa i pół roku oni są stratni na pieniądze. Gotowe obiekty, zasiedlone do ostatniego miejsca, z gwarancją opłaty. Po prostu żyć,  nie umierać. 

Nawiasem mówiąc ośrodki w których mieli, a nie daj Boże będą osiedleni islamisci, mają doskonałą lokalizację. W pobliżu szkoła,  przedszkole,  albo kościół.  Nieduże miejscowości, w których od razu obcy i agresywni, zyskują nad tubylcami przewagę.

Caritas też bierze w tym udział. Ja na Caritas od dwóch lat nie daję już ani grosza. Nie kupuje nawet świeczki. Wała,  potrzebuje to nie se weźmie od Saudyjczykow. 

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @saturn-9 29 grudnia 2017 15:42
29 grudnia 2017 16:37

@saturn-9
Tak, "urzędniczki zostały przeszkolone aby obcokrajowcom nie rzucać kłód pod nogi" (przynajmniej na Ursynowie. Może dlatego, że to (po Miasteczku Wilanów) druga w stolicy twierdza PO: tu Komorowski dostał 70%, PO też wygrywa jak chce.
Tak czy inaczej - wygląda mi ten 2018 niedobrze. Dla nas niedobrze.

 

zaloguj się by móc komentować

Robo @Rozalia 29 grudnia 2017 16:26
29 grudnia 2017 16:43

Niestety te pieniadze pododatnikow plyna i tak w roznych pomocach z Polski ,tworza do tego nowe ministerstwo d/s pomocy humaitarnej na czele z p.Kempa , jak widac zer jest zapewniony. Kraje kolonialne wyeksploatowaly a katolicy maja utrzymywac ,a przyrost i tak w efekcie zwali sie do europy.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Rozalia 29 grudnia 2017 16:26
29 grudnia 2017 16:43

@Rozalia:
naprawdę polecam te dwa linkowane w tekście, stare felietoniki o geszeftach "made-by-ekscelencje"
http://ewarystfedorowicz.neon24.pl/post/10639,lody-o-smaku-swieconym-czyli-komisja-majatkowa
http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/halo-tu-ziemia-rolnicza
One sporo tłumaczą :-)

A ja daję kasę tylko na Kresowian.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Robo 29 grudnia 2017 14:08
29 grudnia 2017 17:12

Mozna się zżymać, ale nie da się od tego uciec. Tak jak nie zatrzymasz napływu Ukraińców, tak i napływ nachodźców przez naszą ZACHODNIĄ granicę jest faktem dokonanym.

zaloguj się by móc komentować

Robo @Grzeralts 29 grudnia 2017 17:12
29 grudnia 2017 17:38

Zgadza sie ,jednak wszelkie profity i korzysci z tego faktu powinny plynac tylko do Polakow. A tu praca naszych rak tna galaz na ktorej siedzimy i jeszcze mamy na pile zarobic. Nagroda to upadek , grabiez i szkalowanie.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @Grzeralts 29 grudnia 2017 17:12
29 grudnia 2017 17:42

Jasne, dlatego mamy szukać dla  siebie postronka. Niedoczekanie.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Grzeralts 29 grudnia 2017 17:12
29 grudnia 2017 18:02

tylko jaka jest odpowiedż i jak jest polityka [realna] ochrony obywateli RP i ich mienia? 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @qwerty 29 grudnia 2017 18:02
29 grudnia 2017 20:01

Na poziomie państwa należałoby przyznawać prawo pobytu tylko tym, którym naprawdę się należy (zasadniczo kobietom i dzieciom), egzekwować prawo wobec tych, którzy je naruszają (samo nielegalne przekroczenie granicy jest już deliktem), ale czy ktoś z nas wierzy, że nasze państwo samo temu podoła? Zwłaszcza w świetle dzisiejszego tekstu Coryllusa nie można mieć złudzeń. 

Naszą obroną jest narodowa tożsamość, siła lokalnych wspólnot i wiara. Pewnie jakiś rodzimy ku-klux-klan też powstanie...Ale to nie wystarczy, jeśli obecny suweren się od nas odwróci.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Robo 29 grudnia 2017 09:59
29 grudnia 2017 20:24

Robo wybacz ale opisany przez Ciebie fragment rzeczywistości to na mnie działa jak flashback  po dłuższym pobycie na 'wolnym' zachodzie. Odczytałem to jako opis klimatów jakie panują w bliskiej mi dzielnicy Neukölln miasta Berlin.

Ale skoro jak relacjonujesz mieszkasz w Warszawie 'w srodmiesciu' i "Na nowym swiecie latem w kazdym ogrodku siedza itp. Pod moim oknem parkuja i wysiadaja po 5z samochodu , chodza po kilku .To zapis ten traktuję jako naoczne świadectwo, żadne tam omamy po inhalacjach shishy czy innego badziewia i coś jest w temacie. 

No ale co? Znaczy się co ci piątkami przemieszczający się w śródmieściu chcą przez to powiedzieć? No i gdzie się ukrywają ich kobiety otoczone wianuszkiem dzieci? Dopóki nie widać w krajobrazie kobiet z wianuszkiem dzieći to należy tych facetów zaszeregować do zjawiska:

a) turyści znający lokalne klimaty i chętnie odwiedzający jedyną polską metropolię; 

b) o ile wiekowo są względnie młodzi tak do 40 roku życia, to być może przybierzeli na przeszkolenie dla oficerów prowadzących swoje drużyny szturmowe i w wolne popołudnie chętnie korzystają z oparów fajki wodnej aby zdmuchnąć z siebie makaron nawijany im na uszy przez ich oficerów prowadzących.

Oficerowie owi to zapewne nie są obywatele polscy, chociaż czemuż by i nie, polityka paszportowa MSZ-etu zadbała już o przyrost naturalny w PL a senator senior baja o narodzie 40 milionowym. który stać na przyjęcie 7 tysięcy uchodźców, na dobry początek.

Tak dla zorientowania się co to za bryki pod Pana oknem parkują to dobrze byłoby spojrzeć na blachy. Jeżeli będą zaczynać się na B-xxxx to jest jednoznacznie Berlin jak sugeruje Grzeralts, więc turyści znający i ceniący sobie klimaty w polskiej metropolii. Pohulają i wracają. Z turystyki też można dobrze żyć. Czeska Praga jeszcze istniej więc i Wawa przetrzyma. Spoko, jeszcze nie jest źle...

zaloguj się by móc komentować

eska @ewaryst-fedorowicz 29 grudnia 2017 16:43
29 grudnia 2017 20:37

Właśnie się był sam naczelnik prezes wypowiedział > nic on przeciw tym korytarzom humanitarnym nie ma i w ogóle co rząd zrobi, to będzie dobrze.
Czyli CBDO...

 

zaloguj się by móc komentować


Robo @saturn-9 29 grudnia 2017 20:24
29 grudnia 2017 21:31

Tak jestem naocznym , samochody 8 na 10 maja warszawskie blachy ,zdarzaja sie tez samochody z wypozyczalni . Zabawna sytuacja byla jak pod blokiem waska ulica zaparkowane samochody jeden chce jechac w te a drugi w przeciwna a miedzy nimi samochod nie majacy jak sie ruszyc ,klaksony ,przygladam sie  srodku Polak w samochodzie a za nim i przed nim  bezowi trabia i trabia a zaden nie zrobi miejsca naszemu. Widze ich slysze ai burki po pasazu Wiecha tez chodza 

zaloguj się by móc komentować

Robo @ewaryst-fedorowicz
29 grudnia 2017 21:49

Tak ze dla mnie jest raczej jasne ze PiS tego  nie zablokuje konsekwentnie, to bylo tylko pod publike wyborcza , kolorowych przybywa a korytarze humanitarne = ministerstwo do spraw humanitarnych a to jest przyjmowanie de facto tylko inna droga ,rok temu zglebialem temat i to ma szerokie poparcie m.innymi kosciola a teraz juz wiekszosc politykow DZ o tym bredzi 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Robo 29 grudnia 2017 21:49
29 grudnia 2017 22:12

Bo tego się w żaden sposób (inny niż masowe mordowanie) zatrzymać nie da.

U nas nie dlatego jest mniej muzułmanów, że nasz rząd tak pięknie się sprzeciwiał, tylko że oni niespecjalnie chcieli do nas przyjeżdżać. Ale to się zmienić może w każdej chwili. Już się zmienia.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @saturn-9 29 grudnia 2017 20:24
29 grudnia 2017 22:20

b) co najmniej, ale to raczej cicha armia, która stale rośnie, a jakikolwiek sprzeciw wiąże, się z restrykcjami. Dzisiaj na Gazownianym, widziałam info o skazaniu Polaka na 2 miesiące odsiadki, za to że kazał Egipcjaninowi wyp....lać z tramwaju. Chciałam się upewnić co do wysokości kary, ale już ukryte. Za to zobaczyłam,  że podobnych wyroków sypie się więcej.

Niuchaja wszędzie bezkarnie.  Teraz tylko chcą żeby oficjalnie z budżetu pokrywać koszty ich utrzymania, no bo  przecież ktoś za tych niepracujących byków płaci. Na głodnych i bosych nie wyglądają. 

Co do kobiet w burkach otoczonych wianuszkiem dzieci...

Nie potrzeba,  samice są na miejscu. Tymczasem te chętne,  nadejdzie rozkaz, dobiorą się do niechętnych. Na razie w Kurwizji jeden po drugim lecą tureckie seriale. A tam mężczyzni ach... jacy silni a delikatni, piękni,  przystojni, usłuzni, wierni, bogaci i hojni, romantyczni i egzotyczni. Normalnie ach... ach... ach... A dla oswojenia, na ekranie sporo blondynow.

 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Rozalia 29 grudnia 2017 22:20
29 grudnia 2017 23:35

...dla oswojenia, na ekranie sporo blondynow.

Dla Turka blondwłos to jednak szyk innego wymiaru. A że ckliwe te seriale i lekko wchodzą nie oznacza, że tak zawsze będzie. 

Tv to jedna z broni masowego rażenia. Dlatego też kod pocztowy na Woronicza, jakże by inaczej, brzmi 00-999. A to znak domu właściwych decydentów, którzy dysponują wieloma narzędziami tortur. Wiedzą jak my funkcjonujemy, my jeszcze nie wiemy do końca jak oni tykają. Mają jednak sporo odkrytych pięt w które należy celować zatrutymi strzałami. A że człowiekowi przeciętnemu wodę z mózgu robią to normalka. Inaczej nie potrafią! 

Pani potrafi się modlić, oni tego nie ogarniają i pianą się skrywają gdyż wiedzą, że modlitwy te ze szczerego serca płyną. Nam nie będzie lżej ale i im spokój nie będzie dany.

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Robo 29 grudnia 2017 21:31
29 grudnia 2017 23:59

... Widze ich slysze ai burki po pasazu Wiecha tez chodza.

Dobrze, klimat jest w stolicy być może letnią porą, w określonych wąskich gardłach, przegrzany. Istnieje też coś co nazwać można turystyką do ośrodków usługi medycznej po przystępnej cenie. Znam to z Berlina. Może i Wawa wybiła się na takie centrum usług? Dlatego te burki, chusty na głowach czy jak to zwał, muzułmanie mają spore rozróżnienie w tym temacie.

Inna sprawa to socjal czy namiastka tego 500+ i inne derywaty państwa socjalnego. To są inne wymiary, gdy korzenie zapuszczane to następuje odsyssanie co społeczność lokalna wypracuje. Plusy dodatnie i ujemne. Skoro w PL nastąpi w nadchodzących trzech latach sprawdzian przy urnach wyborczych to niepokorny wiatr władzy w oczy dmucha.

 

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @saturn-9 29 grudnia 2017 23:35
30 grudnia 2017 00:03

-:)  I dziękuję za przypomnienie. Za bardzo się dzisiaj ciskam, a za mało modlę.  Muszę to natychmiast naprawić. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @saturn-9 29 grudnia 2017 15:42
30 grudnia 2017 01:20

No, Beata Kempa...

... teraz ponoc nowa  "monister"  od pomocy humanitarnej... ten KRET  to napewno potrafi  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Rozalia 29 grudnia 2017 16:26
30 grudnia 2017 01:22

Dokladnie tak  !!!

Wala... jak Polska cala  !!!

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @saturn-9 29 grudnia 2017 23:59
30 grudnia 2017 09:49

Dokładnie. To jest zwyczajne grzanie wyborczych emocji przy pomocy zjawiska, na które realnie nie mamy żadnego wpływu.

zaloguj się by móc komentować

Pracowniknajemny @ewaryst-fedorowicz
30 grudnia 2017 17:53

Trochę newsów z dołów .

Firma która zapewnia pracowników do mojego zakładu sygnalizuje że zaczyna brakować Ukraińców . Ostatnia grupa to ludzie 50+ 60+ . Wymyślono więc nowy " produkt" ,Kazachów . Wszyscy są ciekawi jaka grupa narodowościowa będzie następna .

Pozdrawiam .

Do siego roku .

zaloguj się by móc komentować

JK @ewaryst-fedorowicz
2 stycznia 2018 13:24

Ja bym się na Pana miejscu nie denerwował i nie martwił, ze należy Pan doKościoła Samobójców. Póki co dogmat o nieomylnosci biskupa (za wyjątkiem Biskupa Rzymu) nie został ogłoszony.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @JK 2 stycznia 2018 13:24
2 stycznia 2018 13:50

@JK
" Póki co dogmat o nieomylnosci biskupa (za wyjątkiem Biskupa Rzymu) nie został ogłoszony. "
... chyba Pan nie oglądał  noworocznej "prouchodźczej" agitki w wykonaniu tego rzymskiego biskupa...

zaloguj się by móc komentować

JK @ewaryst-fedorowicz 2 stycznia 2018 13:50
2 stycznia 2018 14:39

Niemylność Papieża dotyczy dogmatów wiary

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @JK 2 stycznia 2018 14:39
3 stycznia 2018 08:42

Jest jeszcze jedna kwestia: nauczanie Kościoła nie jest kierowane do polityków, ale do wiernych. Ty, ja i każdy inny wierny ma być gotowy aby uchodźcę przyjąć. Rządy i organizacje nie mają takiego moralnego obowiązku. 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować