-

ewaryst-fedorowicz : Reklamiarz sum! Po 20 latach marketingu komercyjnego w marketingu politycznym robię. Bloguję bo lubię.

Koszmar: Andrzej Duda nie przeprosił wczoraj za marzec 68!


Nie udał się, jak rok temu, na Dworzec Gdański, skąd przegrane w starciu dwóch strasznych, komunistycznych gangów staliniątka żydowskiej proweniencji, wyjeżdżały z szarego, siermiężnego PRLu po złote życie na Zachodzie.

Jak tak mógł?! Jak mógł tym razem nie przeprosić, ba! o wybaczenie jak rok temu nie błagać?!

Duda 68


No cóż - nie tyle mógł, co musiał:

Tak, jak w ciągu ostatniego miesiąca Polaków strategiczni sojusznicy a nawet, jak nam mąż pani Kornhauser wmawiał, bracia opluli, to nie opluł nikt.

Podsumowałem to 3 tygodnie temu krótko:

wprosili się, nażarli, napili i na dywan nasrali.

Ale to byłby opis niepełny – bo jeszcze przy okazji naubliżali gospodarzom, ale to ponoć w kulturach reprezentowanych przez naszych sojuszników (i przyjaciół) normalne.

Tyle, że oni na dokładkę poinformowali nas, że jeszcze tu wrócą:

po dywany, meble, pościel, zastawę, a nawet po babciną obrączkę + akty notarialne na dom i ogródek.

W sumie – skroją nas na jakieś 300 miliardów zielonych.”

***

I po takiej padgatowkie, na przestrzeni najbliższych 18 miesięcy, Ciemny Lud/Suweren (w zależności od tego, czy swobodna, nienagrywana rozmowa – czy oficjalny, partyjno-rządowy spicz) pójdzie do urn, by do nich wrzucić kartki oznaczające przedłużenie grupie interesu zwanej Prawo i coś tam coś tam miejsca przy paśniku (nie wierzgać mi tu: nie napisałem przy korycie, a mogłem)

... czy też przeznaczy im los dojadaczy resztek z pańskiego stołu, co po wyżerce ad libitum (jest takie określenie, naprawdę) na tych wszystkich narodowo-bankowo-polskich i Srebrnych stołach, byłoby okrucieństwem nie do zniesienia.

A logika biznesu zwanego polityką jest nieubłagana:

przegra PiS w maju - to i przegra w listopadzie, a jak przegra w listopadzie – to mąż pani Kornhauser przegra w maju 2020 i wróci do krakówka  jako Adrian, co jest znacznie gorzej, niż na tarczy.

Ale od czego mamy mądrość etapu!

Ponieważ ponieważ cwańsi i bezczelniejsi (nie napisałem, że starsi i mądrzejsi) wolą status quo, czyli wyłączność na obsługę dojarki, dali mężowi pani Kornhauser dyspensę i tego roku dmuchać na ten Dworzec Gdański nie musiał.

Nie wykluczam, że dla uniknięcia jakiejkolwiek konfuzji, wręcz mu takiej wyprawy zabronili i mógł sobie mąż pani Kornhauser co najwyzej w pałacowym towarzystwie na polskich antysemitów poutyskiwać, a i to pod warunkiem, że nagrywarki były wyłączone.

Ba! Za rok też na ten Gdański Dworzec pielgrzymować musiał nie będzie i dopiero w 2021, jak znów Ciemny Lud/Suweren (warianty zastosowania opisałem powyżej) da się przy urnie zrobić w Dudę, wszystko wróci do normy i na Dworcu Gdańskim będzie się do woli wzruszał, a nawet do porządku takich różnych przywoływał.

Zaryzykuję twierdzenie, że także rocznicę sowieckiej prowokacji zwanej pogromem kieleckim  też (inaczej niż 2 lata temu) sobie odpuści, bo rocznice rocznicami – a interes interesem.

Coś optymistycznego na koniec?

Ależ proszę!

Żeby w PRLbis było wreszcie normalnie, trzeba jak najczęściej zapraszać naszych sojuszników strategicznych (i braci), żeby sobie na nas napluli do woli, żeby nas sponiewierali, żeby odarli nas z godności na oczach całego świata, bo wtedy cała ta magdalenkowa ferajna 8 marca skorzysta z okazji, żeby – jadąc Chirac'iem - siedzieć cicho.

 

http://ewaryst-fedorowicz.szkolanawigatorow.pl/kaskader-morawiecki-antyzydowskiej-trampoliny-probuje

https://dorzeczy.pl/kraj/58275/50-rocznica-Marca68-Duda-Wypedzonym-i-rodzinom-tych-ktorzy-wtedy-zgineli-chce-powiedziec-wybaczcie-owczesnej-Polsce.html

 



tagi: andrzej duda  antypolonizm  marzec 68  mąż pani kornhauser  konferencja bliskowschodnia   cwańsi i bezczelniejsi 

ewaryst-fedorowicz
9 marca 2019 10:10
23     2691    1 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

MarcinD @ewaryst-fedorowicz
9 marca 2019 11:58

Proszę powiedzieć tak szczerze, którą z istniejących obecnie partii chciałby Pan widzieć u władzy zamiast PiS i którego polityka jako prezydenta zamiast obecnego?

Przy okazji serdeczna rada, od nadmiaru cynizmu i żółci człowiek się źle czuje.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @MarcinD 9 marca 2019 11:58
9 marca 2019 12:35

@MarcinD
Ja nie mam żadnego problemu z tym, że Pan popiera skandaliczne postępowanie PiSu w relacjach z Żydami - taki Pan jest i nic na to nie poradzę.
Ale swoje rady wynikające z najwyraźniej trapiących Pana przypadłości proszę zachować dla siebie.

zaloguj się by móc komentować

darkforce @MarcinD 9 marca 2019 11:58
9 marca 2019 13:03

Dobre samopoczucie najczęściej jest początkiem klęski

zaloguj się by móc komentować

Klasyk @darkforce 9 marca 2019 13:03
9 marca 2019 13:55

A złe samopoczucie, jest początkiem zwycięstwa?

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @ewaryst-fedorowicz 9 marca 2019 12:35
9 marca 2019 14:56

Nie chce Pan przyjąć rady z dobrego serca, trudno, ma Pan prawo.

A na pytanie może Pan odpowiedzieć? Bo ono odnosi się bezpośrednio do Pana notki.

zaloguj się by móc komentować

darkforce @Klasyk 9 marca 2019 13:55
9 marca 2019 15:26

nie. Złe samopoczucie zmusza jednak do poszukiwania dróg poprawy. Oczywiście nie każdego. Niektórzy wolą jęczeć i oczekiwać na litość

zaloguj się by móc komentować

darkforce @darkforce 9 marca 2019 15:26
9 marca 2019 15:27

Dlatego napisałem: najczęściej

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @MarcinD 9 marca 2019 14:56
9 marca 2019 15:37

@MarcinD
 

Pańskie rady, powtarzam, proszę zachować dla siebie.
Popiera Pan wasalnosć PiSu wobec Żydów - Pańska sprawa.

Natomiast zwyczajnie nie mam ochoty odpowiadać na Pańskie pytanie, za to mam zwyczaj pisać w swoich tekstach, na kogo głosowałem.
Na przykład, że w ostatnich  wyborach parlamentarnych głosowałem na Kukiza, a w prezydenckich - w pierwszej rundzie na Kukiza, a w drugiej "na Dudę, ale z litości, bo alternatywą było brakujące ogniwo w teorii Darwina".

A teraz, skoro nie ma Pan nic do powiedzenia na temat mojego tekstu, to proszę sobie iść i nie zajmować mi czasu.

zaloguj się by móc komentować

Klasyk @darkforce 9 marca 2019 15:26
9 marca 2019 16:22

Czyli złe, dobre, bez znaczenia i tak jest niedobrze:)

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @ewaryst-fedorowicz 9 marca 2019 15:37
9 marca 2019 17:00

Otóż mam coś do powiedzenia, ale najpierw potrzebowałem Pana odpowiedzi na moje pytanie. Pański tekst nie jest krytyką obecnego rządu i prezydenta, tylko potępieniem. A w takim razie musi Pan podać lepszą wg Pana istniejącą alternatywę i wtedy można o Pana teście dyskutować. Inaczej to co Pan napisał jest zwykłym pieniactwem i niczym więcej.

I proszę zauważyć, że ja nie napisałem nic o tym kogo i co popieram, a kogo i czego nie. Natomiast Pan to zrobił za mnie, widać wie Pan lepiej :)

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @MarcinD 9 marca 2019 17:00
9 marca 2019 17:49

@MarcinD

Po pierwsze, bardzo mi odpowiada określenie, że mój tekst nie jest krytyką, a potępieniem - bo nim jest.

Po drugie, nie ma żadnego, ale to żadnego związku pomiędzy tym, czy krytykuję, czy potępiam, a tym, na kogo chcę (lub nie chcę - bo takie też mam prawo) głosować, że o podawaniu alternatywy nie wspomnę:

od podawania alternatyw to są jeszcze od  Magdalenki, jak ich nazwałem "generałowie prowadzący", którzy te alternatywy podają, a nawet konstruują i niech Pan nie udaje, że Pan tego nie widzi.

To każdy Polak powinien sam sobie odpowiedzieć na pytanie, kogo (i czy w ogóle kogoś) obdarzyć swoim zaufaniem.

Ale w jednym się z Panem zgodzę: tak, ja wiem lepiej :-)

A, i jeszcze jedno: ja nie mam problemu ze zrewanżowaniem się Panu za "pieniactwo" podarunkiem o nazwie "trollowanie", tym bardziej, że nie zauważyłem, by potrafił Pan opublikować tu  choć jedną notkę. :-D
Ale może Pan jednak spróbuje? :-D
 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz
9 marca 2019 20:48

No to wylamal sie nam...

... PAD z tej "prezydenckiej tradycji" przepraszania w imieniu narodu... a szkoda  !!!

I oczywiscie, ze to dzieki zwyklej kalkulacji, czyli terminarzowi wyborczemu... i absolutnie haniebnym wizytom i wypowiedziom tego prosiora Pence'a czy tego drugiego kryminalisty Bibi'ego... no i jeszcze przylozyl nam "miedzy oczy" ten caly Izrael Katz...

... narod polski - dla wlasnego dobra - powinien te hucpe "dyplomatyczna"  zapamietac  NA  ZAWSZE... ale do tego tez powinnismy dobrze zapamietac reakcje na te BEZCZELNOSC tych "naszych dyplomatolow"  no i  "naszej"  merdialni  !!!

I rzeczywiscie ma Pan racje, Panie Ewaryscie, ze  ta  masonsko-moskowata banda  WROCI  po te  300 miliardow  !!!   To jest jasne jak slonce na niebie  !!!

No i jeszcze... ja lubie Panskie "cyniczne" wpisy... takie z zolcia... bo mnie tez sie zolc przelewa  jak widze i slysze tych "naszych"  z koziej d**y  politykUF... ich debilne gadki,  ich  reakcje na rozne zdarzenia... no a potem te  chore,  strugane merdialne "narracje" do nich... jak chocby dzisiejsze do  "konwencji" PiS'u  !!!

Tak... tylko zolc sie przelewa na te saczona  SCIEME  i  FIKCJE  !!!

zaloguj się by móc komentować

POLFIC @ewaryst-fedorowicz
9 marca 2019 22:35

Ja zaryzykuję tezę, że jesteśmy na etapie współczesnej Nowej Ekonomicznej Polityki, czyli poluzowania trochę tubylcom, w postaci 500+.

Jak się tamten NEP skończył, wiemy. Ten jak się skończy, z dużym prawdopodobieństwem też wiemy.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @POLFIC 9 marca 2019 22:35
9 marca 2019 23:05

@POLFIC

Leninowski NEP wprowadzał do bolszewizmu elementy kapitalistyczne,
zaś PiSNEP to rozcieńczanie kapitalizmu socem żoliborskim.
Jak się skończy? Elektromobilnie, banksterska jego...

zaloguj się by móc komentować

POLFIC @MarcinD 9 marca 2019 17:00
10 marca 2019 09:24

Pozwolę sobie się wtrącić w wymiane zdań:

Gwiazdowski jest naturalnym i logicznym odbieraczem głosów PO. Naturalnie i logiczne byłoby gdyby media pisowskie go promowały. *

Z kolei Konfederacja jest naturalnym i logicznym odbieraczem głosów PiS. Naturalnie i logicznie byłoby gdyby media "opozycji" promowały ich *

Jak myślicie? Czy owe media będą się zachowywały teoretycznie naturalnie i logicznie?

Mówię Wam: Chcecie dowodu logicznego na istnienie POPiS-u? Takim dowodem będzie zachowanie mediów.

* Promowanie nie oznacza otwartego popierania. Są różne sposoby. Na przykład sondaże :)

zaloguj się by móc komentować

indywiduum @ewaryst-fedorowicz
13 marca 2019 13:43

MarcinD to prawdopodobnie jeden z tych wynajętych trolli z Nowogrodzkiej, o których swego czasu było głośno w mediach. Cała strategia PiS-u wobec wyborców o poglądach katolicko-narodowych i antyglobalistycznych opiera się na tym, że "co prawda PiS nie jest idealny, no ale jak nie na PiS, to nie ma na kogo głosować". Otóż jest. A mianowicie jest Ruch Narodowy (obecnie w koalicji o nazwie Konfederacja). Już samo to, że PiS-wska policja i ABW nachodzą siedziby niszowych telewizji internetowych wspierających RN jest dowodem na to, że trzeba to ugrupowanie popierać.

Tymczasem PiS jest partią zwyczajnie zdradziecką, antynarodową, antysuwerennościową, antykonserwatywną i antykatolicką. Nie wiem, jak patriota, narodowiec czy antyglobalista może głosować na PiS (i jego kandydata w wyborach prezydenckich - wyjątkowo odrażającą kreaturę), a katolik wręcz nie może pod groźbą ekskomuniki (PiS utrzymuje w Polsce aborcję, in vitro, wspiera sodomitów; już szczytem hipokryzji jest obecne pozowanie PiS-u na obrońcę polskich dzieci przed demoralizacją w szkołach, gdy wie się, że ta partia ratyfikowała Deklarację Stambulską).

Moja rada: w wyborach do kołchozu i knesejmu głosować na RN (czy będzie startował sam, czy w koalicji). W wyborach prezydenckich na kandydata RN (najlepiej, gdyby był to Grzegorz Braun). Jeśli ten kandydat nie wejdzie do II rundy i zostaną same ch*je, to nie głosować na nikogo (a już na pewno nie na tego zdrajcę Dudę).

zaloguj się by móc komentować

Morsik @indywiduum 13 marca 2019 13:43
13 marca 2019 18:04

Pozwoli Pan, Panie Ewaryście, że tym razem się z Panem nie zgodzę. Po pierwsze, nawet na puszczańskiej pustyni nie oddałbym głosu na Pawła Kukiza, bowiem dla mnie ani z niego muzykant, ani wierszokleta (o gustach dyskutował nie będę) a – tym bardziej – polityk. (Nota bene w PRL-bis polityków nie ma, jeno ruch amatorski z kołem gospodyń wiejskich w tle – moje!). Po drugie nie oddam głosu na partyjne pryszczyki składające się ze skupinek zebranych wokół stadionów, pubów, hasełek – których sami nie rozumieją, i „muzyki” typu kukizowej. Nie stać mnie na marnowanie "głosu".

Najbardziej rozczulił mnie Pan namawiając na oddanie głosu na niejakiego Grzegorza Brauna, jednak szkoda mnie czasu marnować na argumentowanie mojej wręcz alergicznej niechęci do tego człowieka.

W jednym się tylko z Panem zgodzę: olać te „głosowania”! Przecież jest to widoczne na każdym kroku, że wszyscy kandydaci z „list” partyjnych pchają się do Euro-cyrku wyłącznie dla chleba. Taka kasa – panie! Taka kasa! W ostateczności niech będzie tubylczy „parlament”. Niech będzie już moja krzywda – jeden z drugą powiadają.

A inny powód olania? Odsyłam do pierwszego akapitu: wszystkie partyjki od lewa, do prawa a także – a może przede wszystkim - „narodowcy” z Braunem pospołu to tylko ruch amatorski z kołem gospodyń wiejskich w tle!

zaloguj się by móc komentować

Morsik @Morsik 13 marca 2019 18:04
14 marca 2019 00:03

Przepraszam. To, co wyżej było do p. "indywiduum", chociaż p. Ewaryst też "głosował" na amatorszczyka.

zaloguj się by móc komentować

indywiduum @Morsik 13 marca 2019 18:04
14 marca 2019 11:37

Niegłosowanie jest oczywiście jednym z dwóch sensownych wyjść obok głosowania na RN. Olewanie demokracji (która jest fasadą plutokracji) to też rodzaj głosowania - czego zresztą boi się koncesnonowany przez "GW" "głos prawicy" (Tomasz Wołek już się w tej roli wypalił w poprzedniej dekadzie), czyli Antoni Dudek

https://www.cda.pl/video/1017043f9

Jednakże, nawet w warunkach demokratycznych, jak się okazuje, można doprowadzić do wyrw w systemie - czego przykładem w ostatnich latach Węgry (Fidesz, Jobbik), Francja (Front Narodowy), Włochy (Liga), Grecja (Złoty Świt), Finlandia (Prawdziwi Finowie) - a co zostało "docenione" przez członka głównego think tanku realnych władców Zachodu

http://www.prisonplanet.pl/polityka/czlonek_cfr_wzywa_elity,p348987341

Tak więc, gdy w przeciwieństwie do Pana, ktoś jednak uprze się, by głosować, to - dla katolika lub/i patrioty lub/i nacjonalisty lub/i antyglobalisty - głosowanie na PiS i Dudę jest wykluczone. Jako, że na bezrybiu i rak ryba (RN jest zbyt mało nacjonalistyczny, jego wierchuszka ma zbyt miałkie poglądy, co unaoczniła m.in. przy okazji dwóch ostatnich Marszów Niepodległości), to jednak zwyczajnie na polskiej partyjnej scenie antysystemowej (bo tylko ta mnie interesuje) nie ma nic lepszego (przykre to, ale takie są fakty).

"nie oddam głosu na partyjne pryszczyki składające się ze skupinek zebranych wokół stadionów, pubów, hasełek – których sami nie rozumieją, i „muzyki” typu kukizowej. Nie stać mnie na marnowanie "głosu" "

Proszę to rozwinąć, bo bez uargumentowania brzmi to jedynie jak obelga jednego z tych zawodowych płatnych trolli z Nowogrodzkiej, mająca zniechęcić do głosowania na konkurencję PiS-u na zasadzie "bo tak".

"Najbardziej rozczulił mnie Pan namawiając na oddanie głosu na niejakiego Grzegorza Brauna, jednak szkoda mnie czasu marnować na argumentowanie mojej wręcz alergicznej niechęci do tego człowieka"

Jednak poprosiłbym o argumentację, bo jeśli Pańskie postawy polityczne mają źródło jedynie w stanach emocjonalnych typu "alergiczna niechęć", to nie ma sensu dyskutować.

zaloguj się by móc komentować

Morsik @indywiduum 14 marca 2019 11:37
14 marca 2019 13:44

Już argumentuję.

Podczas gdy "komuniści" ery gomułkowsko-gierkowskiej "kształcili" swoich ludzi na WUML (Wieczorowy Uniwersytet Marksizmu Leninizmu), to jednak kształcili na swoje i swojej wizji Polski potrzeby. 

Dzisiaj ja nie widzę, żeby tzw. "narodowcy" i Grzegorz Braun legitymowali się wykształceniem i umiejętnościami (niech będzie: predyspozycjami) do rządzenia 40. milionowym państwem, że o gminie nie wspomnę. Predyspozycje do rządzenia nabywa się przez stopniową praktykę. Dlatego najlepszym kierownikiem działu w fabryce jest taki człowiek, który zaczynał od brygadzisty (ucząc się w tym czasie wyższych etepów zawodu).

Na tzw. Zachodzie, żeby być prezydentem trzeba najpierw pokazać się jako gubernator stanu, sędzia wyższych izb, kongresmen, senator, et cetera.

Oczywiście, że żaden polski "polityk" nie ma odpowiedniego doświadczenia i razem wespół tworzą oni od lat "ruch amatorski z kołem gospodyń wiejskich w tle".

Proszę zadać sobie trud i przeglądnać życiorysy posłów chociażby do polskiego sejmu. Sami nauczyciele ze szkół podstawowych, jacyś bylejacy prawnicy, niespełnieni historycy, politologów i socjologów kilka po prywatnych uczelniach, no i cała kupa ekonomistów (w tej menażerii nawet dwa beztalencia "muzyczne"). Razem wziąwszy to ludzie, którzy wokrug mogą tylko uchwalać nowelizacje do nowelizacji tego, co sami wcześniej spieprzyli.

Gdzie wina? Wina leży w ordynacji wyborczej niewiele zmienionej od słynnego plebiscytu "3 X TAK.

zaloguj się by móc komentować

indywiduum @Morsik 14 marca 2019 13:44
14 marca 2019 21:13

"Dzisiaj ja nie widzę, żeby tzw. "narodowcy" i Grzegorz Braun legitymowali się wykształceniem i umiejętnościami (niech będzie: predyspozycjami) do rządzenia 40. milionowym państwem, że o gminie nie wspomnę. Predyspozycje do rządzenia nabywa się przez stopniową praktykę. Dlatego najlepszym kierownikiem działu w fabryce jest taki człowiek, który zaczynał od brygadzisty (ucząc się w tym czasie wyższych etepów zawodu)."

Wg tego tłumaczenia należy pozostawić u steru państwa (a raczej tego, co z niego zostało), tych, którzy są dotychczas, czyli agentów NWO, tylko dlatego, że długo są. A to oznacza, rozłożoną w czasie (prawdopodobnie kilkudziesięciu lat), zagładę narodu polskiego. Już sam sprzeciw względem choćby jednej ze spraw takich jak: roszczenia żydowskie, UE, niezwykle kosztowna walka ze "zmianami klimatycznymi", ofensywa sodomicka (zwł. Deklaracja Stambulska), masowa imigracja (nie tylko muzułmańska), szczepienie niemowląt dziesiątkami szczepień poczynając od pierwszych godzin po narodzinach, jest wystarczającym powodem, by usunąć tych, którzy teraz rządzą (a w rzeczywistości pełnią funkcje namiestnicze). Skoro wg Pana narodowcy i Braun nie legitymują się wykształceniem i predyspozycjami do rządzenia Polską, tzn. że PiS-PO-PSL-SLD i itd. się legitymują? Efekty widać po duchowym, kulturowym, demograficznym, naukowo-technologicznym i gospodarczym rozkładzie Polski. Jednym słowem katastrofa. Jeśli tych bydlaków nikt nie powstrzyma, to jest po Polsce.

"Na tzw. Zachodzie, żeby być prezydentem trzeba najpierw pokazać się jako gubernator stanu, sędzia wyższych izb, kongresmen, senator, et cetera".

Aha, to Zachód jest dla Pana wzorem do naśladowania? Wszyscy ci zachodni "gubernatorowie stanu, sędziowie wyższych izb, kongresmeni, senatorowie, et cetera" zniszczyli swoje narody. Od 30 lat elity III RP nic innego nie robią, tylko ich naśladują i w wielu kwestiach (poza gospodarczymi i naukowo-technologicznymi, bo na to ów "wspaniały" Zachód nie pozwoli) już ich dogoniły lub są blisko dogonienia. I Polska staje się takim samym bagnem, jak tenże, opiewany przez Pana, Zachód. Szkoda gadać - przynajmniej teraz wiem, że ani katolikiem, ani narodowcem, ani antyglobalistą Pan nie jest, bo nikt o takich poglądach nie stawia sobie Zachodu za wzór.

"Gdzie wina? Wina leży w ordynacji wyborczej niewiele zmienionej od słynnego plebiscytu "3 X TAK."

Wina leży w złych, gardzących Polską i Polakami elitach żydowsko-szabesgojsko-globalistycznych. Kto je obali, ten zapisze się złotymi zgłoskami w dziejach narodu polskiego.

zaloguj się by móc komentować

Morsik @indywiduum 14 marca 2019 21:13
15 marca 2019 09:10

Na "zgodę" podstawmy do "głosowań" (bo te hucpy oferowane Polakom coraz częściej to żadne "wybory") moich sąsiadów, którzy codziennie "konferują" pod wiejskim sklepem i najlepiej znają się na rządzeniu swoim krajem. Przecież "chodzą" do kościoła, wspierają gospodarkę kupując po "krzynce" piwa, gustują w krajowych napojach alkoholowych. A, co najważniejsze, sa prawdziwymi Polakami nie wmiesznymi w żadne NWO, żydostwo, partie wszelakie, globalizacja im wisi kalafiorem, et cetera.

Skończyłem, bo nie ma o czym gadać.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować