-

ewaryst-fedorowicz : Reklamiarz sum! Po 20 latach marketingu komercyjnego w marketingu politycznym robię. Bloguję bo lubię.

Ober-zdrajca Bierut nie ma już na Powązkach grobowca!

3,5 roku temu (dokładnie 29 sierpnia 2016), na pisowskim do ostatniej kropki blogowisku, opublikowałem tekst pod śmierdzącym na kilometr ruską prowokacją i onucą tytułem „Pogrzeb Inki i Zagończyka, czyli kiedy Bierut won z Powązek?”

Tekst zakończyłem puentą:

Bo jeśli ma być tak, że wyciągnięci z dołów śmierci i niepamięci przez wspaniały zespół prof. Szwagrzyka bohaterowie mają być traktowani serio a nie na niby, to ich oprawcy, kaci, zdrajcy, agenci (a już szczególnie ober-zdrajcy, ober-kaci, ober-agenci i ober-oprawcy) – muszą być z tych swoich panteonów wykopani

No to w takim razie konkret:

Panie Prezydencie – kiedy Bierut won z Powązek?”

***

Bo mimo 31 lat tzw. Wolnej Polski, Bierut, ten ober-zdrajca, ober-kat Żołnierzy Wyklętych, swoim palcem na wiecznym piórze naciskający cyngiel strzelający im w potylice, wypoczywa sobie po trudach służby sowieckiemu okupantowi w gigantycznym grobowcu, w którym pluton ubeków by się wygodnie pomieścił, metrów raptem kilkadziesiąt od bohaterów poległych w Powstaniu Warszawskim.

Zabawa w ciuciubabkę (że Bieruta trogat’ nie lzja , bo cmentarz nie podlega rządowi a samorządowi) trwa, choć akurat ten rząd potrafił odzyskać Prokuraturę, bezpieki wszystkie, Trybunał Konstytucyjny (i tysiace sutych posad w tzw. Spółkach Skarbu Państwa), zaraz odzyska Sąd Najwyższy, nie boi się Mierzei wbrew Putinowi przekopać, a nawet 500+ wypłacić, to co mu tam Bieruta, przy którym Quisling i Petain to małe rzezimieszki, wykwaterować?

No tak… pacta sunt servanda…
A wystarczy na słynne zdjęcia spojrzeć, by zobaczyć, że nie sam Drogi Bronisław U Cioci Magdalenki biesiadował!

***

Od opublikowania wspomnianego tekstu, wiele się w PRL-bis zmieniło, w moim życiu nie tak wiele, co akurat normalne, dziś już nie tytułuję pana prezydenta panem prezydentem, a bardziej swojsko – mężem pani Kornhauser (dalej MPK), ale tak też jest przecież ładnie.

Za to MPK w niedzielę, z okazji Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych doznał takiego patriotycznego turbodoładowania, że w swych przemówieniach nie wspomniał ani słowem o 500+, o emeryturach 13 i 14, o wolnej rzekomo kwocie od podatku i wszystkich tych dobrociach, które wynikają z wyjmowania Polakom zarobionych pieniędzy z kieszeni prawej i wkładania ich (po odliczeniu za fatygę) do lewej i to niekoniecznie własnej, o których to dobrociach na Śląsku mówił w ciągu jednego dnia 3 razy w różnych miejscach.

MPK się w niedzielę dwoił, troił, a nawet czworzył: kamery i mikrofony pisowskiej telewizorni multiplikowały w milionach odbiorników jego wzruszenie,patoszenie (to od patosu), zadumę, a nawet bieganie tropem wilczym (ta ostatnia sekwencja krótka była, bo w temacie biegania, to ta ruda sierota po folksliście jednak wymiata, choć u niej trop nie tyle wilczy, co Wehrwolfowy).

***

Ja nie byłbym sobą, gdybym na te warszawskie Powązki Wojskowe nie poszedł i osobiście nie sprawdził, czy Bierut, ten agent NKWD, ten ober-zdrajca i ober-kat Żołnierzy Wyklętych, nad których losem się tak MPK w niedzielę przed kamerami tak pochylał, że nie wiem, czy się do dziś całkiem wyprostować zdołał, dalej ma tam ten swój wypasiony grobowiec (i czy tajniacy go pilnują).

Poszedłem – i (nomen omen) skamieniałem:

po grobowcu Bieruta ani śladu! Tylko się jacyś robotnicy przy wygrabianiu świeżo skopanego placyku w ekstra miejscówce uwijali.

Ufff… odetchnąłem.
My tu sobie złorzeczymy, a tymczasem cichutko, bez rozgłosu, Bieruta najukochańszy pisowski rząd jakąś tajnie uchwaloną ustawą, na osobiste żądanie MPK wykopsał!

No, w sumie 4,5 roku prezydęcienia (jest takie słowo – przynajmniej od dzisiaj), z tego ponad 4 ręka w rękę z pisowskim rządem i parlamentem, to co to za filozofia jedną kanalię z Powązek Wojskowych posunąć?

Pstryk! I już.

Nie takie ustawy pisowcy w try miga przeprowadzali, że choćby tę o IPN, przez izraelskich przyjaciół poprawioną wspomnę.

To się prezydent nazywa!

I już mu zawetowania tej degradacyjnej ustawy, Kiszczaka i Jaruzelskiego sprowadzającej do poziomu szeregowców wypominał nie będę, bo to jest Nasz Prezydent – nasz, polski i w patriotyczną koszulkę ubrany

 

***

Co, że ja sobie jaja robię, kiedy tu się wielkie i piękne rzeczy dzieją?
Ja bardzo przepraszam, ale od niemal 5 lat, od robienia sobie jaj (i to z najporządniejszych Polaków) to w PRL-bis jest zupełnie ktoś inny.

I  (jadąc Prezesem Kaczyńskim) żadne płacze i żadne krzyki nie przekonają nas, że białe jest białe, a czarne jest czarne…

a różowe = biało-czerwone! (to uzupełnienie, to już moje).

 

https://niepoprawni.pl/blog/fedorowicz-ewaryst/pogrzeb-inki-i-zagonczyka-czyli-kiedy-bierut-won-z-powazek

 

http://ewaryst-fedorowicz.szkolanawigatorow.pl/andrzej-duda-wetem-ksiedza-popieuszke-czci

 



tagi: andrzej duda  żołnierze wyklęci  mąż pani kornhauser  mpk  bierut  czworzyć  patoszyć  prezydęcienie 

ewaryst-fedorowicz
3 marca 2020 18:59
43     3137    7 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Maryla-Sztajer @ewaryst-fedorowicz
3 marca 2020 19:18

Nie wierzę !!??? Pan sobie jaja robi czy ,,niemagotam,, ???

.

 

zaloguj się by móc komentować

maria-ciszewska @ewaryst-fedorowicz
3 marca 2020 19:21

Zrobił Pan zdjęcie?

 

zaloguj się by móc komentować

maria-ciszewska @ewaryst-fedorowicz
3 marca 2020 19:22

Ja to mogę sprawdzić, ale nie wiem, czy jutro będę miała czas :)

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz
3 marca 2020 19:35

Nawet jesli usuneli tego  ZDRAJCE...

... to nie podoba mi sie fason tego usuniecia... pod przykryciem wirusa,  cichutko,  jak gdyby nigdy nic  !!!

No, to nie tak sie robi.

 

zaloguj się by móc komentować

Zdzislaw @Paris 3 marca 2020 19:35
3 marca 2020 20:00

Chyba, że wynajęli "nieznanych sprawców", albo jakiś "niewidzialne ręce"

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Maryla-Sztajer 3 marca 2020 19:18
3 marca 2020 20:18

@Maryla-Sztajer

Ja też nie wierzę - w tę patriotyczną kreację męża pani Kornhauser nie wierzę.
Ta socjalistyczna kamanda z Nowogrodzkiej prędzej wprowadzi podatek od niesłusznych poglądow politycznych, niż Bieruta z Powązek posunie.

zaloguj się by móc komentować

olekfara @Paris 3 marca 2020 19:35
3 marca 2020 20:19

A spodobał by się Pani taki fake news: Ekshumacji dokonano zgodnie z polskim prawem w godzinach porannych, w obecności ambasadora sąsiedniego kraju, szczątki przewieziono tam, gdzie ich miejsce. Z fasonem. Może być.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @maria-ciszewska 3 marca 2020 19:21
3 marca 2020 20:21

@maria-ciszewska

Zrobiłem: męża pani Kornhauser w patriotyczną koszulkę ubranego (własnoręcznie zrobiłem,  z ekranu)

zaloguj się by móc komentować

Paris @Zdzislaw 3 marca 2020 20:00
3 marca 2020 20:22

Jesli poszli na taki rympal...

... a chce wierzyc, ze nie poszli - to beda  "haki",  a jak beda "haki" - to  bedzie  CYRK,  jazda merdialna...  no i oczywiscie przewal kasy - dla narodu to nic dobrego  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @olekfara 3 marca 2020 20:19
3 marca 2020 20:31

Mnie sie  w ogole...

... nie podobaja  "fake news"... pamietam jak byly one procedowane i doskonale wiem jaka jest ich rola - podobne bylo z "dopalaczami",  ale to poza tematem...

... dla mnie wystarczyl by jakis oficjalny komunikat ntt,  np.  w samo poludnie... konferencja prasowa albo jakis inny briefing - cos w tym stylu.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz
3 marca 2020 21:26

Panie Ewaryście, litości!!! To jaja czy prawda?

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz
3 marca 2020 21:28

Przecież ktoś by doniósł do gazówy, że ich duszeńkę wykopują! I byłyby ajwaje na cały świat!

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @KOSSOBOR 3 marca 2020 21:26
3 marca 2020 21:36

@KOSSOBOR

W sumie to pytanie do najbardziej patriotycznego prezydenta w historii PRL-bis, któremy w tej koszulce do twarzyczki bardzo.
A jak Pani sądzi:
szczery zeń patriota, co to tego Bieruta jednym podpisem won - czy tak raczej aktor z objazdowej trupy?
 

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @KOSSOBOR 3 marca 2020 21:26
3 marca 2020 21:51

Jaja.....

Ale to dobrze. Póki Lenin wiecznie żywy..znaczy godnie pochowany...wojny nie będzie.

Tak sądzę.

:)

 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz 3 marca 2020 21:36
3 marca 2020 22:09

Jak Pan zapewne sie domyśla, ja już żadnego pytania panu prezydentowi nie mam zamiaru zadawać... Nawet nie chce mi się szydzić. Finis. Już dawno - finis. 

No ale "w pierwszych słowach swojego listu" Pan mnie ucieszył, naturalnie. Ale w "drugich słowach", czy raczej ich braku - zwątpiłam. Przeto musiałam się upewnić :(

Aha, finis był od czasu wystawienia pana Dudy na kandydata na prezydenta przez JK, bowiem pamietałam moment zeznań przed komisją Macierewicza, zaraz po "Smoleńsku", młodego urzędnika kancelarii prezydenckiej, niejakiego Dudy, wedle tego kluczyka do kancelarii i sejfu, przekazanego w trymiga marszałkowi, rano, 10 kwietnia 2010 roku. Tak że ten...

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @Maryla-Sztajer 3 marca 2020 21:51
3 marca 2020 22:10

Mimo całego /wymuszonego!/ cynizmu /mojego/ - nadzieja umiera ostatnia... 

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz 3 marca 2020 21:36
3 marca 2020 22:13

Co do "szczerego patrioty" - wymordowani Żołnierze Niezłomni nic już panu prezydentowi zrobić nie mogą. A potomkowie Bieruta i potomkowie jego współszubrawców - mogą, jak najbardziej. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @KOSSOBOR 3 marca 2020 22:09
3 marca 2020 22:42

... obluda i zaklamanie do konca  !!!

zaloguj się by móc komentować

umami @KOSSOBOR 3 marca 2020 22:09
4 marca 2020 00:07

Sojusz ponad podziałami jest możliwy :) Jest i teść MPK:
https://pl.wikipedia.org/wiki/List_59

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ewaryst-fedorowicz
4 marca 2020 02:17

To jak jest, bo ja juz zglupialem, panie Ewaryscie?

Usuneli Bieruta z Powazek czy nie?

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Szczodrocha33 4 marca 2020 02:17
4 marca 2020 07:01

@Szczodrocha33

Oj tam - przecież wystarczy mój wpis przeczytać uważnie, a nawet nie czytać, a tylko się zastanowić nad przebiegiem teatralnego przedstawienia, serwowanego od 5 lat Ciemnemu Ludowi/Suwerenowi (wersja zależna od tego, czy swobodna, nienagrywana rozmowa, czy oficjalny spicz) przez wybitnych absolwentów Szkoły Liderów Cioci Magdalenki.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ewaryst-fedorowicz 4 marca 2020 07:01
4 marca 2020 08:03

Przepraszam, ale czy Konfederacja zgłosiła już postulat wykopania Bieruta? Czy może taktycznie czekają na lepszy moment?

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @gabriel-maciejewski 4 marca 2020 08:03
4 marca 2020 08:31

@coryllus

"A u was murzynów biją!"

Konfederacja, jak zapewne wiesz, to ruska agentura, zatem po nich niczego podobnego spodziewać się "nie wazmożno", ale MPK i cała Nowogrodzka  to patriotci wręcz wzorcowi, tak że ten...

Ja zaś odpowiadam za siebie, i ten postulat zgłosiłem ponad 3,5 roku temu.

Ale masz oczywiście rację.
 

zaloguj się by móc komentować

Wrotycz1 @ewaryst-fedorowicz
4 marca 2020 08:49

Mały kroczek w dobrym kierunku. Kiedy kolejne?

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ewaryst-fedorowicz 4 marca 2020 08:31
4 marca 2020 08:51

A ja nie wiem czy ruska, czy jakaś inna. Raczej bym podwójnie obstawiał, ale jak ktoś głosi takie hasła, to w mojej ocenie pierwszy zarzut powinien dotyczyć właśnie alei zasłużonych. Czy Korwin go postawi?

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @gabriel-maciejewski 4 marca 2020 08:51
4 marca 2020 09:47

@coryllus

Oczywiście masz rację.

Ja też nie wiem, czyje stopy obwijają onuce z manufaktury na Nowogrodzkiej, ale "jak ktoś głosi takie hasła (jak te przy okazji  Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych - uzup. moje) to w mojej ocenie pierwszy zarzut powinien dotyczyć właśnie alei zasłużonych."
Czy MPK , PJK i reszta go postawią?

zaloguj się by móc komentować

Draniu @ewaryst-fedorowicz
4 marca 2020 09:50

Generalnie dzialania polityczne koalicji rządzącej sa takie, ze np już SLD nie było w sejmie, a teraz ponownie jest.. Diagnoza jest taka ,ze to co robi PiS to sa działania  nieautentyczne i pozorowane.. Niestety ...  Ale za to będziemy mieli pompowanie przez prawie całą  dekadę polityki socjalnej i wmawianie ludowi ,ze to jest święto lasu.. Karmią nas najmarniejszym żarciem, wmawiając nam ,ze to jest ekskluzywne jadło,czyli wszystko po staremu .. A kwota wolna od podatku , nawet nie wynosi 1/4 tego co jest w Anglii albo USA .. I tak się sprawy mają.. Niby coś się zmienia, niby z zewnątrz jak sie patrzy to ta fasada jako tako wyglada, ale jak się już zajrzy do wewnątrz ,no to człowiek ma sporo wątpliwości.. Niestety to wsxytko ma znamiona prowozorli..A nowej rozsądnej ekipy nie ma i nic sie nie zapowiada ,ze takowa sie pojawi..

Bierut jak Bierut, ale np. Kubuś Berman i jemu podobni zalegają na PW.. Sporo jest mogił co to profanują to miejsce, a nie mają nic wspólnego z Polską..

zaloguj się by móc komentować

mooj @Draniu 4 marca 2020 09:50
4 marca 2020 10:18

A skąd tak wysoka pozycja tzw Alei Zasłużonych na Powązkach Komunalnych? Dlaczego to miejsce ma nobilitować? Od kiedy zyskało szerokie uznanie i czym? Może to i symboliczne, ale raczej w kategorii czyje popiersie stoi w PKiN...

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @Draniu 4 marca 2020 09:50
4 marca 2020 10:44

Sporo jest mogił co to profanują to miejsce, a nie mają nic wspólnego z Polską..

Jeżeli mówimy o osobach, które posługują się na codzień językiem polskim i mają polskie obywatelstwo - to niestety - mają dużo wspólnego - i to jest znacząca część elity, a także zwykłego elektoratu - ludzie, dla których Bierut, Gomółka, Berman i całe to towarzystwo byli generalnie "w porządku", co najwyżej popełniali błędy lub musieli "na ostro", bo przciwnik był wymagający.

To jest mit, iż w Polsce są sami patrioci, szlachetni i prawi - i garstka zdrajców. Tych zdrajców przybyło miliony - i to nie jest grupa, którą można unieważnić jedną ustawą czy jednymi wyborami. Oczywiście zdrada ma w większości charakter bierny, polegający na popieraniu i preferencji - bo nie każdy ma choćby możliwości.

Gdyby przyjąć, iż ataki neobolszewików na Prezydenta Dudę mają podłoże merytoryczne, to możnaby mówić o tym, iż jest to pogląd, spór polityczny.

Tymczasem wygląda to tak, tzw. "deklaracja pucka" (nazwa brzmi niemal jak dokument ONZ), fragment:

"Nasze gwizdy oburzają dziś środowiska, które od wielu lat znane są z brutalnego języka, a z kłamstwa, pomówień i hejtu uczyniły podstawę politycznego działania, szczują jednych obywateli na drugich, urządzają nagonki, posługując się językiem nienawiści. Swoich przeciwników nazywając zdrajcami, kłamcami, złodziejami, mordercami i komunistami. Nie ma na to naszej zgody."

Czyli - Prezydent źle oceniając komunistycznych oprawców posługuje się językiem nienawiści - a potępiając zbrodniarzy stalinowskich - niszczy obywatelską wspólnotę, demokrację i trójpodział władzy. Jest to pogląd i postawa części elit (dowód z czynów) - wystarczy prześledzić los prok. Wacława Krzyżanowskiego (oskarzyciel Inki). Uniewinniony prawomocnie, pochowany z honorami. Beneficjent noestalinowskiej wiktymologii - "to system był zbrodniczy". Ludzie, ich zdaniem - nie.

zaloguj się by móc komentować

Klasyk @ewaryst-fedorowicz 4 marca 2020 08:31
4 marca 2020 11:06

"Ja zaś odpowiadam za siebie, i ten postulat zgłosiłem ponad 3,5 roku temu." 

Widzę, że okres rządów PO-PSL pan przeczekał?

zaloguj się by móc komentować

tadman @ewaryst-fedorowicz 3 marca 2020 20:18
4 marca 2020 14:18

To oczekiwanie ofiar kolejnych pokoleń, te nawoływania niezbyt dobrze kojarzyły mi się z przeszłością. Mało tego, klaka która towarzyszyła prezydentowi Dudzie i elektce(?) Kidawie Błońskiej była tożsama i złożona była chyba z dziadków pamiętających jeszcze zjazdy zjednoczonej partii. Kosiniak Kamysz miał swoją klakę; było to jakieś pospolite ruszenie i to słabo opłacone, bo nierówno i anemicznie skandowało hasła.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @tadman 4 marca 2020 14:18
4 marca 2020 15:10

@tadman

Moim (i całkowicie niesusznym) zdaniem, wiara w ideowość kamandy z Nowogrodzkiej (w kontrze do trójmiejskich folksdojczów) jest naiwnością, bo i jednym i drugim chodzi tylko i wyłacznie o kasę.
"TKM" w końcu nie powstalo z morskiej piany.

I dlatego te wszystkie, przysłowiowe "bieruty" mogą za panowania kniazia nowogrodzkiego spać spokojnie: Ciocia Magdalenka czuwa!

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Klasyk 4 marca 2020 11:06
4 marca 2020 15:14

@ Klasyk

Też pozdrawiam i też serdecznie.
I oczywiście ma pan rację: Duda i PiS nie rządzą od 5 lat i dlatego nie mogli przeprowadzić ustawy umożliwiającej wyrzucenie z Powązek zdrajców i zbrodniarzy.
Zresztą nie za to przeciez pieniądze biorą :-D

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Draniu 4 marca 2020 09:50
4 marca 2020 15:18

@Draniu

Tu chodzi o symbol:

prawie 5 lat wycierania sobie buzi patriotyzmem przez kamandę z Nowogrodzkiej i Krakowskiego Przedmieścia - i największa komunistyczna kanalia , która podpisywała wyroki śmierci na ŻW, leży sobie spokojnie kilkadziesiąt metrów od Powstańców Warszawskich.

Ale ja nie jestem z PiSu, to i się nie znam.

zaloguj się by móc komentować

bendix @ewaryst-fedorowicz 4 marca 2020 15:18
4 marca 2020 18:07

Dlaczego nie weźmiesz młota i nie rozwalisz? To mnie dziwi...

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @tadman 4 marca 2020 14:18
5 marca 2020 00:27

"Mało tego, klaka która towarzyszyła prezydentowi Dudzie i elektce(?) Kidawie Błońskiej była tożsama i złożona była chyba z dziadków pamiętających jeszcze zjazdy zjednoczonej partii. "

Oczywiscie.

Wystarczy sprawdzic prosta rzecz: ilu bylych [i to dlugoletnich czlonkow PZPR] jest jeszcze czynnych w polityce.

Do groma.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @gabriel-maciejewski 4 marca 2020 08:03
5 marca 2020 00:28

"Przepraszam, ale czy Konfederacja zgłosiła już postulat wykopania Bieruta? Czy może taktycznie czekają na lepszy moment?"

Wszyscy oni czekaja na lepszy moment.

Wykopia Bieruta i innych za jakies dwa pokolenia. Moze.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @bendix 4 marca 2020 18:07
5 marca 2020 07:47

@bendix

Bądź tak uprzejmy i odczep się.
Trolluj u siebie.

zaloguj się by móc komentować

bendix @ewaryst-fedorowicz 5 marca 2020 07:47
6 marca 2020 09:59

Ja nic nie trolluje. Zgłaszam Ci konkretną propozycję. Bo w klawiaturze mocny jesteś. Ale tylko.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @bendix 6 marca 2020 09:59
6 marca 2020 10:15

@bendix
Nie ty mnie będziesz oceniał, w czym jestem mocny. A z pewnością nie na moim blogu.

zaloguj się by móc komentować

klon @Szczodrocha33 5 marca 2020 00:28
6 marca 2020 11:08

Za dwa pokolenia nikt nie będzie pamiętał że są powody aby "wykopać Bieruta". 

zaloguj się by móc komentować

Wolfram @Szczodrocha33 5 marca 2020 00:28
6 marca 2020 12:54

Wszyscy oni czekaja na lepszy moment.

Ten lepszy moment oddala się, bo bolszewia nie śpi i dokonuje memizacji przeszłości - "Bierut odbudował Polskę, a Niezłomni to byli bandyci". Np. córka Bieruta (jeszcze żyje) była profesorem socjologii, profesura nadana w 1990, doktorat u Baumana, wykłady na "zachodnich" uniwerystetach (m.in. Stanford). Córka ikony lewicy - Małgorzaty Fornalskiej. Cyt.:

 socjolog zajmująca się teoriami socjologicznymi, problematyką stereotypów i uprzedzeń narodowych oraz badaniami wartości społecznych

Stereotypem jest np. stwierdzenie, że kobiety rodzą dzieci - tak mniej więcej mówili w radio, reżymowym, tyle, że lokalnym.

Kogo czyta elita - Małyńskiego, Korwina-Milewskiego czy Baumana ew. Kołakowskiego? Jak idziesz do banku, to obsługuje uczennica Joanny Senyszyn (profesor nauk ekonomicznych, swego czasu dziekan wydziału zarządzania). Taki mamy klimat.

Faktycznie - lumpeninteligencja warszawska, która obecnie ekscytuje się odzieżą militarno-kosmiczną za kilka tysięcy będzie traktować Bieruta, jak ciekawostkę przyrodniczą z epoki szalejącego nacjonalizmu i klerykalnej dyktatury, tak im się to wszystko pomiesza.

zaloguj się by móc komentować


zaloguj się by móc komentować