Podatek od prostych pleców, czyli dlaczego PiS likwiduje siłownie?
Według bankstera (nawróconego na PiS, ale jednak) mam prawo korzystać z godzin dla seniorów w sklepach.
Ja to prawo (jak wiele innych) czniam, bo mi ono do szczęścia niepotrzebne.
Co mi potrzebne, to moja sprawa, ale jest kilka rzeczy, które bardzo lubię – na przykład od ponad 40 lat systematycznie trenuję na gorszej lub (jak w ostatnich 2 dekadach) lepszej siłowni, co pozwala mi wyglądać tak, jak wyglądać chcę.
7 lat pracy w Instytucie Żywienia Człowieka skutecznie obroniło mnie przed pokusą koksowania się, czy nawet brania tzw. odżywek, więc jest szansa, że moje, nieuchronne, jak u każdego, kto się urodził, zestarzenie się, nie będzie oznaczało skapcanienia.
Wszystko było świetnie do wiosny tego roku, gdy socjaliści żoliborscy mi siłownie zamknęli.
Trzeba było sobie jakoś radzić, więc ponieważ wiosna jest porą roku miłą, wyciągnąłem z piwnicy sprzęt na balkon i ćwiczyłem sobie sam.
Sprzęt kompletowany latami, z sowieckimi sztangielkami z olimpijskim logo z IO Moskwa 80 (i ceną 10 rubli 40 kopiejek) , przywiezionymi z Odessy jesienią 1980, włącznie.
***
Kiedy socjaliści żoliborscy kluby fitness (ja będę jednak nazywał je nieprecyzyjnie, ale krócej – siłowniami) znów otworzyli – wróciłem i zobaczyłem to:
tak wygląda pusta siłownia, na której zwykle było ludzi sporo lub bardzo dużo (zależnie od pory dnia),
Wspaniale wyposażona w najnowszy sprzęt i dająca możliwość ćwiczenia, jak sobie tylko człek zamarzy, siłownia – pusta.
Nie wróciło wielu klientów, obsada pracowników okrojona do minimum – słowem, smutny widok.
Dla mnie lepiej, bo dostęp do sprzętu bezproblemowy, ale dla biznesu – fatalnie.
A właśnie:
Branża fitness informuje, że ten rynek jest wart 4 miliardy rocznie.
Moim zdaniem branża się myli, bo jak transformatorzy Ciemny Lud nauczyli, przedsiębiorstwo jest warte tyle, ile nabywca jest gotów zapłacić.
Uwłaszczenie czerwonej nomenklatury i jej różowych kontrahentów udowodniło to najlepiej, bo przedsiębiorstwa były kupowane za kwoty mniejsze, niż stan ich lokat na bankowym rachunku, że o wałku na wałkami, czyli programie powszechnej prywatyzacji, gdy 500 topowych przedsiębiorstw przyszło w godne ręce za przysłowiowe drobniaki dziś nie wspomnę, bo wspominałem już wcześniej.
Kiedy już właściciele tych siłowni zbankrutują, to dostaną oferty za 10, no – niech będzie 20% dzisiejszej (a raczej wczorajszej) wartości.
To tak, jak z likwidowanym właśnie przez żoliborskich socjalistów polskim biznesem futrzarskim czy hodowlą bydła ubijanego koszernie i halalowo.
***
Niestety (dla mnie niestety) przy dzisiejszej temperaturze 8 oC, na balkonie ćwiczy się niekomfortowo a i niezbyt bezpiecznie, bo trudno utrzymać mięśnie w stanie rozgrzania, a kto uprawiał jakikolwiek sport, ten wie, że to prosta droga do kontuzji.
A ponieważ nie wierzę w tzw. globalne ocieplenie wiem, że zimą będzie jeszcze zimniej.
Zatem zimą pozostanie mi pewnie robienie tylko pompek, brzuszków i przysiadów + gumy i sprężyny, czyli – powrót do głębokiego PRLu.
***
Przygotowywanie przez żoliborskich socjalistów polskich branż do wyprzedaży za bezcen to jedno, ale uwzięcie się ferajny nowogrodzkiej akurat na siłownie ma jeszcze jeden aspekt, który zrozumie tylko ten, kto obejrzał klasykę filmową ot „O dwóch takich, co ukradli księżyc”.
Film ten, dziś sprowadzony do epizodu w życiu dwóch polityków, powinien stać się obowiązkową pozycją każdego myślącego (wiem, jestem wymagający) Polaka, bo tłumaczących dzisiejszą rzeczywistość wątków w nim jak mrówków, ale ja się zatrzymam na jednym:
Bracia Kaczyńscy trafiają do miasta, w którym rządzi garbaty namiestnik, wynikiem czego jest wprowadzony przez Władze przymus bycia garbatym, co przejawia się w masowym fundowaniu sobie przez tzw. populację sztucznych garbów .
Gdy przybywa posłaniec króla, z obwieszczaniem zakończenia dyktatorskich rządów namiestnika-garbusa, Ciemny Lud ogarnia entuzjazm, wszyscy pozbywają się sztucznych garbów, by…
za chwilę znów je sobie pozakładać: tym razem z przodu.
Bo nowy namiestnik też ma garb, ale z przodu właśnie.
Jakiś niereformowalny pisowiec się mnie teraz pewnie czepnie – a bankster?
Bankster ma inną zaletę: klatkę prawidłowo zapadniętą, co jest równie ważną oznaką niechęci do siłowni, jak wyhodowany maciek, a jednocześnie oznaką szykowanych nam przez Kniazia Nowogrodzkiego, Jarosława Dobrego, chudych lat.
***
Na koniec, jak to u mnie w zwyczaju, coś optymistycznego:
Otóż na filmie, nowy namiestnik (ten z garbem z przodu) na dzień dobry wprowadził nowy podatek:
od prostych pleców .
To pewnie na wypadek, gdyby się komuś zachciało (jadąc Herbertem)
iść wyprostowanym.
tagi: prawo i sprawiedliwość socjalizm żoliborski podatki jarosław dobry zbigniew herbert fitness silownia
![]() |
ewaryst-fedorowicz |
19 października 2020 12:05 |
Komentarze:
![]() |
ewa-rembikowska @ewaryst-fedorowicz |
19 października 2020 13:09 |
Jeszcze niech zamkną lasy, bo zbieranie grzybów jest niezdrowe.
No i koniecznie niech wzmogą kontrole skarbowe zwłaszcza w spółkach komandytowych, które trzeba dodatkowo opodatkować.
"Jakkolwiek niekorzystne dla spółek przepisy znajdują się dopiero na etapie prac legislacyjnych, organy podatkowe w aktualnym stanie prawnym dysponują już potężną bronią, która umożliwia im opodatkowanie pozornie neutralnych transakcji i czynności podjętych przez podatników. Klauzula przeciwko unikaniu opodatkowania uregulowana w art. 119a Ordynacji podatkowej pozwala bowiem na kwestionowanie podjętych działań jako aktywności sztucznych, ukierunkowanych jedynie na osiągnięcie korzyści podatkowych, pozbawionych gospodarczego uzasadnienia." https://ksiegowosc.infor.pl/podatki/urzad-skarbowy/kontrola-podatkowa/4707835,Kontrole-podatkowe-w-nadchodzacych-miesiacach-co-beda-weryfikowac-organy-podatkowe-i-jak-przygotowac-firme.html
Skoro jest kryzys to wiadomo trzeba ozusować umowy-zlecenia, których najwiecej jest w branży turystyczno-hotelarsko-gastronomicznej, czyli akurat tej, która został zamknięta po raz drugi.
W tym rządzie, to się chyba wszyscy szaleju najedli.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @ewa-rembikowska 19 października 2020 13:09 |
19 października 2020 13:27 |
@ewa-rembikowska
Moim zdaniem to nie jest kwestia szaleju, a wyboru "susznej drogi" (to po żoliborsku).
Jak 3 tygodnie temu napisałem,
"Dziś widać jak na dłoni, że Kniaź realizuje socjalistyczny projekt, którego koniec widać w postaci społeczeństwa dwuklasowego:
Elita, czyli Kniaź i jego oprycznina – i plebs żyjący z okruchów z pańskiego stołu.
Dla wolnych kmieciów, zwanych dziś klasą średnią, w Silnym Państwie, propagowanym przez Kniaziowego mentora, komunistycznego majora, ba! – politruka, a później profesora Stanisława Ehrlicha miejsca nie przewidziano."
To są ideowi potomkowie Hilarego Minca, z jego "bitwą o handel".
![]() |
tadman @ewa-rembikowska 19 października 2020 13:09 |
19 października 2020 14:05 |
Grzyby wyzbiera nam mafia rumuńskich grzybiarzy.
![]() |
ewa-rembikowska @ewaryst-fedorowicz 19 października 2020 13:27 |
19 października 2020 14:30 |
Oczywiście, ja tak tylko przez delikatność napisałam. Ślepy nie zauważy kierunku, w którym mkną.
![]() |
gabriel-maciejewski @ewa-rembikowska 19 października 2020 13:09 |
19 października 2020 14:48 |
Ja się powoli przekonuję, że branża turystyczna jest celem tej operacji. Mamy mieć śmietnik u siebie, a atrakcje za granicą. I nie daj Bóg, żadnych luksusowych hoteli na prowincji
![]() |
ewa-rembikowska @gabriel-maciejewski 19 października 2020 14:48 |
19 października 2020 14:58 |
Tak. Branża turystyczno-gastronomiczna daje 10% PKB. I dostaje pałą po głowie drugi raz. Jak będzie jeszcze się ruszać to dostanie po raz trzeci.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @gabriel-maciejewski 19 października 2020 14:48 |
19 października 2020 15:07 |
@coryllus
a tak - wspomniałem o tym w tekście z 30 września (tym o frajerach, co to będą mieć socjalizm).
" branża hotelowa jest właśnie wyłupywana po brylanciku przez Szwajcarów za jakieś tokeny (!))
co mnie zaintrygowało, bo o ile rzecz jasna wiedziałem, że w socjalizmie ludzie właściwi mogli, mogą i mogli będą kupować za bezcen, to że za jakieś tokeny - tom nie wedział.
sam link z meney.pl zaczyna sie od wyjaśniającej wszystko rozbiegówki:
"Hotele. Szykują się zmiany na polskim rynku hoteli
Zagraniczne fundusze inwestycyjne oraz grupy kapitałowe poszukują na polskim rynku hotelowym okazji cenowych. Wyselekcjonowane obiekty są wykupowane m.in przez Szwajcarów za tzw. tokeny. Z drugiej strony kontrolowany przez rząd Polski Holding Hotelowy rośnie w siłę i przejmuje kolejne obiekty należące do PGE, PGNiG oraz KGHM".
To oznacza tyle, że ten pisowski holding zostanie we własciwym momencie sprywatyzowany i powstaną wymarzone przez Jarosława Dobrego "Nowe Elity".
Dalej jest jeszcze fajniej, bo okazało się, że przychody hoteli spadły drastycznie :
"w 4 na 10 hoteli był to spadek o połowę lub więcej."
"blisko połowa (49 proc.) hoteli przyznała też, że ma trudności związane z utrzymaniem płynności finansowej. "
" Są za to chętni na wyjątkowe okazje zakupowe. - Nie ma dnia, bym nie dostawał telefonów od przedstawicieli inwestorów zagranicznych oraz pośredników z pytaniem, czy nie wiem czegoś o hotelach do przejęcia "
I teraz coś na deser:
"Polskim rynkiem hotelarskim interesują się również zagraniczne fundusze inwestycyjne. Jeden z nich z udziałem kapitału holenderskiego i belgijskiego skupuje bezpośrednio od właścicieli obiekty 4 i 5 gwiazdkowe w miastach nie mniejszych niż 50 tys. mieszkańców."
https://www.money.pl/gospodarka/hotele-szykuja-sie-zmiany-na-polskim-rynku-hoteli-6552907013822081a.htm
![]() |
ewaryst-fedorowicz @ewa-rembikowska 19 października 2020 14:30 |
19 października 2020 15:11 |
@ewa-rembikowska
No tak, delikatność - cecha kobieca. :-)
![]() |
tadman @gabriel-maciejewski 19 października 2020 14:48 |
19 października 2020 15:31 |
Inna hipoteza. Valser opisując tury z rodziną po Polsce był bardzo pozytywnie zaskoczony standardem hoteli, szczególnie tych lokowanych w historycznych budynkach, więc mają chrapkę na nie za spłacenie rosnącego zadłużenia spowodowanego pandemią.
![]() |
BTWSelena @ewaryst-fedorowicz 19 października 2020 15:07 |
19 października 2020 15:36 |
Jednego nie rozumiem szanowny Ewaryście.Dlaczego jest pan tym wszystkim zdziwiony?.Czyżby kiedyś miał pan nadzieję,że będzie inaczej? Ja wiem nadzieja umiera ostatnia ,oprócz chyba naszych Sądów już na wejściu,że pierwsza. Przecież "ustępująca"komuna dała przykład,jak robić kasę i uczynić obrotnych przy korycie i układy- milionerów. Reformatorzy,tacy jak pan Lewandowski ,Balcerowicz dali nam przykład jak Bonaparte jak "zwyciężać mamy".Dlatego chyba klęska jest tak gorzka i będzie trwać jeszcze -przynajmniej z jedno pokolenie.(?) Najgorsze scenariusze przypadają chyba na ten pandemiczny czas.Bo chociaż niektórzy mają na covida wywalone,to wygląda na to,że jak nie zdrowotnie ,to gospodarczo nas wykończy.Czy ma pan gotowy scenariusz na ten czas? Bo ja nie...
![]() |
chlor @ewaryst-fedorowicz |
19 października 2020 15:54 |
Do takich salonów piękności chodzą głównie ludzie płci dowolnej, niezadowoleni z jej obecnego stanu, i pragnący uczynić ją optycznie bardziej męską. Jest też tam trochę grubasów którzy gdzieś przeczytali, że wysiłek spala tłuszcz i chcą żreć nadal, ale schudnąć (w ten sposób nie schudną, ale przynajmniej nabiorą mieśni). No i reszta którym znaczne mieśnie są potrzebne do uprawianego zajęcia.
Dlaczego siłownie zamknęli? Nie wiem. Działania władzy są chaotyczne, niespójne, spoźnione, przedwczesne, czasem czysto psychologiczne (były zakaz wstępu do lasu, zakaz jazdy rowerem). Zgaduję, że chodzi o ograniczenie niemal do zera jakiejkolwiek aktywności, zwłaszcza takiej która grozi zaistnieniem kontaktów osobistych.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @chlor 19 października 2020 15:54 |
19 października 2020 16:07 |
@chlor
Kto tam chodzi, to ja, jako chodzący, wiem, jak mniemam, lepiej.
A o co chodzi w tej grandzie, to średnio inteligentne dziecko widzi - o socjalistyczną jumę.
![]() |
Klasyk @ewaryst-fedorowicz |
19 października 2020 16:17 |
Czyżby sieciówki fitnes-siłownia, były w polskich rękach?
![]() |
smieciu @ewaryst-fedorowicz |
19 października 2020 16:19 |
Mi się wydaje że autor raczej sie myli co do przyczyn zamykania siłowni. To było dobre kiedyś ale teraz jest inaczej. Warto zauważyć że podobne ciosy spadają np. na branżę kinową, która chyba w rękach szaraczków się nie znajduje. Dodatkowo wydaje się także że zgodnie ich planem na pandemię jesteśmy dopiero na początku drogi sądząc z wielu poszlak i przecieków. A jeśli ta miałaby trwać dłużej to całe branże zwyczajnie definitywnie padną a przejmujących wielu nie będzie bo skoro to nie będzie działać to po co przejmować?
Ta sprawa jest większa i wychodzi poza typowe przekręty, przejmowania. Nawet sprawa Giertycha może być jakimś znakiem. Tam się powoli zaczyna gotować na wyższych szczeblach. Koryto nie podaje już jak kiedyś, dotarło tam także że pewne są kolejne cięcia i oni zaczynają się szarpać między sobą. Fiskalny zamordyzm Morawieckiego (o którym wspomina pani Rembikowska a który zresztą jest wdrażany na całym świecie, Morawiecki dostaje konkretne wytyczne do realizacji) uderzy także w średniaków Układu. I pewnie nie tylko średniaków. To co teraz obserwujemy będzie jak czystka Stalina. Będą się prześcigać w skur..., podlizywaniu władzy (rzeczywistej), wygryzaniu. Zrobią wszystko żeby się utrzymać na szczycie. Czystka odsieje wątpiących ideologicznie, słabych. Zostaną tylko ci co bez szemrania wykonają każdy, najbardziej gówniany rozkaz. Dotyczy to zarówno KaOwców jak i PiSowców. Nie będzie przeproś w czasach kryzysu i konieczności ściągania brakującego pieniądza.
Fajnie byłoby o tym popisać ale gospodarz zakazuje...
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Klasyk 19 października 2020 16:17 |
19 października 2020 16:19 |
@Klasyk
W różnych, a oprócz sieciówek są - szczególnie poza wielkimi miastami - siłownie polskie. Mniejsze, większe, czasem - całkiem duże.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @BTWSelena 19 października 2020 15:36 |
19 października 2020 16:27 |
@BTWSelena
Ja natomiast nie rozumiem drugiego:
dlaczego pani uważa, że ja jestem zdziwiony?
Skoro w ciągu minionych 5 lat wywalili mnie z 2 pisowskich blogowisk (NaszeBlogi i blogmedia24 - tu nazwali to "odebraniem uprawnień blogera"), to chyba nie za chwalenia ferajny z Nowogrodzkiej?
I nie COVID nas wykończy, a socjaliści żoliborscy.
W 38 milionowym kraju, w tzw. szczycie zachorowań (co jest manipulacją, bo to jest liczba ZAKAŻEŃ, a nie zachorowań) wg info MinZdrawu
WCZORAJ z powodu COVID-19 zmarło 5 osób,
https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/1318107357440868353
17.10 6 (SZEŚĆ)
16.10 – 12 (DWANAŚCIE)
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-10-16/nowe-przypadki-koronawirusa-dane-ministerstwa-16-pazdziernika/?ref=aside_najnowsze
15.10 – 7 (SIEDEM)
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-10-15/nowe-przypadki-koronawirusa-dane-ministerstwa-czwartek-15-pazdziernika/?ref=slider
A scenariusz mam: przeczekać tę żulię.
![]() |
Klasyk @smieciu 19 października 2020 16:19 |
19 października 2020 16:28 |
Jedyny ratunek w Konfederacji?
![]() |
peter15k @ewaryst-fedorowicz |
19 października 2020 16:37 |
Siłownie siłowniami ale ciekawe kto weźmie LOT i może resztę linii lotniczych za friko. Minister Polaczek, który się wypowiadał na temat prywatyzacji LOT-u leży teraz z covidem w ciężkim stanie jak podał Polsat.
![]() |
Nieobyty @ewaryst-fedorowicz |
19 października 2020 16:48 |
Ot z sieci - kluby fitness rejestrują działalność jako sklepy z czasowym wypożyczeniem sprzętu do testu.
Wszak używaną ławeczkę w cenie np. 4 tys. Euro mogę jako potencjalny nabywca sprawdzić jak funkcjonuje.
A co do rzeczywistości - problem ma branża ivendowa [ np. Niemcy już mogą wykupić wiele firmy od technicznej obsługi imprez] w kwestii gastronomii też jest problem z klientem ale już sieciówki to raczej franszyza więc co te centrale tracą. Ciekawa sprawa jest w hotelarstwie - np. Kraków i spadek zagranicznego klienta i kilenta z konferencji. Za to pesjonaty w miescowościach turystycznych nie narzekały tak na obsady i stąd cała zabawa w Nowsądeckim ze strefami w lecie. Co do akcji Szwajcarów opisanej na Money tam jest jedno zdanie i sens projektu.
..Zarządzający funduszami szukają "perełek" i to najlepiej za bezcen...
Zadanie wyżej przełoży się na kluby fitnes po kolejnym zatrzymaniu - jeżeli ktoś inwestował i kredytował się [ czyli miał rynek i klientów i modernizowal wyposażenie oraz dbał o dobrą kadrę ] i nie był w sieci to teraz będzie jak perełka do wybrania za bezcen.
![]() |
chlor @smieciu 19 października 2020 16:19 |
19 października 2020 16:57 |
"przejmujących wielu nie będzie bo skoro to nie będzie działać to po co przejmować?"
Przecież przejmujący dostaną wakacje podatkowe i inne "tarcze" od rządu. Mogą poczekać z uruchomieniem nabytku aż obecna metoda walki z pandemią zostanie zmieniona na mniej szkodliwą dla biznesu.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Nieobyty 19 października 2020 16:48 |
19 października 2020 17:15 |
@Nieobyty
1. kluby fitness rejestrują działalność jako sklepy z czasowym wypożyczeniem sprzętu do testu.
tak, nagłośnił to na przykladzie Krakowa Polsat czy TVN, ale finał czarno widzę: zaszczują ich najściami milicji (policja byla przed wojną)
2. o branży eventowej napiszę - poprosiłem znajomego "stamtąd" o dane i mi je przesłał.
3. No właśnie, zastanawiałem się, dlaczego PiS flekuje górali , swój przecież elektorat - i jest wyjaśnienie
4. co do mechanizmu przejęć - pełna zgoda
Optymistycznie: Czesi biją się w Pradze z policją
![]() |
ewaryst-fedorowicz @smieciu 19 października 2020 16:19 |
19 października 2020 17:17 |
@smieciu
No to szansą dlla nas jest walka frakcji w PiSie.
Toć naparzanka Natolina z Puławami przyniosła Polakom po stalinowskiej nocy "odwilż"
![]() |
BTWSelena @ewaryst-fedorowicz 19 października 2020 16:27 |
19 października 2020 17:18 |
Sorry szanowny Ewaryście,ale jest pan zdziwiony ,twierdzę,bo dla pana chyba nie istnieje przyczyna "Reformatorów",tak jakby przeszłość nie miała twarzy. A ona miała wpływ na całokształt -tego co się dzieje i wykuła kowali takich jakich mamy..Oczywiście oprócz covida,który działa na całym globie w jednakowych scenariuszach,obecnie. Odnoszę wrażenie,że niektórych wprost denerwuje,że za mało ludzi umiera na "czystego" covida,tylko na choroby,współistniejące....Rzeczywiście ponoć w/g medycyny odporniejszy organizm ma duże szanse wyjść bez szwanku...a "coś tam"umrze, reszta to ściema "żuli"...można i tak,lecz zdziwienie budzi fakt,że np w NY w dzielnicach są strefy czerwone i żółte...Czyżby i tam sięgała władza żuli ,czy wyższego stopnia żuli?...Bez urazy,ja tylko tak się zastanawiam i sądzę ,że i panu ta wiedza nie jest obca....
No tak: tertium non datur i tak musimy przeczekać cierpliwie wszystkich żuli...
![]() |
ewaryst-fedorowicz @BTWSelena 19 października 2020 17:18 |
19 października 2020 18:54 |
@BTWSelena
Co do wszystkich żuli - "Szkoła Liderów Cioci Magdalenki",
http://ewaryst-fedorowicz.szkolanawigatorow.pl/szkoa-liderow-cioci-magdalenki
w tym akapit "goście ze wschodu lub z zachodu, a nawet i z południa, których wypadało podjąć czym chata bogata."
A o chorobach wsp-istniejących, gadać mi się, proszę wybaczyć - nie chce.
Codziennie w PL umiera...1100 ludzi i nikogo to nie rusza.
![]() |
Paris @chlor 19 października 2020 15:54 |
19 października 2020 19:30 |
Oczywiscie, ze...
... chodzi li-tylko o ograniczenie JAKIEJKOLWIEK AKTYWNOSCI do niezbednego minimum, aby ludzie sie ze soba nie kontaktowali, nie rozmawiali o swoich obawach i watpliwosciach, ze "swirus" to SCIEMA !!!
"Nasz rzad" wlasnie LIKWIDUJE "panstwo", ktore dzieki ich zlodziejskim, wieloletnim rzadom bez jakiejkolwiek odpowiedzialnosci wlasnie za pomoca "swirusa" przez nich grzanego wlasnie SIE WALI i BANKRUTUJE na naszych oczach !!!
![]() |
Paris @ewaryst-fedorowicz 19 października 2020 16:07 |
19 października 2020 19:35 |
Tak...
... 30 lat temu rozne balcerowicze i lewandowskie rozkradli "przetransformowali" przemysl panstwowy, a teraz kaczynsko-morawieccy rozkradna prywatnych obywateli przez "swirusa"...
... wot tiechnika !!!
I TYLKO "rotszyld" nie zbankrutuje !!!
|
Wolfram @smieciu 19 października 2020 16:19 |
19 października 2020 19:42 |
A jeśli ta miałaby trwać dłużej to całe branże zwyczajnie definitywnie padną a przejmujących wielu nie będzie bo skoro to nie będzie działać to po co przejmować?
Ma pan gotową odpowiedź, dlaczego nie powinien pan pisać o pandemii i okolicach.
Czasowa deaktywacja jakiegoś biznesu przez nadzwyczajną zmianę stosunków , przejęcie aktywów za półdarmo, następnie przywrócenie rentowności - to jest to, co tłuczemy tu od zawsze - bo jest ta metoda stosowana od... pewnie już za faraonów była. Taką zmianę mogą wprowadzić korporacje, rządy, grupy wpływu - czyli co, co dużo mogą, a mało mówią.
|
KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz 19 października 2020 17:17 |
19 października 2020 19:47 |
Oby tylko trup ścielił się gęsto.
Jezu, do czegośmy doszli... No, nie my, a oni.
|
Wolfram @ewaryst-fedorowicz 19 października 2020 15:07 |
19 października 2020 19:54 |
Dziś pytanie, dziś odpowiedź. Wynalazek tokena, jak się okazuje jest wyjątkowo stary, pisze o tym Pan Szymon (Stalagmit) w swojej nowej książce, a dzisiaj na blogu:
Gliniane żetony są powszechnie spotykane na różnych stanowiskach archeologicznych na Bliskim Wschodzie. Były one zatem używane dość powszechnie przez mieszkańców tego regionu Świata. Kiedy zawierano większe transakcje żetony zamykano zwykle w glinianej obwolucie-kopercie, by ich nie zgubić. Jeszcze w II tys. przed Chr. używano takich podpisanych kopert z żetonami, na przykład po to, by kontrolować liczebność stad zwierząt. Kiedy jakieś zwierzę zdechło, z koperty po prostu wyjmowano token. Tokeny były używane od Azji Mniejszej do Iranu i od Izraela po Przedkaukazie już w okresie neolitu. Były bardzo rozpowszechnione. Prof. D. Schmandt-Besserat dokładnie skatalogowała i opracowała znaleziska gliniany żetonów z obszaru Azji Zachodniej, pochodzących z okresu pomiędzy 8000 a 3000 lat przed Chr. Przebadała 8000 żetonów pochodzących ze 116 stanowisk archeologicznych. Udowodniła, że służyły one do księgowania i liczenia towarów.
http://stalagmit.szkolanawigatorow.pl/wczesna-literatura-pismo-i-polityka
Wspólczesny token można nazwać twórczą implementacją starej idei, z nadaniem mu nowych funkcji, odpowiednich dla wspólczesnego rynku kapitałowego.
![]() |
Paris @KOSSOBOR 19 października 2020 19:47 |
19 października 2020 19:57 |
W sumie...
... to jest to do przewidzenia, bo jesli rzady, "rotszyld" kradna bez ograniczen i absolutnie bezkarnie - tak wlasnie jak dzisiaj... z pomoca "swirusa" albo innych "narzedzi bankowych", co to zmieniaja blyskawicznie "wartosc" np. dzialki bankstera Morawieckiego z 700.000 zeta na 70.000.000 zeta - to trup musi sie scielic gesto...
... nie ma pomiluj !!!
![]() |
ewaryst-fedorowicz @KOSSOBOR 19 października 2020 19:47 |
19 października 2020 19:59 |
@KOSSOBOR
1. „najlepszym sposobem zawsze była wojna. Wojna zmienia perspektywę w pięć minut”. (Morawiecki)
2. "A na wojnie świszczą kule,
Lud się wali jako snopy,
A najdzielniej biją króle,
A najgęściej giną chłopy."
(Konopnicka)
3. No to banksterstwo wymyśliło zamiast wojny - picdemię.
![]() |
smieciu @chlor 19 października 2020 16:57 |
19 października 2020 20:01 |
Niby tak, tylko że te wszystkie znajomki bez przerwy dostają różne dotacje. Ostatnio widziałem parę ciekawych wykresów gospodarczych i wychodzi na to że od przykładowo takiego roku 2005 mamy doczynienia z nieustannym wzrostem. Tworzeniem wszystkiego. Siłowni, miejsc w kinach, w hotelach itp. Oczywiście wszystkiego na kredyt. Patrząc na te wykresy miałem tylko jedną myśl w głowie: wygląda to jak tuczenie świni na rzeź. Bo przecież cały ten wzrost opierał się na kredytach, dotacjach i bezczelnym druku pieniądza dla wybrańców. Ten system stał się niemal karykaturą samego siebie. Szczytowy moment absurdu nadchodzi. Ale to nie może trwać wiecznie. Nie po to tuczyli, robili ludziom „dobrze”. Pieli by brać kredyty i rozkręcać biznesy. A jednocześnie wdrażali coraz większy zamordyzm fiskalno inwigilacyjny. Choć też jednocześnie sprawiali wrażenie że to działa jakby tak miało być wiecznie. Wieczne kredyty. Wieczne dotacje. Wieczna kasa. Ludzie w to uwierzyli a oni im teraz zrobią fiku miku. Ale nie siłowniom czy kinom. Nie po to pompowali przez ostatnie 20 lat gospodarkę by zrobić drobny przekręcik. Tym bardziej że mamy moment kiedy do absurdalnej gospodarki przyłożono absurdalną pandemię. Światową.
Jesteśmy w momencie kiedy cała gospodarka jest domkiem z kart, gdzie każdy jest niesamowicie zależny od innych. W dodatku niszczone są naturalne mechanizmy gospodarcze. Takie jak w Polsce węgiel czy żywność. Długo to stawiano na głowie i raczej nie przypadkiem. Dzięki czemu każdy się boi. Bo nawet jeśli jego branża nie obrywa bezpośrednio jak powiedzmy turystyka, imprezy to oberwie jeśli zacznie się to sypać. Wszystko jest kruchutkie z jednej strony ale z drugiej budowano żelazną rękę państwa. Narzędzia, które będą w stanie chwycić to za mordę.
Jeśli pandemia jest fikcją to co jest rzeczywistym celem? Po czynach mamy poznawać i widzimy: gospodarka. Która jest rzeczywistą ofiarą. I każdy uzna rządową pomoc za błogosławieństwo. Ale po co było to urządzać skoro rząd będzie ratować? Kasą szastać? Oczywiste jest że wkrótce nastąpi moment kiedy rząd (nie tylko nasz oczywiście) oznajmi: jest bardzo źle, nie mogą jedni cierpieć podczas kiedy inni mają nadmiary. I wtedy te rządowe narzędzia się przydadzą. Doskonale będą wiedzieć kto ma nadmiary. A podczas gdy Giertych i spółka będą ze sobą walczyć o prawo do zatrzymania nadmiarów ci na dole będą szczęśliwi że rząd równa. Kosi i rozdaje. Oczywiście jestem przekonany że dostaniemy jeszcze inne rozrywki. Bo sprawa jest bardziej skomplikowana. Pewne jest wszakże dla mnie jedno:
Ludzie sami mają uznać ostatecznie działania i narzędzia jakie ma rząd za właściwe. I że właśnie chodzi o ten rządowy ratunek, wdzięczność. Siłownie myślę mogą na dłużej pójść w odstawkę gdyż koszenie i równanie sprawi pewnie że nie będzie czasu na zbytki. Jak to przepowiadał dawno już temu Morawiecki: Mają się ludzie nauczyć że robota za miskę ryżu jest ok i mają się tym cieszyć. Bo przecież może być gorzej, jak nam to pewnie zademonstrują.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Wolfram 19 października 2020 19:54 |
19 października 2020 20:01 |
@Wolfram
B. ciekawe. Bardzo.
Ale najciekawsze jest ostatnie zdanie, które de facto zmienia całkowicie znaczenie "tokena"
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Paris 19 października 2020 19:35 |
19 października 2020 20:03 |
@Paris
Taka prawda - Szlangbaumowie też są wygrani.
|
KOSSOBOR @Paris 19 października 2020 19:57 |
19 października 2020 20:04 |
Właśnie przypomniałam sobie refren piosenki Pietrzaka: "Muszę przeżyć jeszcze paru skur..synów, jeszcze paru skur..synów muszę przeżyć!". No ale my tu w dużej części jesteśmy "grupą zagrożoną", ergo: przeznaczoną na umarcie. Więc nie wiem, czy przeżyjemy tych paru ssynów...
|
KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz 19 października 2020 19:59 |
19 października 2020 20:16 |
To jest wojna, naturalnie. O tyle nietypowa /z przeproszeniem.../, że to dowództwo zwalcza naród. Dowództwo + rozporządzenia nadzwyczajne. Albo i zwyczajne, bo klepnięte przez umiłowanych parlamentarzystów. Skala zdrady i łajdactwa nie mieści się w głowie. Już do oficjalnego języka manifestacji i publicystów weszły: Prawo i Ssyństwo /transparent/ i ssyny - publicyści.
![]() |
chlor @KOSSOBOR 19 października 2020 20:16 |
19 października 2020 20:31 |
W sumie - mądrych nie ma. Nie wiadomo czy chodzi o rozwalenie gospodarki krajów słabych, czy o głupotę władzy, czy walkę z wirusem choćby po trupach tych co mają inne niemodne choroby. Co w sumie procentowo dominuje. Może Morawiecki trochę wie, trochę się domyśla, ale nie powie.
![]() |
ewa-rembikowska @chlor 19 października 2020 20:31 |
19 października 2020 20:53 |
Morawiecki w Sowie powiedział, że chodzi o obniżenie oczekiwań i aspiracji społęczeństwa, czyli globalne obniżenie kosztów pracy. Przy okazji -czego nie powiedział, albo nie jest nagrane lub ujawnione -uwolnienie ZUS od nadmiaru emerytów. Pamiętajmy, że na emeryturę idzie szeroka ława osób z powojennego wyżu demograficznego. Było Tysiąc Szkół na Tysiąclecie, to teraz będzie Tysiąc Cmentarzy dla Kochanego Wyżu.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @ewa-rembikowska 19 października 2020 20:53 |
19 października 2020 20:59 |
@ewa-rembikowska
100/100!
![]() |
ewaryst-fedorowicz @KOSSOBOR 19 października 2020 20:16 |
19 października 2020 21:01 |
@KOSSOBOR
Ale przyzna Pani, że brzuchy mają ohydne :-D
![]() |
chlor @ewa-rembikowska 19 października 2020 20:53 |
19 października 2020 21:02 |
Tą metodą wiele nie zdziałają. Samych ludzi po 80 jest w Polsce 2 miliony. Wirus to kropla w morzu potrzeb.
![]() |
zkr @ewaryst-fedorowicz 19 października 2020 16:27 |
19 października 2020 21:16 |
> I nie COVID nas wykończy
Dla takich co COVID nie jest przekonywujący ;) mają coś nowego :)))
https://tech.wp.pl/koronawirus-nie-jest-jedynym-zagrozeniem-naukowcy-ostrzegaja-przed-sads-cov-6566278304541312a
Jeśli chodzi o statystyki to polecam wywiad z prof. Kuną:
"Kiedy chory na grypę umiera, nie piszemy, że umarł na grypę, tylko, że umarł z powodu niewydolności krążeniowej, zapalenia płuc - wpisujemy różne rozpoznania, ale generalnie nie wpisuje się grypy jako przyczyny śmierci.
(...)
Natomiast, z COVID-19 zrobiono tak, że jeśli atakuje osobę z chorobami przewlekłymi i jeśli taka osoba umrze, a miała wynik dodatni, to wpisuje się, że umarła na COVID-19. Wie pani, jest piękna praca profesora patomorfologii z Hamburga, oczywiście opublikowana - on zrobił sekcje zwłok u ponad 100 osób zmarłych na COVID-19 i podsumował to tak: na sto sekcji zwłok chorych, którzy zmarli na COVID-19, ani jedna osoba nie zmarła w wyniku infekcji. One wszystkie umarły z powodu chorób podstawowych, które po prostu rozwinęły się jeszcze bardziej pod wpływem infekcji wirusowej, tak jak te zawały i udary po grypie."
|
KOSSOBOR @chlor 19 października 2020 20:31 |
19 października 2020 21:21 |
Chloru, Chloru... Morawiecki robi, co mu każą. W "głupotę władzy" nie wierzę i Tobie też polecam daleko posunięty sceptycyzm. To poszło za daleko i pędzi dalej w tym kierunku. Efekty będą dla narodu jak po morderczej wojnie.
|
KOSSOBOR @ewaryst-fedorowicz 19 października 2020 21:01 |
19 października 2020 21:25 |
Fuj! że tak rzeknę pięknoduchowo :)
/Nie toleruję brzuchatych dziadów, koniarz przeca jestem :)/
![]() |
Nova @ewa-rembikowska 19 października 2020 13:09 |
19 października 2020 21:29 |
Pozdrawiam serdecznie Panią. Będzie jak za komuny jak wszystko upadnie. Wykosi małych i średnich, resztki jak Państwo piszą przejmą ci co mają przejąć i będą tylko wielkie monopolistyczne korpo z masowymi , słabo opłacanymi robotnikami za miskę ryżu. I bedzie zarzadzanie jak w wielkich socjalistycznych budach. Jak wiele musi sie zmienić aby niewiele sie zmieniło. Firma w której pracuje podczas tzw. pandemii od marca zwolniła wiele osób .Maskuje to poprzez prace rotacyjną (branża finansowa).
![]() |
Paris @Wolfram 19 października 2020 19:42 |
19 października 2020 21:36 |
Zgadza sie...
... i JUZ TO WIEMY... to sa ciagle SAMI SWOI i CI SAMI ZLODZIEJE !!!
![]() |
tadman @chlor 19 października 2020 20:31 |
19 października 2020 21:37 |
Mądrzy są, chlorze, popatrz na statystyki - Chiny mają sumaryczną liczbę zachorowań 86 tys, a dziennie przybywa im 13 (słownie trzynaście), USA 8,4 mln/21 tys, Indie 7,5 mln/54 tys, Rosja 1,4 mln/15 tys.
![]() |
tadman @zkr 19 października 2020 21:16 |
19 października 2020 21:39 |
Ciekawe, bo najczęściej, nawet po sekcji zwłok, w akcie zgonu wpisują enigmatyczną przyczynę (ostra) niewydolność krążeniowo-oddechowa, a teraz jak piszesz.
![]() |
chlor @KOSSOBOR 19 października 2020 21:21 |
19 października 2020 21:40 |
Nie wiem, powszechny brak osobistych doświadczeń. Nikt w szeroko pojętej rodzinie nie złapał, nie zachorował. W pracy złapali paru bezobjawowych, ale wykadzili pomieszczenie, wysłali kontaktujących do aresztu domowego. No i od soboty bedą tylko zajęcia zaoczne, bo Szczecin wejdzie do strefy czerwonej. Fajnie, że obronę dyplomanta mam w środę.
![]() |
Paris @Wolfram 19 października 2020 19:54 |
19 października 2020 21:40 |
Dokladnie tak !!!
Szok - ile idzie sie dowiedziec z SN !!!
![]() |
Paris @KOSSOBOR 19 października 2020 20:16 |
19 października 2020 21:57 |
Tak...
... skala zdrady i lajdactwa "naszej wladzy" NIE MIESCI SIE W GLOWIE !!!
![]() |
ewa-rembikowska @tadman 19 października 2020 21:39 |
19 października 2020 22:00 |
Ktoś w trybie ustawy o informacji publicznej spytał MZ, ile wykonano sekcji zwłok osób oficjalnie zmarłych na COVID. Odpowiedź - zero. Jednym słowem, wszystko zgodnie z powiedzeniem: kłamstwo zwyczajne, kłamstwo uświęcone, statystyka.
Nawet ten senator Kogut - jak powiedział jego syn - zmarł na rozległy zawał mięśnia sercowego a przypisano mu modnego wirusa.
|
KOSSOBOR @chlor 19 października 2020 21:40 |
19 października 2020 22:18 |
Kojarzę Ciebie, Chloru, z chłodną logiką i takimiż wnioskami. Zatem wystarczy myślenie logiczne i wiedza, którą już posiadamy, by przewidywać skutki. No i nieco profetyzmu /domena artystów/.
|
KOSSOBOR @ewa-rembikowska 19 października 2020 22:00 |
19 października 2020 22:26 |
Z tego, co mówią jaskółki, wpisanie przyczyny zgonu często zależy od rodziny. Której przedstawia szpital propozycję nie do odrzucenia, w sensie np. pogrzebu na koszt państwa. Albo zwykłej żebraniny: wpiszemy covid, to szpital dostanie taką a taką sumę - co pani/panu zależy...
![]() |
Draniu @ewaryst-fedorowicz |
19 października 2020 22:31 |
Rząd wszedł na poziom histerii pandemicznej... Interwencjonizm państwowy dostaje obłędu...
Tylko 41 osób umiera dziennie w calej Polsce, covid 19 juz sie dawno zmutował , a w zwiazku z tym osłabł , jak kazdy nowy wirus grypy..A oni w szalenstwie i w strachu zakladają szpital na Stadione Narodowym.
Bezobjawowe zarażenie, to mi się kojarzy z sowieckimi psychuszakmi .. Gdzie stwierdzano u pacjentów schizofrenię bezobjawową... :)
Zaraz będą nadawać ,że nastąpi koniec świata..:)))
![]() |
ewa-rembikowska @KOSSOBOR 19 października 2020 22:26 |
19 października 2020 22:36 |
No mniej więcej tak to wygląda, tzn. lekarz spogląda w sufit i wypisuje, co mu pasuje. W karcie zgony są trzy rubryki: pierwsza choroba, druga, trzecia. Najważniejsza jest ta pierwsza.
![]() |
Paris @ewa-rembikowska 19 października 2020 22:00 |
19 października 2020 22:43 |
Swietne !!!
Ciekawe co staremu Pszoniakowi wpiszo ???
![]() |
Paris @KOSSOBOR 19 października 2020 22:26 |
19 października 2020 22:50 |
No tak...
... wtedy jest "podstawa" aby profesUr Gut grzal "swirusa" codziennie u oszusta smolenskiego Sakiewicza, a pan Polaczek wzywal na portalu niezaleznym od rozumu "do opamietania"...
... ale chyba tylko Sakiewicza i te dete "niezalezne" presstytutki !!!
![]() |
ewa-rembikowska @Paris 19 października 2020 22:43 |
19 października 2020 23:44 |
Powiedzieli, że zmarł na nowotwór, więc chyba kombinować nie będą.
![]() |
cbrengland @ewaryst-fedorowicz |
20 października 2020 03:08 |
Tak wtrącę tylko, że w innych krajach jest tak samo. Zaglądam tam do prasy codziennej, a w innym kraju, aniżeli Polska mieszkam na stale ☺ Czasem coś o tym napiszę nawet.
Dzisiaj po raz pierwszy zdarzyło mi się nie pójść do pubu, a chciałem się nieco odreagować po ciężkim dniu przy piwie. Kupiłem sobie to piwo w supermarkecie i popijalem potem nad brzegiem morza. Gdy przypomniałem sobie, że przy wejściu do tych pubów znowu zapytają mnie o nazwisko i imię i nr telefonu i zaprowadzą mnie do miejsca nie przeze mnie wybranego, powiedziałem nie, pi... ę was.
![]() |
cbrengland @Paris 19 października 2020 22:43 |
20 października 2020 03:09 |
Popatrz, ludzie umierają jednak, nawet oni
![]() |
ThePazzo @ewaryst-fedorowicz |
20 października 2020 09:10 |
Czy ktoś z Państwa ma znajomych lekarzy?
Bo ja mam.
I wiecie Państwo co oni mowią?
Że mamy poważny problem a w szpitalach nie ma już miejsc.
Jeśli ktoś fałszuje statystki dotyczące Covid to nie w góre a w dół.
Mojego kolegi mama zachorowała na Covid - kupiła sobie test.
Syn zawołał karetke - przyjechała - obsługa karetki do syna - Chce Pan żeby matka żyła? to niech lepiej do szpitala nie jedzie - no chyba, ze na Stadion tam gdzie pokazówka dla mediów.
Państwo myślą, że to są żarty ?
Sciema by zabrać hotele czy inne działy gospodarki?
Żeby przejąć własność prywatną nie potrzeba takich afer jak covid. Wystarczy ustawa.
Akurat "Nawigatorzy" powinni o tym wiedzieć najlepiej.
![]() |
lch @ewaryst-fedorowicz |
20 października 2020 09:22 |
Pan Everyst pisze to co myśli już od dobrych paru lat. W zasadzie niezmiennie to samo. Kiedyś, był na SN wrogiem, zdrajcą, anty-suwerenowym zagończykiem i za cholerę nie rozumiał dalekosiężnych idei żoliborskiego ludowego inteligenta.
Dzisiaj panu Everystowi zastępy zwolenników rosną z każdym tekstem i z każdym działaniem naszej, nam miłościwie panującej władzy.
Jest ciekawym obserwowanie jak bardzo władza jest tym samym co była i jak bardzo poglądy o niej na SN mogą się zmienić.
Na szczęście nie te pana Everysta.
![]() |
Tytus @ThePazzo 20 października 2020 09:10 |
20 października 2020 09:39 |
Mam znajomych ratowników medycznych i mówią, że takich wczasów i tak mało roboty jak w dzisiejszych czasach, to jeszcze nie mieli.
![]() |
ThePazzo @Tytus 20 października 2020 09:39 |
20 października 2020 09:43 |
A gdzie oni pracują? Dziś lekarz jak odmówi dyżuru to moze stracić pracę. Moj znajomy mówi, że ledwo chodzi z wycieńczenia. Pracuje w Warszawie.
![]() |
Tytus @ThePazzo 20 października 2020 09:43 |
20 października 2020 09:48 |
Podhale.
![]() |
Draniu @lch 20 października 2020 09:22 |
20 października 2020 10:02 |
Ale o co chodzi.. ? Jeżeli rząd zaczyna kretynskie numery odstawić to my tu mam tego nie zauważać ? To normalne jest ,ze ludzie zmieniają zdanie/ opinie. Ocena zawsze wynika z działań jakie wykonuje dany obiekt .
Pociesze ..Benificjeci wszelakich programów plus nie zmienią zdania, chyba że zabierze im się socjal.. Narazie PiS zapożycza sie na potęgę i dodrukowuje pieniądze, ale to się już niebawem skończy.. Madantami tego nie załatwią ..
A tak w ogole to ta nasza szara rzeczywistość nie dzieli się na PiS i PO. :)
![]() |
lch @Draniu 20 października 2020 10:02 |
20 października 2020 10:23 |
Rząd nie zaczął teraz odstawiać kretyńskich numerów. Dla pana Everysta i przed kilkoma laty nielicznych, zawsze to robił. Tylko wtedy entuzjazm dla 500+, "wstawania z kolan" i tym podobnych bzdetów był tak duży, że rozsądek, logika, długotwalowe skutki działań PiSu zostały odstawione do lodówki. A teraz przychodzi czas odmrożenia i (prawie) wszyscy zaczynają zgadzać się z Autorem tego bloga. Dopiero teraz gdy przybierająca od lat woda zaczęła wlewać się do ust.
A jeszcze rok temu było przecież tak wspaniale. I również po lipcowych wyborach tego roku. A dzisiaj (prawie) wszyscy zgodnie tokują za panem Everystem.
![]() |
Draniu @lch 20 października 2020 10:23 |
20 października 2020 10:54 |
Oczywiście przesadzasz .. Na SN wiele było not i komentarzy krytykujacych PiS , nie tylko to robił gospodarz bloga..
Do czego zmierzasz , chcesz wysmiac ludzi ,którzy zmieniają zdanie.. ? Jakieś dziwnie sugestie wypisujesz.. Próbujesz uaktywnić jakieś niepotrzebne wzmożenie emocjonalne:)
Już dawno , nawet bardzo dawno Toyach zamanifestował swoje wyjscie z blogosfery ,generalnie nie zgadzając się z tym co tu się wypisuje.
Ponownie chcesz odkrywać Amerykę ? :)
Szanowny autor tez jedzie ostro po PO..Widzę ,że nieregularnie przeglądasz SN. :)
![]() |
BTWSelena @lch 20 października 2020 10:23 |
20 października 2020 11:10 |
Pozwolę sobie Ich'u zauważyć ,że każdy Rząd od czasów panującej nam komuny odstawiał zawsze kretyńskie numery i to z dobrym skutkiem dla siebie. Tokujących jak po jednej ,tak po drugiej stronie nigdy nie zabrakło... Tylko zawsze był ten minus,że nikt nie podskoczył do apteki realizować swoją receptę. A "lekarzy" wypisujących recepty...mnożyło się bez liku...pączkując partyjkami ,którzy stali w kolejce do apteki... Konia z rzędem temu,który powie ,że obecnie kolejki nie ma...bo tokujacych już widać na horyzoncie.....z wypisaną gotową receptą.. I tak fałszywa historia zatacza koło...Życzę aby pan się w tym odnalazł....z gotową,dobrą receptą....
![]() |
ainolatak @ewa-rembikowska 19 października 2020 20:53 |
20 października 2020 11:38 |
Dokładnie tak, Panie Ewo.
W obliczu tego co Ememes mówi o koronie, że to taka "współczesna światowa wojna", warto dokladnie przypomnieć co ten miłośnik wojny powiedział 7 lat temu w Sowie:
Morawiecki: Mam absolutnie pozytywne zdanie o Merkelowej, Sarkozym czy jak się ten nowy nazywa... Hollande i tak dalej. Że oni w takim świecie, jak dzisiaj są, gdzie przez pięćdziesiąt lat ludziom się wydawało, że zawsze będzie lepiej, emerytury będą dość wysokie, żyć będziemy coraz dłużej, służba zdrowia będzie za darmo ku*** i edukacja za darmo, oni tą krzywą, która wiesz tak szła co do oczekiwań, oni muszą ją odkręcić, nie. I takie rzeczy się dzieją. […] To co robi Merkelowa... Ona działa na najważniejszych rzeczach społeczeństwa czyli oczekiwaniach. Management of expectations. Jak ludzie ci zapier*** za miskę ryżu, jak było w czasach po drugiej wojnie światowej i w trakcie, to wtedy gospodarka cała się odbudowała.
(…) My nie wiemy, ale być może zakończy się to dobrze, jeżeli my ludzie, we the people, prawda, a już zwłaszcza we the people w Niemczech czy w Hiszpanii, we Francji, musimy obniżyć nasze oczekiwania. Bo jak obniżymy, to w ślad za tym wszystko pójdzie dobrze, się da zreperować. Będziemy zapier*** i rowy, ku*** kopać, a drudzy będą zakopywać, będziemy zadowoleni. Będziemy (…) wtedy my jako ludzie mniejsze firmy mieć emerytury. Mniejsze oczekiwania.
Matuszewska: No, ale to jest trudne.
Morawiecki: To... To jest trudne. To będzie... To (…) dziesięć do dwudziestu lat lub wojna.
Matuszewska: Tak.
Morawiecki: Nie chcemy tej wojny, więc to, co robi Merkel, jak się nazywa... Obama, prawda i tak dalej, fantastyczna robota.
Chwilę później Matuszewska dodaje, że „przyzwyczaić się do lepszej sytuacji jest daleko łatwiej niż do gorszej”, na co Morawiecki odpowiada: „Najlepszym sposobem zawsze była wojna. Wojna zmienia perspektywę w pięć minut”.
![]() |
Paris @ThePazzo 20 października 2020 09:10 |
20 października 2020 11:38 |
Tak, mam...
... i dlatego nie wierze w to co Pan napisal !!!
A na stadionie narodowym to rzeczywiscie bedzie pokazowka, moze nawet z udzialem tych "brakujacych" lekarzy, pielegniarek i wolontariuszy, co to z dramatycznym apelem zwrocila sie w telewizorze ta rzadowa banda z Gowinem na czele...
... a na to SHOW, ktore wlasnie graja ZGRAJA POPiS'owa pracowala KILKA DOBRYCH KADENCJI !!!... kilkanascie pieknych lat zlodziejstwa !!!
![]() |
Paris @lch 20 października 2020 10:23 |
20 października 2020 11:41 |
Pardon...
... ale chyba pomylily sie Panu blogi... moze z "naszymi blogami" !!!
![]() |
tomciob @ewaryst-fedorowicz |
20 października 2020 11:52 |
Ciekawy wpis, dziękuję. Jak już Karnowscy zauważyli że zamknięcie siłowni może tylko obecnemu rządowi zaszkodzić, znaczy że podatek nie zostanie tak szybko wprowadzony. Choć to wydaje się oczywiste, iż wszystkie te zmiany (zamknięcia) robine są celowo tylko cel do którego zmierzają jasny jest jedynie dla garbatych, nie ważne czy z tyłu czy też z przodu.
![]() |
Paris @ainolatak 20 października 2020 11:38 |
20 października 2020 12:48 |
Dobrze, ze Pani...
... przytoczyla slowa tego chorego BANKSTERA Morawieckiego !!!
To jest absolutna DEMASKACJA i SKANDALICZNA KOMPROMITACJA tego typa... "doradcy Tuska"... calkowite ZAORANIE zgrai POPiS'owej !!!
Normalnie szok, jak mozna bylo wypowiedziec takie slowa... i byc "oczarowanym" zdegenerowana, psychopatyczna, zlodziejska i bankrutujaca banda masonsko-satanistyczna Merkel-Sarko-Hollande... to sie naprawde nie miesci w glowie...
... normalnie szok !!! !!! !!!
![]() |
ewaryst-fedorowicz @zkr 19 października 2020 21:16 |
20 października 2020 13:56 |
@zkr
Dziś rano bylem u mojej, 85 letniej Mamy, która mi o tym, bankstersko-pisowskim "dystansie społecznym" i "samoizolacji" powiedziała tak:
"to co, mam postawić krzesło naprzeciwko drzwi i czekać, aż śmierć w nie wejdzie?
Starzy ludzie potrzebują kontaktu, potrzebują widzieć innych ludzi, rozmawiać z nimi"
Patrzę na kolejnego szamana, Niedzielskiego czy Sobotniego - ganc pomada, na ten jego szczere, socjalistyczne zatroskanie
A Romanowski chyba juz nigdy prof. Kuny nie zapraosi:
- Przechorowanie grypy zwiększa ryzyko udarów 8 razy, ryzyko zawałów 10 razy. Przy Covid-19 też się to zdarza, ale nie tak często. (…) Zmiany w płucach po koronawirusie ustępują po 3-6 miesiącach. Nie bójmy się. Czy boją się Państwo jechać autem? Też można się zabić - wyjaśnił.
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-10-16/lekarze-w-programie-gosc-wydarzen-transmisja-od-1925/
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Draniu 19 października 2020 22:31 |
20 października 2020 13:58 |
@Draniu
Cóż - likwidacja kolejnych branż polskiej gospodarki wymaga coraz wiekszego zaangażowania
![]() |
ewaryst-fedorowicz @cbrengland 20 października 2020 03:08 |
20 października 2020 14:08 |
@cbrengland
W Warszawie, nad brzegiem Wisły piwa Pan się nie napije - nie lzja!
To że w innych krajach jest tak czy siak - mniej mnie obchodzi, choć nie zaprzeczam, że moze być nawet gorzej.
Ja tylko jak najbardziej stanowczo nie chcę, żeby żoliborscy socjaliści z Jarosławem Dobrym na czele, zniszczyli kolejne polskie firmy , by potem kto trzeba je za bezcen mógł przejąć .
A co do pi...a ich - pełna zgoda. :-)
![]() |
ewaryst-fedorowicz @ThePazzo 20 października 2020 09:10 |
20 października 2020 14:18 |
@ThePazzo
1. Ja mam. I twierdzą, że takiego b....u, jak PiS w szpitalach narobił, to jeszcze nigdy nie było.
2. Co do metod przejmowania własnosci prywatnej - wystarczy przeczytac cytaty z Morawieckiego o wojnie jako najlepszym rozwiazaniu i obniżaniu oczekiwań, i nie pleść mi tu głodnych kawałków.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @tomciob 20 października 2020 11:52 |
20 października 2020 14:21 |
@tomciob
"...cel do którego zmierzają jasny jest jedynie dla garbatych, nie ważne czy z tyłu czy też z przodu." - ładne.
A na - jak ich nazwałem 7 lat temu - komercyjnie niepokornych Karnowskich szkoda klawiatury.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @lch 20 października 2020 10:23 |
20 października 2020 14:26 |
@Ich
1. Ewarysta, nie Everysta :-D
2. Jak już niedawno pisałem,
http://ewaryst-fedorowicz.szkolanawigatorow.pl/trzech-falsetow-czyli-bedziecie-mieli-frajerzy-socjalizm
"...Widzę, że nagle znalazłem się w całkiem licznym, antysocjalistycznym i – o zgrozo! anty-pisowskim towarzystwie, co mnie z jednej strony nieco smuci, bo sobie tę swoją niszkę cenię,
a z drugiej bawi, bo widać, że trzeba było pójścia Kniazia Nowogrodzkiego na niezamaskowany już niczym, socjalistyczny rympał, by wśród tutejszych, propisowskich do bólu komentatorów, nastąpił może nie powszechny, ale zauważalny zwrot w niuchaniu mądrości etapu, zaś najbardziej fanatyczni wyznawcy Proroka Jarosława – jakby przycupnęli."
Ale co tam, niech teraz te swoje szpagaty wycinają i piruety kręcą - to nie moje towarzystwo.
![]() |
Peiper @KOSSOBOR 19 października 2020 20:16 |
20 października 2020 15:48 |
A propos wojny
Niby picdemia a to chca gromadzić ludzi.
![]() |
Paris @ewaryst-fedorowicz 20 października 2020 13:56 |
20 października 2020 17:48 |
Taka LOBUZERIA rzadowa i prezydEcka...
... "zarobiona i zatroskana", ale czas na "rozmowy" z ta deta, z koziej d**y wzieta Cichanousta, z Bialorusi... tym SOROS'owym SLUPEM czas znalezli... a najlepiej sie udal Szczerski, ze trzeba "robic presje", bo sytuacja na Bialorusi bedzie sie "pogarszac"...
... i oby sie "pogorszyla"... zlodziejstwa kredytowego bedzie mniej i "nasze" hieny polYtyczne sie nie pozywia... i mlodego pokolenia Polakow wiecej nie zadluza !!!
![]() |
Paris @Peiper 20 października 2020 15:48 |
20 października 2020 18:02 |
Bo to...
... PIRAMIDALNA SCIEMA jest !!!
We francuskim telewizorze od 4 juz dni "rzadzi" afera z dekapitacja profesora... juz swoje dete opinie "zaprezentowali" wszyscy kandydaci do przyszlorocznego prezydEckiego fotela - to zapewne w ramach "kampanii wyborczej". Strasznie napinaja i grzeja "zagrozenie islamistyczne"...
... masa protestUF w prawie calej obuZonej Francji... patrzec tylko jak zaraz nastapia "akty terroru" !!!
![]() |
Szczodrocha33 @ewaryst-fedorowicz |
20 października 2020 18:05 |
Wsrod tych zdjec jest jedno ktore mnie zaskoczylo.
Pies z brzuchem?
To sie rzadko widuje.
Myslalem ze ten Terlecki to prawdziwy cugant i charcicho, ze mozna go na tor gonitw dla psow wpuszczac.
|
KOSSOBOR @Szczodrocha33 20 października 2020 18:05 |
20 października 2020 20:12 |
Mając charta, jestem tu otoczona charciarzami z całymi pęczkami chartów. I, cholerka, żaden z pyska nie jest podobny do Psa... /O brzuchach już nie wspomnę./ A to charty biegające na torach.
;)
![]() |
Rozalia @ewaryst-fedorowicz |
20 października 2020 20:56 |
Na początku 2020 roku, GW poinformowała na swoich łamach, że poprzednia dekada była dekadą CHAOSU, a ta w która się zaczęła, będzie dekadą STRACHU. Strach jest celem. Dlatego wszystkie metody, które obniżają poziom strachu są zwalczane, m.in. Siłownie. Endorfiny są niepożądane, sport, wesela, spotkania towarzyskie, koncerty, teatry, kawiarnie, restauracje. Wszyscy mają się bać, maseczkowcy bezmaseczkowcow, szczepionek, inwigilacji, nędzy, medyków, G5, polityków , wojny... Psychoza strachu jest nieustannie nakręcana. Każdy kto ośmieli się ją obniżyć jest zagłuszany lub pacyfikowany. Lekarze niepodatni na covidiozę mają odbierane prawo wykonywania zawodu.
Nie oszukujmy się, to jest wojna hybrydowa, gorsza niż wszystkie poprzednie. Np. pod pozorem czynienia dobra, na Stadionie Narodowym, ogłasza się budowę KL Wachau - izolatorium, dla zarażonych, nie dla chorych. I to pomimo że nowy gotowy Szpital Południowy stoi pusty. Obrazki ofiar na murawie mogłyby z pewnością robić medialnie o wiele większe wrażenie niż opatrzonych nieco zaskafandrowanych paramedyków.
Nawet sprzedaż alkoholu ma być ograniczona. Prohibicja. Co sobie mają ludzie humor poprawiać, niech patrzą w 55' telewizory. Bedą doinformowani na bieżąco, a na czerwonym pasku klepsydra będzie odliczać kolejne ofiary. Panika i przygnębienie mają narastać.
Przypomnę krotki film, jaki zamieścił, któryś z blogowiczów w styczniu. Doinformowany Rosjanin, w trudnych czasach życzył wszystkim w Nowym Roku poczucia humoru. Jeśli ktoś potrafi znaleźć link, bardzo proszę niech wklei.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Szczodrocha33 20 października 2020 18:05 |
21 października 2020 08:21 |
@Szczodrocha33
Nie chciałem przeładowac tekstu zdjęciami, a i nie miałem czasu na szperanie, polecam jednak zdjęcia bębna judoki Glińskiego i kałduna oberpolicmajstra , Mariusza Kamińskiego - oni wszyscy się stylizują na obraz i podobieństwo" Kniazia
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Rozalia 20 października 2020 20:56 |
21 października 2020 08:26 |
@Rozalia
Powtórzę banał: socjalizm to zło zła, a socjaliści to sługusy banksterów.
Znamienny jest tylko ten jednolity front pisowskiej TVP i ponoć antypisowskiej TVN, z grającym rolę obiektywnego medium Polsatem , jako zwornikiem.