-

ewaryst-fedorowicz : Reklamiarz sum! Po 20 latach marketingu komercyjnego w marketingu politycznym robię. Bloguję bo lubię.

Prezes Kaczyński Wielki Obietnicolog

Jarosław Kaczyński jest doskonały. Tak po prostu.

Nie może się z nim równać nikt – tym bardziej, że dobiera sobie do kompanii takich różnych Kuchcińskich, Karczewskich czy innych Kujdów, a wymieniłem tylko tych na literę „K”, a i to nie wszystkich.
A jeszcze tyle liter wolnych w alfabecie zostało!

Ale w dziedzinie wymagającej ekstremalnych wręcz talentów, to nawet bankster (nawrócony na PiS, ale w zawsze) mu nie podskoczy:

o obietnicologię chodzi.

Tak, jak obiecuje Prezes Kaczyński, to nawet Tusk, ze swoją ciepłą woda w kranie może mu co najwyżej buty czyścić. Swoją drogą ciekawe, kto teraz Prezesowi Kaczyńskiemu czyści buty, bo już w brudnych dawno nie był widziany?

Przed wyborami samorządowymi obiecywał Polakom dogonienie poziomu życia na Zachodzie za 10, 20, 15 lat i nikt nie śmiał Go zapytać, która liczba jest właściwa.

Tym bardziej, że dogonienie Włoch bankster obliczył sobie na 8-10 lat. W Zielonej Górze obliczył.

Dziś, po uchwaleniu przez Europarlament cenzurotwórczej dyrektywy o nazwie Acta2,  Jarosław Kaczyński ogłosił, że jego partia dokona takiej tej, no... implementacji, że "wolność w internecie będzie zachowana" .

Ale coś tu się nie zgadza (mnie przynajmniej):

człowiek, który na jedno - proszę wybaczyć właściwą mi precyzję opisu - pierdnięcie jakiegoś Eurotrybunału oddaje na zniszczenie Puszczę Białowieską, obiecuje, że nie zastosuje ACTA 2 ?!

Hm...a z cenzurą na Fejzbuku nie potrafi sobie przez 3,5 roku poradzić...

No, ale Fejzbuk blokuje narodowców, a za narodowcami Prezes Kaczyński nie przepada.
O - gdyby zablokował któregoś z pisowców, to by temu Fejzbukowi kot... pardon! kundla pogonił!

A cenzura w telewizji partyjno-rządowej? Choćby ten nieistniejący zapisik na Grzegorza Brauna?

Jedno słowo, ba! słówko, słóweńko Prezesa i cenzura z Woronicza schowałaby się do mysiej dziury – Mysiej 5 dokładnie.

No nic – te eurowybory to jest dopiero rozgrzewka, za to na jesieni, przed parlamentarnymi, kiedy strach PiSowi w oczy zajrzy, to jak Wielki Obietnicolog obiecywanie zacznie, to może nawet dogonienia Szwajcarii będziemy świadkami.

A właśnie – te 3 miliony mieszkań, obiecane przez PiS w 2006 roku, to ktoś chyba ukradł?



tagi: prawo i sprawiedliwość  jarosław kaczyński  eurowybory  obietnicolog 

ewaryst-fedorowicz
30 marca 2019 22:10
41     2837    4 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

klon @ewaryst-fedorowicz
30 marca 2019 22:19

Skoro odsunął Pan PiS od włądzy to kogo postawi Pan jako nasępcę ? Wiosenne PSL-PO ? 
Czy  całą KE ?  :-)
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @ewaryst-fedorowicz
30 marca 2019 22:30

@klon

Coś na temat? Czy tak tylko po pisowsku "ple, ple, ple" ?

zaloguj się by móc komentować

klon @ewaryst-fedorowicz 30 marca 2019 22:30
30 marca 2019 22:47

Może Pan bez ble, ble, ble, zaproponować konstruktywną alternatywę dla PiS?
Bo jeśli nie, to wszystko co Pan pisze jest jednym wielkim ......maglem?
 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @ewaryst-fedorowicz
30 marca 2019 22:51

Na początku zwyczajnie nie trawiłem, potem odrzuciły mnie nachalność i prymitywizm propagandy, następnie po prostu nie mogłem już oglądać tych jawnych kłamstw. Ale teraz oglądanie pisowskich produkcji medialnych ociera się o jakieś skrzywienie psychiczne polegające na czerpaniu satysfakcji z obserwowania ludzi, którzy upadli już tak nisko że nie znają granic żenady do jakiej mogą się posunąć.

Implementacja! Tak, tak, dobrze słyszymy. PiS pieje i pieje jakie to ACTA jest złe. Jak posłowie PO chcą ograniczać wolność, sam niechcący natknąwszy się na tzw. Wiadomości TVP1 widziałem sugestie że ACTA 2 jest sprzeczne z polską konstytucją. I jaka jest na to odpowiedź PiS i samego prezesa?

Zaimplementujemy!

To słowo mówi wszystko. Partia, która nie potrafi przeforsować niczego poza „rozdaniem” pieniędzy, które Morawiecki na coraz to nowe sposoby wydziera Polakom obciążając ich kolejnymi daninami twierdzi że zaimplementuje tak by było dobrze. Naprawdę to co wyprawia PiS jest tak niewiarygodnie idiotycznie żenujące i absurdalne że przekroczyli granicę, do której możliwy był jakiś opis tego co robią. A w związku z tym że nie jest już możliwe właściwie komentowanie tego co robią to przenieśliśmy się w nową rzeczywistość kiedy wszystko już w tym cyrku stało się możliwe i do przyjęcia przez ludzi ponieważ technicznie niemożliwy jest głos sprzeciwu. Ponieważ, zwyczajnie, w języku polskim wyczerpały się możliwości wyrażenia sprzeciwu.

Teraz to właściwie zostaje już zajęcie jakiejś pozycji w stylu „z kamerą wśród zwierząt” i obserwowania tej całej cyrkowej rzeczywistości z być może najciekawszymi osobnikami z gatunku tych, którzy podobno mają rozum i myślą z jednej strony a z drugiej słyszą: „zaimplementujemy” i ... powinienem być może napisać że wciąż wierzą ale właśnie nie, tu potrzeba nowego słowa, którego brak...

zaloguj się by móc komentować

klon @smieciu 30 marca 2019 22:51
30 marca 2019 22:58

Słowne odcięcie się celem bycia "ponad" nic nie daje. Nie zauważył Pan, że jest na tym samym ...wybiegu?

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @klon 30 marca 2019 22:47
30 marca 2019 23:25


@klon
Konstruktywnie - nie ma przymusu głosowania (podobnie jak nie ma przymusu czytania moich tekstów), choć rozumiem, że są ludzie, ktorzy czują wewnętrzny przymus masochistycznego wierzenia w Prezesowe bajki (eufemizm) .
A z inwektywami radziłbym uważać, bo ja mam rękę szybką i za chamstwo już tu jeden spod mojego tekstu po prostu wyleciał.
Na mnie pisowskiego prania mózgu (i maglowania) lepiej nie trenować.
A kto ma rację, przekonamy się jesienią, przy urnie.
Spokojnie - chodzi o urnę wyborczą.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @smieciu 30 marca 2019 22:51
30 marca 2019 23:29

@smieciu

Tyle naszego, co tu sobie pogadamy.
POPiS jest częścią układu, który nazwałem "Szkołą liderów Cioci Magdalenki".
Bo taki duży, 35 milionowy (no niestety - nie 38, a 35 milionowy), bogaty, nie do końca jeszcze okradziony kraj nie może zostać "niezaopiekowany".
I mnie jest ganc pomada, czy mnie orżnie trójmiejski cinkciarz, czy żoliborski inteligent.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @klon 30 marca 2019 22:58
30 marca 2019 23:31

Tu nie chodzi o to że ja chce się odciąć tylko że tylko taka próba pozostaje.

Już dość dawno miałem napisać tekst pod raczej prowokującym tytułem „Judasz sprzedał się za 30 srebników a wyborca PiS za 500zł”. Ale ani nie chciało mi się grzeznąć w nieuniknione komentarze ani też ścierać się z niekompatybilnym sposobem myślenia. Ale ciągle to mi chodzi do głowy i ciągle nie potrafię tego zrozumieć: Czy wyborca PiS posiada jakieś zasady, wyższe idee? Dlaczego Judasz jest potępiony podczas gdy ci co nim się brzydzą postępują gorzej nawet niż on? Skoro nie ważna jest jakaś wyższa nauka, idea to dlaczego ktoś potępia Judasza?

No bo co robi PiS? Jakiej idei się trzyma? Niepodległości? Samodzielności? Logiki? Budowy państwa obywatelskiego? Przecież mamy ciągle codziennie czarno na białym. Takie rzeczy jak płaszczenie się przed Żydami, takie rzeczy jak Smoleńsk o którym już nie ma co gadać, takie rzeczy budowa zamordystycznego państwa centralistycznego z jego coraz bardziej rozbudowanym systemem kontroli. Takie rzeczy jak tworzenie tysięcy aktów prawnych, niemożliwych do przyswojenia. Takie rzeczy jak podległość wobec UE. Nadrzędność prawa UE. Nadrzędność tego prawa mimo że w np. kwestiach sądownictwa L. Kaczyński wynegocjował wyjątek od tej reguły. Mamy kulturę gdzie rządzą i dzielą ciagle ci sami ludzie. Mamy premiera, który tak naprawdę nawet nie jest z PiSu za to świetnie znajduje się w Układzie. Och, mógłbym tak wyliczać i wyliczać. Ale przecież po co? Nawet tak absurdalne poniżenie pisowskie jak sprawa Adamowicza niczego nie zmienia. Nie ma honoru, nie ma zasad, nie ma idei. Nie ma niczego.

Poza jedną rzeczą. 500+ i pochodne. Które rząd daje! Jakby rząd coś miał, jakby PiS coś wypracował. Już sam ten program jest ideologicznie czystym absurdem. Działaniem na opak. Ale jest tą iluzją. Tym pieniądzem, który szybko dzięki działaniom Morawieckiego stanie się wart dokładnie tyle ile są warte zasady pisowca.

Cóż. Ja tego nie rozumiem. Nie rozumiem jak ktoś uważa że te 500+, które dla człowieka idei jest rąbnięte może tak przesłonić całą resztę. Naprawdę nie rozumiem skąd ta wiara że ludzie, którzy nie tylko nie mają żadnych zasad ale też nie mają nic do powiedzenia są warci zaufania.

Dlaczego w końcu ten Judasz był taki zły skoro po prostu wykazał się praktycznym myśleniem? Co mi po tych wszystkich ideach, skoro i tak w istocie liczy się tylko kasa?

Jeszcze raz napiszę: działania PiSu są tak absurdalne że jedynym sensownym wytłumaczeniem jest to że są elementem pewnej zabawy, rozrywki prowadzonej przez kogoś. Podstawimy ludziom kompletnych debili bez zasad, ośmieszmy ich, jawnie ich skompromitujmy ale dajmy też ludziom trochę kasy i będziemy mieć rozrywkę kiedy za pomocą ochłapów oddanych im z ich pracy sprawimy że uznają tych debili za przywódców ludu, którzy zdobędą najwyższe w historii poparcie.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz
30 marca 2019 23:34

To fakt  BEZSPORNY...

... ze dzisiaj  pan Kaczynski - oprocz znanej nam roli  "wielkiego stratega"  objawia narodowi kolejne swoje  wieeelkie wcielenie - mianowicie jako  OBIECOLOG  !!!

Rzeczywiscie pana Kaczynskiego przeciwnicy z sejmowych i rzadowych law... rozne pany na litere K, ale takze rozne tuski czy rostowskie to rzeczywiscie w dyscyplinie "obietnic przedwyborczych" moga mu tylko BUTY  CZYSCIC  !!!

A juz tak serio to wlasnie obserwujemy jak "naszysci" i kurwizor   ROZWALA projekt pana Kaczynskiego  o nazwie "PiS"... coby  zalapac sie do wysychajacego  BRUKSELSKIEGO  KORYTA  !!! 

zaloguj się by móc komentować

klon @smieciu 30 marca 2019 23:31
31 marca 2019 00:06

Zgadzam się z opisem sytuacji. I nie bronię PiS-u. 
To, co mnie drażni, to krytykanctwo. Ciągłe narzekanie. 
"No to weź się i zrób lepiej" -  chce się krzyczeć.
Ale na to SYSTEM nie pozwala?  To ja się pytam, w sposób bezwysiłkowy ma wszystko się stać?
To pozostaje tylko ...cud!  (Modli się ktoś chociaż ?) 

ps. A skoro pada pytanie o wyborcę PiS. To ja zadam inne. Czym różni się wyborca PiS od wyborcy KE?
Dlaczego w ostatnich miesiącach coraz częściej słyszę że PiS kupuje głosy wyborców? Czy nie jest zadaniem partii rządzącej spełniać oczekiwania "swojego elektoratu"? :-). Czy bardziej "nobilitujące" jest popieranie "idei  współnej Europy" ( która ma dla Ludu nad Wisłą określone zadanie - obsługa stacji benznowych dla Tir-ów jeżdżących ze wschodu na zachód ) od popierania partii "wyrównującej niesprawiedliwy podział dóbr" ?  :-)))
 

zaloguj się by móc komentować

klon @ewaryst-fedorowicz 30 marca 2019 23:25
31 marca 2019 00:21

Pan publikuje na blogu teksty swe abym mógł czyta je. Czyż nie? A skoro tak, to pozwala Pan "z automatu" komenty pod nimi umieszczać.


Czyli co? Jak nie przyklepałem Piątki,( nomen-omen,....nie przeginam czasem ? ) tom pisowiec?  Coś nie zaciemnia obrazu ? Ja rozumiem. Czasem człowiek musi, bo ....cisnienie za wysokie. 
Jednakowoż żale, że nadzieje z 2015 r. nie spełniły się przelewać na potencjalnych czytelników? Bez jakiegokolwiek dla nich bonusa ?  Że skojarzenie z maglem? Sorry, to przez ciągłe narzekanie z Pana strony. Gdyby choć Pana wpisy zachowały świeżość jaką raczył Pan oferować przed rokiem......ech. Plusa bym wtedy nie poskąpił.  A dziś ? Za dużo żółci, za mało dystansu......
Ale jest już wiosna. Może będzie lepiej ?

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @klon 31 marca 2019 00:21
31 marca 2019 08:24

@klon

W którym miejscu napisałem nieprawdę – no proszę wskazać, w ktorym?
Co, kłopocik?
No właśnie.

A zarzut, że w moich tekstach nie ma świeżości jest słodki: skoro piszę o towarze, który jest mocno nieświeży, to czym mają pachnieć, perfumą?

Prawda (jak to prawda) jest nieprzyjemna: odlot Kaczyńskiego, choć w wartościach bezwzględnych nie osiąga pułapu, jak 2 dni temu osiągnął Wałęsa ze swoimi kosmitami, to biorąc pod uwagę zupełnie inny poziom intelektualny, jaki ci dwaj panowie prezentują, Kaczyński plotąc co mu ślina na język przyniesie moim zdaniem Wałęsę de facto przegonił.

A moja rada - „nie czytać Fedorowicza!” jest jak najbardziej uprawniona:

ja Pańskich tekstów nie czytam – czytam tu wyłącznie Panterę (wszystkie teksty) i Coryllusa (nie wszystkie, bo mam nieustający deficyt wolnego czasu – bloguję, jak podaję w nagłówku, bo lubię, a nie bo muszę).

Pan przestane mnie czytać – Panu się poprawi!

I podtrzymuję mój komentarz napisany parę miesięcy temu do Coryllusa:

PiS na jesieni odda władzę.

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @ewaryst-fedorowicz
31 marca 2019 09:41

wooow toż mnie zaszczyt kopnął jak cholera... prorokuje pan... no cóż to całkiem możliwe, że PiS odda władzę zwłaszcza kiedy imperium galaktyczne przbędzie robić porządki plusami ujemnymi...

a propos obietnic, cosik pezel pitoli o 36 godzinnym tygodniu pracy...czy to oni wdroża czy marsjanie ? niema jak obietnice...

zaloguj się by móc komentować

Morsik @smieciu 30 marca 2019 23:31
31 marca 2019 10:49

"Dlaczego w końcu ten Judasz był taki zły skoro po prostu wykazał się praktycznym myśleniem? Co mi po tych wszystkich ideach, skoro i tak w istocie liczy się tylko kasa?"

Otóż to! Od lat dziesiątków mówiłem i powtarzałem, że tubylczej ludności nie potrzebne są datki i jałmużne rozdawane okazyjnie. Weźmy taki np. "fundusz socjalny" w "zakładach pracy": żrą się o te grosiwo tzw. pracodawcy, tzw. związki zawodowe i zwykli robole. Po co to? Nie wystarczy tak zapłacić za pracę, żeby te grosiwo i koszty jego obsługi były zbędne i wyśmiane? Nie lzia, bo pilnujący banksterzy takie płace muszą utrzymać, żeby handlarze mogli tubylcom chińską tanią tandetę rozdawać.

Do czego zmierzam. Po 1990 roku płace "menażerów" (nie poprawiać, bo to są wyżeracze wyżerki z menażek rządowych) wyskoczyły do średniej krajowej 100 000 złotych peelenów (moje!) na miesiąc. I ci mogą do Paryżie jeździć koafiury sobie robić.

Wystarczy zapłacić za pracę a żadne datki nie będą potrzebne! Że co? Że nie będzie czym głosów kupować? Ano nie będzie.

Na koniec: wyścig po kolejne 100 000 do sztucznego eutoparlamentu już mnie nie dziwi, kiedy nawet taki Senior Morawiecki, który ledwo się na nogach trzyma toczy ślinę, bo mu mało. Z rządu chcą uciekać, z parlamentu, z samorządów nawet, które - jak wiadomo - kasę dają niebotyczną. Nic, żadnej roboty, odpowiedzialności, jeno w samolotach się pomęczyć trochę trzeba. Bo w tym wyścigu hasełko "My Zmienimy Unię!" śmieszy mnie tak, jak nadzieja św. Jana Pawła II na to, że dezerterujący za granicę po nieco większe zarobki Polacy będą "ewangelizować" ludność jewropejską.

To wszystko przecież dla chleba, Panie, dla chleba!

zaloguj się by móc komentować

grudeq @ewaryst-fedorowicz
31 marca 2019 10:55

Proszę Pana, jakie jest konstruktywne słowo krytyki do sformułowania "pierdnięcie Trybunału UE" bo chciałbym jakoś konstruktywnie poddać Pana krytyce...no ale przecież nie napiszę że "Pana pierdnięcia mieniąc się publicystyką...są efektem manii PiS i osobistej awersji do Kaczyńskiego"

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @grudeq 31 marca 2019 10:55
31 marca 2019 11:30

@grudeq

Proszę nie udawać, że Pan nie wie, o czym jest mój tekst, bo Pan wie, ale skoro woli Pan czepiać się sformułowania precyzyjnie oddającego pasmo kapitulacji PiSu przed byle hucpą byle ambasady czy byle eurokraty, to nie mój kłopot.
O tym, kto ma manię PiS i osobistą awersję czy wersję do Kaczyńskiego, a kto ma rację - przekonamy się w maju i na jesieni. Cierpliwości.




 

zaloguj się by móc komentować

klon @Morsik 31 marca 2019 10:49
31 marca 2019 12:03

>> Od lat dziesiątków mówiłem i powtarzałem, że tubylczej ludności nie potrzebne są datki i jałmużne rozdawane okazyjnie. <<

Subiektywnie rzecz biorąc, jeśli ktoś określa obywateli Polski mianem "ludności tubylczej",  to odnoszę wrażenie, że samego siebie do tej grupy nie zalicza. Znaczy, kim jest?
Biorąc pod uwagę, że określenie "ludność tubylcza"  było często używane przez żołnierzy Jej Królewskiej Mości z Londynu względem jej "poddanych" znaczy że słowa te pisał agent MI6 lub jakiś pośredni jej paź? 
Wiele osób odcina się od przynależności do swojej grupy plemiennej. Rozumiem powody zwolenników POKO -  przenieśli swoje uczucia na Brukselęi  z nią łącząc swoją przyszłość. Czy tak jest tym razem ?
p.s. Uważam, że jeśli ktoś chce się dystansować, to uczciwiej będzie po prostu "się wyłączyć". Przestać obrażać - tak po prawdzie - samego siebie.

zaloguj się by móc komentować

orjan @smieciu 30 marca 2019 22:51
31 marca 2019 13:02

@smieciu

Poruszony do głębi Twoim krzykiem rozpaczy postanowiłem zaproponować nieco równowagi. W tym celu komentuję jak niżej, co napisałeś.

Na początku zwyczajnie nie trawiłeś – jednak na stole jest to co jest. Możesz więc cierpieć głód, albo jeść co innego z tego stołu. Nie ma uchylania się od tego wyboru chyba, że poprzez rzucenie na ten stół WŁASNEJ oferty. 

potem odrzuciły Ciebie nachalność i prymitywizm propagandy, - ale skoroś taki czuły, to opisz estetyczne wrażenia z konsumpcji stylu tutejszego felietonu skonstruowanego z doprawiania jadem każdego słowa. Smakuje taka treść?

następnie po prostu nie mogłeś już oglądać tych jawnych kłamstw. – „Jawne kłamstwo”, to takie, którego faktyczną niezgodność każdy widzi bez swojego wysiłku poznawczego i bez swoich szczególnych kwalifikacji poznawczych. Gdy zaś kontestujesz abstrakcyjnie, to stosowanie przymiotnika „jawne” jest wyłącznie nachalnym i prymitywnym propagandowym nadużyciem. Poza tym,

PiS: pieje i pieje, nie potrafi, wydziera, forsuje, obciąża, wyprawia, przekroczył

Czyny PiSu są: idiotyczne, żenujące, absurdalne, niemożliwe do komentowania, zmieniające rzeczywistość w cyrk …

aż zwyczerpały się możliwości wyrażenia sprzeciwu zawarte w języku polskim. W takim razie, skoro komuś języka nie starcza, to osiągnął szczyt autocenzury polegający na skapitulowaniu. Co wtedy jakieś ACTA2 szkodzić mu może?

=========

NB.: przedmiotem konstytucyjnej oceny może być dopiero implementacja ACTA2. Samo ACTA2 nie. Na razie ten unijny wytwór może być przedmiotem oceny tylko politycznej, którą PiS już uczynił wraz z deklaracją własnego zamiaru kierunku implementacji, a oprócz PiS na razie nikt więcej spośród konkurencji politycznej. Czy PiS miał milczeć?

 

zaloguj się by móc komentować

Morsik @klon 31 marca 2019 12:03
31 marca 2019 13:04

"klonowi" do sztambucha:

dla funkcjonariuszy i kolonizatorów ludność krajów pokomunistycznych jest ludnością tubylczą. Polaków szczególnie określam "ludnością tubylczą", bowiem Polska jest nadal krajem postkolonialnym i jeszcze długo takim pozostanie. Nasza "ludność tubylcza", nie mając nikogo innego w zamian, zgodziła się "demokratycznie" na hegemona zastępczego - Unię Europejską zarządzaną przez jednego z kolonizatorów - Niemcy, idącego pod rękę z Rosją posowiecką.

PS. Moje refleksje nie dotyczyły "ludności tubylczej" (co tak Waści ubodło) a jedynie jej gnębienia od lat. Więc może "na temat", proszę?

zaloguj się by móc komentować

orjan @ewaryst-fedorowicz 31 marca 2019 11:30
31 marca 2019 13:26

"O tym, kto ma manię PiS i osobistą awersję czy wersję do Kaczyńskiego, a kto ma rację - przekonamy się w maju i na jesieni. Cierpliwości."

To prawda. Aby jednak uniknąć późniejszych nieporozumień potrzebna jest już dzisiaj jasna deklaracja, czym zmierzymy tę oczekiwaną awersję lub wersję. Każdy zakład musi mieć bowiem jasność reguł rozstrzygnięcia.

Na przykład, jeśli PiS wybory przegra, to czy znakiem wyrażającym awersję do Kaczyńskiego będzie tryumf, a znakiem wersji do Kaczyńskiego będzie rozpacz, czy może odwrotnie.

Bukmacherzy nie muszą zaś zajmować się takimi szczegółami, gdzie w tym wszystkim jest i gdzie okaże się troska o Polskę. W ogóle, Polska obchodzić ich nie musi. Nieprawdaż?

 

zaloguj się by móc komentować

klon @Morsik 31 marca 2019 13:04
31 marca 2019 14:19


>>Polaków szczególnie określam "ludnością tubylczą"<< -  siebie znaczy też ?
Ależ bardzo "na temat" piszę, moim zdaniem.  Jeśli mawiać zaczniemy o sobie per "ludność tubylcza",  utrwalamy w sobie obraz kogoś, kto na szacunek nie zasługuje! Może to jeden z powodów niemożności zmian stanu umysłu, a co za tym idzie, wszelkich innych: samostanowienia, wolności, dobrobytu? Może to pozwoli na odrzucenie "gnębienia" ?

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @orjan 31 marca 2019 13:26
31 marca 2019 14:29

@orjan

Mój tekst jest o tym, o czym jest i nie dam się wciągnąć w semantyczne zabawy:
wiem, że to musi być dla pisowskich twardogłowych przykre, ale pierwsze głosowanie w maju, a następne jesienią i nawet oni widzą, że bulowa zakonnica w ciąży już weszła na pasy.

A co do troski o Polskę, to wystarczy obejrzeć w telewizji partyjno-rządowej "Wiadomości", by zrozumieć (wiem, jestem wymagający) jak z tą troską naprawdę jest.

 

zaloguj się by móc komentować

Morsik @klon 31 marca 2019 14:19
31 marca 2019 15:17

Dalej nic "w temacie". Tylko jojczenie. Może Waść wziąłby się za "odkolonizowanie" mentalności postkolonialnej naszych rodaków, ergo - "ludności tybylczej"? Jak podają mądrzy ludzie społeczności postkolonialne z zapaści gospodarczej wychodzą nawet w ciągu 15 lat. Niestety, wychodzenie z zapaści mentalnej jest znacznie dłuższe - trwa nawet ponad 60 lat. 

Zrób coś, Człowieku, żeby ten proces przyspieszyć i skończyć z uległością i bezmyślnością ludności tubylczej, jeśli już stanąłeś na wyżynach.

zaloguj się by móc komentować

grudeq @ewaryst-fedorowicz 31 marca 2019 11:30
31 marca 2019 15:25

Nie wydaje mni się, aby "pierdnięcie" miało walor "precyzyjnego sformułowania". Zupełnie pomijając już walor estetyczny. 

Niestety jesteśmy w Unii, i w tej Unii jest taki Trybunał, który nie coś tam sobie, tylko może nałożyć na nas karę finansową, albo uchylić nam przepisy. Mi się tez to nie podoba, ale taka jest rzeczywistość rzeczy i ignorowanie takiej rzeczywistości radosnym podpierdywaniem lub pisaniem "byle ambasady" lub "byle eurokraty" przypomina taką radosną publicystykę z 1939 roku, gdzie udowadniano, że my wygramy bo Niemcy sobie mogą popierdywać, nimi dowodzi Kapral Hitler, a nami Marszałek Śmigły Rydz.

Pozostaje jeszcze jeden zarzut. Z czego mi wiadomo w Hajnówce i w Białowieży.. Puszcza stoi.

W jednym ma Pan rację. Czas wszystko pokaże.  

zaloguj się by móc komentować

klon @Morsik 31 marca 2019 15:17
31 marca 2019 15:35

"Wyżyny" określasz Pan sam innych zaliczając do grona "ludność tubylcza" -sam tawiasz się ponad.  Skor takiż "nieuległy" na płaszczyźnie werbalnej, pochwal się Pan  dokonaniami na froncie walki o nieuległość, nim innym będziesz cele wyznaczać! 

 

zaloguj się by móc komentować

orjan @ewaryst-fedorowicz 31 marca 2019 14:29
31 marca 2019 16:22

@ewaryst-fedorowicz

Weszła ta zakonnica, czy nie weszła, coś z tych pasów jednak wyjdzie. Podoba się to komu, czy nie podoba, to co wyjdzie silnie wpłynie na dalszy los każdego z nas. Nawet na los tych spoglądających od zagranicznych zmywaków na tutejszych tubylców a już na ich emocje wpłynie na pewno. Dlatego, pytanie jest: kogo chciałbyś zobaczyć po drugiej stronie pasów?

Czy w maju, czy jesienią, na pewno zobaczymy PiS, albo PO i nic innego w rachubę nie wchodzi. Dlatego też, bez względu na ewentualną słuszność konkretnej krytyki, krytyka jednej z tych partii obiektywnie oznacza dziś propagandę na korzyść tej drugiej.

Reszta to są te semantyczne zabawy.

 

zaloguj się by móc komentować

lchlip @orjan 31 marca 2019 16:22
31 marca 2019 17:00

"....Dlatego też, bez względu na ewentualną słuszność konkretnej krytyki, krytyka jednej z tych partii obiektywnie oznacza dziś propagandę na korzyść tej drugiej.....

Dobre!
A to oznacza Po Prostu: nie krytykować bo to obiektywnie popieranie tych ONYCH.

I wierz tu człowiekowi klasykom "Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."
:)
 

zaloguj się by móc komentować

Morsik @klon 31 marca 2019 15:35
31 marca 2019 17:12

Ostatni raz, wiecej czasu nie mam na marnowanie.

Za walkę z pierwszą komuną (68-72) szukałem przez rok roboty po całej Polsce. Za walkę z drugą komuną (80-82) odsiedziałem blisko rok w trzech pierdlach (nie mylić z Arłamowem). W końcu za walkę z tą trzecią, europejsko-sowiecką, obecnie przez ogłupioną propagandą ludnośc tubylczą wielbioną jedynie za możliwość mycia garów bez wizy, jestem odrzucany na margines. Wystarczy.

Teraz ostatnia uwaga: gdzieś Waść wyczytał, że ja sie odżegnuję od tybylczej ludności? 

Czytać trzeba wszystko, nie tylko tytuł i lead. I czytać ze zrozumieniem.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Morsik 31 marca 2019 10:49
31 marca 2019 17:14

Swietny komentarz...

... ale najlepszy jest ostatni akapit... a z haselka pana Kaczynskiego "My zmienimy Unie" -  to zwyczajnie mozna kolki i czkawki ze smiechu dostac  !!!

To co widzimy to zwyczajny  wyscig  calego okraglostolowego  i pookraglostolowego  czerwonego  POMIOTU   PO  KASE... i nic wiecej  !!!

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @grudeq 31 marca 2019 15:25
31 marca 2019 17:25

@grudeq
 

1. Panu się "nie wydaje", a mnie - i owszem.
2. W kwestii Puszczy Białowieskiej  Panu wiadomo jedno - a leśnikom coś zupełnie przeciwnego:  link z marca br
http://wgospodarce.pl/opinie/60649-sukces-ekologow-puszcza-ginie-i-juz-sie-nie-odrodzi
3. Jeśli ktoś małpuje sanację, to właśnie PiS, tyle, że jak za Rydza śpiewali "nasze małe żołnierzyki na granicy stoją , i śpiewają bolszewikom, że się ich nie boją" , to teraz zamienili "bolszewikow na "ruskich"
(o Niemcach śpiewać im nie wypada, bo są razem z nami w NATO :-D
Poseł Rzymkowski nazwał PiS  "grupą rekonstrukcyjną Sanacji" - pyszne!
4. " Niestety jesteśmy w Unii, i w tej Unii jest taki Trybunał, który nie coś tam sobie, tylko może nałożyć na nas karę finansową, albo uchylić nam przepisy."
Pan to powie Prezesowi Kaczynskiemu, który tak dziarsko zapowiadał wstawanie z kolan, a do (cytując pisowskiego ministra obrony, Sikorskiego Radka) "robienia łaski Ameryce" dołożył jeszcze Izrael

zaloguj się by móc komentować


ewaryst-fedorowicz @orjan 31 marca 2019 16:22
31 marca 2019 17:55

@orjan
 

PO-PIS to dwie strony tej samej, fałszywej monety, wybitej w mennicy Cioci Magdalenki i dlatego jest mi dokładnie obojętne, kto będzie miał nad Wisłą daną "licencję na mordotrzymanie" (cytat z twitterowicza)

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 31 marca 2019 17:55
31 marca 2019 18:05

Dokladnie tak  !!!

I dlatego lepiej posiedziec w domu niz glosowac na KOGOKOLWIEK z tej POPiS'owej bandy i ich kolejnych "wcielen partyjnych".

zaloguj się by móc komentować

klon @Morsik 31 marca 2019 17:12
31 marca 2019 20:27

Chwała Bohaterom! 
To jedno.
Czym innym jest, jeśli ktoś pisze per "Oni" ( ludność tubylcza ) - siebie z tego grona wyklucza.
Amen.

zaloguj się by móc komentować


szarakomorka @ewaryst-fedorowicz 31 marca 2019 11:30
31 marca 2019 22:13

Pan to by porządził, prawda?

Najśmieszniejsze jest to jak "mały Kazio wyobraża sobie rządzenie" - był taki Kazio. ;-)

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @ewaryst-fedorowicz
31 marca 2019 22:28

@szarakomórka

Był - sam Prezes Kaczyński mu dał porządzić. Ot - ma rękę do ludzi :-D
A ja jestem człowiek dobrze wychowany, toteż ustępuję pierwszeństwa Prezesowi Kaczyńskiemu - niech się już nie czai i porządzi! Niech pokaże, co potrafi! :-D

Dobrej nocy!

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @ewaryst-fedorowicz 31 marca 2019 22:28
31 marca 2019 22:35

A ja myślałem, że mówimy o "królu europy".

 

zaloguj się by móc komentować

smieciu @Rozalia 31 marca 2019 21:06
31 marca 2019 23:19

Dzięki Rozalia bo czasem myślę że tylko ja nie potrafię się znaleść w tym cyrku absurdu...

I też zawsze przypomina mi się ietne ujęcie tej kwestii przez Orwella w „Roku 1984”. Double Thinking. Nie ważne jest że ludzie mają wyłożone na dłoni jak jest w istocie. Po prostu nie są w stanie tego przyswoić. Dlatego ich mózg załącza im to drugie myślenie. Kiedy logika i fakty są gdzieś zepchnięte na bok i pojawiają się jakieś niemożliwe, dziwaczne wytłumaczenia które mają usprawiedliwić ten program, który im wtłoczono do mózgu. Muszą tak robić, nie mają wyjścia gdyż w przeciwnym wypadku musieliby uznać że wszystko w co wierzyli, w co sobą w jakiś sposób zainwestowali okazało się kłamstwem. Że w istocie nie rozumieli niczego. Że nie myśleli, nie rozumowali a jedynie okazali się być wynikiem zaprogramowanego przez System medialnego prania mózgów.

W sumie to dość pokręcona sprawa. Być może zwyczajnie część ludzi ma w tej akurat kwestii założone blokady nie do przeskoczenia. Jednak z drugiej strony System czyni tyle wysiłku by im jednak umożliwić dotarcie do prawdy że tkwienie w tej rzeczywistości absurdu, zwłaszcza zaglądając w miejsca takie jak te, sprawia że mają coraz mniej na swoje usprawiedliwienie.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @szarakomorka 31 marca 2019 22:35
1 kwietnia 2019 08:08

@szarakomórka
Tak to jest z tym pisowskim myśleniem:  "Kazio" w polskiej polityce jest tylko jeden - Marcinkiewicz.
Wystrugany przez Prezesa Kaczyńskiego w porywie rzeźbiarskiej pasji :-D :-D :-D

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować