-

ewaryst-fedorowicz : Reklamiarz sum! Po 20 latach marketingu komercyjnego w marketingu politycznym robię. Bloguję bo lubię.

Spadły maski – i wypadły kneble

Nic już nie będzie tak jak było – nic.

Po brutalnej agresji Izraela na Polskę nie będzie fikcji strategicznego sojuszu, a jej miejsce zajmie totalna nieufność do wszystkich polskich polityków głoszących nadal tę fikcję, bez różnicy czy będą ometkowani literami PO, PiS, PSL czy inna…. (i tu padają słowa powszechnie uznane za precyzyjne).

Po izraelskim ataku mającym znamiona dyktatu w stosunku do kolonii, nie będzie kłamstwa o żydowsko-polskiej przyjaźni, choćby codziennie media rządowe i opozycyjne (bez względu na to, kto będzie rządził, a kto czekał na swoją kolejkę przy korycie) wtłaczały Ciemnemu Ludowi obowiązkową porcję propagandy, bo Ciemny Lud oberwał po twarzy od izraelskiej ambasador, od izraelskiego premiera, od izraelskich deputowanych i od ich amerykańskich kumpli i ma tego policzkowania dość.

Ciemny Lud zobaczył na własne oczy, i to na ekranach wszystkich telewizorów w Polsce, a nie na monitorach laptopów należących do niszowej grupy realistów, zwanych dla stygmatyzowania oszołomami lub/i antysemitami, że Żydom spadły maski, spod których wyłoniła się twarz Izraelczyka wychowywanego w nienawiści do Polski przez cały system edukacji i propagandy, jakim dysponuje państwo Izrael,

a który to system produkuje takich nienawistników jak Tzipi Livni, była minister finansów, która ogłosiła, że Polacy dwukrotnie napluli nam w twarz i wystosowała również apel, w którym wzywa państwa Unii Europejskiej do reakcji wobec działań władz w Polsce,
czy jej kolega minister, kłamca oświęcimski Ja’ir Lapid, który napisał o „polskich obozach śmierci” i nałgał o babci zamordowanej rzekomo w Polsce przez Niemców i Polaków.

***
Danie przez Izrael Ciemnemu Ludowi po twarzy spowodowało efekt zupełnie dla bijących niespodziewany:

Polakom wypadły kneble!

Kneble politycznej poprawności, pedagogiki wstydu – jak zwał, tak zwał, a najkrócej rzecz ujmując kneble strachu przed uderzeniem:

pałką tym razem, a pałka ta nosi nazwę antysemityzm.

Nastąpił wysyp świadectw nie tylko heroicznych (bo ryzykowanie śmiercią własnej rodziny wymagało heroizmu) postaw Polaków, ale i (co wywołało przerażenie nie tyle wśród izraelskich i żydowskich, ale polskich elit) podłych, zdradzieckich nawet zachowań Żydów w stosunku do Polaków, i to nie tylko w aparacie UB i Informacji Wojskowej po tzw wyzwoleniu, ale już po 17 września 1939 w ramach współpracy z okupującymi ponad połowę Polski sowietami, że przez ostatnich 79 lat tyle się nie wysypało.

A było to i służenie sowieckim oddziałom pomocą przy zdobywaniu Grodna, wskazywanie im obejść, skrótów, słabych punktów obrony, ale i wyłapywanie i mordowanie polskich żołnierzy, policjantów, samosądy na polskich inteligentach, urzędnikach, a i sąsiadach – chłopach.

Było szpiclowanie na rzecz sowieckiego okupanta, sporządzanie list do aresztowań czy późniejszych masowych deportacji.

Ale największym przełomem stało się otwarte mówienie o żydowskich szmalcownikach czy kolaborantach – od szefów Judenratów, po okrutną, żydowską policję w założonych przez Niemców gettach, aż po szpiegujące niosących pomoc Żydom Polaków, a pracujące pod opieką gestapo żydowskie specgrupy, jak choćby złowroga Trzynastka z Leszna w warszawskim getcie.

Płaczą Wildstein młodszy

i stary komuch Targalski (z bardzo porządnej stalinowskiej rodziny),


że interes się idzie trzepać.

***
Osobnym zagadnieniem stała się tak ukrywana jeszcze kilka dni temu przed Ciemnym Ludem kwestia obłąkanego zupełnie haraczu, jakiego od Polski żądają żydowscy rekieterzy (guglować młodzi, guglować).

Słowa-tabu, jak uchwała 447 Senatu USA czy Deklaracja Terezińska, podpisana – a jakże – przez rząd Tuska przestały być tabu i nawet komercyjnie niepokorni Karnowscy nie byli w stanie udawać dłużej, że tych słów (i związanego z nimi śmiertelnego zagrożenia dla Polski) nie ma.

A chodzi tu o przynajmniej 65 miliardów $, SZEŚĆDZIESIĄT PIĘĆ MILIARDÓW DOLARÓW (to tak na początek) okupu, który mamy zapłacić żydowskim organizacjom biznesowym (zwanym „pozarządowymi”), żeby nas zostawiły w spokoju (do czasu, gdy wystąpią z żądaniem zapłacenia kolejnej raty).

I tak naprawdę to jest największa korzyść, jaka wynikła z izraelskiej napaści na Polskę:

bo teraz każdy polski rząd, który spróbuje ten okup po cichu żydowskim rekieterom zapłacić, czyniąc nie nas i nasze dzieci, ale prapraprapra….wnuki pariasami we własnym kraju, wyleci w kosmos przy pierwszym głosowaniu (nie mylić z wyborami, po takich w PRL-bis nie ma, jako ze Ciemny Lud dostaje pod nos partyjne listy, na których partyjni kacykowie wpisują nazwiska swoich – pardon maj Frencz – przydupasów).

Owszem, będzie można ten haracz zapłacić jawnie, ale wtedy, to już władza będzie musiała wprowadzić w Polsce rządy terroru, z wszelkimi tego konsekwencjami, bo drugiej grubej kreski  to już nie będzie.

Co zatem powinni teraz zwykli Polacy zrobić?

A włączyć o 21.00 telewizję TRWAM i podczas Apelu Jasnogórskiego podziękować Matce Boskiej Częstochowskiej, że jej syn swoim rodakom rozum odebrał!

Amen (to po hebrajsku).

 

http://telewizjarepublika.pl/skandaliczny-wpis-bylej-minister-finansow-izraela-polacy-dwukrotnie-napluli-nam-w-twarz,60081.html

http://natemat.pl/228569,jair-lapid-z-izraela-o-polskich-obozach-smierci-i-babci-nie-mowi-prawdy
https://wpolityce.pl/polityka/380063-wielu-obawia-sie-ustawy-447-a-wieksze-problemy-mozemy-miec-z-podpisana-w-2009-r-przez-rzad-tuska-deklaracja-terezinska

 



tagi: jerzy targalski  holocaust  izrael  komercyjnie niepokorni  david wildstein  deklaracja terezińska  judenraty  uchwała 447 senatu usa  german death camps  ustawa o ipn 

ewaryst-fedorowicz
6 lutego 2018 21:59
67     10069    6 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

adamo21 @ewaryst-fedorowicz
6 lutego 2018 22:24

Nic ująć,  a dodać zawsze można, bo jest tego bądź ile.

PS Polskie wycieczki do Israela powinny być eskortowane przez coś w rodzaju BOR, ale nie sądzę żeby ktoś miał ochotę tam jechać i wystawiać się na ukamieniowanie, oplucie i inny rodzaj nienawistnej agresji ze strony tambylców.

PS PS Min Gliński mógłby zafundować polskiej młodzieży szkolnej tłumaczenie 'przewodników', z których israelska dziatwa czerpie przedpielgrzymkową wiedzą na temat Polski, Polaków, historii starej i nowej oraz przyjaźni między narodami. Nota bene byłoby dobrze gdyby on sam przeczytał te dzieła. 

PS PS PS Jak widać dodawaniu może nie być końca. 

zaloguj się by móc komentować

tadman @adamo21 6 lutego 2018 22:24
6 lutego 2018 22:32

Gliński? Schował się w mysią dziurę, aby nieostrożnym słowem nie narazic się żadnej ze stron.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @adamo21 6 lutego 2018 22:24
6 lutego 2018 22:37

@adamo21
Gliński z nimi jest "zafriendowany".
Ale wychodzi na to, że "Bóg naszych Ojców i dziś jest nad nami!" :-)

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @tadman 6 lutego 2018 22:32
6 lutego 2018 22:37

@tadman
on jest ślisssssski....

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @ewaryst-fedorowicz
6 lutego 2018 22:43

http://www.newsweek.pl/swiat/ronald-lauder--filantrop--milosnik-sztuki--szef-swiatowego-kongresu-zydow,104264,1,1.html

Od lat kilku prowadzę konsekwentna, choć nierówna walkę z powyższym osobnikiem. Nie kupuje kosmetyków firmy Estèe Lauder i kogo mogę do tego zniechęcam. Jego matka sprzedawała swoje luksusowe śmierdzidla i miała głęboko gdzieś, składana na ołtarzu czerń żydowską. Jej bezczelny syn żąda od Polaków finansowego zadośćuczynienia za Holokaust. Bojkot tego pochodzenia marek  handlowych i czarny PR  na dużą skalę. Nie tylko w Polsce,  bo nas już ożarli do kości,  ale na całym świecie. 

 

zaloguj się by móc komentować

tadman @ewaryst-fedorowicz
6 lutego 2018 22:54

Ciekawa sprawa z Dawidkiem. Przed tą sytuacją zdarzało mi się widzieć, słyszeć, czy czytać wpypowiedzi Dawidka i o czym by nie była dyskusja to próbował ją zwekslować na sprawy go zywotnie interesujące n.p. antysemityzm. Tropił go u nas ostro, a teraz wystawia nam świadectwo przyzwoitości.  Ha, ha, ha.

A Cippi Liwni najpierw słuzyła w wojsku, potem była w Mossadzie. Ciekawe, że wielu polityków stamtąd ma za sobą podobną drogę do polityki.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @tadman 6 lutego 2018 22:54
6 lutego 2018 23:02

Dlatego Dawidek się wkurza, że przegięli i robi to co zwykle robią, kiedy się przestrasza, pochwali i stanie na czele procesji. Brawo on.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @ewaryst-fedorowicz
6 lutego 2018 23:06

Znaczy się,Lipid pojechał numerem  ''na wnuczka''...

zaloguj się by móc komentować


Art @ewaryst-fedorowicz
6 lutego 2018 23:32

Nielubiany tu i ówdzie ks.prof.Guz: https://www.youtube.com/watch?v=RGOA7EYZNx4&feature=youtu.be

Oglądałem też dwa wystąpienia naszego J.Orła (Orzeła).U Karnowskich z jakimś Żydem rozochocony,puszczający perskie oczko nie wiadomo do kogo.Potem U Ronina z miną srogą,jakby oczekiwał,że za chwilę spadnie na nas bomba nuklearna z Izraela.Udający,niczym Janecki,że wie o wiele więcej,ale powiedzieć nie może motłochowi (polskiemu,oczywiście),bo motłoch nie zrozumie.A wyszło mu,że te $65 mld to przecież byle co,to tyle co Polska jako państwo ściągnęła podatkami z poddanych przez kwartał i lepiej zapłaćmy to i będziemy mieć spokój.(Na jakiś czas.)Inaczej to oni zażądają nawet $800mld.I to jest główne przesłanie Orła.Zapłaćcie.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @ewaryst-fedorowicz
6 lutego 2018 23:39

Raczej myślą, że już stać ich na to.

"My nie chcemy żebyście nas lubili, tylko żebyście się nas bali. To trwalsze uczucie." Powiedział do ks. Chrostowskiego pewien żyd  z Rady ds. Stosunków Polsko-Żydowskich.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Rozalia 6 lutego 2018 22:43
6 lutego 2018 23:55

@Rozalia
To wyjątkowy typ - ja lubię podczas podróży w prezencie kupowac pachnidła, ale zawsze uważam, by nie kupic nic EL

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @tadman 6 lutego 2018 22:54
6 lutego 2018 23:57

@tadman
DW to łowca ruskich agentów i druh neobanderowców.
Niewiele potrafi (a pisac,  to już z pewnością), ale z takim nazwiskiem to moze życ sobie miło na koszt podatników. Ot - męski wariant Romaszewskiej :-D

zaloguj się by móc komentować


ewaryst-fedorowicz @Art 6 lutego 2018 23:32
7 lutego 2018 00:05

@Art
ja temu panu poświęciłem trochę miejsca w tekście o tym, jak go Targalski wykiwał:
http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/wrogie-przejecie-ruchu-kontroli-wyborow

A co do 65 miliardow $: dziecko wie, że to zaliczka - oni są jak dren zalożony do bebechów

zaloguj się by móc komentować

Paris @tadman 6 lutego 2018 22:32
7 lutego 2018 00:05

A jak wyjdzie z tej dziury...

... to juz powinna czekac  na tego  "premiera technicznego"  DYMISJA...  czyli  WON  od koryta...

... on +  Gawin + Sellin -  wszyscy  WON  !!!    To takie niezbedne minimum.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Rozalia 6 lutego 2018 23:39
7 lutego 2018 00:10

@Rozalia
Księdza Chrostowskiego wyszczuli za błogosławieństwem agenciaków z Episkopatu.
Ale powiem tak: OK, chcą strachu - to niech teraz Kaczynski wyduka z siebie, że będzie ta droga do mitycznego sukcesu jeszcze bardziej kręta, niż wydukał 3 tygodnie temu.
Chyba, że stawia na masową ucieczkę polskiej młodzieży, dosiedlenie kolejnych milionów Ukraińców i wtedy jest pozamiatane.
A on jest do tego zdolny, bo ma specyficzną (tak to ujmę) osobowość

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @Art 6 lutego 2018 23:32
7 lutego 2018 00:18

Wysłuchałem poniedziałkowego Orzeła, bo Janecki nie miał odwgi wejść do snopowiązałki. Potępił RAZa, i na zakończenie tłumaczył jak to te 65mldy są tylko drobiazgiem w porównaniu do korzyści jakie wynikałoby z wypłacenia ich 'nietykalnym'. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @tadman 6 lutego 2018 22:54
7 lutego 2018 00:22

Tak...

... tez zem sie zdziwila temu detemu boCHaterstwu Dawidka, syna pana Bronislawa Wildstein'a.  No, po wpisie widac, ze Dawidek ooostro  pojeHal z narodem wybranym.  Tez kojarze go sobie i przypominam jako zdeterminowanego  TROPICIELA  antysemityzmu polskiego... zwlaszcza we "fladrze"...

... ooooo, rogi mu mocno urosly zwlaszcza jak "dobra zmiana" doszla do koryta... a teraz taaaka  metamorfoza  !!!

Sie  Mosiek zmienil... wprost  blyskawicznie  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Paris @Rozalia 6 lutego 2018 23:02
7 lutego 2018 00:25

Tak...

... pluj w twarz - to powie, ze mzawka... aby dalej na czele procesji stac... taka to srakiewiczowska tradycja... brawo on  !!!

zaloguj się by móc komentować

JK @ewaryst-fedorowicz 7 lutego 2018 00:10
7 lutego 2018 00:32

Coś w tej wypowiedzi brzmi mi Pańska osobista uraza do Jarosława Kaczyńskiego

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 6 lutego 2018 23:55
7 lutego 2018 00:44

Tez mialam przygode z EL...

... jedna Francuzka kupila mi kiedys prezent pod choinke... maskare do rzes i szminke marki EL... bylo to jakies 4-5 m-cy przed choinka.  W miedzyczasie rozmow ze mna szybko wywnioskowala, ze mam silne "uczulenie na Moskowatosc"... zreszta jak wiekszosc Polakow... i w dniu wreczenia tego prezentu, tuz przed Noel'em, przeprosila mnie, ze sama nie wymienila tego prezentu, bo nie miala czasu, bo o moim upodobaniu dowiedziala sie zbyt pozno... ale w oryginalnym opakowaniu jest paragon i ona mnie prosi zebym poszla do butiku i sobie wymienila... no i tak zrobilam, ze wymienilam sobie te 2 rzeczy EL na 4 Lacome + dodatkowy prezent 'gratuit' za kupno wlasnie tej marki... i bylam jeszcze bardziej zadowolona... ta Francuzka tez.

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @adamo21 6 lutego 2018 22:24
7 lutego 2018 01:15

Wycieczek chyba wiele nie było ale były i są pierlgrzymki do Ziemi  Świętej. Chyba na  żądanie strony izraelskiej, polscy pielgrzymi są obowiązkowo zaprowadzani do jakiegoś muzeum żydowskiego w Jerozolimie, zanim udadzą się na właściwą pielgrzymkę czyli na Drogę Krzyżową czy na Górę Tabor. Co ciekawe część a może nawet całość pielgrzymek polskich jest organizowana przez pewien zakon we wspólpracy z turystyczną firmą  arabską. Dzięki takiemu "mykowi" nawet w czasach największego zagrożenia w Izraelu, kiedy Amerykanie i Niemcy kasowali rezerwacje wycieczkowo-pielgrzymkowe - Polacy jeździli bez problemów i bez zagrożeń.  Teraz, kiedy jest "mur przyjaźni" jakoś sobie nie wyobrażam podróżowania po Ziemi Świętej. Wystarczyły mi blokady na drodze do Betlejem i punkty kontrolne. Sprawiało to wrażenie jakiejś sztucznie wytwarzanej histerii.

PS. Histeria się rozszerza: organizacje żydowskie w USA nawołują swoich członków do pisania listów do kongresmenów, żeby "wywierali naciski na Polskę w sprawie ustawy". Chyba jakaś niezła piramida finansowa się zachwiała a nawet się wali.
 

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @pink-panther 7 lutego 2018 01:15
7 lutego 2018 01:59

Ksiądz u sobotniego Karnowskiego opowiadał o sytuacji kiedy tam (israel)  drogowe kontrole wojskowe radośnie salutowały jeśli im oznajmiano, że grupa jest 'religijna z niemiec'... A było to tylko sprytne kłamstwo arabskiego przewodnika katolika - grupa była z Polski. Wszyscy inni byli kontrolowani.

Ja miałem nosa, zawsze zastrzegałem się, że nigdy tam nie pojadę, i dalej dotrzymuję słowa. Widziałem israel na doc. Netflixie. Ten ich arbskosemicki chaos mi nie odpowiada... nie przemawia do mnie.

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @pink-panther 7 lutego 2018 01:15
7 lutego 2018 02:02

'obowiązkowo zaprowadzani' to było u sowietów, do truchła lenina na placu czerwonym... też nie byłem. 

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @valser 7 lutego 2018 01:05
7 lutego 2018 02:04

Ja wprowadziłem jeszcze lepszą zasadę: Niemieckiego nie kupuję. 

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @adamo21 7 lutego 2018 02:04
7 lutego 2018 02:38

Wybaczcie te moje 'wpisy', to kwestia czasu i różnicy czasu.

zaloguj się by móc komentować

marek-natusiewicz @adamo21 6 lutego 2018 22:24
7 lutego 2018 06:26

Na Glińskiego nie ma co liczyć! Może ktoś sarzutnie się podejmie!?

zaloguj się by móc komentować

marek-natusiewicz @ewaryst-fedorowicz 6 lutego 2018 22:37
7 lutego 2018 06:27

Zawsze był, tylko niektórym wydawało sie, że są mądrzejsi...

zaloguj się by móc komentować

marek-natusiewicz @tadman 6 lutego 2018 22:54
7 lutego 2018 06:29

Ta droga nie jest "ciekwa", a jedynie normalna - od Mossadu do Knesetu!

zaloguj się by móc komentować

marek-natusiewicz @valser 6 lutego 2018 23:13
7 lutego 2018 06:30

Inteligentni? To gruba przesada. Jedynie doświadczeni życiowo i bez naszych zasad.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @pink-panther 7 lutego 2018 01:15
7 lutego 2018 08:11

wyjety został zwornik z tej wielopiętrowej konstrukcji

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @JK 7 lutego 2018 00:32
7 lutego 2018 10:21

@JK
" w tej wypowiedzi brzmi mi Pańska osobista uraza do Jarosława Kaczyńskiego"
Obawiam się, że w tym momencie Pan pochlebia Presowi Kaczyńskiemu :-D

Ale skoro Pan tak ufa temu Prezesowi, to niech Pan zobaczy, jak Prezes Kaczyński ucieka przed tematem uchwały 447 senatu USA:

Ostatnie pytanie na poniższej konferencji prasowej (10:40):

https://www.youtube.com/watch?v=ravx4OpWVkE

Ciekawa odpowiedź.


(link dzięki Zadziorny-Mietek)

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @marek-natusiewicz 7 lutego 2018 06:27
7 lutego 2018 10:25

@marek-natusiewicz

no, był, ale nie zawsze miał czas spojrzeć w dół. A teraz chyba jednak spojrzał.

zaloguj się by móc komentować

eska @ewaryst-fedorowicz
7 lutego 2018 13:41

Zawsze uważałm, że Polacy mają do Żydów stosunek sentymentalny - albo nabożny (filosemityzm) albo histeryczny (antysemityzm). Czyli albo ich nie doceniają albo przeceniają.
Może nareszcie wyjdziemy z tych kompleksów i lud się czegoś nauczy, czyli że "koń, jaki jest, każdy widzi". I stosownie do tego trzeba z nim postępować.

Żydzi są mistrzami gry na emocjach, a Polacy są zakompleksieni. Tym razem Izrael przestrzelił totalnie i oby to nareszcie jakoś zadziałało na te nasze kompleksy i sentymenty.

 

zaloguj się by móc komentować

eska @ewaryst-fedorowicz 7 lutego 2018 00:05
7 lutego 2018 13:47

A przy okazji Targalskiego..

Źle sie facet podłączył, niestety - Macierewicz padł, broni z Izraela nie będzie. Teraz decyduje Morawiecki z Johnym Danielsem, czyli jednak Orzeł górą :))))

zaloguj się by móc komentować

Arek @ewaryst-fedorowicz
7 lutego 2018 14:12

znalezione w sieci:

" Izraelska ex-minister edukacji o pisaniu historii na nowo

Pewnego dnia, kiedy jeszcze byłam ministrem Edukacji, zadzwonił do mnie ówczesny premier Ehud Olmert i poprosił mnie o coś nietypowego.
Prezydent Polski Lech Kaczyński składa wizytę w Izraelu i chce spotkać się z ministrem Edukacji.
Zgodnie z tradycją przywódcy odwiedzający Izrael spotykają się z szefem rzadu, prezydentem, ministrem spraw zagranicznych albo obrony ale nie odwiedzają biura ministra Edukacji.
Kaczyński nalegał, dążył do tego spotkania, i nie miało to być spotkanie kurtuazyjne ale chciał długiej wnikliwej rozmowy.
Proszono mnie żebym zarezerwowała dla Niego aż dwie godziny.
Kaczyński wszedł do mojego biura szybkim krokiem. Niski mężczyzna, zdeterminowany, z siwymi włosami i płonącymi oczyma.
Ukłonił się lekko i usiadł.
Byłam zaintrygowana.

Co pani wie o historii Żydów w Polsce - zapytał.
Tysiąc lat wspólnej historii żydowsko - polskiej, co pani wie o tym?
Prawdę mówiąc wiem dużo o końcu, a mało o początku - odpowiedziałam z wahaniem.
Powiem pani... powiedział, i rozpoczął szczegółową i fascynującą lekcję historii. Wiesz, dlaczego przed wojną było tak wielu Żydów w Polsce- zapytał.
Nie czekał na odpowiedź, Polacy zaakceptowali Żydów i przyznali im prawa, których nie mieli w innych krajach; W Polsce były miasta i miasteczka, w których Żydzi stanowili większość; Naród polski nie uważał Żydów za wrogów. Zamierzam stworzyć muzeum, które będzie badać te setki lat - setki lat wspólnego życia, które skończyły się obozami śmierci.
Koniec tej historii jest straszny, ale trzeba opowiedzieć ją do końca.
Nie neguję tego, co wydarzyło się w obozach zagłady, ale trzeba pamiętać, że gdyby naziści nie doszli do władzy w Niemczech, nie byłoby w Polsce obozów koncentracyjnych. Polacy nigdy nie dążyli do eksterminacji Żydów.
Naziści nas okupowali, kontynuował, Polskę rozszarpali na strzępy. Moi rodzice byli członkami polskiego podziemia - co pani wie o polskim oporze przeciwko nazistom? Co pani wie o powstaniu w Warszawie? Co pani wie o prześladowaniu polskiej inteligencji? Co pani wie o zniszczeniu Starego Miasta w Warszawie? Zniszczyli ją doszczętnie, Nie zostawili w nim kamienia na kamieniu.
Nie mówię, że wszyscy byliśmy sprawiedliwi. Byli Polacy, którzy chętnie współpracowali, u innych ta współpraca wynikała z obojętności, inni współpracowali ze strachu a byli też tacy, którzy walczyli.
Byliśmy narodem okupowanym, Polacy przegrywali bitwę po bitwie, w II wojnie światowej zginęło sześć milionów Polaków, z czego połowę stanowili Żydzi. Cała ludność polska ucierpiała z powodu niemieckiej okupacji, Polacy zostali wypędzeni ze swoich domów, setki tysięcy wysłano do Niemiec na przymusową pracę, wielu z nich nie wróciło. Nie usprawiedliwia to współpracy z nazistami, nawet zabijania jednego człowieka!
Wziął głęboki oddech, ja też westchnęłam. Minęła godzina, a ja wciąż nie powiedziałam ani słowa.
Rozumiem ten straszny ból i silne pragnienie, aby nie zapomnieć o tym co się wydarzyło, powiedział Kaczyński, ale Niemcom wybaczyliście.
Przebaczyliście im, ponieważ mieli pieniądze, aby Wam zapłacić, kupili Wasze przebaczenie za pieniądze. My byliśmy biedni, żyliśmy pod rządami Sowietów, więc nie mogliśmy Wam nic zaoferować, a wy w sposób cyniczny podjęliście decyzję obarczyć właśnie Nas winą.
Wysyłacie swoich uczniów do Polski, chodzą po naszych ulicach, machają izraelskimi flagami, zioną nienawiścią i strachem, patrzą na nas jak gdyby zobaczyli diabła, a potem udają się do Berlina, aby tam się bawić . I oni są szczęśliwi w Berlinie, siedzą w kawiarniach niedaleko siedziby Gestapo i czują się komfortowo. W Niemczech widzą kulturę i sztukę, u nas widzą tylko martwe ciała.

To wy piszecie historię na nowo , podniósł głos nagle, wyglądał na wyczerpanego i rozgniewanego. Celowo chcecie rozmyć różnicę między wstrząsającymi świadectwami o Polakach, którzy mordowali i masakrowali Żydów, a faktem, iż naród polski i ówczesny rząd Polski nigdy nie wypowiedział wojnę przeciwko Żydom ani ich eksterminacji - polityka eksterminacji była oficjalną niemiecką polityką.
Szanuję i rozumiem ból ofiar, ale my także byliśmy ofiarami. Nasza historia jest historią porażek: Polska była okupowana, została podzielona, przechodziła z rąk do rąk. Teraz Polska jest niepodległym krajem, a ona (Polska) napisze swoją historię jeszcze raz, jak to przystało na wolny naród.

Znów odetchnął, badając moją reakcje na jego słowa. Był aktorem w przeszłości i wiedział, jaką moc mają słowa i jak ich używać . Teraz odchylił się, pozornie zrelaksowany i z uśmiechem: "Nic nie mów, tylko przyjedź do Warszawy" - powiedział i odszedł.

Odwiedziłam Warszawę. Cel mojej trzydniowej wizyty był tylko jeden: zobaczyć II wojnę światową z polskiego punktu widzenia.
Podążałam ścieżką polskiego podziemia, słuchałam opowieści o zniszczeniach Warszawy, widziałam zdjęcia i filmy z umierającego miasta oraz głodującej i pokonanej lokalnej ludności żyjącej na zbombardowanych ulicach. Poszłam zobaczyć więzienia, w których przetrzymywano przedstawicieli polskiej inteligencji i przeciwników nazistów , rozmawiałam z wychowawcami i historykami.
Dumnie pokazali mi, gdzie znajdować się będzie Muzeum Żydów. Każdy wieczór kończył się kieliszkiem wódki i gęstą, smaczną polską zupą oraz rozmową z polskim Ministrem Edukacji, który mi towarzyszył. Jego ojciec, jak mi powiedział, był polskim partyzantem rannym w czasie wojny. Został poparzony koktajlem Mołotowa, kiedy próbował nim rzucić, w konsekwencji czego został okaleczony, a w końcu zmarł w strasznych cierpieniach.

Każdego ranka musiałam się zastanawiać się, czy w poruszających słowach Kaczyńskiego jest jakaś prawda.
Ostatniego wieczoru zapytałam moich gospodarzy, czego oczekują po mojej wizycie?
Chcemy, abyś pamiętała, że to nie my zainicjowaliśmy Holokaust,
Chcemy aby wasze dzieci, które przyjeżdżają odwiedzić obozy patrzyły na nas inaczej, chcemy żeby spotykali się z polską młodzieżą, która jest dowodem, na istnienie innej Polski. Chcemy, abyście traktowali nas jak traktujecie Niemców. Przez chwilę w pokoju zapadła cisza i zażenowanie. zabrzmiało to dziwnie, powiedzieli, kto by pomyślał, kto mógłby w to uwierzyć, że po zakończaniu tej wojny, to my będziemy błagać, by traktowano nas jak Niemców.

"Dwugodzinna rozmowa z prezydentem Polski spowodowała, że inaczej widzę ich udział czyli Polaków w Holokauście."

https://www.haaretz.co.il/magazine/.premium-1.5787722

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @eska 7 lutego 2018 13:41
7 lutego 2018 14:19

@eska
też mam taką nadzieję, żeby "to nareszcie jakoś zadziałało na te nasze kompleksy i sentymenty".
Jest jednak kłopot: my nie wiemy, kto z "naszych" przywódców jest nie tylko sentymentalnie, ale i służbowo graczem przeciwnej drużyny.

Pospolite ruszenie może stanąć do pierwszego starcia (i stanęło), ale na dluższa metę, z dywersantami za plecami sobie nie poradzi.

Dlatego szansa w tym, że Żydzi doprowadzą do dalszej eskalacji emocji, bo my się nie mamy dokąd cofnąć.
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @eska 7 lutego 2018 13:47
7 lutego 2018 14:26

@eska
On z tych co to się zawsze dobrze podłączają: na organizację dyskusji o polityce zagranicznej ma wart 1,5 bani grant z opcją na kolejnych 700 tys. :-D :-D :-D

"przytulić na coś takiego 1,5 bańki kraju,  w kraju, którego rozpolitykowani na maksa  mieszkańcy przy każdej okazji i bez okazji dyskutują o polityce za darmo,  to jest numer na miarę sprzedania Murzynom z  pustynnej Sahary piasku albo Eskimosom z Alaski  lodu." tekst z lata 2016

http://niepoprawni.pl/blog/fedorowicz-ewaryst/jak-jerzy-targalski-15-banki-przytulil-0

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Arek 7 lutego 2018 14:12
7 lutego 2018 14:54

@Arek
Ciekawe, ale skoro link prowadzi do hebrajskich znaków, nie mamy możliwosci weryfikacji - nie wiem, czy to nie jest fejk, bo nie pada nazwisko tej minister.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @Arek 7 lutego 2018 14:12
7 lutego 2018 15:01

Bajki, bajki, hagady, hagady. A tutaj mamy coś takiego

CHCEMY WRÓCIĆ !!!

Ta jest qrwa hucpa.

http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=22162&Itemid=100

 

 

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @eska 7 lutego 2018 13:41
7 lutego 2018 15:11

Polacy sami się nie zakompleksili. Po 1945 pracowała nad tym m.in. mać Michnika oraz jego brat. Nie mamy powodów do bicia się w piersi.

zaloguj się by móc komentować

eska @ewaryst-fedorowicz 7 lutego 2018 14:26
7 lutego 2018 15:12

To zdążył facet się złapać, zanim jego patron padł - tylko podziwiać..... :)

A co do tego, kto z kim i za kim, to mamy wszak Jonnego Danielsa, co już na krok nie odstępuje naszego premiera,
a i z o. Rydzykiem się zaprzyjaźnił.
Podobno MM przeskoczył Dudę,jeśli chodzi o zaufanie społeczne, podobno lud żąda, żeby JK oddał partię Morawieckiemu - przecież to wszystko zostało już napisane w ostatnich dniach i to na "naszych " portalach. Mnie tam już nic nie dziwi....

 

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @Rozalia 7 lutego 2018 15:01
7 lutego 2018 15:51

 

Wiosną 2012 roku, podczas Biennale w Berlinie kuratorowanego przez Artura Żmijewskiego, odbędzie się pierwszy kongres Ruchu.
 

Aj, aj ja byłem w Bln i się nie załapałem. Aj, aj  ja sądzę, że to była impreza zamknięta. Szejść lat minie czas coś uskutecznić. Skrzy się na łączach....

Proszę zajrzeć do skrzynki na SN ;)

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @ewaryst-fedorowicz 7 lutego 2018 14:19
7 lutego 2018 18:48

Coś już się rozjaśnia.

Projekt zakładał – wypadły kneble i rozległ się krzyk pełen nienawiści. A za ten krzyk nikt by nas nie bronił.

Misterna gra się nie udała – bo mimo oburzenia reakcją nie był krzyk ale spokojny oddolny protest w sieci.

Właśnie mamy szereg akcji wyciszających – bo projektanci akcji Ambasador przyjęli poprawne założenia. Granie na emocjach tu nad Wisłą jest bardzo proste – tak było po śmierci papieża i po Smoleńsku a nawet była profilaktyka na wzbudzenie agresji czyli dymisja Premier Szydło.

Obecnie media GP chcą koordynować ruch w sieci, niejaki prymas polak bredzi o potrzebie dialogu, sierżant prowadzący kontruje głos o ekshumacji w Jedwabnym a Schetyna idzie po wskazówki do ambasadora USA. [fakt sam szef Departamentu Stanu ruszy z wsparciem ataku]. Idzie to wszystko jak po grudzie – a efekt jak u Syzyfa.

I tutaj drobna uwaga – podobne ustawy na Łotwie i Estonii oraz Ukrainie nie wzbudził protestów a tu odpalona hucpa.

Jedna z blogerów zauważa że: PRL podpisał z USA umowy i wypłaciła odszkodowanie w latach 60. By to objeść prawnie wymyślono formułę Deklarację z Terezina i do niej odwołuje się ustawa 447. Jest tam wszak mały szkopuł że uczestnik deklaracji uznaje roszczeni innych sadów o ile nie koliduje to z wewnętrznymi aktami. Są zapis w polskim prawie regulujące forma uznania werdyktów obcych sądów o ile nie naruszają one interesy Państwa a znowelizowana ustawa o IPN jest więc aktem precyzującym te interesy. Dlatego jest ona tak istotna.

Streszczenie jest skrótowe ale chodzi w prawny pretekst bo wszak królowie i możni zlecali swoim jurystom wyszukanie nawet naciągniętych podstaw by pretendować do korony innego królestwa lub księstwa.

Szantaż musi mieć opinię z kancelarii prawnej – bo szantażysta miał by problem z innymi stronami gdy na kolejny taki jawny atak nie był by go stać [ np. ofensywa Turecka w Kantonie Afrin i co mogą zrobić realnie Stany poza konfrontacją zbrojną z drugą armią Nato].

Dziś roszczenia żydowskie dochodzą od 800 do 250 mld USD [bo te 65 mld są już dawno nie aktualne] jest więc o co grać [wejściu w obsługę NSJ z Chin nie wspominam].

Pytanie dlaczego obecna ekipa rządząca się za długo opierała i trochę wyszła z narzucone roli oraz kto za tym stał.

Czy to są może polscy żydzi którzy pamiętają że z 7 mld wydany za zwrócone mienie gmin wyznaniowych nie powąchali grosza, a może inne agentury.

Ktoś pomieszał szyki a dodatkowo natchnął naród Duch Święty. Bo tylko prowokatorzy chcą wyprowadzać ludzi na ulicy bo reszta spokojnie czyta i piszę o żydowskich kolaborantach o trzynastce, roli judendratów i policji pomocniczej a dla świata ma spokojny przekaz.Co się dzieje na forach zagranicznych – ostro są kasowane wpisy z merytorycznymi uwagami. Nawet w kraju prowokatorzy i trolle są ignorowani i rozpoznawani.

Można powiedzieć że poprzednia ekipa z ich dominacja medialną zmusiła społeczeństwo do wejścia w sieć i nauczyła go technik pracy w wojnie informacyjnej oraz identyfikacji trolli. To jak tresował ekipa Ryżego ludzi dało efekt rozproszenia w sieci i zmiane nastrojów w czasie kampanii wyborczej.

Obecnie te wyniesione nawyki procentują – nauczono ludzi co znaczy siła argumentów.

Na koniec odwołam się do słów dr. Kurek – że mieliśmy już to tysiącletnie dziedzictwo i wystarczy oraz pamiętajmy o tych naszych chasydach z którymi razem żyliśmy i o których nie chce pamiętać i nimi gardzi dalej reszta żydów. Jeżeli zobaczę dr. Kurek w TVP – powiem że faktycznie obecna ekipą broni Polski i je racji stanu w naukowych badaniach  a nie odgrywa rolę „łobrońcy dobrego imienia”.

I jeszcze refleksja – obecna akcja przypomina mi obronę Kamieńca Podolskiego - tam był wysoki i niski zamek tylko że w rzeczywistości zdobycie niskiego zamka kończyło cała obronę [ jego wysokie mury dawały ostrzał całej reszty]. Tak jest jest i w tym przypadku to tylko złudzenie że jest gdzie się wycofać.

Co do przywódców oby znaleźli się w sytuacji że przeciwniki chce już tylko ich głów za to że zgodnie z umową nie podali twierdzy po pierwszym szturmie, podstawieni pod ścianą zaczną walczyć.

Wróg nie jest tak silny jak nam się prezentuje – sam się ledwo trzyma.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 7 lutego 2018 14:19
7 lutego 2018 19:29

Doprowadza, doprowadza...

... tego moze byc Pan pewny... ja jestem tego absolutnie pewna... to tylko kwestia czasu.  Ta  MEGA  HUCPA  jest dobrze zaplanowana... ale jak to mowia - ... Pan Bog kule nosi. 

Najlepiej by bylo jakby ta cala BANDA ubrala sie w kolorowe, gustowne wdzianka oznaczajace do ktorych "starszych braciszkow" pracuja (ten "pomysl" zciagnelam od komentatora Korneliusza)... czy dla tych w NY... w Londynie... w Paryzu... czy w TA... bo to, ze pracuja to juz sie OKAZALO... i caly narod widzial w telewizorze na wlasne oczy tych KRETOW z PiS'u - Bielana, Mastalerka, Dziedziczaka i innych -w plackach na glowie, na spotkaniu u sierzanta... i zaden srakiewicz czy inne merdia polskojezyczne tego niczym  "nie zakryja"  !!! 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 7 lutego 2018 14:26
7 lutego 2018 19:31

Po prostu...

...  ZLODZIEJSKA  DOBRA  ZMIANA  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @Rozalia 7 lutego 2018 15:11
7 lutego 2018 19:37

A do dzisiaj pracuja ich pobratymcy  !!!...

... i dalej wciskaja ciemnote... dziekowac Panu Bogu, ze narod zahartowany i odporny.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Nieobyty 7 lutego 2018 18:48
7 lutego 2018 19:52

Naturalnie...

... ze wrog powolutku  zdycha... to tylko  PROPAGANDA  i  wojna informacyjna  !!!

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @eska 7 lutego 2018 15:12
7 lutego 2018 20:14


@eska

esko,  że jesteśmy tu rozgrywani w najbardziej perfidny ( a zarazem prostacki) sposób, to oczywiste.
Tyle, że mnie, KONSUMNTA polityki (tak jak proszków do prania, masła, majtek czy usług telekomunikacyjnych) obchodzi jedno: moje potrzeby konsumenckie mają być zaspokojone. A jak nie - to wypad!
PiS ma gigantycznie nadmuchane poparcie, z którego może tylko spadać,
A narracja, ze bankster (nawet nawrócony) zrobi nam dobrze, to jest propaganda godna audycji "tu Jedynka!" :-D
Co do Targalskiego: to mistrz slalomu.
Ktoś, kto jako b. PZPRowiec prowadził (w stanie wojennym!) w tradycyjnie filosowieckiej Francji działalnośc polityczną wymierzoną nie w PRL, a w Związek Sowiecki (!!!) i kogo nie wyłowili z Sekwany, musiał być podczepiony baaardzo solidnie :-D

zaloguj się by móc komentować

pink-panther @Nieobyty 7 lutego 2018 18:48
7 lutego 2018 20:19

Cały komentarz bardzo ciekawy ale bardzo ważne jest przywołanie słów dr Kurek: "mieliśmy tysiącletnie dziedzictwo i wystarczy" oraz przypomnienie, że żyliśmy wspólnie z chasydami, którymi - tamci - pogardzali i zostawili ich na unicestwienie. No i najlepsze ze wszystkiego: czekamy, kiedy dr Kurek zostanie zaproszona do TVP. A to, że naród odporny na prowokacje, to widać.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Nieobyty 7 lutego 2018 18:48
7 lutego 2018 21:30

@Nieobyty
@Nieobyty:
Prowokacja to jest modus operandi stosowany przeciw Polsce z sukcesem przez wieki.
I to, ze teraz się ta gra nie udała, nie oznacza, że nie będzie kolejnych prób;
i nieistotne, czy  chodzi o detale, że nagle ktoś macewy poprzwraca, mury hasłami stosownymi pomaluje, czy z grubej rury zaząda już oficjalnie od nas  okupu.

Zgoda:
Tusk, w swoim prymitywizmie cwaniaczka, zignorował zupełnie coś, co się w biznesie nazywa marketingiem partyzanckim (guerilla marketing) i co jest nie tylko bronią słabszych acz zdeterminowanych, ale wręcz FILOZOFIĄ skutecznego przeciwstawiania się silniejszemu przeciwnikowi.

To internet okazał się jedyną skuteczną formą obrony kiedyś przed tuskowym kłamstwem i dziś przed izraelską agresją,

Agresją, której pisowskie media nie tylko się nie potrafiły przeciwstawić, ale z początku podkuliły ogon (patrz defetystyczne teksty Karnowskich) jest poza dyskusją.

W 2009 roku w wydawanym przez PWE, naukowym czasopiśmie „Marketing i rynek” opublikowałem artykuł ”Blog, czyli nowa nisza reklamowa” (nr 10/2009, rok XVI, październik, str 35-41), w którym sformułowałem pogląd, że „ciągły wzrost penetracji Internetu, który można określić jako sumę nisz, pozwala na eksplorację nowych mikrosegmentów grup docelowych, ignorowanych dotychczas przez media tradycyjne”

I to jest istota rzeczy i nasz fart w jednym: mikrosegmernty grup docelowych (specyficznych, bo nad przeciętnie aktywnych, nad przeciętnie zdeterminowanych, ba - nad przeciętnie ideowych) zeszły z linii ognia rządowych mediów tradycyjnych.

Bo dowcip w tym, że komunikacyjni „guru” mają nisze w d..., gdyż nie znają starego, rosyjskiego powiedzenia, że „i car się schyli po kopiejkę”

Takim Świrskim nie opłaca się schylić, bo im kaszkieciki pospadają, a wąsiki odkleją.

Im się opłaca op...ać miesiącami i sypnąc raz na kiedyś milionami i wywalić badziewną kampanie billboardową (za 19 baniek!!!)

To lekceważenie nisz spowodowało to, czego jesteśmy świadkami:
pospolite ruszenie obroniło tyłki Kaczyńskiemu i spółce.
Choć tak naprawdę nie wiem czy pospolite ruszenie nie popsuło misternego scenariusza, w którym finałem byłoby cierpiętnicze spojrzenie Prezesa i „wicie rozumicie – mniejsze zło, odnieśliśmy moralne zwycięstwo, ale miliardy wasze prapraprawnuki zapacić muszą”

A dr Kurek nie zostanie do pisowskich mediów zaproszona NIGDY: bo to by znaczyło spoliczkowanie naszych wkrótce Właścicieli, i to na oczach milionów tych,co jeszcze tę Kurwizję oglądają

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 7 lutego 2018 19:29
7 lutego 2018 22:31

@Paris
i dobrze - niech doprowadzają: albo w lewo-albo w prawo. Bo tak po cichu nas doić to już nie będą.
 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 7 lutego 2018 22:31
7 lutego 2018 23:26

Dokladnie...

... teraz narod zobaczyl baaardzo wyraznie... i caly czas widzi... jak Moski z Izraela chca nam prawo stanowic... zza Wielkiej Wody tez... dzisiaj tez z Francji zaczeli pluc - poinstruowani przez Kostka Geberta, ta czerwne scierwo... ale troche sobie odpuszczaja, bo od wczoraj maja paraliz w calym okregu paryskim... bo ich ZIMA  ZASKOCZYLA... tysiace ludzi zostalo zablokowanych w swoich samochodach na peryferyku... czesc zostawiajac samochody na rokadach na pieszo wracali do domow, a dzis sie okazalo, ze waadza Paryza  nie ma sprzetu do odsniezania  !!! Pan popatrzy jak ta ich DWULICOWOSC  wyszla... tyle zagrozen bylo... emigranci, Putin, Kim, Bashar... teraz "znowu" Putin... a tu raptem bach-bach ustawa 447 "zgrana" z reprywatyzacyjna... POpapraniec Jaki...  szczur biurowy  NEGOCJUJA  !!!  zapisy do ustawy o IPN... a PAD zamiast podpisac ustawe i zakonczyc sprawe - to nadgorliwie "kieruje ja" do TK... uchylajac furteczke dla zlodziejstwa zeby z nimi  "dialogowac"  !!!

Tak jest...

... BEDA  GRZANE  EMOCJE  przez zjednoczonych srakiewiczy i "naszyH" karnowskich... i narod MUSI  uwaznie patrzec na te wszystkie RYJE  i co one bredza... a jak ta zalgana banda  calkiem zidiocieje to  "puszcza"  Prezesa Kaczynskiego zeby wypowiedzial sie... o  cieNSZkim losie polskiego drobiu... a moze nawet samych kotow sie czepnie Pan Prezes... Kurwizja pokaze to narodowi w telewizorze... a slupki poparcia dla PiS'u od razu poszybuja na  200%... albo i wieNcy  !!! 

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @saturn-9 7 lutego 2018 15:51
7 lutego 2018 23:52

Zajrzałam i od razu tutaj, nie w poczcie, pokażę co znaczy ofiara z Koguta. Święto Jom Kippur.  No i się kurna nie udało, senator Kogut żywy. -:) 

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Jom_Kippur

 

zaloguj się by móc komentować


Paris @Rozalia 8 lutego 2018 00:12
8 lutego 2018 00:26

Mastalerka szykowali na prezydEta  Nowego Targu...

... a juz byl w ogrodku i wital sie z gaska  !!!... a tu taki psikus.

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @ewaryst-fedorowicz 7 lutego 2018 21:30
8 lutego 2018 01:48

Kolejne prowokacje są gotowe [materiały przygotowane, rozpisane scenariusze, rozliczeni statyści] i czekają na przewidziany czas.

Obecna akcja Ambasador to jak pierwszy szturm – rozpoznano bojem pozycje drugiej strony.

Czy Ryży coś zignorował – wychodzę z innego założenie – struktura go prowadząca użyła odpowiednich technik zapewniających jego ekipie kontrole społeczną. Od pewnego momentu jego ekipa jest odcięta od źródeł informacji i technologi ochronnych. Tutaj dygresja – likwidacja stajni panienek Fibaka poprzedził akcje kelnerów u Sowy.

Można postawić hipotezę – że pozwolono na skuteczność marketingu partyzanckiego wymierzonego w ekipę Ryżego.

W innym ujęciu - technologie militarne oddziaływania na społeczeństwo są najpierw ogólnie poznane jako techniki ofensywne ale z opóźnieniem są definiowane technik defensywne. W przypadku kolorowych rewolucji – dopiero po latach opracowano techniki defensywne.

Dużo się mówiło o psychometrii wykorzystywanej w kampania wyborczych przez firmy Big Data. Jest zatem pytanie czy jest element odwrotny do mikrotargetowania.

Jeżeli wymiana ekipy ryżego była zaprogramowana zatem pozorne przebudzenie w sieci był sterowane.

Obecne niszczeni blogowisk, kanałów do You toobe, Sieci społecznościowych – świadczyło by że ci co potrafią sterować przekazem w ramach mikrotargetowania, nie radzą sobie gdy to impuls lub przekaz wychodzi od odbiorców. To tłumaczyło by te wszystkie badania nad efektem wiru informacyjnego.

Proszę zrozumieć zachowanie Karnowskich, Świrskiego – im chyba wyznaczono rolę blokera i znają swój zakres kompetencji. Oni mają kopiejki płacone za to że nie schylaj się nie tylko po kopiejki ale i carskie imperiały.

Dlaczego pospolite ruszenie dziś jest jeszcze skuteczne – bo nie dopracowano technik defensywnych wobec reakcji oporu społecznego [ względnie sprawa tu nad Wisłą nie jest warte tego by te metody odkrywać].

Pospolite ruszenie obroniło chwilowo Polskę mimo że Kaczyński i spółka miała dograny misterny scenariusz kapitulacji. Czy ktoś był co jeszcze nam pomógł a to już inna kwestia.

Co do dr Kurek – jest ostanie słowa „ Musimy być wdzięczni Pani Ambasador za ten wylany kubeł zimnej wody”.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @ewaryst-fedorowicz
8 lutego 2018 08:21

@Nieobyty

Ciekawie się czyta Pańską argumentację.

Ja bym swoją projekcję najbliższych (bo najdalsze są bardziej oczywiste, niż najbliższe)  wydarzeń/działań opisał tak:
Podtrzymuję, że nic już nie będzie tak, jak było (fascynujący jest ten trwający  już tydzień  "festiwal wolności"), co nie zmienia faktu, że "oni":

1. nawet jesli chwilowo odpuszczą, to to będzie chwila i uderzą ze zdwojoną siłą: bo rzecz idzie o skolonizowanie dużego, bogatego, strategicznie usytuowanego kraju.
Dygresja: blogosfera byla sterowana od zawsze, teraz tylko korumpuje ktoś inny.

2. uderzą w to, co rozpoznali bojem - czyli w rozproszone ośrodki oporu, wykorzystując swoje aktywa - i te ujawnione, i te jeszcze schowane.

Proszę zwrocić uwagę na fakt, że na czele tego oporu jakmś dziwnym trafem błyskawicznie znaleźli się Kaczyński, Duda, Morawiecki i inni - no po prostu tylu ich, że za chwilę będą wyglądali na tej szpicy, jak słynne "kalafiory" na tramwajach za okupacji i po wojnie.

3. Cała aktywność mediów pisowskich w temacie "nie jestesmy winni" jest skierowana...do wewnątrz!
Czyli próbują przekonywać przekonanych (bo przecież nie antypolski elektorat, po którym to spływa). A prawdziwej,  skutecznej odpowiedzi "na zewnątrz" NIE MA (i nie będzie, bo "nam strzelać nie kazano" (Mickiewicz).

4. O trwającym od lat cichym "okrawaniu" nas z kasy pisowskie media nie mówią dalej nic, bo "po co babcię denerwować - niech się babcia cieszy"(Młynarski)

Moja puenta pozostaje wg mnie aktualna: pozostała nam modlitwa.
 
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Nieobyty 8 lutego 2018 01:48
8 lutego 2018 08:24

@Nieobyty
moja odpowiedź jest w komentarzu z 8:21 - omyłkowo zaadresowałem ją do siebie

zaloguj się by móc komentować


qwerty @Nieobyty 8 lutego 2018 01:48
8 lutego 2018 10:54

"Dlaczego pospolite ruszenie dziś jest jeszcze skuteczne – bo nie dopracowano technik defensywnych wobec reakcji oporu społecznego" - to jest to

zaloguj się by móc komentować

qwerty @ewaryst-fedorowicz 8 lutego 2018 08:21
8 lutego 2018 10:55

oraz wskaznie jak z dowcipu o soso;- aby było lepiej trzeba wstawać wcześniej

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @qwerty 8 lutego 2018 10:55
8 lutego 2018 11:39

@qwerty
ale to już jest aluzja "ad Prezesum" :-D

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @ewaryst-fedorowicz 8 lutego 2018 08:21
8 lutego 2018 15:20

Trudno o polemikę, ufam że nie została nam tylko modlitwa

1. Żydzi chcą powtórki z czasów RON ich interesuje percepcja w handlu na Nowym Jedwabnym Szlakiem. Dlatego mamy zatkanie trasy przez Syrię i Ukrainę – a teraz gdy Pekin kontroluje Mińsk – oni wchodzą w Polskę.

Gdy dołożymy koniec projektu Izraela w otoczeniu arabskim - potwierdzają się słowa Brauna to jest wojna na śmieci i życie.

Dziś na razie jest preludium – pierwszy efekt media USA sugerują przeniesienie wojsk z Niemiec do Polski. Na co komu nad Wisłą więcej żołnierzy US Army niż w linij jest żołnierzy WP.

2. To się w części już potwierdza ale jest dobry tester kto gdzie gra – Jedwabne i ekshumacja. Nie tylko my się odsłaniamy ale i przeciwnik.

Dość gorące jest miejsce czoła oporu – chwila nie uwagi i demaskuję się przed zapleczem lub do żywego rani przeciwnika. [Taki paradoks elit z powstania listopadowego – tu rokowania się prowadzi a rzeczywistość wojenna wymaga walki]

3. Aktywność mediów pisowskich – też tłumaczy dobrze historia powstania listopadowego. Trwonienie sił na drugorzędny kierunkach i nie wykorzystuje się szansy. Jest wszak różnica w czasie listopada generalicja mimo błędów trwała w oporze.

Jak obecna ekipa dopuszcza badania i edukacje no to gdzie akademicka dyskusja histeryczka Alina Cała versus dr Kurek. Nie dopuszczą do tego ze strachu – a przecież druga strona ma o to obawy o prawdę zagłady biednych chasydów.

Media z akcją „nie jesteśmy winni” - powtarzają wypadki z insurekcji kościuszkowskiej. To chyba w pamiętnikach Kilińskiego jest opis blokady mostu i działań strony polskiej przed i w czasie rzezi Pragi.

Może to durne złudzenia o istnienie nadziei ale ona zawsze pojawiają się w okopach na przedpolu lekkich umocnień polowych. Chodzi mi o działania Morawieckiego – jego zaplecze wykazuje aktywność [Markowa, Orędzie, strona] która zmusza resztę do markowania pracy. Cóż on chyba jedyny zdaje sobie konsekwencje z braku oporu, ostro targuje się o życie swojej sfory przy okazji psując szyki.

4. Przypuszczam że dobra zmiana – szykowała się do wspólnej z przyjacielami jumy ma kasę co miało im zapewnić miękkie lądowanie [nawet gdy by za parę lat wróciła ekipa ryżego]. Szokiem dla ekipy jest fakt że atrament na umowie nie wystygł a już dostała nóż w plecy. [W żydowskie pieniądze można się wżenić a nie je zarobić na handlu z starozakonnymi]

I dodatkowa uwaga:

Czy sąsiedzi bliżsi i dalsi – chcą by w ich pobliżu rozlokował się agresywny partner Nowy Izrael i wywrócił szereg układów.

Niemcy ulokowały w RP – kapitał oraz czas i pracę ludzi i co teraz tak darmo muszą odpuścić.

Czy Rosja też jest zainteresowana tym że wchodzi nowy gracz na Jedwabny Szlak i ona ma dać do rewizji traktaty uznające jego obecności na nim.

Kolejna sprawa i najważniejsza to Chiny – czy złamią swą doktrynę pozostawania w cieniu i się ujawnią w Europie Środkowej.

Co do USA – sprawa jest chyba jasna nie liczmy na nic dobrego dziś jak i jutro niezależnie kto wygra u nich wojnę domową.

Rząd JKM - o tego interesuj północna droga morska a nie dobra przepustowość szlaku lądowego. 

Jeżeli w Warszawie znajdzie się partner dla Pekinu – to poza modlitwą będzie jeszcze nadzieja.

 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Nieobyty 8 lutego 2018 15:20
8 lutego 2018 16:30

@Nieobyty

ad 1.
na temat NJS wypowiedziałem się 1,5 roku tu:
http://blog.wirtualnemedia.pl/ewaryst-fedorowicz/post/jedwabny-szlak-czyli-pax-sinica

dziś dodać tylko mogę to, że NJS będzie, tyle, że gra idzie o to, byśmy NIE panowali nad tą swoją końcówką, co zdaje się zostało zaakceptowane przez Kaczynskiego i spółkę.
Kto z ramienia jankesów bedzie na tej końcówce łapę trzymał? A nie wykluczyłbym, że się jednak z Niemcami dogadają. To tytlko kwestia ceny.

ad 2.
ekshumacji w Jedwabnem nie bedzie, bo to by oznaczało koniec mitu Lecha Kaczyńskiego, a na to nie tylko jankesi, ale przede wszytstkim Jarosław Kaczyński  nigdy, przenigdy nie pozwoli.

ad 3.
najistotniejszą analogią do Powstania Listopadowego jest to, że zostało ono PRZEGRANE.
A to, że ówczesna  generalicja walczyła, a dzisiejsza marzy jedynie o tym, żeby przytulić kolejnych parę baniek, to wprawdzie przykry dysonans, ale w kontekście finału - rzecz jednak drugorzędna

ad 4.
tak - PiS (czytaj - TKM) juma ostro, ale teraz miał być skok życia gwarantujący zrealizowanie deklaracji JK o "koniecznosci budowy nowych elit".
I nagle - coś zazgrzytało.

Ja bym jednak dziś o 21.00 ten Apel Jasnogórski z Częstochowy włączył.
Nawet jak nie pomoże - to nie zaszkodzi.
 

zaloguj się by móc komentować

Nieobyty @ewaryst-fedorowicz 8 lutego 2018 16:30
8 lutego 2018 18:37

To jest właśnie największa tragedia brak elit propaństwowych oraz eliminacja możliwości zaistnienia siły politycznej która dbała by o dobro narodu.

Odpuszczenie kontroli na NJS w zamian za procent dla swoich. Jak miał by finał tego skoku życia gwarantujący zabezpieczenie bo stronnictwo pruskie miało czytelne opcje – ścisły krąg poziom europejski reszta wiernych kadra kierownicza montowni. Co było szczytem marzeń towarzystwa TKM – wyższa kadra kierownicza montowni i aparatu administracji.

Ostatnie wypadki wskazują że druga strona wprowadza korektę –nowe warunki mają być gorsze niż oferowano stronnictwu pruskiemu. Co robi towarzystwo z TKM - jedyny jego problem to jak katastrofę przedstawić jako sukces.

Złowieszcza są słowa dr Kurek to Państwo Polskie i sami Polacy - ustępuje ze strachem pola.

Wspomina o utajnionym raporcie z przerwanej ekshumacji – i fakt jedni nie pozwali ze strachu a drudzy bo burzy to sztuczny kult.

Jest poważny problem bo po powstaniu mimo represji był czas , siły i zasoby materialne by się odbudować – obecnie tego nie mamy. Wtedy była to przegrana dziś czeka zagłada.

Realia imperialnej polityki. Wykorzystany sojusznik jest skazany na zagładę a jego lud ma być obrócony w niewolników.

Wycinają nam kolejny numer jak z 89 – po latach okazuje się że lepiej był poprzeć komunistów niż solidarności, ci pierwsi tworząc silną oligarchię musieli by lepiej bronić swoich zasobów ekonomicznych w tym ludzkich.

W tym ujęciu projekt Ambasador i hucpa medialna – staje się bardzo racjonalny, jest to forma testu poziomu upodlenia. I pojawią się pytanie czy zgodnie ze swoją racją stanu inne dwory nie próbują choć w część zakłócić wiarygodności wyników testu.

Co do opatrzności Bożej – trochę błaha anegdota:

W czasie powodzi pobożny gospodarz nie opuszcza domostwa mimo że parę razy chcą go ewakuować. Gdy po śmierci ma do Pan Boga pretensje że go nie uratował ten mu rzecze : Józef ile razy wysyłałem po ciebie ludzi.

Modlitwa to jedno a praca też jest potrzebna.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować