Z perspektywy policzkowanego, czyli dlaczego milczy Prezes Kaczyński?
Żul policzkuje człowieka – spokojnie, metodycznie, z sadystyczną przyjemnością.
Żul jest świadom swej bezkarności, bo to jest jego ulica, ba – dzielnica cała nawet!
Policzkowany mu oddać nie może, bo wie, że go zaraz bliżsi i dalsi koledzy żula zlinczują. Więc znosi te uderzenia pokornie i tylko słychać charakterystyczny, powtarzający się odgłos:
Chlast! Chlast! Chlast!
Policzkowany jeszcze liczy na pomoc – wszak policzkujący żul jest na utrzymaniu wujka, który używa czasem policzkowanego do drobnych posług i zamiast zapłaty zapewnia o swojej przychylności.
Nagle, czuje potężny wymierzony z tyłu kopniak w nery.
To kopnął go ten dobry wujek, co to miał położyć koniec policzkowaniu.
***
W moim opowiadaniu policzkowanym jest Polska, policzkującym Izrael, a fałszywym przyjacielem – USA.
Ale w moim opowiadaniu brakuje jednego (przepraszam za sformułowanie) elementu:
Prezesa Jarosława Kaczyńskiego.
najważniejszego polityka w Polsce, który wyznacza prezydentów, premierów, ministrów, który przydziela (lub nie) stanowiska w mediach, biznesie, administracji.
Gdzie jest Prezes Kaczyński?! Dlaczego milczy, gdy Polska i Polacy są ofiarą najbardziej brutalnej agresji od czasów stanu wojennego?
To niepojęte, że Prezes, który zdecydował się na zwrócenie się przez telewizję do współobywateli w kwestii leżącego mu na sercu zakazu hodowli zwierząt futerkowych, nie zareagował na trwający od kilku dni na oczach całego świata festiwal upokarzania swojej Ojczyzny!
Na kim, jak nie na nim mamy polegać?
Na Prezydencie, który wie, że może nim za 3 lata nie być, jeśli się Prezes zdecyduje na wystawienie przeciw niemu innego kandydata, a raczej kandydatki?
Na premierze, który w każdej chwili może wylecieć na minie o nazwie innowacyjność ?
Na pieczeniarzach z Polskiej Fundacji Narodowej, którzy po miesiącach brania publicznej kasy opowiadają o swoich planach na przyszłość?
Pospolite ruszenie przyzwoitych Polaków tyłów nie podaje, ale czeka na jakiegoś dowódcę z prawdziwego zdarzenia, a przynajmniej na rozkazy.
I coś za długo czeka.
tagi: andrzej duda usa jarosław kaczyński polska fundacja narodowa izrael mateusz morawiecki germandeathcamps
![]() |
ewaryst-fedorowicz |
1 lutego 2018 17:27 |
Komentarze:
![]() |
eska @ewaryst-fedorowicz |
1 lutego 2018 17:40 |
Radzę szklankę zimnej wody, a najlepiej dwie - jedną wewnętrznie, a drugą zewnętrznie :)
A co ma Prezes (czy ktokolwiek inny) zrobić? Wykłócać się z tymi Żydami jak przekupa na targu? Litości....
To tylko handełe, luzik. To dopiero wstępna przygrywka do ustawy o reprywatyzacji.
Oj, brakuje nam Żydów, naród zupełnie zapomniał, jak się z nimi handluje :)))
![]() |
eska @ewaryst-fedorowicz |
1 lutego 2018 17:52 |
A tu co nieco o "fałszywym przyjacielu" >
![]() |
ewaryst-fedorowicz @ewaryst-fedorowicz |
1 lutego 2018 17:59 |
@eska
Esko miła,
rzecz w tym, że w Polsce mamy kryzys przywództwa (a dokładniej - nie jest to oficjalnie powiedziane, ale wszyscy wiedzą kto NAPRAWDĘ rządzi):
wystrugany z banana Duda? Urwany z choinki Morawiecki - no żarty przecież.
Kaczyński rządzi.
I on ma wziąć na siebie odpowiedzialność za obronę przed łobuzami. Tym bardziej, że to on jest architektem polityki pt "robimy łaskę USA i Izraelowi i jakoś to bedzie"
Bo w zabawę: " Ja! Ja rządzę! Wprawdzie z tylnego siedzenia, ale nie ponoszę za nic odpowiedzialności, a Ciemny Lud i tak zapłaci rachunki" to ja się nie bawię - za dorosły na takie zabawy jestem.
Pozdrawiam!
![]() |
stopfalszerzom @eska 1 lutego 2018 17:40 |
1 lutego 2018 18:17 |
Handełe?!!!
A co, albo lepiej kto tu jest w takim razie towar? I dlaczego Polacy?
No i czym za ten towar przekupka judajska zapłaci skoro groszem nie śmierdzi? A zwłaszcza komu?
I czy my Polacy czyli goje występujemy w tej transakcji jako surowiec do przetworzenia choćby na mydło, czy też jako produkt gotowy (czyli niewolnik wykwalifikowany)?
![]() |
eska @ewaryst-fedorowicz 1 lutego 2018 17:59 |
1 lutego 2018 18:34 |
Inaczej to widzę. Kryzys przywództwa to mamy, choć nieduży, najgorsze już minęło. Teraz musisz się przyzwyczaić, że Nadprezes sam się ciut zaorał i właściwie to już niewiele może.
Póki co są dwa młode wilki w grze i właśnie PAD elegancko zwalił wszystko na MM :)) > https://www.salon24.pl/newsroom/840829,zamieszanie-wokol-ustawy-o-ipn-nie-zaszkodzilo-pis-powstal-zespol-ds-dialogu-z-izraelem
![]() |
qwerty @ewaryst-fedorowicz 1 lutego 2018 17:59 |
1 lutego 2018 18:35 |
"Gdzie się podziali ci wszyscy przywódcy?" Lee Iacocca, Catherine Whitney; w RP figuranci na scenach polityczno-społecznych nie spełniaja elementarnych wymogów do bycia przywódcami; pierdoły opowiadają i pierdołami zapełniają tzw. ustawodawstwo, ot ruch na rzecz wytępienia szynszyli
![]() |
qwerty @stopfalszerzom 1 lutego 2018 18:17 |
1 lutego 2018 18:37 |
dlatego Polacy, ponieważ utracili Państwo [przez duże P] i nawet nie chce im się o takie podnosić starań, ot, posowiecki bardak
![]() |
ewaryst-fedorowicz @eska 1 lutego 2018 18:34 |
1 lutego 2018 18:54 |
@eska
wg mnie rzecz jest prosta (jednak):
jesteśmy na wojnie - a wodza naczelnego nie widać!
W tym czasie "młode wilki" grają, zwalają jeden na drugiego, a my możemy na tym wyjść jak Zabłocki na mydle.
No, obym się mylił! :-)
![]() |
qwerty @ewaryst-fedorowicz 1 lutego 2018 18:57 |
1 lutego 2018 19:04 |
dzięki za przypomnienie, zawsze na wykładach dla pokrzywdzonych ale niepokonanych problem stawiamy tak: a ilu tych kreatorow patologii Państwa wyeliminowałeś ze środowiska/pracy/... ilu z nich zostało poddanych skutecznym prawnym represjom? i jako wzorcowe dzialanie tj. zaplanowane i wykonane pokazujemy "Medyczne haki WSI" https://wiadomosci.onet.pl/kiosk/medyczne-haki-wsi/rk4hs
![]() |
Maryla-Sztajer @ewaryst-fedorowicz 1 lutego 2018 18:54 |
1 lutego 2018 19:05 |
No a może nie będzie tak źle:))?
.
![]() |
qwerty @Maryla-Sztajer 1 lutego 2018 19:05 |
1 lutego 2018 19:06 |
obawiam się, że będzie dużo gorzej niz jesteśmy sobie w stanie wyobrazić
![]() |
Maryla-Sztajer @qwerty 1 lutego 2018 19:06 |
1 lutego 2018 19:08 |
Nie:).
.
![]() |
qwerty @Maryla-Sztajer 1 lutego 2018 19:08 |
1 lutego 2018 19:54 |
no może nie tak źle będzie, to będziemy mile z[a]dziwieni
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Maryla-Sztajer 1 lutego 2018 19:05 |
1 lutego 2018 19:59 |
@Maryla-Sztajer
a jak źle w takim razie według Pani będzie? ;-)
![]() |
Maryla-Sztajer @ewaryst-fedorowicz 1 lutego 2018 19:59 |
1 lutego 2018 20:44 |
Będzie dobrze, byle nerwy nie puszczały:))
.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @stopfalszerzom 1 lutego 2018 18:09 |
1 lutego 2018 22:17 |
@stopfalszerzom
jest kłopot: Wódz elokwentny w kwestiach 10 rzędnych a milczący w 1 rzędnych rokuje fatalnie
|
onyx @ewaryst-fedorowicz 1 lutego 2018 17:59 |
1 lutego 2018 23:08 |
Za poprzednich władz była sielanka bo wszystko było sterowane ręcznie z Moskwy i Berlina. Uważasz, że to lepsze wyjście? Nikt w nas nie nawalał bo wszyscy byli zarobieni po łokcie w ładowanie słojów z dżemem.
![]() |
Paris @ewaryst-fedorowicz |
1 lutego 2018 23:54 |
Czytam sobie codziennie wiekszosc wpisow - oczywiscie, tylko i wylacznie na tym portalu... bo reszta przekaziorow to nie ma co sobie nawet d*py zawracac... i powiem Panu szczerze, ze mnie sie wcale nie teskni za jakims magicznym wystepem JK w kurwizyjnym telewizorze albo w srakiewiczowym gapol'u... jakos od dluzszego czasu nie jestem ciekawa.
Wie Pan, bedzie lepiej jak JK nie bedzie sie odzywal w tych detych srakiewiczowych przekazach... niz jak ostatnio w telewizorze powiedzial, ze jemu to jest straszny RZal zwierzat futerkowych... tak samo jak ten caly Legutko czy Wisniewska z brukseli... popierajacy projekt walki z polskimi fermami przy udziale BB... albo ten ostatni Jego wystep, ze "potrzeba im" co najmniej 3 kadencji !!! Ja juz naprawde nie bardzo jestem ciekawa PiS'owskich "zlotych mysli" albo obietnic nie do spelnienia... juz niech Pan Prezes i oni wszyscy lepiej spia i sie nie odzywaja... i zaoszczedza wstydu sobie i nam.
![]() |
eska @ewaryst-fedorowicz 1 lutego 2018 18:54 |
2 lutego 2018 00:31 |
Bo wodza naczelnego nie ma.
Wódz najpierw się zajmował osłabianiem prezydenta (od 2016), potem od połowy 2017 rozwalał rząd, a teraz się wszyscy dziwią.... Na pochyłe drzewo wszystkie kozy skaczą, trzeba mieć źle w głowie, żeby odwoływać tak popularną premier, zamiast trzasnąć pięścią w stół i zdyscyplinować ministrów.
Wódz doprawdy się postarał, żeby maksymalnie osłabić nas akurat w momencie szykowania się ataków. Niech on już lepiej nie gada tego o UFO, bo mnie to słabi.
Pisałam o tym ileś notek, zyskałam tylko przezwiska i głupawe pytania, za co ja nienawidzę JK - bo Naczelnika trzeba ślepo kochać i teraz Naczelnik ma nam wskazać drogę - beze mnie, ja żadnego naczelnika nad sobą nie potrzebuję.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @onyx 1 lutego 2018 23:08 |
2 lutego 2018 07:45 |
@onyx
przepraszam, ale to jest argumentacja z gatunku: "a u was Murzynów biją!"
Ja mam JEDNO życie i nie mam ochoty, by mi jego resztę spieprzył ktokolwiek:
czy nienawidzący Polaków złodziej - czy kochający najbardziej kota dziwak.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @eska 2 lutego 2018 00:31 |
2 lutego 2018 08:59 |
@eska
Ujmę to w ten sposób: to skoro " wodza naczelnego nie ma" (praktycznie nie ma, bo jest cały czas gdzieś tam na Nowogrodzkiej i od czasu do czasu wywala z orędziem o prawach futrzaków albo o tym, że potrzebuje jeszcze 3 kadencji minimum, że o mieleniu tej samej mantry co miesiąc w dniu 10 nie wspomnę), to niech oficjalnie przejdzie na emeryture i ja się wtedy czepiał nie będę.
A skoro lubi być pamperowanym nawet przez Tillersona, to niech przestanie się chować w trakcie poteznego kryzysu.
Chyba, że wierzysz, iż PAD i MM/MM i PAD to ogarną.
|
onyx @ewaryst-fedorowicz 2 lutego 2018 07:45 |
2 lutego 2018 10:12 |
To może jakiś wyjazd do Szwajcarii? Tu raczej inaczej przez kolejną dekadę nie będzie. Było się przyzwyczaić ;)
![]() |
ewaryst-fedorowicz @onyx 2 lutego 2018 10:12 |
2 lutego 2018 11:16 |
@onyx
NIe bardzo rozumiem, dlaczego to ja mam wyjeżdzać, a nie na przyklad Prezes Kaczyński udać się na emeryturę?
Bo stwierdzenie, że " Tu raczej inaczej przez kolejną dekadę nie będzie" jest tak samo pewne, jak patykuła "raczej" oznaczająca nic innego, jak wahanie mówiącego co do wyboru odpowiedniego sądu :-)
![]() |
ewaryst-fedorowicz @wronski111 2 lutego 2018 00:35 |
2 lutego 2018 12:03 |
@wronski111
do 6 minuty wystarczy: "kiedy rząd polski zajmie jednoznaczne stanowisko, które powstrzyma rosnącą hucpę tych ośrodków, które chcą doprowadzić do wydojenia nas"- i tu ja się zgadzam.
Na szersze omówienie w "naszych" mediach zagrożenia "reemigracją" Żydów do Polski to jeszcze poczekamy.
|
Wolfram @ewaryst-fedorowicz 2 lutego 2018 12:03 |
2 lutego 2018 12:49 |
W tle "polskich obozów" - co można wyłowić nawet z oficjalnych, przeciekających do mediów komunikatów są "negocjacje" o zwrot mienia - sądzę, że dawanie Żydom nadziei w temacie tegoż zwrotu spowodowało ich wściekłość, gdy doszło do uszkodzenia ich narzędzia nacisku - pałki holokaustowej. ( Każde negocjacje są dawaniem takiej nadziei. Ja np. nie rozmawiam z sąsiadem na temat swojego domu, czy on będzie w nim mógł mieszkać ).
IPN wziął pałkę z napisem "kłamstwo oświęcimskie" - i mówi, iż też chce jej używać - a kandydaci do oberwania pałką to także jej wynalazcy i posiadacze znaku towarowego - czyli sami Żydzi.
Uważam, iż fakt, że Prezes siedzi cicho - to nie jest źle w tej sprawie - bo to daje pole manewru - jak on wejdzie do akcji - to będzie wiadomo, że żadnych innych odwodów już nie ma, że rzucamy ostatnie siły, plujemy krwią. To może zachęcić przeciwnika do nasilenia działań - a tak, można to interpretować na wiele sposobów.
Wracając do tych negocjacji i ewentualnego powrotu do Polski, jakkolwiek słowo powrót rozumieć - to sądzę, że nie chodzi o Żydów rosyjskich - oni są pewnie przeznaczeni na załogę "niezatapialnego lotniskowca", więc mają zostać, gdzie są. Ci, co ewentualnie wybierają sie do Polski to inni - ci prawdziwi.
Tu nasuwa mi się pewne spostrzeżenie - czy aby nasza niechęć (naszego rządu) do przyjmowania emigrantów nia ma czasem, w jakiejś mierze oczywiście - motywacji w postaci tej - iż nasi nowi obywatele woleliby nie przenosić swoich realiów w nowe miejsce osiedlenia - tzn. woleliby, aby koledzy z Afryki czy Syrii pozostali tam, gdzie są. To jedno - a drugie - że chcieliby mieszkać na swoim, a nie wynajętym - a fabrykę mieć na własnym, a nie dzierżawionym.
![]() |
Tytus @ewaryst-fedorowicz |
2 lutego 2018 12:52 |
A może po prostu futrzak Pana Prezesa choruje i dlatego się Ten nie odzywa?
![]() |
Maryla-Sztajer @ewaryst-fedorowicz |
2 lutego 2018 12:56 |
Są na YT oświadczenia Premiera i Prezydenta w tej sprawie. Własciwie jednobrzmiące.
Nie umiem wkleić....
.
Proszę sobie posłuchać obu panów.
.
Na prezesa przyjdzie czas...gdyby..
.
![]() |
Robo @Wolfram 2 lutego 2018 12:49 |
2 lutego 2018 13:10 |
Na potwierdzenie moge tylko dodac ,ze sam bylem swiadkiem w ostatnich 3m-cach trzech przypadkow ,jak starsi bracia obojgu plci w powaznym wieku wysiadali w srodmiesciu ze spora iloscia walizek. Nie trudno bylo zauwazyc ,ze z lotniska i mocno rozgladajac sie zmierzali do bram kamienic. Tak ze oceniam podobnie brak oficjalnego przyjmowania uchodzcow ,ktorzy juz sie im dali we znaki a Polska stoi dla Izraelitow otworem
|
Wolfram @Robo 2 lutego 2018 13:10 |
2 lutego 2018 13:36 |
Przy okazji tych "negocjacji" należy zadać pytanie - w taki właśnie, a nie inny sposób - czy mają zdgodę USA na przekazanie Polsce technologii nuklearnej. Nie - czy przekażą, tylko czy mają zgodę - bo to, że chcą przekazać, jako oni Żydzi - my Polacy przyjmujemy za oczywistość.
Uzasadnienie proste - obok są Niemcy - a wy, Żydzi wiecie co to znaczy - a do tego niektórzy mówią, że myśmy was nie obronili - więc ta broń jądrowa - to jest nam potrzebna, by was i wasze domy i interesy obronić, jakby co. Broń możecie przekazać bez warunków wstępnych już - bo interesy macie już, tu i teraz.
Druga kwestia (Copyright Valser) - pismo "w sprawie" przekazane publicznie, medialnie Rządowi Izraela z wnioskiem o wskazanie polskiego obozu koncentracyjnego z podaniem nazwiska komendanta (obóz w rozumieniu ustawy) oraz z poinformowaniem, że brak odpowiedzi w terminie zawitym 7 dni powoduje zamknięcie wszelkich spraw - a do tego czasu nie będą prowadzone żadne rozmowy na jakikolwiek temat.
![]() |
Robo @ewaryst-fedorowicz |
2 lutego 2018 13:46 |
Takiego pisma nie bedzie bo nie o to tu chodzi to by tylko podbijalo ceny ,juz kolega prezesa ze szkolnej lawki mowil rok temu ,ze Polska to najlepsze miejsce do inwestowania i najbezpieczniejsze dla Zydow, geszeft jest pod stolem a my jako narod nie siedzimy przy stoliku
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Tytus 2 lutego 2018 12:52 |
2 lutego 2018 13:46 |
@Tytus
Sprawa jest najpoważniejsza z poważnych, więc ja osobiscie nie przyjmuje do wiadomości tłumaczeń w stylu: "po co Prezes ma sie wypowiadać, to jeszcze nie ten etap" itd itp
Skoro w sprawie norek znalazł czas (i chęć) , by wygłosić orędzie, to nie widze powodu, by przynajmniej w krótkich, żołnierskich słowach nie powiedział Netanjahu co i jak.
Dlatego futrzakowi życzę zdrowia, bo za parę dni możemy stać już pod sciana, ale wtedy to Ciemny Lud się wk... i różnie może być.
Bo widok pisowskiego ZOMO lejącego narodowców wolałbym, by pozostał w sferze abstrakcji
![]() |
Robo @Robo 2 lutego 2018 13:46 |
2 lutego 2018 13:46 |
To bylo do Wolframa
![]() |
Tytus @ewaryst-fedorowicz 2 lutego 2018 13:46 |
2 lutego 2018 13:52 |
Otóż to, nic więcej ponad to nie da się dodać.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Maryla-Sztajer 2 lutego 2018 12:56 |
2 lutego 2018 14:46 |
@Maryla-Sztajer
Pani Marylo,
przepraszam, dopiero teraz zauważyłem Pani komentarz.
W zasadzie odpowiedziałem już u Tytusa, ale dodam jeszcze to:
Czas zabawy w rządzenie 36 milionowym krajem z tylnego siedzenia się skończył, bo my tu AGRESJĘ mamy.
I albo Prezes się zdeklaruje, że to on rządzi i poustawia sprawy - albo niech ogłosi, że idzie na emeryture, bo za niedługo, to mu Suweren przypomni, że albo rybka - albo kotek :-D
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Wolfram 2 lutego 2018 12:49 |
2 lutego 2018 14:56 |
@Wolfram
Pan napisał wręcz małą notke, w której wszystko się układa.
Jest tylko jedna zmienna, która jest nie tylko zmienna, ale wręcz nieprzewidywalna: dynamika procesu, z którym mamy do czynienia.
Jeszcze pare dni temu Holecka, Rachoń, Ziemiec i ska szczytowali odmieniając nazwisko Tillerson, a zaledwie pare godzin później zaczął się ostrzał Polski przez izraelski specnaz z ambasady, potem odpalił rakiety Tel Aviv, a jeszcze kilkanascie godzin później ruszyły lotniskowce USNavy.
Jednoczesnie w Polsce uaktwiniły się AL, Wehrwolf i UPA razem wzięte.
I tu nie ma żartówe, bo żadne , dyplomatyczne, szermiercze finty nie pomogą - sam Pan napisał: w uzyciu są pałki.
I Prezes nie jest zadnym odwodem, ale tym, ktory ma powiedzieć: choćby skały srały - ani kroku w tył!
I wtedy niech się jankesi martwią, bo to dla nich mamy podgryzać niedźwiedzia.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Paris 1 lutego 2018 23:54 |
2 lutego 2018 15:09 |
@Paris
pewnie Pani zaskoczę:
gdybyśmy nie zostali napadnieci przez Izrael, to mnie by milczenie JK nie przeszkadzało.
Ale agresja jest faktem, toteż nie czas na komeraże: rządzi Polską, czy nie rządzi? Bo jeśli nie - to na emeryturę, ale już!
![]() |
qwerty @ewaryst-fedorowicz 2 lutego 2018 15:09 |
2 lutego 2018 18:42 |
to jest jak żądanie korytarza do Gdańska - dokładnie taki sam scenariusz i ta sama żądza 'przejmowania' cudzej egzystencji; no i europa za polskie obozy umierać nie będzie to pewne
![]() |
Paris @ewaryst-fedorowicz 2 lutego 2018 15:09 |
2 lutego 2018 22:10 |
Nie, nie zaskoczyl mnie Pan...
... rozumiem, ze Jego milczenie Pana drazni... ale moze warto troszke poczekac, moze Prezes sie odezwie...
... bo sluszne sa Pana zadania, w swietle powyzszego.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @qwerty 2 lutego 2018 18:42 |
2 lutego 2018 23:22 |
@qwerty
a na to porównanie nie wpadłem - piekne!
Tak, oni nas chcą nie tylko podbić, ale i zgnoić>
Ale w sumie to i dobrze: PiS nie pęknie - przejdzie do naszej, polskiej historii. PiS pęknie - wyląduje na śmietniku razem z Bermanem i Bierutem.
Ich wybór.
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Paris 2 lutego 2018 22:10 |
2 lutego 2018 23:31 |
@Paris
No i się odezwał. I fanzolił (to nie epitet - to regionalizm) jak potłuczony. :-/
![]() |
qwerty @ewaryst-fedorowicz 2 lutego 2018 23:22 |
3 lutego 2018 10:28 |
to jest kryterium 'ostateczne' nic już nie będzie jak dawniej; i nie ma żadnych kompromisów albo Państwo jako byt albo posowiecki bardak czy getto gdzie wszyscy wszystkimi i wszystkim handlują, no bo panie tak trza
![]() |
ewaryst-fedorowicz @qwerty 3 lutego 2018 10:28 |
3 lutego 2018 14:02 |
@qwerty
To, że " nic już nie będzie jak dawniej " to paradoksalnie jest największy zysk, jaki wyciagnęliśmy (my - w sensie zwykli Polacy - nie Państwo, nie politycy) z tej izraelskiej napaści:
Spadły maski Żydom, ale za to Polakom wypadły z ust kneble.
Nigdy jeszze nie było tak nieskrępowanej terrorem politpoprawnosci dysjusji o Żydach, krzywdach, jakie Polakom wyrządzili i chcą wyrządzić (np uchwała Senatu USA 447) .
Z kolei polscy politycy (mam na myśli nie tylko PiS) stanęli od ścianą: bo jeśli ustąpią swoim izraelskim przyjaciołom - przerżną wybory.
![]() |
Zadziorny-Mietek @ewaryst-fedorowicz |
3 lutego 2018 14:51 |
Rozmowa radiowa z Towarzyszem Naczelnikiem Prezesem:
"Żydowska wrażliwość" była przyczyną ustępstw i milczenia o S.447, tajnych do niedawna rozmów z Żydami w Ameryce. Nie mam słów po prostu.
![]() |
qwerty @ewaryst-fedorowicz 3 lutego 2018 14:02 |
3 lutego 2018 16:30 |
masz rację, powstał nowy układ odniesienia: kto okrada Polskę i z czego a nie chodzi o podatki
![]() |
ewaryst-fedorowicz @Zadziorny-Mietek 3 lutego 2018 14:51 |
3 lutego 2018 17:12 |
@Zadziorny-Mietek
Słuchałem, ale akurat bezpośredniego odniesienia do S.447 nie usłyszałem - może mi to umknęło?
![]() |
ewaryst-fedorowicz @qwerty 3 lutego 2018 16:30 |
3 lutego 2018 17:12 |
@qwerty
wolałbym tej racji nie mieć
![]() |
Zadziorny-Mietek @ewaryst-fedorowicz 3 lutego 2018 17:12 |
4 lutego 2018 20:16 |
Ostatnie pytanie na poniższej konferencji prasowej (10:40):
https://www.youtube.com/watch?v=ravx4OpWVkE
Ciekawa odpowiedź.