-

ewaryst-fedorowicz : Reklamiarz sum! Po 20 latach marketingu komercyjnego w marketingu politycznym robię. Bloguję bo lubię.

ZOMO+, czyli czy pisowska milicja rozbije tegoroczny Marsz Niepodległości?

W swoim tekście „Co się wyrabia w Szkole Nawigatorów” Coryllus napisał tak:

„Wobec próby wprowadzenia cenzury globalnej i zablokowania dostępu do publikacji w językach obcych, które uważam za ważne i cenne z punktu widzenia rynkowego przede wszystkim, powinniśmy zachować następującą postawę – trzeba, póki czas, wydawać ile można i gromadzić domowe biblioteki.”

Uff… no to ja już nie muszę i nawet mam na to urzędowe papiery:

w teczce z donosami na Ojca (a zachowane dokumenty zaczynają się w 1957, a więc gdy byłem jeszcze u Mamy w brzuchu, a kończą się we wrześniu (a tak!) 1989, gdy szef otwockiej bezpieki płk. Gałązka opieprza por. Palczynskiego (ten to z kolei mnie przesłuchiwał) za „niesfinalizowanie sprawy Fedorowicza (o co z tym sfinalizowaniem chodziło – nie wiem, ale może się kiedyś dowiem),

są i donosy naszego uroczego sąsiada K., fizyka z ówczesnego Ibejotu (IBJ – Instytut Badań Jądrowych), który przybrawszy sobie komputerowy (!) pseudonim „Bajtek” przed prawie 40 laty donosił na nas także i tak:

"Fedorowiczowie żyją bardzo skromnie , ale jak na dzisiejsze czasy mają ogromną bibliotekę."

No to spokojnie mogę się zająć tym, co lubię, czyli manipulacją (to też we wspomnianym tekście Coryllusa można znaleźć)

***
Tak tak – nie żadna „policja”, a milicja, bo policja, jak mawiał mój Dziadek, to była przed wojną.

Otóż ponieważ ciągle jeszcze mam doskonałą pamięć, nie mam problemu z przypomnieniem sobie, z jaką nielicującą z powagą milicyjnego munduru delikatnością, pisowska milicja traktowała damy z Czarnych Marszów, Obywateli PRL i Warszawowskowo Dagawora blokujących sejm i napadających na posłów, rozrabiających przed sądami (i wewnątrz sądów) oraz innymi (a nazwanymi tak przez jakiegoś perwersyjnego szydercę) budynkami użyteczności publicznej, tych wszystkich Fanfaronów i Mazgajów.

Z niekłamaną radością obserwowałem w sobotę powrót w Lublinie do starych, dobrych praktyk z czasów Bartłomieja Piromanowicza (z finałem w postaci podpalonej budki pod ruską ambasada) czy Schetyny (zakończona masowym torturowaniem schwytanych kibiców Legii słynna akcja „Widelec”, bo chyba nawet pisowscy Czytelnicy nie zaprzeczą, że bicie kluczami po jądrach czy wbijanie milicyjnej pałki w odbyt to są tortury?).

No po prosu zachwyt nad zachwytami – a to cudowne, wybite rytmicznie pałami o tarcze bojowe „łubudubu, łubudubu – niech nam żyje Prezes naszej Partii-żywicielki” - to był miód na moje serce (bo ja mam serce – przynajmniej tak twierdzi lekarz) .

Tak niedawną delikatność obsługi kodziarstwa gwarantowało wyposażenie milicjantów:

lekkie stroje wyjściowe, koszulki z krótkimi rękawkami, gustowne czapeczki, żadnych, jak w Lublinie,  hełmów, nakolanników, półpancerzy czy tarcz, pał, gazu i i polewaczek, a co najważniejsze – i brak jakiejkolwiek skłonności do naturalnego przecież u milicjantów używania środków przymusu bezpośredniego.

Wystarczyło dyskretne szepnięcie:

jestem z KODu, jestem z KODu – i już milicyjne piąstki rozprostowywały się jak na rozkaz, i paluszki delikatnie, żeby nie uszkodzić kodziarstwu makijażu, wynosiły delikwentów płci liczby dowolnej, żeby się tym dorodnym owocom Magdalenki rzęsy albo tipsy nie złamały.

Pamiętam też (a i wy, w przeważającej tu, propisowskiej większości szanowni Czytelnicy jak mniemam także) jak ten słodki ptyś skakał na milicjanta:

skakał, i skakał, i skakał – a ten nie tylko ptysiowi nie przyp…, ale nawet o takiej opcji nie pomyślał, co jest o tyle logiczne, że jak od wieków wiadomo, milicjanci nie myślą, a jedynie wykonują rozkazy.

I tu dochodzimy nie tyle do puenty, co do pierwszej jadąc Klasykiem - oczywistej oczywistości.

Minister Brudziński rozkazu „bij, kto w partię karmicielkę wierzy!” swoim milicjantom nie wydał – to i nie bili.

***

Teraz przechodzimy, a w zasadzie przeskakujemy do zajść w Lublinie, a przeskakujemy dlatego, że o charakteryzujących się taką samą brutalnością pisowskiej milicji wcześniejszych zajściach w Katowicach, dla oszczędności cierpliwości i czasu pisowskich w ogromnej większości Czytelników pisał nie będę – wystarczy Lublin, który w pamięci świeżo mamy.

Pisowska milicja lała aż miło: wodą i pałą – pałą i wodą. A w ramach walki ze smogiem – sikała gazem, który jak wiadomo jest czysty.

I zanim, szanowni pisowscy Wyznawcy okażecie swoje oburzenie, że przecież ci pałowani i dociskani twarzą do bruku narodowcy to banda zupełna (ach, jakie okropne to rzucanie kamieniami w milicjantów!) przywołam moją trwającą od miesięcy korespondencję z ministrem Brudzińskim,

która wygląda tak, że ja co paręnaście dni zadaję ministrowi to samo pytanie – a on mi nic nie odpowiada i tylko nie wiem, czy wtedy je te, Tuwimowe zielone winogrona, czy mnie po prostu wraz z moim pytaniem równo p…?

W każdym razie pytam ministra o to zdjęcie z czasów panowania (nad milicją) Bartłomieja Piromanowicza, posądzonego w rozmowie z niejaką Bieńkowską przez niejakiego Wojtunika o sprowokowanie podpalenia w czasie Marszu Niepodległości 2013 budki przed ruską ambasadą.

Tu dygresja, ale istotna:

w temacie budki Wojtunik rzecz jasna kłamie, choć żadnego pozwu Bartłomiej Piromanowicz mu nie wytoczył, ale to zapewne z braku czasu, bo to liczenie melonów czasochłonnym być musi.

Ale co się niewinny człowiek (nawet platformiarski sąd orzekł, że niewinny, to chyba niewinny?) nasiedział – to jego.
Że o gratisach w postaci łomotu na milicyjnej komendzie nie wspomnę, co jest z mojej strony oczywiście żartem niestosownym, bo akurat tego Kamila Z. nikt na komendzie milicyjnej palcem nie tknął, bo palec to jest zastrzeżony dla kodziarzy.

Moje (ponawiane) pytanie dotyczy kwestii szczegółowej: czy uwidocznieni na zdjęciu milicyjni prowokatorzy rozbijający Marsze Niepodległości, w dalszym ciągu u ministra Brudzińskiego służą.

I choć minister ani me, ani be, ani kukuryku (to nie ja – to Bolęsa), jakoś to przeżyję.
W końcu za rok będzie głosowanie parlamentarne (nie mylić proszę z wyborami), i do tego czasu i po tej dacie wiele się może wydarzyć, z wymianą ministrów włącznie.

Ale sam fakt: służą nowemu panu, czy nie służą, powinien każdego myślącego człowieka (wiem, jestem wymagający) zaciekawić.

Bo jeśli służą w dalszym ciągu (nastąpiła tylko zmiana tzw. ręki karmiącej) to nie zdziwiłbym się, gdyby w Lublinie odzew (a raczej odrzut) na Chrystusowe „niech pierwszy rzuci kamieniem!” nastąpił z tych zakominiarczonych na zielono szeregów.

***

Co ma do tego najbliższy Marsz Niepodległości?

Oj tam oj tam: przecież od dawna wiadomo, ze 11 listopada Marsz ma być tylko jeden, wspólny, słuszny, czyli Prezydencko-Premierowski, a w nim cały, pojednany magdalenkowy garnitur, jak rozumiem z Michnikiem jako zapięciem włącznie?

A tu 11 listopada jakieś narodowe typy chcą iść osobno, co jest o tyle niesłuszne, że biorąc pod uwagę frekwencje na oficjalnych marszach POwskich i tych rozbijanych przez milicję, ci niesłuszni tych słusznych czapkami przysłowiowymi nakryją.

Jak wiadomo, trening czyni mistrzem:
i dlatego koń musi być wybiegany, pies – wyszczekany, Krychowiak – wyżelowany (co, że Krychowiak w niedzielę nie grał? A to przepraszam – Linetty wytrymowany), a milicjant wypałowany.

I ten lubelski trening był przed 11 listopada jak znalazł, stąd też i moje tytułowe pytanie.

http://gabriel-maciejewski.szkolanawigatorow.pl/co-sie-wyrabia-w-szkole-nawigatorow
http://niepoprawni.pl/blog/fedorowicz-ewaryst/bartek-podpalacz-mial-dzisiaj-wolne

http://niepoprawni.pl/blog/fedorowicz-ewaryst/premier-schetyna-do-pierdla-nie-pojdzie

 

https://www.tvp.info/35136311/sad-uniewinnil-oskarzonego-o-podpalenie-budki-pod-ambasada-rosyjska

 



tagi: policja  prowokacja  marsz niepodległości  milicja  akcja widelec  ewaryst fedorowicz  narodowcy  minister brudziński  bartłomiej piromanowicz 

ewaryst-fedorowicz
16 października 2018 12:18
37     4306    3 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

atelin @ewaryst-fedorowicz
16 października 2018 13:31

Wiesz, co to są wymioty?

zaloguj się by móc komentować

atelin @ewaryst-fedorowicz
16 października 2018 13:33

To takie stworzenia, które powinny Pana wymieść.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @atelin 16 października 2018 13:33
16 października 2018 13:56

@atelin

też pozdrawiam, i też serdecznie

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @ewaryst-fedorowicz 16 października 2018 13:56
16 października 2018 14:01

Ewaryst stopień uszczegółowienia twojego tekstu wyklucza polemikę. Mamy powiedzieć, że PiS to gestapo i zamknąć twarze? Nie powiemy tak, wiesz dobrze przecież. 

zaloguj się by móc komentować

valser @ewaryst-fedorowicz
16 października 2018 14:15

Kardynal Jan Puzyna nie byl entuzjasta "ulicznego patriotyzmu". Ja tez nie jestem. Uwazam to za strate czasu, srodkow i energii. Niech sobie bierze ten pochod listopadowy kto tam do niego aspiruje. To jest mnie wiecej ten sam poziom zaangazowania co pochod pierwszomajowy, z ta roznica ze jedni maszeruja na ochotnika, a inni z przmusu. Nie wiadomo co gorsze. Demonstrowanie postaw jest dziecinne i nie da sie tego nazwac dzialaniem. Dziala przyklad, ale to w taki sposob, ze cos wczesniej sie zrobilo z sensem i rezultatami.

Nigdzie jakos nie moge znalezc filmow co sie dzieje jak juz ten pochod sie skonczy? Jak juz minie kulminacja i trzeba sie zawijac do domu. Mysle, ze odwrot wyglada podobnie jak napochodzie pierwszomajowym.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @gabriel-maciejewski 16 października 2018 14:01
16 października 2018 14:20

@gabriel-maciejewski

Ależ ja Garielu nie oczekują żadnej polemiki. No z grepsem atelin'a mam polemizować?
Jeśli (zaznaczam warunkowanie) czegoś oczekuję, to refleksji u znikomej mniejszości Czytelników, ale i to nie jest konieczne.
Jedna tylko uwaga nt tego  "uszczegółowienia" - to się w logice "indukcja" nazywa i jest uznaną metodą.

Ja nie mam zamiaru czytać (ani pisać)  o żadnym "pisowskim gestapo" - stać mnie na inny przekaz.
Choć dziś (tak jak wczoraj) ci sami milicjanci leją sprzeciwiających się epatowaniu zgorszeniem (eufemizm) narodowców, jutro zaczną tłuc wolnościowców, a stąd już tylko krok do bicia "elementów antysocjalistycznych" jak leci , bo co jak co, ale socjalizm żoliborski to już mamy.


 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @valser 16 października 2018 14:15
16 października 2018 14:25

@Valser
to się doskonale składa, bo ja nie jestem entuzjastą kard. Puzyny.
A filmy mozna nakręcić samemu, jak się na Marsz pójdzie.

zaloguj się by móc komentować

dziad-kalwaryjski @valser 16 października 2018 14:15
16 października 2018 14:28

Demonstrowanie też ma znaczenie. Nie chodzi tu o złośliwości, że ma znaczenie dla tych co stworzą/ yli "antysystem" i na tym weszli do parlamentu.

Wracając do pytania tytułowego, przecież autor wie, że reakcja będzie zależała od wyników wyborów samorządowych. Nie bijmy piany.

zaloguj się by móc komentować

sudetnik @valser 16 października 2018 14:15
16 października 2018 14:34

Kardynal Jan Puzyna nie byl entuzjasta "ulicznego patriotyzmu" Ja tez nie jestem.

Amatorem piwa jest Pan natomiast tak, jak Klemes VIII i Benedykt XVI?

zaloguj się by móc komentować

spox @valser 16 października 2018 14:15
16 października 2018 14:55

A co ow zacny kardynal sadzil procesjach ??

zaloguj się by móc komentować


qwerty @valser 16 października 2018 14:15
16 października 2018 16:44

takie imprezyki usprawiedliwiają bezczynność i sa rozgrzeszeniem, abo nas było mało/dużo i ten niedobry system tego nie docenia i nie chce zrozumieć, że ...;- ot, i jakie sprecyzowane cele oraz narzędzia ich realizacji na 1 godzinę po marszu? to jest zwykłe odracanie uwagi od istotnych problemów w RP i scedowywanie nadzieji na organizatorów/uczestników no i odpowiedź na pytanie: po co" przekracza zdolności większości ucestników, reakcje typu 'aby być razem' kwalifikują się do marzeń o zaistnieniu w subkulturze- coś w rodzaju gitludzi, 

zaloguj się by móc komentować

spox @ewaryst-fedorowicz
16 października 2018 17:17

"reakcje typu 'aby być razem' kwalifikują się do marzeń o zaistnieniu w subkulturze- coś w rodzaju gitludzi"

bardzo ciekawe i madre zdanie, zwlaszcza ze logiki mu odmowic nie mozna ;), moze powinien pan wydrukowac ulotki i propagowac swoje wzniosle idee wsrod kolek rozancowych i proboszczow..., niech oswiecony nawigator niesie kaganek oswiaty ciemnych mas "chcacych byc razem"

zaloguj się by móc komentować

spox @ewaryst-fedorowicz
16 października 2018 17:22

wsrod*

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @spox 16 października 2018 17:17
16 października 2018 18:45

@spox
to nie jest cytat z mojego tekstu

zaloguj się by móc komentować

spox @ewaryst-fedorowicz 16 października 2018 18:45
16 października 2018 19:13

sorry, no coz , moze kiedys doczekamy sie funkcji edytowania komentarzy przez autorow;)

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @gorylisko 16 października 2018 15:32
16 października 2018 20:47

@gorylisko

Ja najmocniej przepraszam za dosadność, ale tylko debil mógł użyć za tło muzyczne marnej politycznej reklamówki przepięknego tematu "W grocie króla gór" , z arcydzieła Peer Gynt, Edwarda Griega (norweski kompozytor taki).
To tak jakby pod za przeproszeniem gówniany spocick podłożyć fragment z koncertu e-moll op.11 albo f-moll op.21 Chopina.
Cóż - świat dzisiejszej polityki, to jest jednak świat debili.

Z życzeniami pójścia czasem do filharmonii albo opery,

EF

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @ewaryst-fedorowicz 16 października 2018 20:47
16 października 2018 21:54

 używałem kiedyś przeglądarki opera więc co ? chyba się kwalifikuję do dialogu z panem... choć czasem mogę się zapomnieć i w ramach kulturnych wymiany informacji mogę czasem skrzypce połamać na czyjejś głowie...no gdyby to były słynne skrzypce jakich używa Andre Rieux to bym się zastanowił...  tak się składa, że wiem co to za utwór i kto jest kompozytorem bez pańskich uwag, pomysł uważam za dobry, odnoszę wrażenie, że jako marketingowiec, czyli skrzyżowanie marketu z owcą jesteś pan deczko wkurzony, że to nie pański pomysł, produkcja i kasa... ktoś kiedyś wynalzł koło i pewnikiem do dzisiaj masa banksterów jest wkurzona, że nie można położyć łapska na prawach patentowych...rozumię, że to musi być frustrujące...wyluzuj pan...a lbo nie pucz kiedy odjadę ;-)

 

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @ewaryst-fedorowicz
16 października 2018 21:55

Wie Pan, muszę być nieco złośliwy bo robi się Pan na speca od marketingu :) Z calym szacunkiem oczywiście.

Organizatorzy marszu od ponad pół dekady nie marzą o niczym jak tylko, żeby ktoś podczas marszu poważnie ucierpiał z rąk policji, żeby policja kogoś spałowała na śmierć, a najlepiej zastrzeliła i najlepiej wiele osób.

Więc obecna władza jeśli ma w sobie krztę patriotyzmu i choć trochę sympatyzuje z maszerującymi narodowcami, to wyjdzie na przeciw tym oczekiwaniom.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @gorylisko 16 października 2018 21:54
16 października 2018 22:01

@gorylisko
Wszystko pięknie, tylko nie żaden Andre Rieux, a Andre Rieu (chyba, że o jakąś mandolinę albo kastaniety chodzi - to przepraszam),
A czy pomysł dobry - przekonamy się w niedzielę, a najdalej za rok podczas głosowania do parlamentu. Cierpliwości! :-D
 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @parasolnikov 16 października 2018 21:55
16 października 2018 22:09

@parasolnikov

Mój tekst jest o tym, że obecna władza:
a/ pieści się z żulią organizującą blokady sejmu i wzywającą do obalenia tej władzy, a brutalnie atakuje narodowców
b/ nie rozlicza osob odpowiedzialnych (Schetyna) lub oskarżonych przez wysokich funków poprzedniej władzy (Sienkiewicz) o czyny, ktre można spokojnie określić jako nie tylko przestępcze, ale wręcz ohydne
c/ niewykluczone, że używa do prowokacji "fachowćow" wypełniających takie obstalunki dla poprzedniej wladzy

A poza tym ma Pan rzecz jasna rację. We wszystkim.

zaloguj się by móc komentować

valser @dziad-kalwaryjski 16 października 2018 14:28
16 października 2018 23:20

No wlasnie... "reakcja bedzie zalezala od wynikow wyborow samorzadowych". To podsumowuje "bicie piany". Nie ma zadnego planu, jasno wytyczonej linii do celu. Wszystko zalezy jak sie ulezy. Ten marsz, zreszta jak kazdy inny to jest emanacja filozofii "w kupie razniej". To sa buszmenskie rytualy, ktore (jak historia pokazuje) przydaja sie do montowania roznego rodzajow prowokacji i stanowia podpalke do wiekszych akcji.

To jest emanacja emocji, ktore daja falszywe poczucie sily i w zadnym stopniu niczego nie rozwiazuje i nie zalatwia. No, ale kazdemu wolno, bo wolnosc. Jedni beda manifestowac przywiazanie do ojczyzny inni jednosc miedzynarodowej klasy robotniczej i sojusz robotniczo chlopski.

Na koniec trzeba zawsze wrocic na ziemie i rozejsc sie do codziennych zajec. Ja rozumiem tez, ze marsz pelni role wentyla - czyli urzadzenia do kontrolowanego obnizania cisnienia w systemie naczyn nie do konca polaczonych.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 16 października 2018 22:09
16 października 2018 23:41

Od samego poczatku nie jestem zwolenniczka tego marszu narodowcow.  Ten marsz jest juz - w mojej ocenie - kompletnie zdezawuowany... uwazam, ze Polacy nie powinni brac udzialu w tym marszu ze wzgledu na te cala menazerie, ktora przez ostatnie lata podpinala sie pod ten marsz... te rozne pastory, mariany, zawisze, bosaki, winnickie, a nawet miedlary... az niedobrze sie robi od ich postaw narodowych i patriotycznych  !!!

Natomiast - nie mam zadnych watpliwosci, ze obecna wladza  PIESCI SIE  z ta zulia organizujaca blokady sejmu czy wzywajaca do obalenia tej wladzy... ze nie rozlicza takich gagatkow jak Schetyna,  Sienkiewicz czy  "naszej Hani kochanej"... o innych rzezimieszkach juz nie wspominam.

Malo tego,  nie wierze absolutnie w to, ze "lepsza zmiana" jest zdolna do takich czynow... no, chyba, ze Jaki zrobi poZONdek z HGW  !!!   (oczywiscie kpie sobie z mozliwosci pana Jakiego).

zaloguj się by móc komentować

gorylisko @ewaryst-fedorowicz 16 października 2018 22:01
17 października 2018 00:34

no co pan nie powiesz ? dobrze, że pan jesteś i takiego człekokształtnego jak ja co to najchętniej na gałęzi konsumował by banany masz okazję poprawić skorygować, pouczyć...poczuje się pan lepiej ? to dobrze...ciekawe, co za rok... ja mogę nie dożyć...trudno takie jest życie

zaloguj się by móc komentować

atelin @ewaryst-fedorowicz 16 października 2018 14:20
17 października 2018 11:15

A Szanowny Pan nie uważa, że Policja jest po to, aby wysadzać w powietrze drzewa zajęte przez zielonych, jakoś we Francji nie mają z tym problemu. https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/francja-demonstracje-anarchistow-i-zwiazkow-zawodowych-w-paryzu,833880.html

zaloguj się by móc komentować

tomciob @ewaryst-fedorowicz
17 października 2018 13:28

Witam.

Jako komentarz do Pańskiej notki pozwolę sobie załączyć ciekawą biografię:

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Papierz

Istnieje coś takiego jak ciągłość i kontynuacja szczególnie w strukturach władzy. Rozumiem, że Pana to dziwi, ale mnie już nie. I tym się różnimy.

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @atelin 17 października 2018 11:15
17 października 2018 15:12

@atelin
Tak, rzeczywiście mamy ostatnie dni pięknej, złotej, (jeszcze) polskiej jesieni.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @tomciob 17 października 2018 13:28
17 października 2018 15:24

@tomciob

Mnie zdecydowanie bardziej ciekawi biogram bezpieczniackiego kapusia TW Wolfganga, który donosił na swojego kuzyna, a został mianowany przez Prezesa Partii-Karmicielki na ambasadora w tak nieistotnym (dla Polski szczególnie) kraju, jak Niemcy. Przyłębski jego nazwisko.

Biogram samego Oberłaskawcy mnie  nie interesuje, bo wystarczy mi, że Oberłaskawca za komuny mieszkał w dmu jednorodzinnym, w elitarnym osiedlu (dzisiejsza sędzia Gersdorf ówczesną sąsiadką przez płot)  na ekskluzywnym Żoliborzu, gdy w tym samym czasie sekretarz PZPR w Otwocku (Instytut Badań Jądrowych - jedyne 2 reaktory jądrowe w Polsce) mieszkał z 3 dzieci w - aj waj! - 3 pokojach z kuchnią.
A mój Ojciec, wspomniany w moim tekście wróg ustroju nie tyle wieloletni, co wielopokoleniowy,mieszkał  z 3 dzieci w pokojach 2.

No, to różnimy się właśnie tym, że ja się na bajerkę pt "Obrerłaskawca jest w porzo" - nie nabieram


 

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Paris 16 października 2018 23:41
17 października 2018 15:33

@Paris

Marsz Niepodległości to nie wierchuszki (dawno zapewne już albo "przekonane", albo wręcz wydelegowane przez kogo trzeba).
Marsz to tysiące zwykłych, polskich patriotów:
starych i młodych, biednych i zamożnych, singli i całych rodzin. Gazowanych, pałowanych, ostrzeliwanych gumowymi kulami przez bandyterkę PO/ZSL, gdy w tym czasie Kaczyński z Sakiewiczem i resztą dworu bezpieczne piknikowali sobie wyjazdowo w Krakówku
I dlatego mnie z tymi wszystkimi Dudami, Tuskami, Morawieckimi, Michnikami, Sakiewiczami et consortes, w ich wspólnym marszu "cwanych i nachapanych" nie po drodze.

zaloguj się by móc komentować

MZ @ewaryst-fedorowicz 17 października 2018 15:24
17 października 2018 18:24

Ja też się nie nabieram...ale my się nie liczymy.

zaloguj się by móc komentować

Cicha @valser 16 października 2018 14:15
17 października 2018 18:50

To niech Pan sie zainteresuje działalnoscia ONR, zamiast wygłaszać poglądy nieumocowane w faktach.

zaloguj się by móc komentować

Cicha @atelin 16 października 2018 13:33
17 października 2018 18:52

Wymioty, to są takie komentarze, jak ten zamieszczony przez trollo-blogera o pseudonimie atelin.

zaloguj się by móc komentować

Cicha @gabriel-maciejewski 16 października 2018 14:01
17 października 2018 18:57

Sadzę, że stopień uszczegółowienia tekstu Pana Ewarysta jest nie mniejszy, niż stopień uszczegółowienia tekstu Panan Maciejewskiego o ksiazce Karonia, ale co tam, jak wiadomo z porzekadła: "przyganiał kocioł garnkowi".

PS Pan Maciejewski nie powie, w liczbie mnogiej, bo sie rozmnożył (a przepraszam, chodzi zapewne o jego wierne "groupies") złego słowa na PIS, ale ja chetnie powiem: PIS-PO jedno zło!

zaloguj się by móc komentować

tomciob @ewaryst-fedorowicz 17 października 2018 15:24
17 października 2018 21:55

Formułuje Pan zdecydowane sądy i opinie jak na publicystę przystało, bardzo wyraziste. Nie dawniej jak kilka notek temu powołał się Pan również na panią Krystynę, również prawniczkę, która swoim tweetem potwierdzała Pańską opinię. A tak się niestety dziwnie składa, iż obie panie (Krystyna i Małgorzata) są w dobrych stosunkach dwustronnych. Na tyle dobrych, że pani Małgorzata wypowiada się publicznie o pani Krystynie per Krysia. A więc nie jest to wszystko takie jednoznaczne i oczywiste jak mi Pan w notkach i komentarzach przedstawia.

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewaryst-fedorowicz 17 października 2018 15:33
17 października 2018 23:34

Mnie tez, Panie Ewaryscie...

... z wyzej wymieniona polYtyczna "awangarda" nie po drodze... ale ci wszyscy zacni Polacy, a przynajmniej ich znaczna wiekszosc, ktora chce uczestniczyc w tak spektakularnym i budzacym najgoretsze emocje marszu - MUSI  zaczac zdawac sobie sprawe z olbrzymiej liczby manipulacji wokol tego marszu... MUSI  znac dobrze dzialalnosc tych wszystkich  aktywistUF skupionych wokol marszu...

... po to wlasnie, zeby pewnego, pieknego dnia ci zacni Polacy nie zostali wlasnie spalowani albo ostrzelani gumowymi kulami... zeby ci zacni Polacy nie narobili sobie albo i swoim bliskim wielkiej biedy, stajac sie  OFIARAMI  albo i KALEKAMI... i tu naprawde wymagalabym znacznie wiekszej przebieglosci, zwyklej  wyobrazni od tych zacnych Polakow... bo to niestety nie jest tak, ze przyjda sobie i niewinnie, wesolo zamanifestuja swoj patriotyzm, dume narodowa i pomachaja przyjaznie choragiewka...

... ten "medal"... tj. marsz... ma 2 strony i to diametralnie rozne  !!!  

zaloguj się by móc komentować

Caine @ewaryst-fedorowicz
19 października 2018 09:21

Przeczytałem. Żałuję. Ale i skomentuję.

Nie zgadzam się z Parasolnikovem. Organizatorzy Marszu, ci którzy nakręcają narodowe herezje, aż przebierają nogami. Żeby tylko jakiś "rurkowiec" czy inny anarchist został męczennikiem za sprawę. A raczej - za sprawą krzepkich kibiców. Dopiero się posypią wyrazy potępienia, sankcje i spec ustawy w Brukseli. I te tytuły w gazetach zamorskich. I kredyt na kontrrewolucję, szerokim strumieniem.

Napisałem, że nie zgadzam się z Parasolnikovem. Ale tak jak organizatorzy na różnym poziomie mają niewykluczające się marzenia, tak obydwaj możemy mieć rację.

zaloguj się by móc komentować

ewaryst-fedorowicz @Caine 19 października 2018 09:21
20 października 2018 17:37

@Caine
Ja też żałuję, że przeczytałem tę Pańską insynuację.
A póki co, to jeśli ktoś przebiera, to pisowska milicja:
"kodziarstwo pieścimy i delikatnie wynosimy na miękką trawkę - a tych podłych narodowców lejemy jak popadnie!"

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować